Terenec za vleko prikolice

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Prispevkov: 33
Pridružen: Po Nov 19, 2018 9:18 pm

Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a lukaprelesnik » To Okt 06, 2020 2:58 pm

Pozdravljeni,

iščem nasvet kateri terenec nabavit za vleko prikolico, oz. kaj pri določenem avtu pazit. Namen imam nabavit dvoakserco dolzine cca 4m, s cerado, nosilnosti cca 2-2,5t. Peljem sicer bolj po redko vec kot cca 1,5t, ampak vseeno. Budget sem si zastavil nekje 5000€, z nakupom se mi pa niti malo ne mudi. Nagledane imam nekako Toyote LC 95, Patrol, Pajero. Kaj pazit pri dolocenih modelih? Cesa se izogibat? Predvidevam, da pridejo v postev samo 3.0 motorji, oz. 2.8 pri Pajerotu, 2.5 bo pomoje hitro premalo. Za kakršno koli pomoč ali nasvet se v naprej zahvaljujem 8)

Ps: kakega hudega offroada avto ne bo videl, zavijem pa vseeno kdaj iz ceste.

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a primorska » To Okt 13, 2020 9:56 pm

Pozdrav
Za začetek bo najbolje, da opraviš dodatno vozniško dovoljenje za vleko skupine vozil, ki zahteva vozniško dovoljenje kategorije BE! Kar ni poceni!
Ob nakupu terenca moraš preveriti ali mu je po homologaciji dovoljena vleka tako težke prikolice (seveda mora prikolica, ki ni lahki priklopnik, imeti naletno zavoro in svojo registrsko tablico in redni tehnični pregled. Preberi zakon o priklopnikih in vozniških dovoljenjih.
Če te dobi policaj in nimaš ustreznega dovoljenja te lahko oglobi s 500 EUR.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 703
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a rx » Sr Okt 14, 2020 7:10 pm

Jaz o zakonih nebom, ker je nekdo pred menoj vse napisal, razen o ceni.. Cena je relativen pojem, za nekoga poceni, za nekoga drago..

Pa dejmo nekaj o šleperjih...
Toyota LC95 vleče super prikolico samo z 5k boš malo kratek za soliden primerek le te. Z patrolom je gregor vlekel svega i svašta, njegovo mnenje bo najbolj uporabno.. Žal nimam nič od tega kar bi ti imel, lahko pa dodam svoja 2 centa z tistim kar imam na voljo..

Pri nas vleče dvoosno prikolico GC WJ ali MB ML.. prvi ima 3500 vlečne, drugi 3365.. Z obema smo zadovoljni, poglej še nekaj v tej smeri, za 5k dobiš že solidno kanto.. Razen če si v petih jurjih imel vkalkulirano kanto in prikolico.
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
primorska
Prispevkov: 215
Pridružen: So Jan 30, 2010 3:12 pm
Kraj: ajdovščina

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a primorska » Sr Okt 14, 2020 9:20 pm

Živijo
Pred leti sem imel Galoperja trivratnega, letnik 2000. Na homologaciji je pisalo, da lahko vleče prikolico 3300 kg največje dopustne mase. (prikolica+tovor). Vendar mislim, da je 73KW malo za avto in prikolico, ki skupaj presegata 5.5 tone.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Okt 15, 2020 10:21 am

lukaprelesnik napisal/-a:Pozdravljeni,

iščem nasvet kateri terenec nabavit za vleko prikolico, oz. kaj pri določenem avtu pazit. Namen imam nabavit dvoakserco dolzine cca 4m, s cerado, nosilnosti cca 2-2,5t. Peljem sicer bolj po redko vec kot cca 1,5t, ampak vseeno. Budget sem si zastavil nekje 5000€, z nakupom se mi pa niti malo ne mudi. Nagledane imam nekako Toyote LC 95, Patrol, Pajero. Kaj pazit pri dolocenih modelih? Cesa se izogibat? Predvidevam, da pridejo v postev samo 3.0 motorji, oz. 2.8 pri Pajerotu, 2.5 bo pomoje hitro premalo. Za kakršno koli pomoč ali nasvet se v naprej zahvaljujem 8)

Ps: kakega hudega offroada avto ne bo videl, zavijem pa vseeno kdaj iz ceste.


Nisi napisu kake relacije boš delal s prikolo? Če boš šlepal vsak teden tono in pol 300km pol rabiš nekaj konkretnega. Če pa šlepaš poredko, v bližnje selo ali mesto pol pa en običen dizel avto to zmore. Pa še EKB kategorije ti ne bo treba mogoče delat. Ker so osebni avti lažji, bo mogoče zadoščala zgolj Koda 96. Drgač pa, audi 3.0 tdi motor šlepa k lokomotiva. Najdeš jih pa v limuzinah in karavanih v cenovnem rangu okol 5k eur. Pa vsi so praviloma quattro. Okol te cifre se najde tudi kak Tuareg, ML ali celo Cayenne. Solidna LC-ka za ta dnar bo izziv.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 703
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a rx » Če Okt 15, 2020 11:38 am

Koda96 je nesmiselna.. Je boljše še malo dodat ter naredit EkB, imaš potem skoraj neomejene možnosti glede vleke.. Z kodo96 si hitro pretežak..

3.0q res dela, samo vlečne sile ima premalo če vlečeš kaj res težkega.. :(
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Prispevkov: 33
Pridružen: Po Nov 19, 2018 9:18 pm

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a lukaprelesnik » Če Okt 15, 2020 12:11 pm

@primorska - izpit imam namen naredit čez zimo, izpit BE pa pride cca 700€, kar se mi zdi sprejemljivo. Kar se tiče papirjev za prikolico vem kako je, kaj rabim, kaj mora met avto napisano v homologaciji tak da nekak vem kaj me čaka. Trenutno imam 2,5 metrsko dvoakserco, ampak bi rabil 4 metre dolgo, pa sem se odločil, da če že kupujem je čist vseen če kupim orng, se pravi 4 metre dolgo s cerado, ki imajo povprečno 2,5-3,5 tone največje dovoljene mase. To je pa po papirjih preveč za mojega Subaruja, zato bom nabavil še "služben" avto, ki je bil itak v planu. Kar se tiče Galoperja s 73Kw je res premalo za 5.5 tone skupne teže, ampak to je maksimalna teža vsega skupaj, jaz pa kot sem napisal zelo po redko vozim več kot tono pa pol na prikolci (večjo prikolico rabim izključno zato, ker rabim volumen, ne večje nosilnosti - večinoma vozim pohištvo, ki ni težko glede na velikost).

@rx - 5000€ budgeta je bilo mišljeno samo za avto. LC-ji so mi nasploh najbolj všeč, tak da če bi našel dober primerek dam takoj več. 5000€ sem takrat napisal, ker so se v tiste času prodajali 3je LC-ji pod to ceno na avto.net, ki jih več ni. Jeepi in MBji mi pa nekak ne potegnejo, verjamem, da so enako dobri ali še boljši ampak kot sem napisal, z nakupom se mi ne mudi, tak da bi res rad dobil nekaj kar mi je všeč, ne sam neki na hitr tok da ma na papirju 3000kg vlečne pa čau.

@dimen - kode96 ne bom delal, ker je vseen če dam še tiste 200€ zraven in imam BE izpit. Drugače pa bom z avtom delal cca 20000-25000km letno, s prikolico pa večinoma vozim relacije do 60km, pa še to mogče 2x na mesec nad cca 700kg (kot sem napisal rabim večjo prikolico zaradi volumna, ne teže). Ajde cca 2x na leto peljem v drugo državo, to je pa to. Karavan oz. osebni avto ne pride v poštev, ker bo avto za službene namene in vozim 90% časa poln avto orodja. Sej spravim vse v Legacyja, ampak bi prav prišla višja streha, pa kak roof rack za lestve, zato gledam v smeri terencev in pick upov. Kombija pa nočim ker rabim dober 4 pogon, pa še dolgočasni so :mrgreen:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Okt 15, 2020 3:03 pm

lukaprelesnik napisal/-a:Ps: kakega hudega offroada avto ne bo videl, zavijem pa vseeno kdaj iz ceste.


lukaprelesnik napisal/-a: da ma na papirju 3000kg vlečne pa čau.


Tuareg, 3500 kg

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Okt 16, 2020 12:37 am

95ka mislim da lahko vleče 2800 kg.
Pri d4d motorju bo smiselno razmislit o kontroli/menjavi šob, če ne veš zgodovine. Bodo poznavalci teh motorjev kaj več povedali.
Tastare TD jaz nebi gledal.

Pri ceradarki tudi zračni upor ni nezanemarljiv.
S tadolgim patrolom 2.8 z dobrimi 130 konji sem res nekaj prikolice prevozil. Zna kakšna kolona nastat za tabo, če je konkretna prikolica zadaj.
Ampak dober patrol za 5 jurjev bo bo kar izziv.

Terranota si imel, kaj bi pa njemu manjkalo? Je po mojem primerljiv s 95ko tako na hitro.
Mogoče res ni tako neumna od dimena in aliena, kakšen težji SUV.
V vsakem primeru pa so to stari avti, najbolj važno je, da je bil vzdrževan in ni gnil.

Aja, mogoče še to, prikolice z visoko nosilnostjo znajo biti (skoraj) prazne precej trde. Če slučajno tudi kaj iz iverke delaš. :-)
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Prispevkov: 33
Pridružen: Po Nov 19, 2018 9:18 pm

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a lukaprelesnik » Po Okt 19, 2020 12:18 pm

Težji SUVji me ne zanimajo. Bom raje tako napisal. Zanimam se za LCje, pajerote, patrole, pa kak pickup pride v poštev, BT-50, L200, kak Hilux bi bil super ampak so izven cenovnega ranga. Budget 5000€ sem napisal okvirno, tak da ne bomo s tem preveč komplicirali, če je dober avto ni problema dat več. Kaj pazit pri omenjenih terencih? Ajde rja pa redno vzdrževanje normalno, kaj pa kakšne hibe? Predvsem kot rečeno bi najraje našel kakšno LC95, imajo kakšne težave pri določeni kilometrini? Tudi Pajero bi bil idealen ampak za modele z 3.2 motorjem najdem same kritike in polno težav, sploh zdaj ko so stari slabe 20 let.

@gregor: vlečne ima 95 dovolj. Kere modele misliš s tem tastare TD? Sem zelenc na tem področju :mrgreen:
Terrano je bil super, nobenih težav, ampak če sem čisto iskren bi rad zdaj kupil kaj drugega, izključno samo zato, da še kaj drugega probam. Če bi še enkrat kupil Terranota bi probal najti 3.0 motor, čeprav se je že 2.7 kratki model peljal odlično, tudi za prehitevanje do 100kmh na zimskih Cooper gumah.

Je pa mela naša v petek bližnje srečanje z ograjo, tak da bo treba njen najprej avta najt, pa potem men, tak da se mi z nakupom res ne mudi. Rečmo okvirno da bi našel nekaj do spomladi bi blo super. Če ima namen kdo kaj prodajat, ki bi ustrezalo temu kar sem napisal z besedo na dan 8)

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4341
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Po Okt 19, 2020 4:33 pm

Mercedes ML naj bi imel tudi 3500kg vleke. Za 5000€ dobiš že kr lepo ohranjenega. Če ga še servisiraš sam, te celo na autodocu dost ugodno pridejo rezervni deli.
Pred EUR sem bil SIT!

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Okt 20, 2020 9:44 am

primorska napisal/-a:Če te dobi policaj in nimaš ustreznega dovoljenja te lahko oglobi s 500 EUR.


Vožnja brez uztreznega dovoljenja pomeni odvzem vozila.........če prideš skozi samo z globo si lahko :skace_od_srece: :skace_od_srece: :skace_od_srece:

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 703
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a rx » To Okt 20, 2020 11:16 am

Nebivedu napisal/-a:Mercedes ML naj bi imel tudi 3500kg vleke. Za 5000€ dobiš že kr lepo ohranjenega. Če ga še servisiraš sam, te celo na autodocu dost ugodno pridejo rezervni deli.



imam jaz ML, ima samo 3360kg..
Don Felipe > Google :D

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a gregor » To Okt 20, 2020 12:09 pm

rx napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:Mercedes ML naj bi imel tudi 3500kg vleke. Za 5000€ dobiš že kr lepo ohranjenega. Če ga še servisiraš sam, te celo na autodocu dost ugodno pridejo rezervni deli.



imam jaz ML, ima samo 3360kg..


S tem je tudi ena zbrka, ker so različna tolmačenja zakonodaje po državah. Oziroma ni natančno definirano in si vsak lahko razlaga po svoje. Policist običajno v voznikovo škodo.
Verjetno je 3360kg (Anhängelast) + 140kg navpična obremenitev priklopa (Stützlast) = skupaj 3500 kg, tako je tolmačenje v nemčiji.


Ja, če ni BE, je zaseg prikolice(brez tovora), je bilo meni povedano.


Luka: če si načeloma odločen za toyoto, potem tako ni dileme.
"tastara" je 1KZ-TE motor, 125 konjev, klasičen turbodiesel z indirektnim vbrizgom. Zanimiv za kakšna alternativna goriva, slabosti vseh teh TD motorjev spredkomorami so, da včasih kakšna glava poči.
Novejša D4D, tip 1KD-FTV, ca 170 konjev, sodoben common rail motor. Nekaj nižja poraba. Je pa sistem vbrizga bolj občutljiv na slabo gorivo. In kot pri vseh motorjih z direktnim vbrizgom, če šoba ne deluje kot je treba, bo nastala luknja v batu.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Prispevkov: 33
Pridružen: Po Nov 19, 2018 9:18 pm

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a lukaprelesnik » To Okt 20, 2020 12:34 pm

gregor napisal/-a:Luka: če si načeloma odločen za toyoto, potem tako ni dileme.
"tastara" je 1KZ-TE motor, 125 konjev, klasičen turbodiesel z indirektnim vbrizgom. Zanimiv za kakšna alternativna goriva, slabosti vseh teh TD motorjev spredkomorami so, da včasih kakšna glava poči.
Novejša D4D, tip 1KD-FTV, ca 170 konjev, sodoben common rail motor. Nekaj nižja poraba. Je pa sistem vbrizga bolj občutljiv na slabo gorivo. In kot pri vseh motorjih z direktnim vbrizgom, če šoba ne deluje kot je treba, bo nastala luknja v batu.


Aha zastopim, no znancu se je naredlo tocno to, na LC s 125 konji mu je pocla glava. Ne vem tocno, kolk je blo popravilo, ampak ni blo poceni. Je pa res da avta ne špara. Kakorkol že, hvala za nasvet.

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 703
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a rx » To Okt 20, 2020 1:15 pm

gregor napisal/-a:
rx napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:Mercedes ML naj bi imel tudi 3500kg vleke. Za 5000€ dobiš že kr lepo ohranjenega. Če ga še servisiraš sam, te celo na autodocu dost ugodno pridejo rezervni deli.



imam jaz ML, ima samo 3360kg..


S tem je tudi ena zbrka, ker so različna tolmačenja zakonodaje po državah. Oziroma ni natančno definirano in si vsak lahko razlaga po svoje. Policist običajno v voznikovo škodo.
Verjetno je 3360kg (Anhängelast) + 140kg navpična obremenitev priklopa (Stützlast) = skupaj 3500 kg, tako je tolmačenje v nemčiji.



Imaš verjetno prav. 3365+135 je 3,5k..

Slika
Don Felipe > Google :D

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » To Okt 20, 2020 9:36 pm

... ni v Italiji nad 3500 kg potreba po tahografu?

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Okt 21, 2020 12:50 am

Ne vem, v bistvu je menda povsod po eu.
Hrvat me je že spraševal po njem. Ko je videl, da avto ni na firmo pisan, je bilo ok.
Za italjane nisem uspel skapirat njihovega sistema, potem pa itak nisem šel iskat avta k njim.
Nemčija, če je za lastni namen, potem ne rabiš. Torej prevoz svojega avta, konja... ok.
za kolega je že usluga.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

moja.malenkost
Prispevkov: 175
Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
Kraj: pesnica

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a moja.malenkost » Sr Okt 21, 2020 8:39 am

ker sem se tudi ogreval za to kombinacijo ( terenc in full prikolica) ;)

Hribovc
Prispevkov: 481
Pridružen: Po Nov 30, 2015 12:46 pm

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a Hribovc » Sr Okt 21, 2020 11:03 am

Vsi tu ste se razpisali o vlečnem vozilu, jaz bi pa dodal nekaj besed še o priklopnem vozilu. Če sem prav razumel, se vse to potrebuje za prevoz pohištva in orodja. Sam osebno sem od nekega mizarja iz Maribora domov (okolica Nove Gorice) zvozil precej pohištva z navadnim enoprostorcem in prikolico. Zato bi dal nasvet, da se najprej vprašate, koliko teže se bo sploh prevažalo na prikolici? Ker za 500 kg pohištva je že veliko pohištva... Če pa imate 2000 kg pohištva, ga pa pet možakarjev v enem dnevu komaj zloži po prostorih objekta... Torej niti ni smiselno iskat prikolico, ki ima nosilnost več kot 2000, mogoče 2200 kg. Ker itak ne bo obremenjena do polne nosilnosti. Če torej ne potrebujete tolikšne nosilnosti, potem ni potrebe po veliki vlečni sili vlečnega vozila. Prikolica, ki ima 2000 kg nosilnosti, ima največ 2700 kg največjo dovoljeno skupno maso. In takih vozil je na izbiro na tone in kubike... Je pa pri prevozu pohištvu zaželjena velika prostornina. Obstaja nekaj proizvajalcev prikolic v Sloveniji. V proizvodnem programu imajo tudi polpriklopnike velikih dimenzij, npr širina med 2 metra pa tja do 2,4 metra in dolžina od 4 pa tja do 7 metrov. Največja nosilnost je pogojena z nosilnostmi osovin. Lahko pa se z njimi zmeniš, pa ti napišejo nižjo nosilnost in s tem tudi nižjo največjo dovoljeno skupno maso. In tako dobiš ogromen polpriklopnik z ogromno kubaturo, pa z zadostno nosilnostjo in (relativno) majhno največjo dovoljeno skupno maso. Pri takem delu pa je mogoče boljše, če namesto polpriklopnika nabaviš priklopnik. Razlika je v tem, da se polpriklopnik naslanja na vlečno vozilo, priklopnik pa stoji samostojno - prva osovina je vrtljiva zaradi zavijanja, zadnja pa je toga, osovini pa sta postavljeni ena spredaj ena zadaj (ne kot pri polpriklopniku, kjer sta osovini ena zraven druge na sredini polpriklopnika). Tako ni pomembno, kako naložiš pohištvo, vertikalne obremenitve vlečnega vozila ne boš presegel. Zaenkrat samo toliko, da ne bom predolg (že tako se mi zdi, da je predolgo...). Če pa bo kakšno vprašanje, pa lahko še kaj dodam...

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a gregor » Sr Okt 21, 2020 11:25 am

Ampak "voz" rikverc porinit je pa treba že znat.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Prispevkov: 33
Pridružen: Po Nov 19, 2018 9:18 pm

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a lukaprelesnik » Sr Okt 21, 2020 12:44 pm

Kar se razporeditve teže tiče bi bil priklopnik seveda super, ampak je vožnja rikverc pol razlog da tega nočem. Uglavnem vozil sem že vse vrste prikolic, dolge, kratke, visoke, nizke tak da vem kaj hočem in zakaj to hočem. Potreba po prikolici s cca 2000-3000kg nosilnosti ni zaradi tega, ker so omare tak težke, ampak zato, ker je tut deske najprej treba domov pripeljat preden sploh naredim omaro :roll: zato tudi prikolica vsaj 4m dolžine, da lahko les nabasujemo iz razbasujemo z viličarjem. Kar se pa razporeditve teže tiče je pa men važno, da ima 2 aksi, potem pa pač paziš da lepo nalagaš, al deske ali pa pohištvo. Ravno včeraj sem naprimer moral zvozit domov 3,5 kubika jesena, skupne teže cca 2,5 tone, in sem moral seveda vse na roke naložit in razbasat, ter 2 furi peljat, pa še vedno sem bil po papirjih pretežek. In sem naredil 124km namesto samo 64km, ter porabil 6 ur namesto ure pa pol kar bi trajal da pokne z viličarjem na prikolico in gasa. Zato se mi gre, da si olajšam šiht in porabim te ure za kaj bolj koristnega :) tak da kar se prikolic tiče, vem kaj hočem in zakaj.

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Prispevkov: 33
Pridružen: Po Nov 19, 2018 9:18 pm

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a lukaprelesnik » Če Jan 20, 2022 4:28 pm

Evo od zadnje objave je skoraj leto pa pol, avta še pa zmeraj nisem kupil, ker je Subaru laufal preveč fajn. Sem pa zdaj zaradi spleta okoliščin (beri: sneg in akrobacije) primoran nekaj nabavit.

In ker je avto.net bolj prazen kar se teh avtov tiče, objavim še tukaj, če kdo pozna koga, ki ma kolega, ki ve za enga...

Zanimajo me sledeči avti:
-Pajero do letnika 1999, najraje 5 vratni model
-Terrano 2, obvezno 5 vrat
-Mazda B2500
-Mitsubishi L200
-Land cruiser 95 in Patroli, ampak to je verjetno iz budgeta

Avto mora bit dobro ohranjen, brez kake hude rje.

mickaV20
Prispevkov: 23
Pridružen: To Jul 20, 2021 10:31 am
Kontakt:

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a mickaV20 » Po Jan 31, 2022 10:23 am

Pajerotov imaš kot trave po avtonetu.. le glej da ne kupiš 3.2 motorja, ampak če gledaš 2. generacijo ni problema. Razbral sem da je bilo govora tudi o moči vozila. 2500 pajero nima nobenega problema vlečt take prikolice katero si opisal. Bolj je problem kaj se dogaja za njim z vozniki kateri imajo ventilacijo vklopljeno :)

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 703
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

Re: Terenec za vleko prikolice

OdgovorNapisal/-a rx » Po Jan 31, 2022 2:15 pm

Don Felipe > Google :D


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gosti