Ford Ranger - šasija

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
enec
Prispevkov: 2
Pridružen: So Feb 18, 2017 4:07 pm
Kraj: Kočevje

Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a enec » Pe Feb 21, 2020 8:54 pm

Pozdravljeni! :D

Forum prebiram že dlje časa, vendar pa je to moje prvo javljanje. Imam namreč problem. Moj Ranger je star 3 leta, šasija pa izgleda katastrofalno. :bruha:
Avto redno perem (temeljito), tudi podvozje, očitno pa je, da to ne pomaga kaj dosti.. :cry:

Mi lahko podate kakšen nasvet, kaj storiti? Kako zaščititi podvozje? Nekaj sem bral, da naj bi v Škofji loki (Tri Krone) opravljali nekakšno zaščito podvozja.. ima kdo kakšne izkušnje? Ne bi rad ločil karoserije od šasije, ker je avto še v garanciji oz. podaljšanem jamstvu, vendar pa to ne zajema rjavenja šasije :cry:

P.S.
Upam da mi je uspelo prilepiti nekaj fotk

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

V kolikor pa ne, pa upam da odpre na tem linku:
https://mojalbum.com/anejplaninsek/sasi ... #!24846584

Lp, Anej

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 469
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: California

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Feb 21, 2020 10:00 pm

Dobrodošel Anej.

Zadnjič sem kolegu rihtal podvozje na avtomobilu kateri je prišel od tam.. Nič kaj prijetno ni šraufat.. karkoli primeš je svinjarija, 2 dni sem se umival, 2 dni sem čistil orodje.. ampak to naj tebe ne skrbi, če ne šraufaš sam. zaščita 3krone naj bi se nanašala na brezhibno šasijo. čeprav tole kar imaš ti je samo površinska rja, naj te ne grize preveč, ne izgleda kritično, diski bodo pa tudi še za nekaj časa ;)

Ne rečem, da je zaščita slaba, izgledalo je super. Folk vozi nove avtomobile tja. Menda je pri čiščenju treba bit previden, da ne spereš preveč tega "olja" dol.. Se bo našel nekdo kateri bo še bolj natančno povedal kaj in kako.

da boš malo pomirjen. za saniranje te "rje" nebo potrebno ločit šasije od karoserije, ker avto ni gnil. tole lahko saniraš doma na parkirišču z osnovnim orodjem in malo prostega časa :)

vidim, da smo blizu, lahko prideš okoli pa pogledamo kaj se da naredit ;)

lp, /r
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2929
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Feb 21, 2020 11:12 pm

Krown olje, torej tri krone.
Ali mike sanders mast. drži po mojem precej dlje.
Zadnjo poznam, uporabljam že neekaj let. Super zadeva za avte, ki niso voženi po blatu.
Ja jaz sem bil tudi usran do ramen, ko sem znancu iz avstrije pomagal sklopko menjat na nivi. Takrat sem ocenil, da je ok zadeva.
Jaz sem si potem kupil njihovo pištolo.

Drugače tipično za japonske šasije. Na spoju kjer sta dva pleha en čez drugega, rjavi. Pa v šasiji vidim da je tudi rjavo.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Hribovc
Prispevkov: 303
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a Hribovc » So Feb 22, 2020 3:57 pm

Jaz sem peljal k Trem kronam. Ga je sprejal z Dinitrolom in votle dele polnil z oljem. Bolj, ko ga je rihtal, bolj rejnar je bil. Nazadnje sem vozil tja že na vsake pol leta. Ne preostane ti drugo, kot avto dvignit (ali pa obrnit na bok :) ) in zbrusit vso rjo dol. Potem pa ponovno "prebarvat".

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1109
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Po Feb 24, 2020 9:32 pm

Glede na vse packarije (če lahko tako rečem) na tržišču a je sploh kakšen izdelek ok?

Jaz ne dam na avto niti na šasijo več nobene tovrstne žalbe. Nisem probal omenjenih v tej temi, samo se mi zdi da karkoli pacaš samo slabše je.

Kolikor sem uspel videt je pomembno da ima šasija odtoke nas spodnji strani oziroma na najnižji točki, kar gre noter mora ven. Največji feler je, da imajo šasije luknje s strani po 2cm nad dnom in tam potem veselo stoji voda/blato/sol ipd katera nima kam.
Štrajfix pa podgano noter pa vse sprat ven parkrat letno!
Nabjolj sovražim body na šasiji, dobim pike, ker je spodaj ponavadi šele štala. Body odstopi za njim pa rje še pa još, navzven pa lepoooo.

Po lastnih izkušnjah in po tem kar pride iz tovarne se mi zdi, da je najbolje rjo spravit dol in pobarvat z 2k barvo (avtolak oziroma barvo za avto zgoraj, ali polivretansko barvo) ali z čim podobnim. Par slojev barve in imaš mir. Če začne cvetet takoj vidiš...

Je pa res ta se to kvalitetno lahko naredi zunaj šasije, kaj pa noter pa ne vem... mogoče samo z voskom prešpricat. Glavno je da voda noter ne stoji.
Moje izkušnje..

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1109
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Po Feb 24, 2020 9:36 pm

šele sedaj videl slike - točno o tem govorim - kje hudiča naj gre vlaga ven iz sašije, bog nedaj pozimi zapeljat čez kakšno večjo lužo kjer potopiš šasijo v vodo...
Jaz bi tole zbrusil pa z kvalitetnim avtolakom prebarval, pa pozabil na žavbe.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2929
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Feb 24, 2020 10:27 pm

Kaj pa lahko znotraj narediš pametnega razen "žavb", in predvsem na stiku obeh profilov, iz katerih je šasija sestavljena?

Vosek je za na zdrav pleh, na star pleh je baje isto kot body.

8-9 let nazaj so mi tu na forumu pisali za nivo, da naj cele prage dol porežem, ker je znotraj že bilo rjavo, da bo vse zgnilo.
Jaz sem samo pošvasal 2 luknji, noter z vodo opral, našprical "rostumwandler" (fertan sem jaz uporabil, od wurtha je baje tudi dober), in ga pustil kak teden. Potem sem opral, pustil da se posuši, našprical fluid film olje(nekaj podobnega kot krown), poleti pa noter našprical še mike sanders mast. Nobene luknje ni do danes.

Ja, lz luknjami spodaj se strinjam. Imam v patrolu 2cm zemlje v šasiji.
Sicer dokler avto ni v terenu, so luknje po mojem dovolj velike.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
Dr.Patrol
Prispevkov: 1209
Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
Kontakt:

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a Dr.Patrol » To Feb 25, 2020 8:26 am

Se strinjam z uporabo Mike Sandersa. Kar nekaj avtov smo že zaščitili z njim, odkar vemo zanj, pa po parih letih še nikjer nič. Tudi tako kot je rekel Gregor, prvo Wurth da nevtralizira rjo, potem neko poliuretansko barvo ali hammerite in čez še Mike Sadners in stvar zagotovo deluje.
Kaj je Mike Sanders?
Me bo Gregor dopolnil, če bom slabo razložil... Ubistvu je nekakšna mast-vosek v trdem stanju. Le tega je potrebno segret na 120°C in potem se najlažje z ustrezno pištolo to stvar nanese na votle dele. Ker je tekoč, doseže dobro tudi skrite dele ali razpoke. Se pa zelo hitro potrdi in ne odteče iz sten recimo šasije... Ko je ohladi ga je izjemno težko sprati tudi z visokotlačnim čistilcem. Slaba stran je da se na njega prime prah in pesek(puščavski recimo) in potem zgleda malo debilno... ampak deluje pa.

Za omenjeno šasijo zgoraj. Precej dela bo, ampak pomojem krtača na flex pa zbrusit rjo, potem pa po zgornjem postopku. Z izjemo da te masti jst nebi šprical preveč po zunanjosti šasije.

In kar je rekel Orange Power tudi drži. Tudi na svojem patrolu imam povečane luknje spodaj, ki pomagajo pri iztekanju vode in svinjarije iz šasije. Je pa vseeno vsake toklo treba pobrat kake kamenčke, ki zapiralo luknje.

Body pa je dvorezni meč. Kvaliteten body na osnovi kavčuka na res v nulo očiščeno in ustrezno pripravljeno površino(matiranje) bo držal, jst pa še prebarvam (kupim prebarljivega). Tak ne bo vlekel vlage na sebe, bo pa vseeno preprečil penetracijo kamnov skoz in skoz do pločevine.
Nanašat body (po možnosti še kak poceni bitumen) direkt na umazano površino pa je bedarija. Zgleda lepo par mesecev, potem pa če imaš srečo se samo olušči, večinokrat pa se spodaj lepo kuha rja, tudi na mestih, kjer je verjetno drugače nebi bilo in ko to opaziš je običajno že prepozno.

Samo vosek je za zdrav pleh.
Recimo da kupiš danes nov avto, pa takoj v istem tednu prešpricaš votle dele, ker večina novih vozil to itak več nima zaradi nepotrebnega stroška tovarne. Potem ok, vse ostalo pa je podoben učinek kot body na umazan in neustrezno pripravljen pleh.

Z krown olji sicer imam malo izkušenj, kolikor pa sem uspel videt pri enemu vouilu pri hiši deluje nekaj časa, po recimo 2-3 letih, bi bilo potrebno nanos obnoviti... je pa svetovna štala, ko maš kaj za popravljat, ker si črn tudi po riti...


Vse našteto govorim iz lastnih izkušenj.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)


www.Adventure-Overland.si
Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 2929
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a gregor » To Feb 25, 2020 10:59 am

Mike sanders je, če sem si prav zapomnil, tehnični vazelin + čebelji vosek v razmerju cca 10:1 + emulgatorji

Problem pri mike sandes je na obremenjenih mestih kjer svinjarija leti od gum (nezaščiteni notranji blatniki itd), če je avto vožen po blatu in ni opran. Blato se prime notranjih blatnikov, potem se ta zemlja posuši, ob vročem polednem dnevu, ko je mast delno tekoča, jo zemlja vpije. In potem vse skupaj dol pade.


Pa tudi drugo in tretje poletje še zna v vročem dnevu kakšna malenkost masti prilezit iz votlih delov.
Zleze pa poleti v vse špranje. Na nivi mi je lezla ven na spojih bok-zadnja vezna stena. ali na A stebričku na spoju stebriček-streha.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
Niva 1.9D(PSA) l. 99, 2x Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

enec
Prispevkov: 2
Pridružen: So Feb 18, 2017 4:07 pm
Kraj: Kočevje

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a enec » To Feb 25, 2020 9:58 pm

Najlepša hvala za odgovore! :D

Ste se res razpisali. :moli: Bom poročal in pa dodal kakšno slikco kako bom naredil. :wink:

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1093
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Feb 26, 2020 9:22 am

Mike Sanders in Tri krone je zelo soroden sistem zaščite. Mike Sanders zgleda zgolj bolj gost, aplikacija je pa ista kot pri Tri Krone.
Jaz vse avte peljem zaščitit v Tri Krone. Zaščita na ne izpostavljenih delih zdrži 2-3 leta, na izpostavljenih 1-2 leti, odvisno od avta. Zaščita za terenca stane dobrih 100-150 eur, čez eno leto lahko ponoviš za pol cene, odvisno od dogovora in vozila. Podvozje je po zaščiti črno, rja ni opazna, zelo dobro pa deluje zaščita v pragovih in vratih. Je pa res, da se pol kakšen mesec cedi pod avtom in diši po prismojenem olju. Če delaš zaščito pozimi, pričakuj da se bo poleti spet začeto cediti iz vseh lukenj. Svetujejo, da je najbolje, da se avto zaščiti spomladi ali jeseni, potem ga pa greš terat po makedamu da se prah prime na nanešeno olje. Tako se podaljša obstojnost. Blato pri tej zaščiti ne igra nobene vloge oz. ni stranskih učinkov, kot jih navaja Gregor.

Enec: stanje tvoje šasije še ni kritično. Mogoče se pozanimaš še na forumu tukaj: http://pickup-bivalniki.mojforum.si
Praktično vsi vozijo Rangerje in imajo veliko praktičnih vedenj o dotičnem vozilu.

Hribovc
Prispevkov: 303
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Sr Feb 26, 2020 1:02 pm

Ja, to sem tudi jaz že napisal: bolj ko ga pri Treh kronah rihtajo, bolj je rejnat. Nazadnje sem ga tja vozil že na vsake pol leta (je pa res, da živim bolj v hribih, pa so ceste malo bolj soljene). Samo pri tebi se sliši skoraj kot reklama zanje...

Kakorkoli, mene je minilo dvakrat letno avto vozit v Godešič in letno tam pustiti okoli 130€, zato sem se odločil za drugo zaščito. V štartu me je koštala "okroglih" 175€, zdaj imam pa že dve leti mir in upam, da bo vsaj še kakšno... Je pa res, da je bilo potrebno avto zapeljat na rampo pa zbrusit vso rjo dol - nismo pa ločevali kabine in kesona od šasije.

Sicer pa, vsak po svoje. Komur ustreza peljati k Trem Kronam, naj pa pelje.

igorp8
Prispevkov: 165
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Sr Feb 26, 2020 7:12 pm

Še moja izkušnja: l.2018 kupil novega L-200.
Pripeljem domov, znamem kason, odbijače, stranske stopnice, vlečno kljuko in prednje obrobe blatnikov.
Sledi nekaj dnevno brušenje s brusnim papirjem, izpiranje z acetonom in izpihovanjem.
Nato dve roki epoktit osnovne barve in dve roki epoktit črne pokrivne barve.
Po rjavih delih( diski, kardan, švasi...) wurth pretvornik rje.
V šasijo (notranje oprano z mišem za čiščenje odtočnih cevi s 100 st.C) nanešen wurth vosek za zaščito votlih delov.
Še vedno ni znakov obrabe, tudi kamenčki ne škodijo, tako da sem zelo zadovoljen.
Je pa trajalo vse skupaj skoraj dva tedna.
Stroški dobrih 200 eur.
LP Igor
P.S. Za boljši občutek v vožnji in stabilnejši avto sem v vlečno kljuko nalil 60kg svinca

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1093
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Feb 26, 2020 8:52 pm

igorp8 napisal/-a:Še moja izkušnja: l.2018 kupil novega L-200.
....


Sej ne vem, a prav razumem zapis. Leta 2018 si nabavu nov L200, pripeljal domov in ugotovil da rjavi po švasih, kardanih in diskih, ga takoj razstavil, odstranil tovarniško zaščito, ponucal za delo 100+ ur in na novo zaščitil??? No ne vem, ampak to je zame narobe svet oz. jajca od avta. Pa brez zamere!

p.s. Se mi pa dopade ideja o nalitem svincu v kljuko. Hudaaa :-)

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1093
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Feb 26, 2020 8:57 pm

Hribovc napisal/-a: Samo pri tebi se sliši skoraj kot reklama zanje...

Gre za priporočilo, ker sem zadovoljen s storitvijo, ki jo prakticiram leta.
A če bi napisu namesto besede Tri Krone Mike Sanders pa ne bi bila reklama?

igorp8
Prispevkov: 165
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

Re: Ford Ranger - šasija

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Če Feb 27, 2020 4:38 pm

Morda sem malo pretiraval, saj šasija ni bila prerjavena, ampak površinska rja po surovem železu, flanži kardana in bobnih.
V glavnem nisem odstranjeval nobene zaščite, saj je šasija samo pobarvana z neko osnovno črno barvo, mislim da je to pobarvano v kataforezi, tam pa vem da se nečistoče na zvarih slabo očistijo, posledica pa je površinska rja.
Malo doda še dolgotrajen prevoz po morju iz malezije, ter stanje v skladiščih.
Po ogledu mnogih pick up-ov , ford, toyota, nissan, so po pol leta vsi rjavi, ma ne da vse teče od njih, ampak površinsko.
Od nekega znanca je bila hilux po treh letih taka kot od nissana una oranžno-rjava barva, pa jo je pral in čistil redno.

LP Igor
P.S.: ko ste kaj okrog po raznih parkiriščih pa le malo poglejte šasije teh vozil. :wink:
Slika
Slika
Slika


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti