Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Pozdravljeni,
po menjavi vseh zavor (diski, ploščice, ročna zavora, stare so ostale zavorne čeljusti, katerim je bilo potrebno popraviti (zamenjati) zarjavete bate)), sem po kakšnih prevoženih 300 km (da so se zavore malo utekle) hotel sprobati kako primejo. Avto je pri približno 90 km/h "zvilo" v desno, je kar neprijeten občutek in če nebi trdno držal volana bi šel verjetno s ceste.
Vse zamenjane komponente so od firme ATE.
Lahko, da je bil problem prisoten že pred menjavo, ker pa sem tiste sorte voznik, ki zavira s pomočjo motorja ( s prestavami) v kombinaciji z zavorami in redko zaviram močno, tega prej nisem opazil.
Vesel bi bil kakršnega namiga, kaj bi bil vzrok. Sam kot laik se nagibam mogoče k obrabljenim gumicam stabilizatorjev, mogoče kakih drugih gumic, končnikov, čeprav mehanik zatrjuje, da je vse to vredu. Je pa omenil, da so gumice na sprednjih amortizerjih malo preperete, mogoče je to vzrok?
Avto je Land Cruiser 120, 2003, ročni menjalnik, vedno dobro servisiran.
lp,
Jure
po menjavi vseh zavor (diski, ploščice, ročna zavora, stare so ostale zavorne čeljusti, katerim je bilo potrebno popraviti (zamenjati) zarjavete bate)), sem po kakšnih prevoženih 300 km (da so se zavore malo utekle) hotel sprobati kako primejo. Avto je pri približno 90 km/h "zvilo" v desno, je kar neprijeten občutek in če nebi trdno držal volana bi šel verjetno s ceste.
Vse zamenjane komponente so od firme ATE.
Lahko, da je bil problem prisoten že pred menjavo, ker pa sem tiste sorte voznik, ki zavira s pomočjo motorja ( s prestavami) v kombinaciji z zavorami in redko zaviram močno, tega prej nisem opazil.
Vesel bi bil kakršnega namiga, kaj bi bil vzrok. Sam kot laik se nagibam mogoče k obrabljenim gumicam stabilizatorjev, mogoče kakih drugih gumic, končnikov, čeprav mehanik zatrjuje, da je vse to vredu. Je pa omenil, da so gumice na sprednjih amortizerjih malo preperete, mogoče je to vzrok?
Avto je Land Cruiser 120, 2003, ročni menjalnik, vedno dobro servisiran.
lp,
Jure
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Alo, najlažji pot je it na preventivni tehnični pregled ( včasih ima kdo od izvajalcev brezplačno) ter preverit, če je slučajno razlika v zavornem učinku (med osjo spredaj zadaj-levo desno), potem pa preverit vse kar je vezano na optiko ( da ne pišem vsak del podvozja...) in če je res vse brez zračnosti nastavit optiko.
V nasprotnem primeru se lahko debata razvije na toliko možnosti kot je gibljivih delov na podvozju
V nasprotnem primeru se lahko debata razvije na toliko možnosti kot je gibljivih delov na podvozju
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Ena izmed klešč ne dela dobro svojega dela ali pa je treba še enkrat odzračiti sistem.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Nebivedu napisal/-a:Ena izmed klešč ne dela dobro svojega dela ali pa je treba še enkrat odzračiti sistem.
Tako je.
Don Felipe > Google :D
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Optika je OK, avta na ravni cesti nikamor ne vleče - drži smer. Po menjavi so bile zavore odzračene pravilno, verjetno bo res v kleščah problem.
lp,
Jure
lp,
Jure
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Jaz bi vseeno še enkrat probal odzračit. Še posebaj, ker si rekel, da so vsi diski in ploščice nove, kar naj bi pomenilo, da je tisti, ki je menjal, tudi preveril v kakšnem stanju so klešče. Po moje ni bilo dobro odzračeno. Začneš pa zadaj in ko obe zadaj odzračiš, greš šele spredaj odzračit. Pa spredaj na nasprotni strani od zavornega cilindra in posode z zavorno tekočino (naj bi začel z najbolj oddaljeno cevjo in šel proti najkrajši).
Če pa tudi po ponovnem odzračevanju ne bo dobro, bi pa rekel, da je verjetno ena izmed prednjih s problemi, ker je avto pri orenk bremzanju potegnilo na stran. Če bi bilo zadaj, bi sicer čutil, vendar ne tako močno. Vsaj pri osebnem avtu je bila ponavadi tako. Jaz bi razstavil in preveril vodila, po katerih se klešče premikajo. Ponavadi od starosti zaribajo, pa se potem klešče ne premikajo pravilno, ali pa se sploh ne. Pa če jih boš že razstavljal, pa četudi se vodila premkajo, jih lahko vseeno spoliraš in namažeš z mastjo za ta vodila.
Če pa tudi po ponovnem odzračevanju ne bo dobro, bi pa rekel, da je verjetno ena izmed prednjih s problemi, ker je avto pri orenk bremzanju potegnilo na stran. Če bi bilo zadaj, bi sicer čutil, vendar ne tako močno. Vsaj pri osebnem avtu je bila ponavadi tako. Jaz bi razstavil in preveril vodila, po katerih se klešče premikajo. Ponavadi od starosti zaribajo, pa se potem klešče ne premikajo pravilno, ali pa se sploh ne. Pa če jih boš že razstavljal, pa četudi se vodila premkajo, jih lahko vseeno spoliraš in namažeš z mastjo za ta vodila.
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Začneš pa zadaj in ko obe zadaj odzračiš, greš šele spredaj odzračit.
Kle si ga pa mav u kamn.
Antliftat začneš pri najbližjem od glavnega zavornega cilindra.Prvi levi,drugi desni,tretji zadnji levi in zadnji četrti desni!Razen če ni Angiež z desnim volanom.
___________
Lp Vojc
Lp Vojc
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Roger napisal/-a:Začneš pa zadaj in ko obe zadaj odzračiš, greš šele spredaj odzračit.
Kle si ga pa mav u kamn.
Antliftat začneš pri najbližjem od glavnega zavornega cilindra.Prvi levi,drugi desni,tretji zadnji levi in zadnji četrti desni!Razen če ni Angiež z desnim volanom.
Kolikor je meni poznano je ravno obratno. Od najbolj oddaljenega do najmanj oddaljenega.
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Mogoce ima spodnja roka luft. Meni je Tuareg tut vleku v desno, je bila kriva spodnja desna roka. Zgledala cist ok, na dvigalu pod pajserjem pa je imela ocitno prevec lufta. Guma se z leti zmehca, deformira. Srečno
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
game-on napisal/-a:Roger napisal/-a:Začneš pa zadaj in ko obe zadaj odzračiš, greš šele spredaj odzračit.
Kle si ga pa mav u kamn.
Antliftat začneš pri najbližjem od glavnega zavornega cilindra.Prvi levi,drugi desni,tretji zadnji levi in zadnji četrti desni!Razen če ni Angiež z desnim volanom.
Kolikor je meni poznano je ravno obratno. Od najbolj oddaljenega do najmanj oddaljenega.
Valda še nimam demence Leta nazaj sm jh kr dost prezraču,tok da mi sploh ni jasn,da bi tko zamešov.
___________
Lp Vojc
Lp Vojc
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
game-on napisal/-a:Roger napisal/-a:Začneš pa zadaj in ko obe zadaj odzračiš, greš šele spredaj odzračit.
Kle si ga pa mav u kamn.
Antliftat začneš pri najbližjem od glavnega zavornega cilindra.Prvi levi,drugi desni,tretji zadnji levi in zadnji četrti desni!Razen če ni Angiež z desnim volanom.
Kolikor je meni poznano je ravno obratno. Od najbolj oddaljenega do najmanj oddaljenega.
Mene so tudi tako učili.
Naj še kdo pove, ki se stalno s tem ukvarja???
Pred EUR sem bil SIT!
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Meni je na 95-ki to delalo, dokler nisem menjal puš spodnjih rok. Na desni strani so bile tako slabe, da sem z nogo na mestu porinil kolo 5 cm nazaj. Če boš menjaval puše, se splača vzeti originalne, čeprav so drage (okoli 80 eur na kos). Je pa to kar en kos puše, skoraj kot piksna od 0,33.
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Jaz vedno zračim po sistemu najdlje od zavornega cilindra do najbližjega.
Jaz sem kolegu z lc95 zamenjal puše na vseh rokah z temle.. avto se pelje fenomenalno je pa res, da ni imel težav z zavorami, je pa plesal levo in desno ker je imel vse puše zjebane.. ampak res čisto vse.. dela je kar nekaj ampak se splača..
http://www.elast-pol.pl/
Jaz sem kolegu z lc95 zamenjal puše na vseh rokah z temle.. avto se pelje fenomenalno je pa res, da ni imel težav z zavorami, je pa plesal levo in desno ker je imel vse puše zjebane.. ampak res čisto vse.. dela je kar nekaj ampak se splača..
http://www.elast-pol.pl/
Don Felipe > Google :D
-
- Prispevkov: 175
- Pridružen: So Nov 08, 2008 7:54 am
- Kraj: pesnica
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Nebivedu napisal/-a:game-on napisal/-a:Roger napisal/-a:
Kle si ga pa mav u kamn.
Antliftat začneš pri najbližjem od glavnega zavornega cilindra.Prvi levi,drugi desni,tretji zadnji levi in zadnji četrti desni!Razen če ni Angiež z desnim volanom.
Kolikor je meni poznano je ravno obratno. Od najbolj oddaljenega do najmanj oddaljenega.
Mene so tudi tako učili.
Naj še kdo pove, ki se stalno s tem ukvarja???
Od najbolj oddaljenega cylindra k najmanj oddaljenemu do gl zav. cyl. !!!
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
S pajserjem preveri končnik na zgornjem trikotnem vodilu. Meni je šla LC čez tehničnega, pa niso ugotovili, da je slab. Šele "pajser test" je pokazal ogromno zračnost. Po menjavi je bilo z avtom vse ok.
Miran
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Uf, nisem si mislil, da bo tak odziv v tej temi. Hvala vsem, ki sodelujete pri problemu.
V začetku novega leta grem v akcijo, še enkrat se bom dogovoril z mehanikom za odzračenje sistema. Če še ne bo dobro, pa bom šel v zamenjavo prednjih klešč.
Namen imam tako ali tako zamenjati večino puš in sicer sem skoraj odločen, da bom vzel kar tale komplet https://www.egazz4x4.com/toyota/1099-to ... r-120.html - da bo mir za nekaj časa. Nekje sem pa zasledil, da baje za zadnji stabilizator obstajata dva premera pri tem modelu, bom moral izmerit in kontaktirati s firmo.
Imam pa še vprašanje za tiste, ki poznate LC120 modele, ali so tudi kakšni drugi končniki (razen tega na trikotnem zgornjem vodilu) problematični ( in seveda kateri), oziroma katere je dobro predčasno preventivno zamenjati?
Lp,
Jure
V začetku novega leta grem v akcijo, še enkrat se bom dogovoril z mehanikom za odzračenje sistema. Če še ne bo dobro, pa bom šel v zamenjavo prednjih klešč.
Namen imam tako ali tako zamenjati večino puš in sicer sem skoraj odločen, da bom vzel kar tale komplet https://www.egazz4x4.com/toyota/1099-to ... r-120.html - da bo mir za nekaj časa. Nekje sem pa zasledil, da baje za zadnji stabilizator obstajata dva premera pri tem modelu, bom moral izmerit in kontaktirati s firmo.
Imam pa še vprašanje za tiste, ki poznate LC120 modele, ali so tudi kakšni drugi končniki (razen tega na trikotnem zgornjem vodilu) problematični ( in seveda kateri), oziroma katere je dobro predčasno preventivno zamenjati?
Lp,
Jure
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
Kot zanimivost sporočam, da so se zavore popravile same od sebe (sicer mi to ni povsem jasno kako se je to zgodilo) ampak pri zaviranju ne vleče več nikamor,zavore primejo odlično, tudi če pri majhni hitrosti zabremzam in pri tem sploh ne držim volana avto ne potegne vstran. Sicer mi je kolega povedal, da naj bi zavore rabile določeno kilometrino, da se "uležejo" in začnejo optimalno delovat ampak vseeno je čudno, da se zaviralne lastnosti tako spremenijo iz groznega v praktično idealno stanje.
Izgleda, da se včasih dogajajo tudi čudeži.....naj trajajo....
lp,
Jure
Izgleda, da se včasih dogajajo tudi čudeži.....naj trajajo....
lp,
Jure
Re: Zaviranje - problem, avto potegne v "s" proti desni
So se same preluftale
Naj čudeži trajajo
Naj čudeži trajajo
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 123 gostov