gogr napisal/-a:Živjo sem še zelen na forumu, zanimam se za nakup Patrola 2.8 td letnik 90, mislim da je bla to španska verzija rd28. Ali ima kdo izkušnje s tem avtom , je to delal al je bil skoz pr mehaniku? Kako je z deli?
hvala
Sicer sem nerad tečen, ampak forum ima določena pravila, predvsem v povezavi z novimi člani. Predvidevam, da zato tudi ni nobenega odgovora oz. se tole temo ignorira. Tudi tema prodam/kupim ima določena pravila. Fajn je da se te stvari prebere, če se je že nekdo potrudil in jih spisal.
Gre se za dobrobit foruma samega...
Pa da ne bom samo "siten"...
Patrol 2.8 letnik 90 sta obstajala dva modela. TR(oznaka K260) in pa GR(oznaka Y60). Motorja sta v obeh izvedenkih pri tej kubituri enaka, je pa veliko drugih razlik med avtoma. Fajn je vedet za kak avto se gre, če se hoče kaj povedat o hibah...
Z motorjem pa je takole... veliko pišejo, da se 2.8 motor rad pregreva, posledica pregrevanja je kaj hitro počena glava, ponavadi nekje med 5 in 6 cilindrom.
Stvar je taka, da z pravilnim vzdrževanjem in ravnanjem s tem motorjem ni večjih težav in se pelje čisto solidno. Če so vodna črpalka, termostat in visco sklopka na ventilatorju dobra, bo tudi hlajenje dobro.
Ne prenaša pa dobro kakšne vleke težje preikolice, zlasti v hrib...tukaj zna temperatura hitro poskočiti.
Poraba motorja je odvisna od naloženosti samega vozila in izbiro pnevmatik, ponavadi pa je tam nekje od 12l min. naprej.
Toliko zaenkrat na hitro.