Živjo! Zanima me če mi mogoče kdo lahko pomaga pri izbiri olja za Nissan Terrano II 2,7TD. Vsak serviser mi reče svojo firmo olja. Zanima pa me olje za motor (firma in graditacija), ojle za menjalnik in olje za kardane.
In še vprašanje: ali je potrebno pozimi in poleti notri točiti različno olje?
Najlepša hvala!!!
LP Borut
Izbira olja
Izbira olja
See you at the beach in DAKAR!
Ne vem točno za terranota tvoje barve, za večino ostalih avtov velja naslednje:
- ponavadi vsak proizvajalec (pretežno iz komercialnih razlogov) določi eno ali več znamk olja za svoje avte. Podobno je z mehaniki.
- znamka (odpiši za vsak slučaj razne popolno neznane znamke) niti ni tako pomembna, važna je vrsta (sintetično, navadno, predvsem pa gradacija, letno-zimsko-celoletno), ki mora biti absolutno v skladu z navodili proizvajalca - glej knjižico z navodili za uporabnika.
- če hočeš dobro avtu (ne le motorju, tudi ostalim elementom z oljem: menjalnik, diferencial....) menjaj olje pravočasno, lahko pa še malo prej kot predpisano. In na redno menjavo oljnega filtra motorja ne pozabi.
Po mojem je bolje pogosteje menjati nekaj cenejše olje (nikakor s tem ne mislim kakšne Ž znamke), kot pa držati poln interval enega ultra dragega.
Sedaj bodo pa nekateri po meni padli - s sekiro v roki
LP Miran
- ponavadi vsak proizvajalec (pretežno iz komercialnih razlogov) določi eno ali več znamk olja za svoje avte. Podobno je z mehaniki.
- znamka (odpiši za vsak slučaj razne popolno neznane znamke) niti ni tako pomembna, važna je vrsta (sintetično, navadno, predvsem pa gradacija, letno-zimsko-celoletno), ki mora biti absolutno v skladu z navodili proizvajalca - glej knjižico z navodili za uporabnika.
- če hočeš dobro avtu (ne le motorju, tudi ostalim elementom z oljem: menjalnik, diferencial....) menjaj olje pravočasno, lahko pa še malo prej kot predpisano. In na redno menjavo oljnega filtra motorja ne pozabi.
Po mojem je bolje pogosteje menjati nekaj cenejše olje (nikakor s tem ne mislim kakšne Ž znamke), kot pa držati poln interval enega ultra dragega.
Sedaj bodo pa nekateri po meni padli - s sekiro v roki
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Borut 13 napisal/-a:Najlepša hvala!
Sem pogledal v servisno oziroma v navodila in v bistvu res vse piše. Graditacija je notri. Se pravi da bolj kot firma olja je potreba menjava olja na tiste določene prevožene km.
Če voziš samo po cestah in ne obremenjuješ avtomobila je menjava olja po predpisanih rokih. Če pa malo bolj obremenjuješ avto, ga navijaš v obrate pa je priporočeno prej menjati olje.
Pred EUR sem bil SIT!
Koliko prej pa je to. Namreč jaz se z avtom vozim skoraj več po terenu kot po cesti. Na terenu non stop vklopljen 4 kolesni pogon, ne malokrat pa tudi reduktor. Avto sicer zelo čuvam. Če se le da ga ne vozim pod preveč obrati. Je pa narejen za vožnjo izven urbanih naselij in za to ga tudi uporabljam.
LP Borut
LP Borut
See you at the beach in DAKAR!
Borut 13 napisal/-a:Koliko prej pa je to. Namreč jaz se z avtom vozim skoraj več po terenu kot po cesti. Na terenu non stop vklopljen 4 kolesni pogon, ne malokrat pa tudi reduktor. Avto sicer zelo čuvam. Če se le da ga ne vozim pod preveč obrati. Je pa narejen za vožnjo izven urbanih naselij in za to ga tudi uporabljam.
LP Borut
Jst menjam na 7500km
Pred EUR sem bil SIT!
V bistvu intervala menjave olja ne zahtevajo prevoženi kilometri, ampak ure delovanja motorja in seveda pogoji v katerih motor deluje.
Vožnja z reduktorjem v bistvu pomeni, da motor dela v zanj skoraj idealnih razmerah, saj je sigurno lepo ogret (predpostavljam, da je hlajenje OK), seveda je pa po števcu pol manj prevoženih km.
Predlagam ti, da za toliko %, kolikor % vse tvoje kilometraže prevoziš po terenu, zmanjšaš interval menjave olja, pa bo.
Če hočeš še formulo, sporoči.
Verjemi pa, da tudi v tovarniško predpisanih intervalih ne manjka rezerve.
LP Miran
Vožnja z reduktorjem v bistvu pomeni, da motor dela v zanj skoraj idealnih razmerah, saj je sigurno lepo ogret (predpostavljam, da je hlajenje OK), seveda je pa po števcu pol manj prevoženih km.
Predlagam ti, da za toliko %, kolikor % vse tvoje kilometraže prevoziš po terenu, zmanjšaš interval menjave olja, pa bo.
Če hočeš še formulo, sporoči.
Verjemi pa, da tudi v tovarniško predpisanih intervalih ne manjka rezerve.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Kleno napisal/-a: Ker pri sinteticnih oljih ne nastajajo usedline, tega cistila sploh ne rabite.
Fajn članek, pa vendar ne vem kam gredo delci, ki se ustvarjajo z obrabo in trenjem med premikajočimi se deli motorja (pri sintetičnih oljih)? Ti delci naj bi bile usedline ali so mišljene usedline, ki so v olju (mineralnem) že brez da ga zliješ v motor-torej je usedlina že v embalaži preden olje zliješ v motor? Torej kakšne usedline ne nastajajo pri sintetičnih oljih?
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
če se že govori o oljih, bom še za tiste, ki kurimo v dizlih jedilno olje, povedal par vrstic.
Pri 100% jedilnem olju lahko nastane problem predvsem pri štandgasu (ali pa mrzla mašina in brez predelave, oziroma boga mašina), da jedilno olje zaradi slabega izgorevanja prehaja mimo batnih obročkov v motorno olje.
Posledica pa je polimerizacija olja; po domače povedano moraš menjat olje s špahtlom, če ne opaziš prav čas.
Zato je priporočljivo uporabljati rastlinsko motorno olje Fuchs PLANTOMOT, ki bistveno zmanjša polimerizacijo.
Poleg tega je ekološko lažje razgradljivo.
http://www.fuchs-oil.de/2283.html?&no_cache=1
Pri 100% jedilnem olju lahko nastane problem predvsem pri štandgasu (ali pa mrzla mašina in brez predelave, oziroma boga mašina), da jedilno olje zaradi slabega izgorevanja prehaja mimo batnih obročkov v motorno olje.
Posledica pa je polimerizacija olja; po domače povedano moraš menjat olje s špahtlom, če ne opaziš prav čas.
Zato je priporočljivo uporabljati rastlinsko motorno olje Fuchs PLANTOMOT, ki bistveno zmanjša polimerizacijo.
Poleg tega je ekološko lažje razgradljivo.
http://www.fuchs-oil.de/2283.html?&no_cache=1
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov