wv transporter 4x4 synchro

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a esed » To Sep 28, 2021 11:19 am

Pozdrav,
zanima me, če ima kdo izkušnje s wv transporter-ji (različni modeli) 4x4 sinchro - pač kako se kaj obnese na terenu,...
srečno
esed

wrangler 2.5d
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a wrangler 2.5d » Sr Sep 29, 2021 10:40 am

Zivijo,

Imam omwnjenega t4. Ponavadi prej odneha voznik kot avto.
Se boljsi so tisti, ki imajo blokado.
Lp Matija

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a esed » Sr Sep 29, 2021 11:30 pm

Matija, a se lahko pride na ogled tvojega t4, kje se pa nahajaš?
lp
esed

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Okt 03, 2021 10:53 pm

esed napisal/-a: sinchro

Če bi to napisal na kakšnem VW forumu bi te obesili za jajca v trenutku.....


esed napisal/-a:zanima me, kako se kaj obnese na terenu


Če prej nisi vozil terenske vožnje, odlično.....če si pa prej vozil vsaj malo terena, pa za en urc....odvisno, kaj bi rad.
Izjema je T3 v najboljši izvedbi, z tremi blokadami in kar nekaj predelave. Ebe ga vstopni kot, pa kopica homokinetičnih, prav velikih gum ne prenese. Ampak dejstvo je, da je boljši od večine SUVov. In seveda daleč tanajtaboljš na terenu v družini (v najboljši različici seveda). Dobi se z eno, devema ali tremi blokadami. Cene letijo v nebo.....bl je razsut, dražji je.
T4 je ne tič ne miš........kombi pač. Boljši od terencev, ker lahko vgradiš zakonsko postlo, hladilnik, kuhinjo, pa še kaj.......sam terenc pa ne bo nikoli. Majhna kolesa, minorna artikulacija, za en urc pogon.......je treba vedet da visko sklopka pač dela do ene meje. Dokler cesta dovoljuje, superioren, top šit.....a ko se začne resen teren hitro ugotoviš da to ni narejeno za take stvari. Vhodni, prehodni, izstopni kot, katastrofa, prenos premalo zmogljiv, artikulacija nikakršna, visko ne zdrži večjih naporov, ni reduktorja, velika teža........ A kljub temu zmore kar precej....za kombi.....kot sem napisal, za tiste, ki niso videli resnega terena. Serijsko se dobi z zadnjo blokado, da se nadgraditi z prvo, krajšim menjalnikom, šesto prestavo in močnejšo visko skopko. Klasika dela BP, počasen, okoren, nikakav.........sam dela. TDI superioren a že premočan za pogonski sklop, so že mizdarije....... Cene so kar zasoljene, se pa da najti razsut primerek za mal soldov.
T5.....škoda izgubljat besed.....katastrofa. Več na servisu, kot na cesti. Se pa tudi dobi z zadnjo blokado, Ima pa sicer boljši prenos na zadnja kolesa od T3 in T4, dokler dela..........večinoma pa ne dela. Dober za novoletno dekoracijo...tolk lučk sveti na armaturi. Dobi se z zadnjo blokado, kar je zelo zelo redko. Možna nadgradnja..........če zadanete sedmico.
Terenske zmogljivosti.......tam kjer grem s samurajem 100 na uro, z T4 šibam 5 na uro in in rabim pet navigatorjev okoli kombija. Saj leze.....ne rečem.
Po drugi strani pa lahko imam v T4 grupni sex, v samuraju pa moram vrata odpret in prvo šajbo dol podret da si ga lahko na roke vržem in medtem ne poškodujem. Vse ma svoje.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Okt 04, 2021 1:28 pm

Še to sem pozabil:
Vsi so serijsko bolj ubogi za teren, zato je potrebno dodelat zadevo. Predvsem je problem višina in vstopni in izstopni kot.
Vse se da predelat in dodelat a je to pri T3 in T5 kar precej cenovno zasoljeno, medtem ko je T4 enostaven in se to da narediti za par ojrov v domači garaži medtem ko je za ona dva potrebno minimum jurja ojrov za začetek in minimalen poseg.

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a vrecha » To Okt 05, 2021 9:24 am

Vse se da predelat in dodelat a je to pri T3 in T5 kar precej cenovno zasoljeno, medtem ko je T4 enostaven in se to da narediti za par ojrov v domači garaži medtem ko je za ona dva potrebno minimum jurja ojrov za začetek in minimalen poseg.


Ok, ok, tnx, a daj povej vsaj malo več, na samo tracat - zakaj razlika? Jaz teh T* ne poznam od blizu, še T3 komajda ločim od kasnejših :oops: (in T5, T6 itd ne ločim), a zanima me vseeno, kaj je pri T4 tako enostavnega na podvozju, kar pri drugih ni in kaj je na T3 tako kompliciranega (ker običajno pričakuješ, da se starejše gare lažje modificirajo).
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 06, 2021 3:25 pm

vrecha napisal/-a:Jaz teh T* ne poznam od blizu, še T3 komajda ločim od kasnejših :oops: (in T5, T6 itd ne ločim),


Je čisto enostavno......

Slika

T5 in T6 sta pa skoraj enaka na pogled. Facelift bi lahko rekli...


vrecha napisal/-a:
Ok, ok, tnx, a daj povej vsaj malo več, na samo tracat


Saj ni nihče spraševal o predelavi, ampak o zmožnostih za off road rabo..............


vrecha napisal/-a: a zanima me vseeno, kaj je pri T4 tako enostavnega na podvozju, kar pri drugih ni in kaj je na T3 tako kompliciranega (ker običajno pričakuješ, da se starejše gare lažje modificirajo).


Če te vseeno zanima, gre takole (bom probal bit kratek in čim bolj razumljiv za vse)

Bistveno je da imajo različna podvozja. Zadaj je tam tam a spredaj je drastična razlika, pa naj si bo T2, T3, T4 ali T5.
Ne gre se za to da bi bilo kakšna vesoljska tehnologija, stvar je v tem da je T4 (T2 še bolj a tistega ni 4x4 tako da je škoda izgubljat besede o njem)tako preprosto narejen da potem T3 in T4 izpadeta komplicirana. Predvsem pa to razen da je en kup dela s tem za povrhu terja še visoke stroške.
Pri T4 pa ni tako.
Če povem plastično:
V istem času, kot ga porabiš za menjavo enega prednjega amorizerja na T3 ali T5, lahko zamenjaš vse štiri na T4 in to na več vozilih. Za isto delo na T3 in T4 rabiš kup orodja in še specialna orodja za povrhu, pri T4 pa rabiš dva ključa in kladivo in lahko to narediš kjerkoli, tudi na vrhu Velebita.
Če se vrnemo na off road.....Za dvig T4 potrebuješ tri natične ključe, 0 (NIČ) ojrov in kakšno uro časa (če delaš prvič v življenju in če ne upoštevam korekcije previsa prednjih koles in spuščanja zadnjega difa)), lahko narediš tudi na vrhu Velebita, pri T3 in T5 pa tega niti pod razno ne moreš. Prav tako tega ne moreš narediti brez, kar nekaj soldov, pa tudi če samo podkladaš distančnike. Liftkiti za T3 in T5 se začnejo nad jurja pa tja do nekaj tisoč ojrov s tem da so tel cenejši ponavadi brez TUV. Za T4 pa dobiš od 200 ojrov pa še tega ni treba, ker obstaja serijsko vsaj sedem različnih vzmeti, ki se razlikujejo po nosilnosti in dolžini, tako da potem tudi homologacija odpade, ker uporabljaš serijske kose. Za T4 lahko kupiš nastavljivo podvozje, ki ima TUV in stane pičlih 150 ojrov, tako da lahko v par minutah spustiš ali dvigneš vozilo tudi kar na terenu ( Za krajši kos terenske vožnje korekcija previsa ni potrebna)

Upam da sem bil dovilj jasen in razumljiv.
Preprosto da bolj ne more bit. Tudi pri terencih najdemo take primere.......recimo samuraji SJ50 in SJ80 ali pa Pajero in Pinin.......na oko isto a je v resnici daleč od tega. Razlike so drastične zaradi par majhnih stvari, ki so narejene drugače, a bo vseeno 99% ljudi trdilo da je isto........ne ni isto, daleč od tega. Potem pa pravim tako, če je vse isto pojdi strica gugla vprašat za suspension lift kit za samurai SJ50 in za SJ80......ali pa za isto za Pajero in Pinin....in potem hitro ugotovijo, da za samurai Sj50 - 70 in Pajero dobiš kar češ, za SJ80 in Pinin pa dobiš prst v rit. Ja kako to če je vse isto?? Veliko je takih primerov, te2 sta mi prva padla na pamet, kjer zaradi majhne spremebe ostane ali gre iz žepa veliko denarja za isto stvar ali enak efekt.
Zdaj pa na gugla pa poiščite podvozje za T3, T4, T5 ali T6...........poglejte kaj se dobi in za kakšen denar, pa bo vse jasno v par minutah.

Pa še to sem pozabil, za T4 dobiš mali odbijač za par ojrov in s tem precej izboljšaš vstopni kot. Pri T5 tudi to odpade.........pri T3 pa ni treba menjat, ker je že itak višje postavljen.

Uglavnem, tudi tule je tako, kot pri večini terenskih vozil z nekaj izjemami, ki jih lahko na prste ene roke našteješ.
Starejši so drugače narejeni, bolj trpežni in zmorejo bolj robustno rabo a so tudi okorni, nekomfortni in drastično slabši na cesti. Novejši so bolj na soft narejeni a zato bolj udobni in speriorni na cesti in za vsakdanjo rabo. Posledica tega pa je da te raba izven udobja cest z njimi drago stane.

Pa še zanimivost ko že "tracam" (karkoli že to pomeni):
Gre za enega od najboljših kombijev na svetu. Proizvaja se že 70 let in je prodanih 12 miljonov kosov. Od tega 2 miljona T5 v dvajsetih letih.
Ampak ceneje dobiš T5 kot dober primerek T3 ali T4. Pri T5 so precej zapalamudili z motorjem in elektroniko. Pri T6 so popravljali škodo, sam je premalo časa zunaj za neko resno oceno..........čeprav ga tudi serje po besedah uporabnikov.
T7 pride naslednje leto, ampak meni zgleda bolj enoprostorec kot kombi.
T3 jih je precej z blokadami, ker jih je uporabljala avstrijska vojska a gredo cene v nebo, že 2WD so dragi. T4 se še nekako dobi, T5 ali T6 z blokado diferencijala je pa že skoraj misija nemogoče najti. To je bilo vse za doplačilo, tako da jih ni veliko. Naknadna vgradnja pa je tako kot pri terencih......draga. Brez blokade pa je bolj tako.....s tem da ne syncro pri T3 in T4, ne 4motion pri T5 in T6 nista namenjena za teren. Bolj zato da pozimi ni potrebno verig gor dajat. 4Motion je sicer boljši in naprednejši od Syncro a je elektronsko podprt in s kopico senzorjev posledično tudi dražji za terensko rabo. Močno udari po žepu vsaka okvara. Pri Syncro pa še vedno lahko prčkaš doma, čeprav tudi lahko drago stane vsako určenje po nepotrebnem.
Edini, ki je spsoben bolj resne rabe na terenu je T3, zato jih kar nekaj vozi na off road tekmah, predvsem pa na off road srečanjih. Ostalo pa bolj tako........po ravnem in sklanca dol že nekako, navkreber pa če rata rata (beri, če je dovolj zaleta in nobene ovire).......sam po klancu navzdol se tudi drek valja, pravijo stari ljudje.
Od "terenca" ki nima nikakršne artikulacije koles in ki ima 10 ali več homokinetičnih zglobov pač ne moreš niti kaj več pričakovati. Tako da ja......suma sumarum......dober na terenu, a v svoji skupini.....med kombiji. Odličen ni, ker obstaja kar nekaj kombijev, ki pa so ze kar pravi terenci, sam so pri nas bolj malo prisotni.

Upam da bo @vreča zadovoljen z mojim tracanjem :kadi_in_zgleda_kul:

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 08, 2021 6:09 pm

Slika

Off road predelava v vrednosti 17.000 ojrov artikulacija pa enaka, kot na mojem na katerem je predelava stala manj kot sto ojrov...če se ne da se pač ne da, neglede na količino ojrov.

Für das volle Umbaupaket, muss man 17.000 Euro hinblättern!

https://www.autobild.de/artikel/vw-t4-m ... 38173.html

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a vrecha » Pe Okt 08, 2021 9:05 pm

Upam da bo @vreča zadovoljen z mojim tracanjem :kadi_in_zgleda_kul:


Upam, da ne samo jaz ...
:moli:
Tnx za zdaj, za vse nazaj, pa še kdaj ...
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Okt 13, 2021 9:54 am

Bemusunac :shock: še obstajajo kulturni in lepo vzgojeni ljudje, ki znajo izreči magične besede, kot so hvala....
Rariteteta zadnje čase.


Kakorkoli že, če bo kaj vprašanj.....ni problem.
T4 imam 4 leta........ že???fak kako čas leti.......

Slika

T3 sem trajbal 5 let............sicer je od tega že 25 let ali več, a spomin me zaenkrat še dobro služi, tako da marsikaj še vedno vem.

Slika

Slika

Sicer o tem nikoli nisem napisal niti besede, ker sem mnenja, da tole ne spada na off road forum. Tu naj bi pač bil malo višji nivo, kot ga dosegajo kombiji. Pa večinoma ni....na žalost.

T5 je bil v planu a ko sem se malo pozanimal sem hitro vrgel puško v koruzo.
T3 in T4 sta trotlziher bulletproof klasika, T5 pa ne več. Saj ni slab a zahteva drago redno vzdrževanje, če bi se rad vozil. Off road sposobnosti pa so minorne. Torej.........jok brate, odpade.
Če se mi bo kdaj dalo bom napisal kaj o tem, zakaj je temu tako.
Upam, da se ne najde kakšen užaljen lastnik T5, ki bo planil po meni...........no, tudi, če bo.........mi je popolnoma vseeno, sem že navajen in sem zaradi takih že dobil tako debelo kožo, da me neargumenirano klobasanje, mlatenje prazne slame, mešanje megle in nabijanje na pamet, ne gane več.... niti malo. Če je treba komu pomagat, pa itak nikoli ni bil noben problem.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Okt 13, 2021 1:25 pm

Opa, lep, lep
Slika

Kako maš pa notri poštimano? Kuhna, hladilnik, postla? Letnik, motor, dej mal več napiš, pokaž. Ziher maš tudi kak video. Vnaprej hvala Alien :D

Uporabniški avatar
janisk
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr Mar 07, 2012 12:16 am

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a janisk » Sr Okt 13, 2021 2:08 pm

Se še jaz mal pohvalim: 2.5TDI synchro, l.2002 + seikel & dvižna streha. Dodatno 100Ah akumulator, sončne celice, gretje. Notranjost sicer normalni multivan. Res ni offroader, ima pa veliko prostora.

T4-1.jpg
T4-1.jpg (169.39 KiB) Pogledano 3792 krat

esed
Prispevkov: 150
Pridružen: Po Jun 06, 2011 10:26 pm
Kraj: Ljubljana

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a esed » Sr Okt 27, 2021 4:52 pm

Pozdrav,
zahvaljujem se za podane informacije o temi in vsem želim še veliko off road prijetnih izkušenj. Za nakup wv t synchro se nisem odločil, za po terenu bo še naprej ww2 jeep, za ostalo pa tudi še naprej citroen jumpy.
srečno
esed

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Okt 28, 2021 3:45 am

janisk napisal/-a: 2.5TDI synchro, l.2002 + seikel & dvižna streha. Dodatno 100Ah akumulator, sončne celice, gretje. Notranjost sicer normalni multivan.


Čeden primerek .....take lampe bi tudi jaz imel, pa jih ni za tastar model :evil: :evil:
Kako se kaj obnese notranja oprema multivana, a kaj škriplje in ropoče po brezpotjih? Za Californio pravijo, da kaj hitro začne šklopotati na vse strani.

Dimen napisal/-a:
Kako maš pa notri poštimano? Kuhna, hladilnik, postla? Letnik, motor, dej mal več napiš, pokaž. Ziher maš tudi kak video. Vnaprej hvala Alien :D


Nič posebnega, še vedno po špartansko, kot doslej.
Ker nisem dobil potniškega z špero sem pač vzel tovornega zato sem moral vgraditi drsna okna, kupil sem še enega da sem iz njega pobral opremo caravelle, notri izvlečna postelja, hladilnik. Kuhinje nikoli ne bi naredil v vozilu je pa v planu izvlečna kuhinja zadaj, kot pri terencih.
Vgradil sem še strešno okno, Športne sedeže, naredil strešni prtljažnik in zamenjal kolesa z 15 na 16. Manjka mi še nosilec rezernega kolasa na zadnjih vratih (kolk je pa to sraje v napoto pri synšrotu......ne morš vrjamt).
Tko da......simpl, da bolj ne more bit. Posteljo sem naredil iz lesa...........in zamočil. Doma deluje odlično, na poti malo komaj zadostno. Les je drugače top šit material a za takle ima preveč negativnih lastnosti. Predvsem če prespiš nekje ob reki potem pa ne moreš postelje sestavit ali predala odpret ali obratno...
Tko da je v planu rocknroll postelja..........iz kovine. Pa še nekaj malenkosti spodaj.....
Najprej sem bil malo žalosten, ker nisem našel tak model, kot ga ima janisk in sem hotel zamenjat tudi komplet sprednji konec............a sem bil kasneje vesel, da nisem storil te neumnosti.........izkazalo se je da ima s kratkim smrčkom dvakrat boljši vstopni kot, kot z dolgim. Tako da sem samo zamenjal oba odbijača in s tem še ogromno pridobil.
Slike so tam v temi gorenjska....

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Pe Okt 29, 2021 10:12 pm

Razlika med dvema enakima.....short nose Vs long nose......

Slika

Slika

Vstopni kot, drastično različen......in tukaj se začne vprašanje vseh vprašanj, kaj je terenec in kaj ni.........in zakaj Niva namaha večino ostalih "terencev" in zakaj novdobni "terenci" ne namahajo niti marsikaterega brez 4WD...
Ne rabiš peljat niti metra. pa veš kaj je terenc in kaj ni............a interent tudi bedkom omogoča gostilniško debato brez znanja in argumentov, na zalost...eno samo kurčenje.
https://www.youtube.com/watch?v=bAkCxvrWlXA

Uporabniški avatar
janisk
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr Mar 07, 2012 12:16 am

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a janisk » Če Nov 04, 2021 9:00 am

Notranjost se kar uredu drži, je pa avto itak glasen po današnjih standardih. Sem si en dober radio dal noter. Imam pa plan naredit par izvlečnih predalov, da bo notranjost malo bolj praktična. Pa malo večje gume bi rad dal gor, samo ne vem kako homologacije skozi spravit.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Če Nov 04, 2021 11:45 am

janisk napisal/-a: Sem si en dober radio dal noter.


Dobra....... :mrgreen: :mrgreen:

Če nimaš papirjev za platišča potem je pač treba kupit platišča, ki imajo papirje......
Sam ne narediti, kot jaz.........prvo kupim platišča potem pa iščem papirje :bruha: pol je bilo potrebno kupit še ena platišča :oops:
Vedno najprej preveri, če obstaja TUV za ta platišča in katere dimenzije gum so notri vpisane, ter opombe spodaj.

Vse isto, le ET je drugačen (35/48)......pa je že problem zaradi par mm razlike...

Slika

Ni pa to tako brezveze, ker prednje kolo na črnih platiščih tudi dejansko zapne za obrobo na kakšni udarni jami.........pa sem zjebal še desno obrobo, tako mimogrede. Na srečo je vsaj guma ostala nepoškodovana.


Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Sep 20, 2022 1:17 pm

vrecha napisal/-a:
Jaz teh T* ne poznam od blizu, še T3 komajda ločim od kasnejših :oops: (in T5, T6 itd ne ločim),.


Za boljšo predstavo:

SYNCRO vs 4MOTION - Volkswagen T3 vs T4 vs T5 vs T6 - Caravelle - California
https://www.youtube.com/watch?v=RjgOzXMAjjM

SYNCRO vs 4MOTION - Volkswagen T4 vs Volkswagen T6
https://www.youtube.com/watch?v=mvrEgRcOMsU

Volkswagen T4 Syncro EDL & rear diff LOCK vs VW T3 front & rear diff locks
https://www.youtube.com/watch?v=x_q3CgDLz30

Uporabniški avatar
janisk
Prispevkov: 46
Pridružen: Sr Mar 07, 2012 12:16 am

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a janisk » Po Okt 03, 2022 9:47 am

Sem se malo naprej pramaknil. Imam nameščen Seikel lift kit in pripravljene papirje za homologacijo. Potem dobim (kupim) od Seikla TUV za ena mal večja kolesa. To je plan, samo mal si moram vzeti časa za vse uredit.

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a vrecha » To Feb 20, 2024 9:34 am

Bom vezal moje vprašanje kar na to temo ...

Zanima me, ali kdo ve, kakšen točno 4x4 pogon ima Transporter T5? Letnik 2009 v konkretnem primeru.
Sem malo brskal po netu in nisem našel odgovora, da bi bil 100% prepričan o njem. Kot pri mnogih drugih proizvajalcih je pri VW oznaka 4MOTION le generalna oznaka za marsikaj ... od Torsen sredinskega difa preko Haldexa do česa še bolj benignega.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 21, 2024 8:56 am

Za konkreten primer velja haldex sklopka 4 generacije.
Na splošno pa velja : prečno nameščen motor - haldex, vzdolžno nameščen motor - thorsen.
Pri vw imajo sredinski diferencial thorsen, amarok in tuareg, najdemo ga tudi v passatu. Nisem neki expert za vw jajca ampak je tako nekako. Lahko je še kakšen....

Pa še malo tracanja:

Thorsen je mehanski diff, haldex je sklopka, ki pa v bistvu opravlja isto delo samo na drugačen način in podprt z obilo elektronike in raznih črpalk, odvisno od generacije. Vse skupaj pa na koncu deluje enako kot čisto preprosta visko sklopka kot pri syncro sistemu le da haldex to opravlja bolje in bolj sofisticirano (in bolj komplicirano ter precej dražje)
Haldex sklopka je nameščena na zadnjem diffu, thorsen sredinski diferecial pa na koncu menjalnika. Sicer sem že videl enega volvota ki je imel to drugače, ampak na splošno je vedno tako.
Thorsen diferencial je lahko spredaj, zadaj in v sredini, lahko je en, dva ali pa kar vsi trije. Haldex sklopka pa se nikoli ne uporablja v prečnih diferencialih ampak izključno za povezavo med prednjo in zadnjo osjo vozila.

Mimogrede:
Tako haldex kot syncro je potrebno vzdrževati in servisirati. Tega ne počne skoraj nihče. Na rednih servisih tega ne bodo naredili, ker ne spada v servis. To se dela izključno na zahtevo lastnika, ki pa itak večinoma nimajo pojma o tem.
Menjava olja in filtra pri haldexu je priporočena na 60.000 kn ali vsake 3 leta.
Menjava gela visko sklopke pri syncro pa tudi tam nekje. Če vam sploh uspe najti nekoga ki ve zakaj se gre in zna zamenjati gel v sklopki :mrgreen: Ni ga majstra....
Pri 5ki je lažje, menjava olja pač....malo kdo pa zamenja tudi filter. Večina pa tega e naredi nikoli....ker niti ne ve da je to porebno narediti.

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 537
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a vrecha » Sr Feb 21, 2024 9:20 am

Tnx za info, AŁI.

Še eno vprašanje: Ali je Haldex sistem ob preintenzivni uporabi možno preobremeniti, podobno kot kakšne visko sklope ter zapore? Trenutno vodim enega T5 po notranjosti Zahodne Sahare, gre mu dobro v splošnem, se pa maksimalno izogibam, da bi ga poslal v kakšen bolj "zanimiv" detajl, ker s temi elektro-mehanskimi sistemi nimam izkušenj.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 21, 2024 1:33 pm

Vsako stvar se da uničit, tudi največjo macolo ali granitno kocko.....

Ta zadeva ni namenjena za inzenzivno rabo na terenu......syncro se pregreje in odpove zaradi viskoznosti, haldex pa ima tudi težave če pride do zlorabe.
Tako kot na niskocenovnem orodju piše da ni za profesionalno rabo.....je tudi tukaj.
Vem da crkavajo krmilne enote, črpalke pregorevajo ponavadi zaradi nevzdrževanja, kakšen senzor škripne.....kaj več pa nevem, nimam lastne iskušnje s tem. Je pa popravilo zelo zasoljeno.
Za kakšen krajši čas zmore verjetno, za kakšno daljše zlorabljanje in izživljanje pa ni.....podobno kot blokirni sistemi z zaviranjem. Dela, sam če ga uporabljaš za inteziven off road, kaj hitro začne smrdeti po pregretih zavorah.

Tule je en resnični uporabnik, sigurno je kaj govora tudi o tem:
https://www.youtube.com/@4motionadventures934/videos

Je pa tule zanimivo za tiste, ki imajo malo manj znanja o offroadu, za pogledat zakaj tale reč ni terenec in ne more biti terensko vozilce:
https://www.youtube.com/@4motionadventures934/videos

4 minuta videa.....lepo se vidi da je zadeva totalna dila, ploh......artikulacija nula. Brez artikulacije podvozja NI off roada......pa nima veze kaj je, mercedes, bmw, japonc ali amerikanc, kolk ccm, kolk horsov, kako velika kolesa. Nima veze. Če podvozje ne dela, se drž ceste. Samo 4x4 pogon še ne pomeni da gre za terensko vozilo.

PS

Pri konkretnem primeru, letnik 2009 je 2 generacija do facelifta, 4 generacija po faceliftu. Sam to ne vpliva ne vem kaj. Isto sraje drugo pakovanje.
Za generacijo 5 obljubljajo da so kao poenostavili in da je boljša kot kadarkoli prej. To itak pravijo za vsako novo generacijo he he.....zakoji urac pa delate skos novo generacijo, če ste že pri prvi govorili kako je oh in sploh odlična in boljša od trotlziher syncro sistema.
5 generacija je vgrajena v T6 pa ravno tako pravijo da je lightshow.....
Ampak dobro....za zasneženo ali mokro cesto je čisto dovolj.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Re: wv transporter 4x4 synchro

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » To Mar 05, 2024 4:25 pm

Se mi zdi da preveč kompliciramo.......
T1 in T2 RWD :mrgreen:

Compilação: Kombi na lama (Compilation: VW Kombi off road)
https://www.youtube.com/watch?v=oX9JXuWo0Gs

Medtem pa pri nas nestrpno čakamo kdaj bo 6 generacija 4motion narejena....ki bo seveda najboljša doslej he he...

Tisti, ki dejansko vozijo off road z temi jajci T3 in T4 pa fliknejo VC dol in naredijo direktno povezavo + vklopnik zadnjega pogona. Za T5 pa ne vem če je to izvedljivo.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov