Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Imam vprašanje glede gurten oz. vlečnih trakov z Amazona, eBaya ipd. v primerjavi z bolj priznanimi znamkami kot npr. ARB oz. trakovi iz namenskih offroad trgovin. So ta cenejši trakovi vseeno primerni za občasno uporabo ob nepredvidenih situacijah? Vozim pa Nissan Pathfinder l. 2007, ki ima skoraj 2,5 tone.
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Za tiste iz Amazona in podobne ne vem.
Tiste iz InterDiskonta pa zdržijo marsikaj. Preverjeno.
Saj to se pogovarjamo o takih zadevah, kajne:
https://www.interdiskont.si/izdelek/dvi ... 4m-tdo-44/
https://www.interdiskont.si/izdelek/dvi ... 2m-tdo-42/
Tiste iz InterDiskonta pa zdržijo marsikaj. Preverjeno.
Saj to se pogovarjamo o takih zadevah, kajne:
https://www.interdiskont.si/izdelek/dvi ... 4m-tdo-44/
https://www.interdiskont.si/izdelek/dvi ... 2m-tdo-42/
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Ja, o taki zadevi govorimo. Kakšna dolžina traku pa je najbolj primerna?
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Glede Interdiskontovih se strinjam.
Teža avta je pomembna, a bolj je pomembno kako globoko v dreku si...
Dolžina je po mojem za občasno uporabo cca 4 m (+/- 1 m) kar v redu.
Sploh pa ni taka groza, če se pri uporabi strga gurtna (pametni nikoli ne stojijo v bližini), večji problem je, če se izpuli/popusti priključna kljuka, takrat poleti odtrgana zadeva (škopec, kljuka..) kot izstrelek in lahko preluknja marsikaj.
Miran
Teža avta je pomembna, a bolj je pomembno kako globoko v dreku si...
Dolžina je po mojem za občasno uporabo cca 4 m (+/- 1 m) kar v redu.
Sploh pa ni taka groza, če se pri uporabi strga gurtna (pametni nikoli ne stojijo v bližini), večji problem je, če se izpuli/popusti priključna kljuka, takrat poleti odtrgana zadeva (škopec, kljuka..) kot izstrelek in lahko preluknja marsikaj.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Mamut ima tudi cenejše, imam tree saver strap in 6m gurtno iz tiste linije.. V desetih letih normalne in abnormalne uporabe se že kažejo prvi znaki obrabe, ampak strgala se pa še ni nobena pa lahko marsikdo potrdi, da ne delam lepo z njimi.. Imam tudi nekaj interdiskontovih dvižnih trakov, tudi tisto uporabljam za raznorazne podvige pa se tudi še ni nobena strgala..
Don Felipe > Google :D
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Kupi tole in softshacke ali škopec.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=52& ... tikel=2279
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=52& ... tikel=2856
Zahvalil se mi boš pozneje.
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=52& ... tikel=2279
http://www.mamut4x4.com/?kategorija=52& ... tikel=2856
Zahvalil se mi boš pozneje.
Don Felipe > Google :D
- Dr.Patrol
- Prispevkov: 1422
- Pridružen: Pe Jul 17, 2009 7:30 am
- Kraj: Lej jo, našo Baško Grapo!! :)
- Kontakt:
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Jaz bi samo dodal, da je v primeru izbire softshackla pametno imeti tudi navaden škopec. Softshackle NI primeren za uporabo na vlečne točke z ostrimi in tankimi robovi, kot jih ima večina avtomobilov nameščeno serijsko.
Je pa zelo uporaben (in bolj varen) pri podaljševanju vitla z trakovi in podobno.
Je pa zelo uporaben (in bolj varen) pri podaljševanju vitla z trakovi in podobno.
ex.Popaj. Preimenovan s strani upravnika na podlagi zaslug skupnosti in predlog skupnosti. ;)
www.Adventure-Overland.si
www.Adventure-Overland.si
Re: Izkušnje z gurtnami oz. vlečnimi trakovi
Jaz bi predvsem priporočil uporabo softshacklov. Enostavni za uporabo, predvsem pa veliko lažji od klasičnih škopcev. V navtiki jih uporabljamo že zelo dolgo in so praktično v celoti nadomestili klasične kovinske.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 62 gostov