Kombi 4x4
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Kombi 4x4
Pozdravljeni,
Odločam se za nakup kombija 4x4. Ker bi ga uporabljal za več različnih namenov je potreba po stojni višini v notranjosti, starost nad 5 let. Kaj se priporoča glede na vzdržljivost/ceno in dostop do rd. Vsak nasvet je dobrodošel. Thx
Odločam se za nakup kombija 4x4. Ker bi ga uporabljal za več različnih namenov je potreba po stojni višini v notranjosti, starost nad 5 let. Kaj se priporoča glede na vzdržljivost/ceno in dostop do rd. Vsak nasvet je dobrodošel. Thx
Re: Kombi 4x4
Koliko cm pa je zate stojna višina?
Glede na moje izkušnje je Iveco Daily 4x4 zakon. Neuničljiv in toliko jih je, da so rd relativno ogodni.
Miran
Glede na moje izkušnje je Iveco Daily 4x4 zakon. Neuničljiv in toliko jih je, da so rd relativno ogodni.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Kombi 4x4
Nekaj podobnega sem se ravno sam spraševal. Meni stojna višina ni pogoj (prej ovira, ker je visok kombi "občutljiv" za burjo), bi pa potreboval 4x4 pogon. In sem na Avto.net našel tole:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... o%20vozilo
Zdaj pa sam ne vem, kaj naj si mislim. Glede vzdržljivosti sem malo v dvomih. Čeprav pa mislim, da ni bistvene razlike med Peugeotom in Fiatom... Ima kdo kakšne izkušnje?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id ... o%20vozilo
Zdaj pa sam ne vem, kaj naj si mislim. Glede vzdržljivosti sem malo v dvomih. Čeprav pa mislim, da ni bistvene razlike med Peugeotom in Fiatom... Ima kdo kakšne izkušnje?
Re: Kombi 4x4
Visok kombi (lastne izkušnje) je lahko le strašljiv v vetru, a bistveno večji je problem je nagibanje, še zlasti ob drevesih. Če pot ni ravna (saj govorimo o vožnji po terenu??) se zna hitro zgoditi, da je zgornji rob strehe skoraj pol metra nagnjen stran od kolesnic. In tam so že drevesa. Brez motorke z visokim kombijem ne v gmajno!
S tistim 4x4 Peugeotom (ali Citroenom) pa teh skrbi nimaš. Tako ali tako ni primeren za gmajno. Za rahlo blato, sneg in travo že, a teren: NE! Pa z vsem spoštovanjem do gospoda Dangela (možakar je bil eden prvih udeležencev tistih še entuziastičnih Dakarjev. V 4x4 si je predelal enega Peugeota, potem je pa iz te strasti naredil biznis in se začel na veliko ukvarjati s predelavo kombijev v 4x4).
Miran
S tistim 4x4 Peugeotom (ali Citroenom) pa teh skrbi nimaš. Tako ali tako ni primeren za gmajno. Za rahlo blato, sneg in travo že, a teren: NE! Pa z vsem spoštovanjem do gospoda Dangela (možakar je bil eden prvih udeležencev tistih še entuziastičnih Dakarjev. V 4x4 si je predelal enega Peugeota, potem je pa iz te strasti naredil biznis in se začel na veliko ukvarjati s predelavo kombijev v 4x4).
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Kombi 4x4
aaa nekaj njive je bilo že tukaj zorane viewtopic.php?t=20276
Re: Kombi 4x4
miran napisal/-a: Brez motorke z visokim kombijem ne v gmajno!
Niti motorka ne pomaga. Kombije ebe vstopni, prehodni in izstopni kot, tako kot moderne SUVe. Ne pomaga ne 1000 konj ne deset šper, če fizično ne gre. Prav tako je fizično nemogoče nataknit večje terenske gume in liftati za več kot 5 cm. No way!
Obstaja sicer nekaj izjem tudi med kombiji, a o teh tukaj ni govora verjetno. Tule je govora bolj za delo, kot za off road.
Re: Kombi 4x4
Mene ne zanima toliko za off road, kot za primere, ko se moram peljat v 12% vzpon pozimi, ko je na cesti 10 cm snega. Saj vemo, da naše cestne službe ne gredo prej na cesto. Torej, če ima kombi samo spredni pogon, ne pride gor pa če ima na pogonskih gumah dvojne verige, ne samo enih... Imam pa malo slabe izkušnje s Pežojevimi osebnimi vozili, pa me zanima, kako je s trpežnostjo kombijev? Ja, pa kako je kaj s prehomologacijo iz intervencijskega v civilno vozilo?
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Kombi 4x4
če je to isti katerega sem zasledil ??? je drobovje od BMWja
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Kombi 4x4
moja.malenkost napisal/-a:če je to isti katerega sem zasledil ??? je drobovje od BMWja
Nič več. Najprej je bil bmw M57N skupaj z menjalnikom zdaj je zamenjal z mercedesom OM606 3.0 skupaj z menjalnikom. Reduktor NP231 in akse patrol Y61.
Še en, ki misli da overland pomeni to, da ves prosti čas preživiš v mrzli garaži .......
Če pa dodamo še to da mu v garaži stoji L300 on pa se že nekaj let zaebava s traficom, ker mu je pač bolj všeč, kot Delica (tako sam pravi) pol ni čist diht
To je tako kot da bi imel novega jimnya v garaži pa bi vseeno šel kupit novo vitaro in jo predeloval za off road, ker mi je pač bolj všeč kot jimny. Adijo pamet.
Ampak dobro, če ga veseli ga pač veseli. Kapo dol za tole sestavljanko.
Nakonc ko potegneš črto bo zadeva dražja od novega iglhauta......pa ni poceni.
https://iglhaut-allrad.de/
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Kombi 4x4
Toti iglhaut bi pa mene imel
Re: Kombi 4x4
I tata bi sine.....
Sicer imam jaz že naročenega, sam še sedmico zadanem, pa ga grem iskat
Točno takega
https://www.youtube.com/watch?v=yaImUl5h2-E
Meet The Mercedes-Benz Sprinter 4x4 That's as Capable as a Wrangler | It Has 3 Locking Diffs!
https://www.youtube.com/watch?v=rQKD9SLsdYA
Tule imaš primerjavo pogonov in cen
Offroad Campingbus Alternativen zum Sprinter 4x4 Kastenwagen
https://www.youtube.com/watch?v=qu-XtyOKRvc
Sicer pa se ti lahko cedijo sline na tem kanalu:
https://www.youtube.com/c/ExplorerMagazinCom/videos
Sicer imam jaz že naročenega, sam še sedmico zadanem, pa ga grem iskat
Točno takega
https://www.youtube.com/watch?v=yaImUl5h2-E
Meet The Mercedes-Benz Sprinter 4x4 That's as Capable as a Wrangler | It Has 3 Locking Diffs!
https://www.youtube.com/watch?v=rQKD9SLsdYA
Tule imaš primerjavo pogonov in cen
Offroad Campingbus Alternativen zum Sprinter 4x4 Kastenwagen
https://www.youtube.com/watch?v=qu-XtyOKRvc
Sicer pa se ti lahko cedijo sline na tem kanalu:
https://www.youtube.com/c/ExplorerMagazinCom/videos
Re: Kombi 4x4
Celo vedro slin se človeku pocedi ob takih mašincah..... a nekaj me zanima: imajo te zadeve le nataknjena večja kolesa ali pa imajo ustrezno močnejše osi, diferenciale, sklopke in še kaj. Ker če ne, je kaj takega največje možno govno od overlandarja. Že standardne rezervne dele v neki vukojebini težko dobiš, a kakšne ekzotične zadeve ... ojoj. In če ni ustrezno (pre)močno, se lomi!
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Kombi 4x4
E, Miran, točno to, nekaj tud mene draži en 4x4 kombi(cestni, ne za offroad), pa kot pristaš citroenov ne gledam k dangel variantam, ker je eksotika, če/ko kaj polomiš, vprašanje kdaj in kje boš dobil drug kos ter za kak denar.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Kombi 4x4
Ufff,
Celo vedro slin se človeku pocedi ob takih mašincah.
Celo vedro slin se človeku pocedi ob takih mašincah.
Re: Kombi 4x4
gregor napisal/-a:E, Miran, točno to, nekaj tud mene draži en 4x4 kombi(cestni, ne za offroad), pa kot pristaš citroenov ne gledam k dangel variantam, ker je eksotika, če/ko kaj polomiš, vprašanje kdaj in kje boš dobil drug kos ter za kak denar.
Ne, Dangel je resna firma. Po koliko so njihovi kosi ne vem, pred leti sem bil že pri njih (ko je bil stari g.Dangel še živ) in je to kar velika in solidna firma, tako, da se ne hecajo. Moj problem je bil, da jaz nisem bil za njih dovolj velika firma ...
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Kombi 4x4
miran napisal/-a:Ne, Dangel je resna firma. Po koliko so njihovi kosi ne vem................
Glede na cene bi lahko bili zlatarstvo Dangel. Štiri mesece čakalne dobe in cca 10K€ za nič, saj za ta denar ne dobič nič takega. Menjalnik ostane nespremenjen, na voljo je le zapora z omejenim delovanjem. Pri konkurenci dobiš več že tovarniško, ne rabiš predelovat. Še moj muzejski eksponat T4 ima G prestavo in 100% zaporo diferencijala serijsko.
Za tega je Seikel ali Terranger okno v svet, da Iglhaut sploh ne omenjam, Iglhaut je že vesoljska tehnologija za tole kar ponujajo ostali.
Re: Kombi 4x4
moja.malenkost napisal/-a:Pozdravljeni, Odločam se za nakup kombija 4x4.
A si se že kaj odločil ali je z vsakim odgovorom večja zmeda
Za kaj pa sploh rabiš to zadevo? Verjetno veš kaj so prioritete in kaj ne.............kaj moraš imeti in kaj lahko pogrešaš. Isto je kot pri terencih, moraš pač najti nek komromis med dejansko rabo, željami in globino denarnice. Če rabiš za cofferacerja je pa itak vseno, nabiješ 40 col gume nanj, par nalepk pa je. Niti 4x4 ne rabi biti.......... vsaj aks ne moreš polomit .
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Kombi 4x4
A si se že kaj odločil???
Tipam teren ( kaj je uporabnega) in ne za potrebe cofferacerja . Osnova je kdaj pa kdaj zapeljat po podlagi kjer ni več asfalta ( torej zemlja, smeg....) in ob morebitni pi.... ni potrebno iskat traktorja za izvlek. Najbolj mi v oči skače kak sprinter (4x4)vendar ni neke ponudbe. Zadnjih 8 let imam trafica in če bi imel še nek 4x4 ali 4wd bi bil TOP
Tipam teren ( kaj je uporabnega) in ne za potrebe cofferacerja . Osnova je kdaj pa kdaj zapeljat po podlagi kjer ni več asfalta ( torej zemlja, smeg....) in ob morebitni pi.... ni potrebno iskat traktorja za izvlek. Najbolj mi v oči skače kak sprinter (4x4)vendar ni neke ponudbe. Zadnjih 8 let imam trafica in če bi imel še nek 4x4 ali 4wd bi bil TOP
Re: Kombi 4x4
Tastar Trafic 4x4 je bil super.
Uglavnem, tako , kot sem napisal v prvem postu:
Sprinter in Iveco sta top, ampak teško dobiti. V zadnjih treh letih so bili trije Sprinterji in dva Ivecota (vključno z miranovim) na avtoneti.
In pa trije Fiati ducato. Ducato, pa ima, če se ne motim, tudi Dangel pogon.
Sprinterja mal ebe rja, pragi in obrobe, ampak dela pa k zamorc.
Je pa treba vzeti v zakup, da so to delovni stroji in je temu primerna tudi vožnja z njimi. Toga prema in baleštre zadaj in to...
Potem pa ti preostane še VW, teh je največ. Samo povišanih je bolj malo, uglavnem odsluženi rešilci. T4 so malce zastareli ampak OK s T5 pa nastopijo težave in zna kar precej udariti po žepu na vsake toliko časa.
Vito še nisem videl povišanega.
Prav veliko ponudbe ni pri nas, tako da je treba precej sreče imeti. Ali pa kupit klasiko........... pa v obnovo, kar pa zahteva veliko časa in stroškov.
Za gasilske Sprinterje, ki so občasno naprodaj moraš pa imet veliko soldov in najmanj črni pas v karateju, da do njega prideš. Dogaja se tudi
Uglavnem, tako , kot sem napisal v prvem postu:
Sprinter in Iveco sta top, ampak teško dobiti. V zadnjih treh letih so bili trije Sprinterji in dva Ivecota (vključno z miranovim) na avtoneti.
In pa trije Fiati ducato. Ducato, pa ima, če se ne motim, tudi Dangel pogon.
Sprinterja mal ebe rja, pragi in obrobe, ampak dela pa k zamorc.
Je pa treba vzeti v zakup, da so to delovni stroji in je temu primerna tudi vožnja z njimi. Toga prema in baleštre zadaj in to...
Potem pa ti preostane še VW, teh je največ. Samo povišanih je bolj malo, uglavnem odsluženi rešilci. T4 so malce zastareli ampak OK s T5 pa nastopijo težave in zna kar precej udariti po žepu na vsake toliko časa.
Vito še nisem videl povišanega.
Prav veliko ponudbe ni pri nas, tako da je treba precej sreče imeti. Ali pa kupit klasiko........... pa v obnovo, kar pa zahteva veliko časa in stroškov.
Za gasilske Sprinterje, ki so občasno naprodaj moraš pa imet veliko soldov in najmanj črni pas v karateju, da do njega prideš. Dogaja se tudi
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov