Jeep GC 2.7CRD - Senzor za pritisk nafte

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
jeepcherokee
Prispevkov: 26
Pridružen: To Dec 21, 2010 8:11 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Jeep GC 2.7CRD - Senzor za pritisk nafte

OdgovorNapisal/-a jeepcherokee » Če Nov 03, 2016 7:55 am

Živjo,

Mam sledeči problem, že eno leto mi v prostem teku skačejo obrati za cca +-50vrt/min...lih tolko da se opazi in sliši da motor ne teče čist gladko...po diagnostiki ki jo narediš z ključem mi izpiše kodo P0190 kar bi naj bilo nekaj v zvezi z senzorjem za pritisk nafte..zadnje čase pa se je zadeva poslabšala in sicer tako da ko se peljem avto cukne kot bi hotel ugasnit in prižge se check eingine lučka vendar avto deluje naprej normalno brez izgube moči ali kaj podobnega..ko motor ugasnem lučka izgine in vse deluje naprej kot mora...zanimivo je pa to da se to zgodi samo takrat ko je motor še hladen pri zagretem se to ne dogaja...ker ta senzor ni lih najcenejši me zanima če obstaja kakšna možnot ga stesterat oz. zmerit..ker po moji logiki če bi biv res v okvari motor nebi deloval kot mora, tako da sem malo zmeden če je problem sploh v senzorju..je možno da je problem kje drugje, visoko tlačna pumpa ali injektorji?? LP
it's a jeep thing
you wouldn't understand

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Nov 03, 2016 8:07 am

Kdaj si nazadnje filter goriva menjal? Slabši pretok je lahko tudi razlog.

Tole so lahko razlogi za P0190:
•Bad fuel pump
•Bad fuel pump driver/relay
•Bad fuel rail pressure sensor
•Clogged fuel filter
•Vacuum leaks
•Low or no fuel
•Wiring that is exposed, damaged, melted, or corroded
•Connectors that are exposed, damaged, melted, or corroded
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
jeepcherokee
Prispevkov: 26
Pridružen: To Dec 21, 2010 8:11 pm
Kraj: Črna na Koroškem

OdgovorNapisal/-a jeepcherokee » Če Nov 03, 2016 8:46 am

Filter je bil menjan pred slabih 20kkm...ne zdi se mi logočno da bi motor deloval tako kot deluje če bi bilo karkoli z črpalko ali samim dovodom goriva..tudi hladno vžiganje ni problem vžge takoj brez problema, tako da z dovodom goriva in pritiskom pomoje ni problem..kot pravim napaka se pojavi samo pri hladnem če se pojavi tudi ne vedno ampak ko se pojavi avto ugasnem in po ponovnem zagono deluje normalno brez napak..avto ne izgubi moči, tudi pri močnem pospeševanju deluje kot mora..bol sumim sam senzor ali mogoče ožičenje..?
it's a jeep thing

you wouldn't understand

primorec 90
Prispevkov: 316
Pridružen: Pe Feb 26, 2010 9:28 am
Kraj: Vogrsko

OdgovorNapisal/-a primorec 90 » Če Nov 03, 2016 10:27 am

Glede nihanja obratov sm imel enak problem. In sicer avto se je zaganjal bi ke pa problem v tem tlacnem ventili ki uravnava pritisk na koncu comon raila.
Ta ventil sm jst zamenjal in stvar deluje . Stane pa enih 120€ ce se prav spomnem .

janezsko
Prispevkov: 42
Pridružen: Sr Jun 18, 2008 1:38 pm
Kraj: celje

OdgovorNapisal/-a janezsko » So Nov 05, 2016 7:49 am

rabljeno rampo imam na zalogi za 2.7 cdi če boste rabili..oziroma ima komplet motor 270 cdi..od Ml-a...lp


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 59 gostov