Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Jun 14, 2022 2:58 pm

MTB4life napisal/-a:Koliko pa ima tole kg na kos?
Že moje 33'' se mi zdijo težke :)

Natanko 38,5kg.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1422
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Nissan Patrol GR Y60 (LWB) by Dr.Patrol

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » Ne Sep 25, 2022 7:32 pm

Avto je bogatejši še za en bombonček. 8)

Že zelo dolgo sem se spogledoval z željo lastne izdelave rezervoarja za gorivo, ki bi nadomestilo originalnega in bi s tem povečal kapaciteto goriva, ter posledično domet vozila.
Ker pa je izdelava dokaj kompleksa in zamudna, sem stvar odlašal... Prišel sem že celo do točke, kjer sem imel namen izdelati na zadnjem odbijaču še eno roko (swing arm), na kateri bi bilo prostora za 2x jerry can kanistra.
Pa sem potem po tehtnem premisleku kontaktiral našega Igorja (Mamut4x4) in raje naročil že izdelan rezervoar.
Ob dani ponudbi na trgu sem se odločil za ARBjev rezervoar goriva. ARB Frontier Long ranger fuel tank, je narejen iz trpežne kompozitne plastike, se pravi ne rjavi, je precej lažji od sorodnih izdelkov a vseeno dovolj trpežen za mojo uporabo.
Kapaciteta rezervoarja je 145l, kar je 50l več od originalnega rezervoarja. Obenem sem tudi ohranil nizko težišče avtomobila in na avto nisem obesil prevelike dodatne "mrtve" teže. Z dodatno roko na odbijaču zadaj, bi imel višje težišče in težo res daleč zadaj za zadnjo osjo.
ARB frontier je tudi izdelan, da paše na vozilo brez dodatnih predelav, kar je spet velik plus, proti samogradnji...
V mojem primeru sem sicer moral predelati zadnji del izpuha, a na račun lastne izdelave le tega pred tem. Če bi imel originalni izpuh ali kupil primeren nadomestek, teh težav nebi imel.

Slika

Levo original/desno ARB frontier
Slika

Na rezervoar paše originalni odvzem goriva, zamenjati je potrebno le del plavača, ki pa pride v kompletu. Poleg so tudi navodila, tako da poseg ni prav nič zahteven.
Slika

Malce se je potrebno navaditi na števec goriva. Namreč prvih 300km se kazalec ne premakne, potem pa začne normalno padati. Tudi točka polovica rezervoarja se premeni, a na to se hitro navadiš. Rezerva zasveti približno enako, torej, ko je v rezervoarju še okoli 20l goriva.
Domet se je iz prejšnjih cca 850 kilometrov, povečal na cca 1300 kilometrov (pri povprečni porabi 11,2l/100km)
Na danem mestu bi se še enkrat zahvalil Mamutu4x4 za vse skupaj.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov