Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Če Mar 05, 2020 12:35 pm

Dr.Patrol napisal/-a:
vrecha napisal/-a:
Mene bi sedaj proti koncu zanimala še teža ter razporeditev teže po oseh, ko je vozilo naloženo za na pot.

Vrecha, lahko ti podam trenutno razporeditev teže po oseh, ko vozilo ni naloženo za na pot.
1280kg spredaj in 1195kg zadaj. Merjeno pri praznem vozilu s skoraj praznim rezervoarjem in šoferjem za volanom.

Bom upam, da nekoč izmeril tudi pri naloženem, se bo pa zgornja teža verjetno še malce spremenila, ko bo vozilo dobilo še prtljažnik na streho (trenutno je brez vsega).


Tehnični pod streho.
Problemov ni bilo, je pa res, da sem spredaj zamenjal odbijač za originalnega in montiral nazaj v avto zadnjo klop.
Teža se je po oseh malo spremenila od lanskega leta in sicer:

Spredaj: 1192 kg (lani 1280 kg) - Verjetno gre zasluga originalnemu odbijaču brez vseh dodatkov.
Zadaj: 1335 kg (lani 1195 kg) - Glede na to da imam strešni prtljažnik z dvema tendama, se mi zdi, da sem še kar dobro prišel skozi...
Postelja zadaj je precej drugačna od tiste, ki sem jo imel še lani v avtomobilu. Ni še dokončana, ampak mislim, da se
teža bistveno ne bo spremenila. Tisti del, ki še manjka, bo prišel na mesto, kjer je sedaj zadnja klop. Teža tega dela
bo tam-tam v primerjavi z klopjo ali raje kak kg manj.

Vse skupaj je bilo merjeno enako kot lani, se pravi z isto osebo za volanom in skoraj praznim rezervoarjem za gorivo.
Vozilo res ni najlažje. S sprednjim odbijačem, ki je običajno na avtu, tehta po moji oceni okoli 2600 kg.

Še nekaj novosti je glede avta, ampak nisem še sestavil skupaj toliko, da lahko o tem kaj več povem...bom pa v kratkem ;)
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Apr 15, 2020 6:28 pm

Nekaj novosti:

Že dalj časa sem opažal problem, da imam na prednjih kolesih zračnost. Original Koyo ležaji, za njimi nekje 24 tisoč kilometrov, vmes sem jih 2x stiskal, pri drugem stiskanju je zračnost ostajala, zatorej sem se odločil menjat ležaje.

Vem, velike gume jim ne delajo usluge, prav zaradi tega sem takrat dal originalne, čeprav so dragi kot žafran, tokrat pa je bil problem, da originalnih sploh nisem nikjer dobil? :roll: :roll:
Preiskali smo vse možne trgovine, tudi spletne a žal brez sreče.
Na koncu sem se sprijaznil za NSK in FAG ležaji a kmalu naletel na novo težavo. Pri zlaganju pesta, nikakor nisem mogu več spravit seger obročka na polos...
Za pomoč sem se obrnil na cel kup forumašev, na koncu s pomočjo "rezervne" akse prišel do ugotovitve, da nekaj ne štima z ležaji. (hvala vsem, že veste kateri ste :nazdravljamo: )

Čeprav so se številke na ležajih ujemale, kot tudi dimenzijsko s kljunastim merilom, se je pokazalo, da je razlika med originalnim Koyo in FAG ležajem.
K sreči nisem uničil špindla, ko sem silil neustrezen ležaj na njega, sem pa uničil ležaj, ko sem ga spravljal dol.
Ni ostalo drugega, kot da spet kupim dva nova (tavelika) ležaja in semeringe... Set aftermarket ležajev s semeringi pride za patrola 110eur. (original Koyo so bili 90eur za eno stran, brez semeringa)
Naročil sem seveda druge, ne vem točno iz glave proizvajalca, a glej ga zlomka...ravno tako na zadnji strani nima ustreznega radiusa, kot ga ima originalen ležaj. Ker originala nisem pri vsej dobri volji našel nikjer, sem pač bil primoran postružiti nove ležaje. S dobrim nožem in malce volje, se da tudi to.

Razlika v ležajih je lepo vidna na spodnji sliki, bodite pozorni na to, če boste kupovali neoriginalne ležaje za Patrola!!
(levi je original, desni kopija - bodi pozoren na radius na notranji šalci ležaja!)
Slika

Obenem sem še zamenjal notranja semeringa, ker sta počasi začela kazati znake obrabe in na novo namazal homokinetike...

Druga težava so bile zavore.
Skozi leta sem sprobal najrazličnejše masti za dobro delovanje čeljusti. Do sedaj se je najbolje izkazala bakrena mast, žal pa ne pri patrolu, ki ima na enem izmed vodil gumijasto pušo, katera se v stiku z to mastjo raztegne kot...ne bom rekel kaj...

Slika

Potem sem se navadil še nekaj novega...silikonska mast.
Ja, tako sem zamenjal vse gumice na vodilih, tudi zunanje protiprašne, čeprav niso kazale znakov uporabe in vse skupaj sestavil s silikonsko mastjo...bomo videli, če bo zdej res mir :roll:
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1228
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Sr Apr 15, 2020 6:56 pm

Naslednjo "predelavo" sem imel v planu že, ko sem se še vozil okoli z malim Patrolom... :mrgreen:

To je rezervoar za zrak. Približno 4 leta sem že imel doma čisto nov 10 litrski rezervoar za zrak, ki sem ga sedaj končno namestil na podvozje in ga povezal s ARBjevim kompresorjem, ki ga od obnove avtomobila, še nisem uspel zmontirati v avto.
Že ob obnovi vozila, sem predvidel prostor, kjer bo rezervoar nameščen, zato montaža ni bila zahtevna. Pod levi in desni prag sem na zadnjo stran dodal hitre spojke, da ni potrebno vleči cevi okoli avta.
Z rezervoarjem sem predvsem pridobil možnost, da lahko uporabljam tudi pištolo za izpihovanje, kar pride največkrat prav za izpihovanje zračnega filtra.
Slika
Slika
Slika
Slika

In pa na havbo oz. pod njo sem zmontiral to, kar bi lahko že Japonci, ko so avto delali... amortizerje za havbo ( oriđinal iz Toyote LC80 - za vsak slučaj sem še pustil original palico :krohota_se: )
Slika
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)





www.Adventure-Overland.si

Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4221
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Apr 15, 2020 9:19 pm

BTW: tole ni amortizer, ampak vzmet.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

moja.malenkost
Prispevkov: 130
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Ne Apr 19, 2020 10:45 pm

Plinska vzmet (so me mojstri popravili) :D :wink:

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2951
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a gregor » Ne Apr 19, 2020 11:38 pm

No zaradi teh plinskih vzmeti jih lastniki y61 patrolov predvsem pozimi občasno dobimo po glavi. :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov