Izbira terenca in potencialno uvoz iz tujine
Objavljeno: Po Apr 01, 2019 8:59 pm
Pozdravljeni,
Vem, da je na podobno temo napisanih že oh in sploh tem. Pa vendar.
Odkar nimam več terenskega vozila je v meni neprestana želja, da se spet podam na pot obnove in pozneje 4x4 potovanj. Zadnje leto in pol se mučim s povsem praktičnim in luštkanim 'hatchbackom', sedaj pa mislim da bo počasi spet čas, da se začnem voziti z vozilom, ki je starejše, ima malo večjo porabo in je vsaj dve tretjini časa bolj nepraktično, kot pa praktično. Bo mi pa vsakič, ko vanj sedem zaigralo srce in v trebuhu švignil kak metulj.
V preteklem letu sem se povsem zaljubil v LC HJ60/61. Se pa sprašujem o praktičnosti omenjenega za overland. Bojda ga je precej težko dobiti s klimo, v Sloveniji pa ga je nemogoče dobiti s ... aja, nasploh ga ni mogoče dobiti. Potem je tukaj, seveda, Patrol GR Y60 LWB. Klima, vijačne vzmeti napram listnatim, 5 prestav napram 4. Tudi Patrolov motor (mislim 2.8TD) je verjetno bolj praktičen od opcij v 60 seriji?
Potem se pa vprašam ali bi bilo mogoče bolj smiselno kupiti kaj novejšega (čeprav mi ob prej omenjenih precej bolj zaigra srce) ? LC 90 LWB? Patrol GU LWB? Ali pa bi bilo smiselno uvoziti LC 80, čeprav mi vizualno ni nič kaj všeč?
Zavedam se, da bi z izjemo LC90 in GU Patrola, omenjene moral uvoziti iz tujine. O kakšnih zneskih se 'odokativno' pogovarjamo, če gre za starodobnika in če ne gre za starodobnika ob uvozu iz držav EU?
Vem, da je na podobno temo napisanih že oh in sploh tem. Pa vendar.
Odkar nimam več terenskega vozila je v meni neprestana želja, da se spet podam na pot obnove in pozneje 4x4 potovanj. Zadnje leto in pol se mučim s povsem praktičnim in luštkanim 'hatchbackom', sedaj pa mislim da bo počasi spet čas, da se začnem voziti z vozilom, ki je starejše, ima malo večjo porabo in je vsaj dve tretjini časa bolj nepraktično, kot pa praktično. Bo mi pa vsakič, ko vanj sedem zaigralo srce in v trebuhu švignil kak metulj.
V preteklem letu sem se povsem zaljubil v LC HJ60/61. Se pa sprašujem o praktičnosti omenjenega za overland. Bojda ga je precej težko dobiti s klimo, v Sloveniji pa ga je nemogoče dobiti s ... aja, nasploh ga ni mogoče dobiti. Potem je tukaj, seveda, Patrol GR Y60 LWB. Klima, vijačne vzmeti napram listnatim, 5 prestav napram 4. Tudi Patrolov motor (mislim 2.8TD) je verjetno bolj praktičen od opcij v 60 seriji?
Potem se pa vprašam ali bi bilo mogoče bolj smiselno kupiti kaj novejšega (čeprav mi ob prej omenjenih precej bolj zaigra srce) ? LC 90 LWB? Patrol GU LWB? Ali pa bi bilo smiselno uvoziti LC 80, čeprav mi vizualno ni nič kaj všeč?
Zavedam se, da bi z izjemo LC90 in GU Patrola, omenjene moral uvoziti iz tujine. O kakšnih zneskih se 'odokativno' pogovarjamo, če gre za starodobnika in če ne gre za starodobnika ob uvozu iz držav EU?