Lep pozdrav.Na avto netu se prodaja patrol ali mogoče kdo ve kaj o zgodovini....
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... 20Elegance
Lep pozdrav.
NISSAN PATROL ZGODOVINA
- jeep corporation
- Prispevkov: 1310
- Pridružen: Sr Nov 02, 2005 8:19 pm
- Kraj: Skopo
- Kontakt:
To se krepko motiš! Malo preberi tukaj kako se jočejo lastniki, ki so kupili sekret, ki je bil 500€ ceneje od zgledenega avta. Slabšega motorja kot je ZD30 patroli niso imeli. Ali kdo pozna kakega slabšega? Na avto netu imaš enega kjer se lastnik pohvali, da je zmetal za popravila na motorju 16.000€.
Ta, ki ga ti ogleduješ že po slikah zgleda zanikrna gajba. PO moje so notri gojili šampinjone. Toliko se je potrudil da je z zadnjih zicev pospraavil. dromeljne od nakladalke. Tudi v porabi ZD30 namaha samo TB48 samo zadeva vsaj trga
Ta, ki ga ti ogleduješ že po slikah zgleda zanikrna gajba. PO moje so notri gojili šampinjone. Toliko se je potrudil da je z zadnjih zicev pospraavil. dromeljne od nakladalke. Tudi v porabi ZD30 namaha samo TB48 samo zadeva vsaj trga
DavidJ napisal/-a:To se krepko motiš! Malo preberi tukaj kako se jočejo lastniki, ki so kupili sekret, ki je bil 500€ ceneje od zgledenega avta. Slabšega motorja kot je ZD30 patroli niso imeli. Ali kdo pozna kakega slabšega? Na avto netu imaš enega kjer se lastnik pohvali, da je zmetal za popravila na motorju 16.000€.
Ta, ki ga ti ogleduješ že po slikah zgleda zanikrna gajba. PO moje so notri gojili šampinjone. Toliko se je potrudil da je z zadnjih zicev pospraavil. dromeljne od nakladalke. Tudi v porabi ZD30 namaha samo TB48 samo zadeva vsaj trga
Ok.Si bom zadeve pregledal glede motorjev.Lahko pa kdo pove kako iskušnjo.
Če vzameš 3.0 vzemi tistega s common rail (CRD) motorjem. V sosednji temi teče debata ,kdaj so se začeli. PO mojem z novo obliko tam leta 2004-5.
Sicer vzemi 2.8 Y60 obliko. Imajo manj problemov kot Y61, kjer so ga že srali z elektroniko.
Najboljši bi bil dinozaverski 4.2 diesel motor, samo ga boš zelo težko dobil.
Mokre sanje pa so Y61 (oblika po 2004) z T42T motorjem (original turbo diesel)
POraba je garantirano bistveno nižja kot 2,8 ali 3.0.
4.2 imam sam, samo ni turbo. Avto imam 8 let naredil sem 110.000 km
Drugače pa delajo možaki trudi miljon km s temi motorji.
Sicer vzemi 2.8 Y60 obliko. Imajo manj problemov kot Y61, kjer so ga že srali z elektroniko.
Najboljši bi bil dinozaverski 4.2 diesel motor, samo ga boš zelo težko dobil.
Mokre sanje pa so Y61 (oblika po 2004) z T42T motorjem (original turbo diesel)
POraba je garantirano bistveno nižja kot 2,8 ali 3.0.
4.2 imam sam, samo ni turbo. Avto imam 8 let naredil sem 110.000 km
Drugače pa delajo možaki trudi miljon km s temi motorji.
DavidJ napisal/-a:Če vzameš 3.0 vzemi tistega s common rail (CRD) motorjem. V sosednji temi teče debata ,kdaj so se začeli. PO mojem z novo obliko tam leta 2004-5.
Sicer vzemi 2.8 Y60 obliko. Imajo manj problemov kot Y61, kjer so ga že srali z elektroniko.
Najboljši bi bil dinozaverski 4.2 diesel motor, samo ga boš zelo težko dobil.
Mokre sanje pa so Y61 (oblika po 2004) z T42T motorjem (original turbo diesel)
POraba je garantirano bistveno nižja kot 2,8 ali 3.0.
4.2 imam sam, samo ni turbo. Avto imam 8 let naredil sem 110.000 km
Drugače pa delajo možaki trudi miljon km s temi motorji.
Razlika med motorji zd 30
http://www.nissanpatrol.com.au/ZD30-CRD-2008-2.pdf
sorli napisal/-a:Kako zaščititi ZD 30 motor ....
http://chiptuning.com.au/nissan-zd30-engine-protection/
http://www.cardiagnostics.be/-now/Nissa ... -%20BW.pdf
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov