Nissan Patrol Y61 info

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a nebavu » Ne Okt 30, 2016 11:26 pm

Pozdravljeni,pred kratkim sem kupil patrola y61 3.0 dizla, letnik 2005 novejši model in sicer avtomatika prevoženih 330k.
Z avtom sem zaenkrat zelo zadovoljen, res je mrcina.
To je moj prvi Japonc,prvi avtomatik, prvi terenec in največji avto do zdej. Od terencev sem že vozil Nivo, Pucha, Uaza in AR55.


Zanima pa me par stvari:
-berem po tujih forumih o težavah na teh motorjih(skurjeni bati) pa me zanima kaj preventivno narediti da ne pride do tega
-kje v Sloveniji lahko kupim oz. mi ugradijo merilec temperature izpušnih plinov (EGT) in posodo oz. lovilec oljnih hlapov (oil cacth can)
-zakaj sploh pride do tega problema?
-ali se splača podvozje zaščititi z crown oljem?

lep pozdrav
Nebojša

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Po Okt 31, 2016 10:38 am

Sicer mi novejši Patroli niso več tako domači, ampak kolikor vem, so z omenjenim motorjem imeli težave predvsem starejši letniki.
Kaj lahko narediš? Nič...samo servisiraj ga kot je treba, če bi to vsi delali, bi avti delovali, kot so zastavljeni. Olje raje zamenjaj 5jurjev prej pa bo.

Za drugo vprašanje sem nekoristen, za zadnje pa... ja...splača se vsekakor. Pred zaščito bi bilo smislno pogledat, če kje že rjavi(tudi če samo površinsko)

Pa veliko srečnih km :wink:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

OdgovorNapisal/-a nebavu » Po Okt 31, 2016 10:40 am

Hvala za odgovor

Se vidimo na kakšnem srečanju

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

Patrol

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Nov 02, 2016 8:14 am

Živjo

Vidim da si s padvančne :) Sicer je moj patrol kar precej starejši ampak podvozje je praktično identično.
Moj nasvet je, da zaščitiš šasijo dokler je še lepa. Gnilad je bistveno težje sanirati in nikdar ne bo več enako.

Sam sem naredil sledeče. Dvignil školjko s šasije (je simpl). Očistil površinsko rjo (drugega ni bilo). Prebarval z epoksi barvo in nato čez še PUR barvo.

Sedaj pred zimo pošpricam podvozje z oljem od differencijalov mešano z oljem za verige motornih žag. Se prime na podvozje, ko hudič in se zaleze v vse špranje. Naredi tanek sloj in če je potrebno slučajno kje popraviti ni potrebno čistiti tistih katranastih zaščit. Skratka res dobre izkušnje. To sem naredil pred sedmnimi leti in lahko pogledaš kakšno podvozje zgleda sedaj.
Kot novo! Letos najbrž ne bom utegnil pošpricati in po moje niti ni potrebno, ker je vse mastno še od prejšnjih let.

Krovn ni slab. Nekaj je zagovornikov tega olja nekaj pa voskov. Za v votle dele sem jaz uporabil vosek od Kenta, ker je ko ga našprizaš redek ko olje, da se zaleze v špranje potem pa se delno strdi. Tak vosek je bil v Golfih 2, ko je poleti iz prtljažnika ven pritekel ;)

Če nimaš časa narediti vsega tega, potem našpricaj samo z oljem. Je pa res, če boš potem hotel barvati boš moral vse to dobro očistiti!! Samo ne seri ga s tistimi bodiji, ki preverjeno zajebejo vse. Skrijejo rjo naredijo se žepi, kjer se zadržuje voda in ko bi rad to sčistil dol boš preklel vse živo.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Nov 02, 2016 9:22 am

Problem so previsoke temp izp plinov, kolikor sem bral o teh zd30 motorjih.
V spominu imam neki dawes valve ali neka takega, nekaj spreminjajo krmiljenje turbine. pogooglaj malo.
A 2005 je že common rail?


Krown- vsekakor. Tudi oz. predvsem od znotraj.
Patrolova šasija zgnije od znotraj na spojih in ojačitvi, kjer sta dva sloja železa skupaj en čez drugega.
Isto pragi. v večini primerov prerusta od znotraj.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Nov 02, 2016 6:12 pm

2005 še vedno ni common rail.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Sr Nov 02, 2016 6:52 pm

Se pravi, da nova oblika še ne pomeni CRD motorja?! To pa nisem vedel.

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Nov 02, 2016 7:16 pm

če se ne motim šele po letu 2007. Torej tisti z srebrnim pokrovom na motorju so še stari tip vbrizga, z črnim pa common rail.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

OdgovorNapisal/-a nebavu » Če Nov 03, 2016 7:10 am

malo mi se trese na avto cesti, prejašnji lastnik je servisaral komplet podvozje. Pomoje da ga je zarad tega prodal.
A je kdo že sprobal tole:
https://www.youtube.com/watch?v=xPLgglRbDF0

Menda se te podloške dobijo pri nissanu ki so manjše od originalnih in reši zadevo. Ali ima kdo izkušnje s tem?

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Nov 03, 2016 7:15 am

če je obnavljal dele podvozja na vargalandu, je čisto možno da je že čez en mesec vse spet zluftano
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)
+386 40 697 872; +386 40 798 615
www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
golenač
Prispevkov: 296
Pridružen: Po Nov 19, 2007 6:10 pm
Kraj: Maribor, Pohorje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a golenač » Če Nov 03, 2016 10:42 am

Imam znanca ki ima Patrola letnik 2005 in je že skupni vod, pa kolikor vem so vsi po letu 2004 se pravi ta zadnji modeli y61 z common rail motorjem....

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 704
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

OdgovorNapisal/-a rx » Če Nov 03, 2016 11:18 am

jeep corporation napisal/-a:če je obnavljal dele podvozja na vargalandu, je čisto možno da je že čez en mesec vse spet zluftano


A vargaland ni ok? jaz sem dobil en komplet njihovih nastavljivih zgornjih rok za jeep xj, če bo vse zjebano še prej kot pri originalnih rokah potem ne vidim smisla da jih dam sploh gor, boljše, da podaljšam originalne?

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Če Nov 03, 2016 1:56 pm

Sem imel luft v bučki od vodila vilice(ne vem kako se že reče). Špur štanga mislim da pravijo. Sem obnovil pri Vargalantu in rekel, da imam slaba priporočila. Mi je dal kamijonske končnike gor (baje ni plastika ampak kovina) Res ni nobenih problemov in tudi izgledajo dvakrat močnejši. Naredil je tudi močnejšo špur štango.

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Nov 03, 2016 2:21 pm

najbrž je pol blo tudi drago kot novo original, ali pa če jim zatežiš je mogoče bolj

sam sem tja nesu 5x, in 5x katastrofa, vsakič neki problemi, pa kaj mi pomaga 1 letna garancija če moram zaradi njih šraufat pa 200km nardit.
enkrat ko sem na jeep gc-ju menjal vse končnike spredaj, je blo po 1 do 2 mescih vse zluftano, pa avto ni niti povohal terena, pa še problemi s temi citroen zadnjimi premami, avto pol za 5 centi nižji ko prej, pa silenbloki za golfa, menjal, pa niso zdržali 3 mesce
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

DavidJ
Prispevkov: 455
Pridružen: Po Mar 10, 2008 3:13 pm
Kraj: Domžale

OdgovorNapisal/-a DavidJ » Če Nov 03, 2016 3:38 pm

Saj zato sem jim pa jaz rekel, da sem v dvomih, če bi jim dal za zrihtat in da če bo q..c potem ne pridem nikdar več.

Bratranec ki dela pri Cotmanu pravi, da za tovornjake so super (bolje kot original) za avtomobile pa uporabljajo neko čipšit plastiko in da ni kot praviš za več kot tri mesece!!
Kam pa potem neseš rihtat te končnike ipd?

Uporabniški avatar
jeep corporation
Prispevkov: 1310
Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
Kraj: Skopo
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a jeep corporation » Če Nov 03, 2016 6:56 pm

ma nisem rabu veliko, če je blo za jeep sem raje kupil nove
E×E 4×4 (Offroad, Hot Rod, V8 engine)

+386 40 697 872; +386 40 798 615

www.4x4exe.net

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Pe Nov 04, 2016 10:37 pm

golenač napisal/-a:Imam znanca ki ima Patrola letnik 2005 in je že skupni vod, pa kolikor vem so vsi po letu 2004 se pravi ta zadnji modeli y61 z common rail motorjem....

Sej pravim, nisem pogledal še nobenemu pod havbo, sem pa šel zato brskat na net in nisem našel drugačnega podatka od mojega. Lahko pa da je bilo za europo kaj drugače...
(stran 4, 5,...)
http://www.nissanpatrol.com.au/ZD30-CRD-2008-2.pdf
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

OdgovorNapisal/-a nebavu » Po Nov 07, 2016 1:24 pm

Imas prav, problem je da je enaka oznaka motorja, pa isto kilovatov ima CRD in navaden. Leta 2005 so nekaj spremenili na zd30, nisem zasledil kaj točno ampak so moč povečali na 118kwt. Razen facelifta in notranjosti niso neč spreminljali. Vsaj tako piše

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a nebavu » Sr Mar 08, 2017 3:50 pm

Kako se reče tem ležaju in kje ih se da dobit, na nissanu stane okrog 60€ kos kar se mi zdi mal preveč.
Na eurotonu ih nimajo
Hvala
Priponke
IMG_2316.PNG

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Mar 08, 2017 9:03 pm

nebavu napisal/-a: lovilec oljnih hlapov (oil cacth can) ..


Imam, prodam za sitne pare: 15€, nerabljena, zapakirana.
Na moč podobna teli: http://www.mishimoto.co.uk/aluminum-oil ... small.html

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a nebavu » Sr Mar 08, 2017 11:23 pm

Imaš na zs

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Mar 09, 2017 1:15 am

King pin bearing. Jaz sem nabavil standardne ležaje. Dobiš dimenzije jutri. Če ne bom pozabil.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a nebavu » Če Mar 09, 2017 10:04 am

Hvala

nebavu
Prispevkov: 15
Pridružen: To Sep 27, 2016 8:43 pm
Kraj: ivančna gorica

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a nebavu » Po Mar 13, 2017 11:52 am

A si pozabil? :)

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol Y61 info

OdgovorNapisal/-a gregor » To Mar 14, 2017 1:16 pm

Ja. :-)
30304
Jaz sem jih kupil pri codexu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: igorp8 in 49 gostov