Problem je sledeč. Jermenica označena na sliki je popustila in se pomika za približno 5mm ven in noter po gredi. Posledica tega je da je zbruslo pokrov zobatega jermena in zrezalo jermen od alternatorja. Se je komu to že zgodilo, ali ve kdo zakaj se gre. Predvsem zakaj se je to zgodilo?
Ali ima kdo service manual za ta model?
Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Ugibam, ker ne poznam pajerota:
Jermenica je iz dveh delov, vmes pa guma. In z leti se guma postara in se zunanji del jermenice začne premikat po notranjem delu.
Jermenica je iz dveh delov, vmes pa guma. In z leti se guma postara in se zunanji del jermenice začne premikat po notranjem delu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Na tujih forumih kar dosti pišejo o podobnih problebih, ponavadi je napaka sledeča: pri menjavi zobatega jermena je bila jermenica napačno sestavljena oz. oba dela nista bila lepo poravnana in se je sedež med obema deloma jermenice počasi obrabil, vijaki so brez prednapetosti počasi popustili in jermenica se je začela aksialno premikati. Včasih se je to naredilo 20.000km po menjavi jermena ali pa tudi po 100.000km. Ponavadi so potem menjali celo spodnjo jermenico.
Upam, da sem kaj pomagal.
lp
Upam, da sem kaj pomagal.
lp
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Ja res je. Jermenica je odstopila od gume in zlezla proti motorju . To se je zgodilo po 5 letih od menjave zbatega jermena in cca 60k km. Ni krivo to da je bila napačno sestavljena, ampak to da NI bila zamenjana skupaj z zobatim jermenom. Namreč zvedel sem to da je predvidena menjava jermenice skupaj z zobatim jermenom, tako da bo tudi komu drugemu prišlo to prav.
Rabil bi spodnji del pokrova zobatega jermena, če se komu valja doma.
LP
Rabil bi spodnji del pokrova zobatega jermena, če se komu valja doma.
LP
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
me zanima na katerem servisu jo zamenjajo,če je še dobra.moj pejero ima že dvakrat narejen velik servis pa j e še zmrom original jermenica gor.
Ma kej si mona
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Kje jo zamenjajo in kje ne , če je še dobra to nevem. Saj nima samo pajero take jermenice, jo imajo tudi avti in naj bi jo zamenjal pri velikem servisu. Dokler dela je OK, ko pa ne lahko rata piz...zato da prišparaš 100e pri velikem servisu, ki ga ne delaš glih vsako leto te lahko potem dosti dražje pride koštat. To je moje mnenje. Če je nočeš menjat je pač ne menjaš... Mi tega nismo vedli in še dobro je šlo skoz (''samo'' zbrušen pokrov zobatega in zrezan jermen alternatorja). Jermenica je bila še original in zobati jermen je bil menjan enkrat.
LP
LP
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Pa saj pri šponerjih mikrojermena tudi šparajo.
Potem pa zjebe mikrojermen in ga potegne pod zobatega...
Potem pa zjebe mikrojermen in ga potegne pod zobatega...
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
kolko pa pride nova jermenica,če ni skrivnost in kje si jo nabavil. Lp.
Ma kej si mona
Re: Mitsubishi Pajero Classic 2.5TD
Jermenica pride okol 80e. Odvisno od popusta, itd...Redne cene so okol 150. LP
https://www.rezervniavtodeli24.si/mitsu ... /jermenica
https://www.euroton.si/avtodeli/TDCatalogue.aspx
Ta je za classic verzijo, ima 115KM.
https://www.rezervniavtodeli24.si/mitsu ... /jermenica
https://www.euroton.si/avtodeli/TDCatalogue.aspx
Ta je za classic verzijo, ima 115KM.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 65 gostov