Stran 1 od 1

Pomoč

Objavljeno: Če Jun 08, 2017 6:15 am
Napisal/-a LIPA
Lep pozdrav..vozim hyundai galloper 2001 letnik 2.5 dizel...imam težavo.namreč ko grem v hrib se mi po kaksnem kilometru ali dveh kazalec za temperaturo začne počasi dvigovati iz tistih dveh pik kjer naj bi bilo normalno..ko se vozim po ravnini nimam teh težav..pokrovcek na hladilniku je nov..je možno da je kakšen senzor temperature al kaj podobnega...upam da ni težava v prebitem tesnilu glave al kaj hujsega....hvala za pomoč....lp....

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jun 08, 2017 7:23 am
Napisal/-a Nebivedu
Mogoče je samo cel sistem za očistit, ker je od znotraj vodni kamen v hladilniku in zato slabše hladi. Imaš namenska čistila, vliješ v sistem, zalaufaš avto in počakaš 10 minut, potem pa vso hladilno tekočino ven spustiš in naliješ novo.

Ali so kdaj navadno vodo vlivali v sistem za hlajenje pri tem avtu? Če so, potem je skoraj sigurno zabasan hladilnik z vodnim kamnom. Sem imel na enem svojih avtov čisto enak problem. Po ravnini brez problemov, na avtocesti, ko si hotel 140 vozit ali pa v hrib pa je kazalec dvigovalo. Po čiščenju hladilnika (samo da sem ga jaz odstranil in ga na tleh očistil s kisom - nalil sem 2 litra kisa za vlaganje v hladilnik in počakal 12 ur) so vsi ti simptomi izginili. Voda iz hladilnika je pa tekla bela ven, ker je ves vodni kamen stopilo.

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jun 08, 2017 8:01 am
Napisal/-a LIPA
Aha..ok..hvala..misleš da kakšno tesnilo glave ni al pa glava?upam da je samo sistem za prečistit.....

Re: Pomoč

Objavljeno: Pe Jun 09, 2017 6:29 am
Napisal/-a Hribovc
Naredi poskus: pri hladnem motorju snemi pokrovček ekspanzijske posode dol, nato pa motor vžgi. Opazuj gladino tekočine v ekspanzijski posodi. Če se v njej začnejo pojavljati mehurčki, potem... Potem si ga naj..al.

Če pa mehurčkov ne bo, potem se ne boj težav s tesnilom ali glavo motorja.

Kako pa je z vklapljanjem ventilatorja hladilnika?

Re: Pomoč

Objavljeno: Pe Jun 09, 2017 8:09 am
Napisal/-a LIPA
Ma sej če bi bla slučajno tesnilo glave ali pa glava bi mi verjetno dvigovalo temperaturo tudi po ravnini?jaz pa se po ravnini vozim normalno....je možno da termostat ne odpre do konca?ventilator dela ja.....

Re: Pomoč

Objavljeno: Pe Jun 09, 2017 9:08 am
Napisal/-a rx
ni nujno. meni je enkrat prepihalo tesnilo pa je temperatura bila ok, samo vodo je pa požiral kot za stavo.

Re: Pomoč

Objavljeno: Pe Jun 09, 2017 9:14 am
Napisal/-a LIPA
No meni mi vode ne pije...

Re: Pomoč

Objavljeno: Pe Jun 09, 2017 10:04 am
Napisal/-a gregor
Glede na to, da je terenec, bi najprej rekel: od zunaj temeljito oprat hladilnik.
Potem pa naprej.
Seveda je lahko tudi termostat kriv.
Manjka še podatek, kako dolgo že imaš avto, a je bilo lani ok(je bilo kaj menjano od takrat, vodna pumpa?), oz. ali si avto šele pred kratkim kupil.

Za info, Meni se je citroen 1.9TD, cca pol leta preden je glava spustila, grel v klance. Voda praktično ni zginjala, kake 2-3 deci na cca 10.ooo km.
Po menjavi glave vse ok.

Re: Pomoč

Objavljeno: Sr Jun 14, 2017 4:36 pm
Napisal/-a LIPA
Zamenjal termostat in očistil hladilnik..nič boljše..ve kdo kako se lahko preizkusi visko sklopko ventilatorja??in kakšen je postopek za zamenjavo al je kakšna huda znanost??

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jun 15, 2017 7:21 am
Napisal/-a Hribovc
Včasih smo to naredili tako, da smo avto vžgali na mestu in počakali, da je temperatura narasla čez normalno, torej do te mere, da bi moral ventilator zagnati. Nato smo motor ustavili in poskusili z roko zavrteti ventilator. Če se ni vrtel, potem je "zagrabil", torej je sklopka dobra. Če pa se je prosto vrtel, je pa sklopka slaba.

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jun 15, 2017 10:57 am
Napisal/-a LIPA
Kakšen pa je postopek zamenjave?

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jun 15, 2017 12:21 pm
Napisal/-a gregor
Pa zgoraj si napisal, da ventilator dela. :)

En primer testa za visko sklopke z bimetalom.

bimetal na visko sklopki ne blokira sklopke, ampak pretok gela v njej, in šele pod obrati se sklopka drugače obnaša. Pri ugasnjenem ni neke bistvene razlike. Tako je bilo meni povedano. Iz prakse pa nimam dosti izkušenj.

Torej pri pri recimo 2500 obratih motorja bi se moral ventilator pri konkretno segretem avtu precej bolj dret kot pa pri hladnem avtu.

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jun 15, 2017 5:38 pm
Napisal/-a LIPA
No stvar je taka..ventilator že res da dela a nisem vedel ali mi dela visko sklopka...mi lahko kdo pove kaksen je postopek zamenjave le te?najlepša hvala....

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jul 27, 2017 8:34 am
Napisal/-a Jeppfreak
Pozdravljeni,

Imam težave s ključem. Pokvaril se mi je ključ za Renault Clio 3. Potrebno bi bilo izdelati novega. Pozante/priporočate katero podjetje, ki se ukvarja z izdelavo avtomobilskih ključev. Cena originalnega ključa znaša cca 160€. Hvala za pomoč.

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jul 27, 2017 9:41 am
Napisal/-a rx
Vidim, da si iz krškega, ajde recimo da ti lahko svetujem za novo mesto, kar je dokaj blizu. V novem mestu v qlandii imaš krpana - 040 739 000.. v centru pa slavko setničar -07 332 30 05. Naredil bo eden ali drugi, predlagam, da se pozanimaš pri obeh in se nato odločiš.

Srečno.

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jul 27, 2017 10:04 am
Napisal/-a gregor
rx, tudi ta je en od trolov.

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jul 27, 2017 10:28 am
Napisal/-a rx
sem opazil, ker je čisto zgrešil temo ampak napisal je popolnoma normalno, zato si dejansko zasluži normalen in korekten odgovor.

p.s. misliš, da se je fepijev sindrom toliko razširil? :D

Re: Pomoč

Objavljeno: Če Jul 27, 2017 11:09 am
Napisal/-a Superselect
Če ni clio dvignjen, nima arb...vsaj reduktorja....potem zgrešil forum. Pa lepe praznike ;)