Nissan Patrol Y61 info
Nissan Patrol Y61 info
Pozdravljeni,pred kratkim sem kupil patrola y61 3.0 dizla, letnik 2005 novejši model in sicer avtomatika prevoženih 330k.
Z avtom sem zaenkrat zelo zadovoljen, res je mrcina.
To je moj prvi Japonc,prvi avtomatik, prvi terenec in največji avto do zdej. Od terencev sem že vozil Nivo, Pucha, Uaza in AR55.
Zanima pa me par stvari:
-berem po tujih forumih o težavah na teh motorjih(skurjeni bati) pa me zanima kaj preventivno narediti da ne pride do tega
-kje v Sloveniji lahko kupim oz. mi ugradijo merilec temperature izpušnih plinov (EGT) in posodo oz. lovilec oljnih hlapov (oil cacth can)
-zakaj sploh pride do tega problema?
-ali se splača podvozje zaščititi z crown oljem?
lep pozdrav
Nebojša
Z avtom sem zaenkrat zelo zadovoljen, res je mrcina.
To je moj prvi Japonc,prvi avtomatik, prvi terenec in največji avto do zdej. Od terencev sem že vozil Nivo, Pucha, Uaza in AR55.
Zanima pa me par stvari:
-berem po tujih forumih o težavah na teh motorjih(skurjeni bati) pa me zanima kaj preventivno narediti da ne pride do tega
-kje v Sloveniji lahko kupim oz. mi ugradijo merilec temperature izpušnih plinov (EGT) in posodo oz. lovilec oljnih hlapov (oil cacth can)
-zakaj sploh pride do tega problema?
-ali se splača podvozje zaščititi z crown oljem?
lep pozdrav
Nebojša
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Sicer mi novejši Patroli niso več tako domači, ampak kolikor vem, so z omenjenim motorjem imeli težave predvsem starejši letniki.
Kaj lahko narediš? Nič...samo servisiraj ga kot je treba, če bi to vsi delali, bi avti delovali, kot so zastavljeni. Olje raje zamenjaj 5jurjev prej pa bo.
Za drugo vprašanje sem nekoristen, za zadnje pa... ja...splača se vsekakor. Pred zaščito bi bilo smislno pogledat, če kje že rjavi(tudi če samo površinsko)
Pa veliko srečnih km
Kaj lahko narediš? Nič...samo servisiraj ga kot je treba, če bi to vsi delali, bi avti delovali, kot so zastavljeni. Olje raje zamenjaj 5jurjev prej pa bo.
Za drugo vprašanje sem nekoristen, za zadnje pa... ja...splača se vsekakor. Pred zaščito bi bilo smislno pogledat, če kje že rjavi(tudi če samo površinsko)
Pa veliko srečnih km
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Patrol
Živjo
Vidim da si s padvančne Sicer je moj patrol kar precej starejši ampak podvozje je praktično identično.
Moj nasvet je, da zaščitiš šasijo dokler je še lepa. Gnilad je bistveno težje sanirati in nikdar ne bo več enako.
Sam sem naredil sledeče. Dvignil školjko s šasije (je simpl). Očistil površinsko rjo (drugega ni bilo). Prebarval z epoksi barvo in nato čez še PUR barvo.
Sedaj pred zimo pošpricam podvozje z oljem od differencijalov mešano z oljem za verige motornih žag. Se prime na podvozje, ko hudič in se zaleze v vse špranje. Naredi tanek sloj in če je potrebno slučajno kje popraviti ni potrebno čistiti tistih katranastih zaščit. Skratka res dobre izkušnje. To sem naredil pred sedmnimi leti in lahko pogledaš kakšno podvozje zgleda sedaj.
Kot novo! Letos najbrž ne bom utegnil pošpricati in po moje niti ni potrebno, ker je vse mastno še od prejšnjih let.
Krovn ni slab. Nekaj je zagovornikov tega olja nekaj pa voskov. Za v votle dele sem jaz uporabil vosek od Kenta, ker je ko ga našprizaš redek ko olje, da se zaleze v špranje potem pa se delno strdi. Tak vosek je bil v Golfih 2, ko je poleti iz prtljažnika ven pritekel
Če nimaš časa narediti vsega tega, potem našpricaj samo z oljem. Je pa res, če boš potem hotel barvati boš moral vse to dobro očistiti!! Samo ne seri ga s tistimi bodiji, ki preverjeno zajebejo vse. Skrijejo rjo naredijo se žepi, kjer se zadržuje voda in ko bi rad to sčistil dol boš preklel vse živo.
Vidim da si s padvančne Sicer je moj patrol kar precej starejši ampak podvozje je praktično identično.
Moj nasvet je, da zaščitiš šasijo dokler je še lepa. Gnilad je bistveno težje sanirati in nikdar ne bo več enako.
Sam sem naredil sledeče. Dvignil školjko s šasije (je simpl). Očistil površinsko rjo (drugega ni bilo). Prebarval z epoksi barvo in nato čez še PUR barvo.
Sedaj pred zimo pošpricam podvozje z oljem od differencijalov mešano z oljem za verige motornih žag. Se prime na podvozje, ko hudič in se zaleze v vse špranje. Naredi tanek sloj in če je potrebno slučajno kje popraviti ni potrebno čistiti tistih katranastih zaščit. Skratka res dobre izkušnje. To sem naredil pred sedmnimi leti in lahko pogledaš kakšno podvozje zgleda sedaj.
Kot novo! Letos najbrž ne bom utegnil pošpricati in po moje niti ni potrebno, ker je vse mastno še od prejšnjih let.
Krovn ni slab. Nekaj je zagovornikov tega olja nekaj pa voskov. Za v votle dele sem jaz uporabil vosek od Kenta, ker je ko ga našprizaš redek ko olje, da se zaleze v špranje potem pa se delno strdi. Tak vosek je bil v Golfih 2, ko je poleti iz prtljažnika ven pritekel
Če nimaš časa narediti vsega tega, potem našpricaj samo z oljem. Je pa res, če boš potem hotel barvati boš moral vse to dobro očistiti!! Samo ne seri ga s tistimi bodiji, ki preverjeno zajebejo vse. Skrijejo rjo naredijo se žepi, kjer se zadržuje voda in ko bi rad to sčistil dol boš preklel vse živo.
Problem so previsoke temp izp plinov, kolikor sem bral o teh zd30 motorjih.
V spominu imam neki dawes valve ali neka takega, nekaj spreminjajo krmiljenje turbine. pogooglaj malo.
A 2005 je že common rail?
Krown- vsekakor. Tudi oz. predvsem od znotraj.
Patrolova šasija zgnije od znotraj na spojih in ojačitvi, kjer sta dva sloja železa skupaj en čez drugega.
Isto pragi. v večini primerov prerusta od znotraj.
V spominu imam neki dawes valve ali neka takega, nekaj spreminjajo krmiljenje turbine. pogooglaj malo.
A 2005 je že common rail?
Krown- vsekakor. Tudi oz. predvsem od znotraj.
Patrolova šasija zgnije od znotraj na spojih in ojačitvi, kjer sta dva sloja železa skupaj en čez drugega.
Isto pragi. v večini primerov prerusta od znotraj.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
2005 še vedno ni common rail.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
če se ne motim šele po letu 2007. Torej tisti z srebrnim pokrovom na motorju so še stari tip vbrizga, z črnim pa common rail.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
malo mi se trese na avto cesti, prejašnji lastnik je servisaral komplet podvozje. Pomoje da ga je zarad tega prodal.
A je kdo že sprobal tole:
https://www.youtube.com/watch?v=xPLgglRbDF0
Menda se te podloške dobijo pri nissanu ki so manjše od originalnih in reši zadevo. Ali ima kdo izkušnje s tem?
A je kdo že sprobal tole:
https://www.youtube.com/watch?v=xPLgglRbDF0
Menda se te podloške dobijo pri nissanu ki so manjše od originalnih in reši zadevo. Ali ima kdo izkušnje s tem?
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
jeep corporation napisal/-a:če je obnavljal dele podvozja na vargalandu, je čisto možno da je že čez en mesec vse spet zluftano
A vargaland ni ok? jaz sem dobil en komplet njihovih nastavljivih zgornjih rok za jeep xj, če bo vse zjebano še prej kot pri originalnih rokah potem ne vidim smisla da jih dam sploh gor, boljše, da podaljšam originalne?
Sem imel luft v bučki od vodila vilice(ne vem kako se že reče). Špur štanga mislim da pravijo. Sem obnovil pri Vargalantu in rekel, da imam slaba priporočila. Mi je dal kamijonske končnike gor (baje ni plastika ampak kovina) Res ni nobenih problemov in tudi izgledajo dvakrat močnejši. Naredil je tudi močnejšo špur štango.
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
najbrž je pol blo tudi drago kot novo original, ali pa če jim zatežiš je mogoče bolj
sam sem tja nesu 5x, in 5x katastrofa, vsakič neki problemi, pa kaj mi pomaga 1 letna garancija če moram zaradi njih šraufat pa 200km nardit.
enkrat ko sem na jeep gc-ju menjal vse končnike spredaj, je blo po 1 do 2 mescih vse zluftano, pa avto ni niti povohal terena, pa še problemi s temi citroen zadnjimi premami, avto pol za 5 centi nižji ko prej, pa silenbloki za golfa, menjal, pa niso zdržali 3 mesce
sam sem tja nesu 5x, in 5x katastrofa, vsakič neki problemi, pa kaj mi pomaga 1 letna garancija če moram zaradi njih šraufat pa 200km nardit.
enkrat ko sem na jeep gc-ju menjal vse končnike spredaj, je blo po 1 do 2 mescih vse zluftano, pa avto ni niti povohal terena, pa še problemi s temi citroen zadnjimi premami, avto pol za 5 centi nižji ko prej, pa silenbloki za golfa, menjal, pa niso zdržali 3 mesce
Saj zato sem jim pa jaz rekel, da sem v dvomih, če bi jim dal za zrihtat in da če bo q..c potem ne pridem nikdar več.
Bratranec ki dela pri Cotmanu pravi, da za tovornjake so super (bolje kot original) za avtomobile pa uporabljajo neko čipšit plastiko in da ni kot praviš za več kot tri mesece!!
Kam pa potem neseš rihtat te končnike ipd?
Bratranec ki dela pri Cotmanu pravi, da za tovornjake so super (bolje kot original) za avtomobile pa uporabljajo neko čipšit plastiko in da ni kot praviš za več kot tri mesece!!
Kam pa potem neseš rihtat te končnike ipd?
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
golenač napisal/-a:Imam znanca ki ima Patrola letnik 2005 in je že skupni vod, pa kolikor vem so vsi po letu 2004 se pravi ta zadnji modeli y61 z common rail motorjem....
Sej pravim, nisem pogledal še nobenemu pod havbo, sem pa šel zato brskat na net in nisem našel drugačnega podatka od mojega. Lahko pa da je bilo za europo kaj drugače...
(stran 4, 5,...)
http://www.nissanpatrol.com.au/ZD30-CRD-2008-2.pdf
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Nissan Patrol Y61 info
Kako se reče tem ležaju in kje ih se da dobit, na nissanu stane okrog 60€ kos kar se mi zdi mal preveč.
Na eurotonu ih nimajo
Hvala
Na eurotonu ih nimajo
Hvala
Re: Nissan Patrol Y61 info
nebavu napisal/-a: lovilec oljnih hlapov (oil cacth can) ..
Imam, prodam za sitne pare: 15€, nerabljena, zapakirana.
Na moč podobna teli: http://www.mishimoto.co.uk/aluminum-oil ... small.html
Re: Nissan Patrol Y61 info
Imaš na zs
Re: Nissan Patrol Y61 info
King pin bearing. Jaz sem nabavil standardne ležaje. Dobiš dimenzije jutri. Če ne bom pozabil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Nissan Patrol Y61 info
A si pozabil?
Re: Nissan Patrol Y61 info
Ja.
30304
Jaz sem jih kupil pri codexu.
30304
Jaz sem jih kupil pri codexu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 77 gostov