Dizel 4D56 težave, prosim pomoč
Objavljeno: Po Feb 11, 2019 11:35 pm
Spoštovani forumaši,
iščem mehanika stare garde (2005 mitsubishi pajero sport, dizel motor 4d56 - 85kw).
2 leti nazaj menjana glava (izginjanje hladilne tekočine iz ekspanzije posode in hladilnika, čez nekaj časa hladilna tekočina zalila en cilinder) + mali servis (menjani niso bili osni ležaji in bati, ostalo vse; od batnih obročkov, batnih ležajev na ojnici, raznih tesnil, podložk, obnova šob, turbine..., ma ni da ni).
Sedaj nastal nov problem; ob turi na veliko planino se temp dvignila na 3/4 (samo ob vzponu, po ravnem temp na 1/2).
Od takrat naprej sem ugotovil naslednje; v kolikor je tura kratka (okoli 10km), težav ni (če "pozabimo" mrzlo izhodno cev iz hladilnika in vročo vhodno/izhodno iz motorja). Ko pa naredim daljšo turo (okoli 20 km ali več), mi v ekspanzijo posodo (ki ni pretočna, ampak iz nje ob ohlajanje tekočine vleče le to nazaj v hladilnik) izvrže tekočino in je ne povleče nazaj.
Gornja cev (med motorjem in hladilnikom vroča, spodnja iz hladilnika v motor mrzla).
Tekočino ko se motor ohladi pretočim nazaj v hladilnik.
Menjal sem že hladilnik (sem mislil, da je zablokiran pretok), menjal termostat (če je zablokiral), menjal 3 pokrovček hladilnika.
Skratka obupal sem, zato bi želel, da mi mojster popravi/odpravi napako.
Že od nakupa dalje pa imam občutek, da je motor "len". Okoli 1200 obratov se v 3., 4. in 5. prestavi motor "matra", trese se kot da bo vsak čas "umrl". Nato se malo pod 1500 obrati "zbudi". Nekako do 3000 obratov še gre, nato ne vleče nič več. Nisem nikakršen nadebudnež, ki z veseljem pritiska na plin, a vse skupaj se mi zdi malo smešno.
Zaželjen je mojster iz okolice Ljubljane, a ni nujno. Želim si le, da se vozilo porihta za normalno vožnjo.
Vnaprej hvala vsem.
Lep pozdrav
iščem mehanika stare garde (2005 mitsubishi pajero sport, dizel motor 4d56 - 85kw).
2 leti nazaj menjana glava (izginjanje hladilne tekočine iz ekspanzije posode in hladilnika, čez nekaj časa hladilna tekočina zalila en cilinder) + mali servis (menjani niso bili osni ležaji in bati, ostalo vse; od batnih obročkov, batnih ležajev na ojnici, raznih tesnil, podložk, obnova šob, turbine..., ma ni da ni).
Sedaj nastal nov problem; ob turi na veliko planino se temp dvignila na 3/4 (samo ob vzponu, po ravnem temp na 1/2).
Od takrat naprej sem ugotovil naslednje; v kolikor je tura kratka (okoli 10km), težav ni (če "pozabimo" mrzlo izhodno cev iz hladilnika in vročo vhodno/izhodno iz motorja). Ko pa naredim daljšo turo (okoli 20 km ali več), mi v ekspanzijo posodo (ki ni pretočna, ampak iz nje ob ohlajanje tekočine vleče le to nazaj v hladilnik) izvrže tekočino in je ne povleče nazaj.
Gornja cev (med motorjem in hladilnikom vroča, spodnja iz hladilnika v motor mrzla).
Tekočino ko se motor ohladi pretočim nazaj v hladilnik.
Menjal sem že hladilnik (sem mislil, da je zablokiran pretok), menjal termostat (če je zablokiral), menjal 3 pokrovček hladilnika.
Skratka obupal sem, zato bi želel, da mi mojster popravi/odpravi napako.
Že od nakupa dalje pa imam občutek, da je motor "len". Okoli 1200 obratov se v 3., 4. in 5. prestavi motor "matra", trese se kot da bo vsak čas "umrl". Nato se malo pod 1500 obrati "zbudi". Nekako do 3000 obratov še gre, nato ne vleče nič več. Nisem nikakršen nadebudnež, ki z veseljem pritiska na plin, a vse skupaj se mi zdi malo smešno.
Zaželjen je mojster iz okolice Ljubljane, a ni nujno. Želim si le, da se vozilo porihta za normalno vožnjo.
Vnaprej hvala vsem.
Lep pozdrav