Hilux 4x4 vs Pajero 4x4
Objavljeno: So Mar 03, 2018 12:51 pm
Lep pozdrav
Naš mali Pajero V60 je že v letih. Razen tega, da je precej žejen je sicer vse bp. Imam pa potrebo po večjem avtu oz. prtljažniku tako, da bi ga počasi zamenjal za nekaj novejšega. Prva ideja je bila po 5 vratnem Pajerotu l2007 in naprej na katerega bi lahko premontiral podvozje in šus plate iz starega Pajera s čimer bi prišparal kar nekaj €. Potem pa sem se čisto zagrel za pickupa in sicer Toyoto Hilux l2009 in naprej. Včeraj pa sem na veliko razočaranje ugotovil, da imajo Hiluxi precej dugačen pogon, kot Pajero. Ne vem zakaj mi je bilo samoumevno, da imata LC in Hilux tudi pogon 4x4 brez sredinske zapore diferenciala in pa zadnjo 100% zaporo diferenciala vgrajeno že serijsko. To dvoje mi je pri Pajeru res všeč, saj so zaradi teh dveh dodatkov možnosti za izbiranje idealne "špure" na terenu precej večje ter zavijanje v zaprte ovinke na suhi podlagi z vklopljenim 4x4 precej lažje...in to vse brez dragih predelav.
Google ve sicer vse ampak bi rad pri vas vseeno preveril, če to drži.
Če drži bom šel verjetno v nakup novejšega Pajerota. Pri tem pa me zanima, če je kdo že reševal problem zadnjega odbijača. Pri 5 vratnem Pajeru je rita kar precej daljša, kot pri 3 vratnem in pri offroadu že s svojim kratkim pajotom kdaj pa kdaj z zadnjo plastiko podrsam po tleh. Tudi na youtubu sem videl že ogromno primerov, ko je zadnji odbijač zapel za kup zemlje ali skalo in se odlomil. Ali obstajajo kakšne poceni rešitve za ojačanje odbijača, take da ne bodo jamrali na tehničnih pregledih. Pickupi imajo ponavadi zadaj enostavno pod odbijačem še eno debelo štango, koatera pobere udarce, pri pajotu pa si tega ne prestavljam saj je rita kar nizka. Če imate kakšno konstruktivno zamisel kar na plan z njo. Zaenkrat nebi šel v nakup dragih aftermarket odbijačev, saj offroad z avtom ni moj primaren hobi tako, da zaenkrat še nebi toliko vlagal v odbijače.
Druga opcija pa je Mitsubishi L200 saj naj bi imel enake pogone, kot Pajero. Pri tem me moti samo, da je motor 2.5, kar pa se mi zdi da je premalo za moje želje saj sem navajen na 3.2 navor. Res pa je, da ga še nisem vozil.
Hvala za vse komentarje.
Lep pozdrav
Primož
Naš mali Pajero V60 je že v letih. Razen tega, da je precej žejen je sicer vse bp. Imam pa potrebo po večjem avtu oz. prtljažniku tako, da bi ga počasi zamenjal za nekaj novejšega. Prva ideja je bila po 5 vratnem Pajerotu l2007 in naprej na katerega bi lahko premontiral podvozje in šus plate iz starega Pajera s čimer bi prišparal kar nekaj €. Potem pa sem se čisto zagrel za pickupa in sicer Toyoto Hilux l2009 in naprej. Včeraj pa sem na veliko razočaranje ugotovil, da imajo Hiluxi precej dugačen pogon, kot Pajero. Ne vem zakaj mi je bilo samoumevno, da imata LC in Hilux tudi pogon 4x4 brez sredinske zapore diferenciala in pa zadnjo 100% zaporo diferenciala vgrajeno že serijsko. To dvoje mi je pri Pajeru res všeč, saj so zaradi teh dveh dodatkov možnosti za izbiranje idealne "špure" na terenu precej večje ter zavijanje v zaprte ovinke na suhi podlagi z vklopljenim 4x4 precej lažje...in to vse brez dragih predelav.
Google ve sicer vse ampak bi rad pri vas vseeno preveril, če to drži.
Če drži bom šel verjetno v nakup novejšega Pajerota. Pri tem pa me zanima, če je kdo že reševal problem zadnjega odbijača. Pri 5 vratnem Pajeru je rita kar precej daljša, kot pri 3 vratnem in pri offroadu že s svojim kratkim pajotom kdaj pa kdaj z zadnjo plastiko podrsam po tleh. Tudi na youtubu sem videl že ogromno primerov, ko je zadnji odbijač zapel za kup zemlje ali skalo in se odlomil. Ali obstajajo kakšne poceni rešitve za ojačanje odbijača, take da ne bodo jamrali na tehničnih pregledih. Pickupi imajo ponavadi zadaj enostavno pod odbijačem še eno debelo štango, koatera pobere udarce, pri pajotu pa si tega ne prestavljam saj je rita kar nizka. Če imate kakšno konstruktivno zamisel kar na plan z njo. Zaenkrat nebi šel v nakup dragih aftermarket odbijačev, saj offroad z avtom ni moj primaren hobi tako, da zaenkrat še nebi toliko vlagal v odbijače.
Druga opcija pa je Mitsubishi L200 saj naj bi imel enake pogone, kot Pajero. Pri tem me moti samo, da je motor 2.5, kar pa se mi zdi da je premalo za moje želje saj sem navajen na 3.2 navor. Res pa je, da ga še nisem vozil.
Hvala za vse komentarje.
Lep pozdrav
Primož