Land Cruiser J80
Land Cruiser J80
Zdravo.
Zanima me, če si kdo izmed forumašev lasti kakšno 80-ko ali vsaj pozna koga pri nas, ki si jo. S tem modelom se spogledujem že nekaj časa, vendar ga v živo še nisem videl. Rad bi nadomestil 4-Runnerco in preden se podam v nakup "na slepo" bi bil neskončno hvaležen, če bi si tak avto, lahko ogledal kje v živo.
Zanimajo me različne stvari.
Npr. kako se pelje pri višjih, avtocestnih hitrostih? Bi se obnesel za (občasno) vleko prikolice za prevoz avtomobilov? Vlečna masa predvidevam da je 3,5t? Je grozna razlika v samih vsakodnevnih voznih lastnostih na račun toge prednje preme v primerjavi z IFS-kot je že npr. na 2.gen 4-Runnerjih in dalje?
Krasno bi bilo, če bi se našla kakšna dizelca, saj se mi HD motor nekako najbolj dopade.
Vesel bom odgovorov.
Zanima me, če si kdo izmed forumašev lasti kakšno 80-ko ali vsaj pozna koga pri nas, ki si jo. S tem modelom se spogledujem že nekaj časa, vendar ga v živo še nisem videl. Rad bi nadomestil 4-Runnerco in preden se podam v nakup "na slepo" bi bil neskončno hvaležen, če bi si tak avto, lahko ogledal kje v živo.
Zanimajo me različne stvari.
Npr. kako se pelje pri višjih, avtocestnih hitrostih? Bi se obnesel za (občasno) vleko prikolice za prevoz avtomobilov? Vlečna masa predvidevam da je 3,5t? Je grozna razlika v samih vsakodnevnih voznih lastnostih na račun toge prednje preme v primerjavi z IFS-kot je že npr. na 2.gen 4-Runnerjih in dalje?
Krasno bi bilo, če bi se našla kakšna dizelca, saj se mi HD motor nekako najbolj dopade.
Vesel bom odgovorov.
Re: Land Cruiser J80
Iz kje pa si? Če si iz Ljubljane ali okolice si lahko prideš pogledati mojo.
Re: Land Cruiser J80
Nekaj 80k je še v Slo, nikoli jih ni bilo prav veliko.
Glede uporabe in uporabnosti - jaz sem 80ko sedem let uporabljal kot edini avto, za vsakodnevno vožnjo ter daljša potovanja, v tem času z njo naklofal cca 200 kkm, brez kakršnihkoli pritožb glede udobja, prej obratno. Moja (bivša) pravi, da je to bil avto, ki ga je daleč najraje vozila, eno parmesečno obdobje na šiht in nazaj 70 km v eno smer vsak delovni dan ...
Je pa druga stvar glede 80k ... za dobro ohranjeno ter primerno vzdrževano boš danes odštel konkretno vsoto denarcev, toliko, da boš raje razmišljal o kakšnih modernih, bolj potrošniško zdizajniranih jajcih kot pa o tem (debatabilno) absolutnem vrhuncu razvoja resno sposobnih terenskih vozil, ki so hkrati primerna za vsakdanjo rabo.
Predlog: če si resen, pocukaj navigatorja za rokav in ga povabi na pijačo in čvek (tudi jaz sem ga, preden sem nabavil mojo 80ko) in če boš še vedno prepričan, da je to to, kar želiš, če ti bo po pol leta premislekov, racionaliziranj, obračanja vstran, tiščanja glave v pesek, prepričevanj, da nima smisla kupiti kaj takega itd ... ob nespečnih nočnih urah še vedno po glavi vozila zgolj in samo 80ka, potem boš vedel, da res nimaš izbire. Pripravi pare, pa boš našel svojo, oziroma bo 80ka našla tebe.
Še malo EPP za morebitnega zainteresiranega ter ostale sanjače - moj kolega ima eno (po mojih standardih najkvalitetneje ter najbolj premišljeno opremeljeno 80ko v Slo - brez zamere ostali, ki veste, da to niste vi - ki je načeloma na voljo, če kdo pokaže dovolj interesa. Ni na prodaj, je pa na voljo, ker jo tip ne potrebuje več za to, ka kar jo je kupil in opremil.
Glede uporabe in uporabnosti - jaz sem 80ko sedem let uporabljal kot edini avto, za vsakodnevno vožnjo ter daljša potovanja, v tem času z njo naklofal cca 200 kkm, brez kakršnihkoli pritožb glede udobja, prej obratno. Moja (bivša) pravi, da je to bil avto, ki ga je daleč najraje vozila, eno parmesečno obdobje na šiht in nazaj 70 km v eno smer vsak delovni dan ...
Je pa druga stvar glede 80k ... za dobro ohranjeno ter primerno vzdrževano boš danes odštel konkretno vsoto denarcev, toliko, da boš raje razmišljal o kakšnih modernih, bolj potrošniško zdizajniranih jajcih kot pa o tem (debatabilno) absolutnem vrhuncu razvoja resno sposobnih terenskih vozil, ki so hkrati primerna za vsakdanjo rabo.
Predlog: če si resen, pocukaj navigatorja za rokav in ga povabi na pijačo in čvek (tudi jaz sem ga, preden sem nabavil mojo 80ko) in če boš še vedno prepričan, da je to to, kar želiš, če ti bo po pol leta premislekov, racionaliziranj, obračanja vstran, tiščanja glave v pesek, prepričevanj, da nima smisla kupiti kaj takega itd ... ob nespečnih nočnih urah še vedno po glavi vozila zgolj in samo 80ka, potem boš vedel, da res nimaš izbire. Pripravi pare, pa boš našel svojo, oziroma bo 80ka našla tebe.
Še malo EPP za morebitnega zainteresiranega ter ostale sanjače - moj kolega ima eno (po mojih standardih najkvalitetneje ter najbolj premišljeno opremeljeno 80ko v Slo - brez zamere ostali, ki veste, da to niste vi - ki je načeloma na voljo, če kdo pokaže dovolj interesa. Ni na prodaj, je pa na voljo, ker jo tip ne potrebuje več za to, ka kar jo je kupil in opremil.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Land Cruiser J80
Za občasno vleko prikolice bo 80ka povsem ok.
Sicer sem z 80ko naredil samo kakih 150 km s prikolico, ko sem kolegu delal premik enega gradbenega stroja. Njegova ima navaden 4.2D motor iz 105ke, zato je bolj lena. Originalna turbo je verjetno precej bolj živa. Zaradi dosti navora pa vsekakor ni noben problem speljevanje s težko prikolico. (za razliko od recimo patrola 2.8 )
Če potegnem vzporednico s patrolom y61, avta sta precej primerljiva (ok, če zanemarimo motorje ), noben problem ga ni uporabljat kot daily driverja, 130 po avtocesti se brez problema udobno pelje (dokler ni preveč dvignjen in nima MT gum), precej težek in dolga medosna, zato stabilen s prikolico, po drugi strani okoren v mestu, in na ožjih vaških cestah se pri srečevanju pozna širina v primerjavi z manjšimi avti.
Na začetku posta omenjeno 80ko je moja žena vozila par kilometrov in posledično je pol leta kasneje prišel k nam patrol (80ka žal ni pasala v naš proračun).
Sicer sem z 80ko naredil samo kakih 150 km s prikolico, ko sem kolegu delal premik enega gradbenega stroja. Njegova ima navaden 4.2D motor iz 105ke, zato je bolj lena. Originalna turbo je verjetno precej bolj živa. Zaradi dosti navora pa vsekakor ni noben problem speljevanje s težko prikolico. (za razliko od recimo patrola 2.8 )
Če potegnem vzporednico s patrolom y61, avta sta precej primerljiva (ok, če zanemarimo motorje ), noben problem ga ni uporabljat kot daily driverja, 130 po avtocesti se brez problema udobno pelje (dokler ni preveč dvignjen in nima MT gum), precej težek in dolga medosna, zato stabilen s prikolico, po drugi strani okoren v mestu, in na ožjih vaških cestah se pri srečevanju pozna širina v primerjavi z manjšimi avti.
Na začetku posta omenjeno 80ko je moja žena vozila par kilometrov in posledično je pol leta kasneje prišel k nam patrol (80ka žal ni pasala v naš proračun).
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Land Cruiser J80
Hvala vsem za konstruktivne odgovore. Kontaktiram najprej @Navigatorja in nato dalje.
Re: Land Cruiser J80
Hvala @navigator-ju, da si je vzel čas. Njegova hdj80 je prekrasna.
Odločen sem, da bom iskal 80-ko.
Pogoji: hdj80, šibedah, zapore diff-ov
Zaželjeno: klima, vlečna kljuka, in druga uporabna oprema za kak teren.
Odločen sem, da bom iskal 80-ko.
Pogoji: hdj80, šibedah, zapore diff-ov
Zaželjeno: klima, vlečna kljuka, in druga uporabna oprema za kak teren.
Re: Land Cruiser J80
5x4 napisal/-a:https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18416757&display=Toyota%20Land%20Cruiser
Vem za ta oglas, hvala.
Preko budgeta in brez šibedaha.
Re: Land Cruiser J80
jereb napisal/-a:Osemdesetka ima boljši donos, kot bilo kateri skladi.
Očitno
Pa da ne bo kdo mislil, da namigujem ali diktiram kakšno ceno bi morala imeti ta iz a.neta.
Niti približno, jaz pač nisem kupec zanjo.
Re: Land Cruiser J80
Osebno mislim, da štartat takoj na neko ikono ni najbolj smiselno, saj se človek z leti uči, najde kake podrobnosti, ki so njemu osebno všeč, drugim pa niso pomembne. Sam prisegam na udobno vožnjo, zato primerjam terence predvsem po tem. Nekdo drug bo preferiral terenca, ki ima tono nosilnosti, pa je še vedno stabilen, nekdo tretji bo hotel imeti šibedah , nekdo bo hotel spati notri (torej visok strop), nekdo bo gledal, če se dobijo rezervni deli in za kakšne pare ter kako hitro, nek vikendaš bo gledal, če ta terenc pride po ozki cesti do vikenda in če je dovolj majhen, da bo tam obrnil ... Kakršenkoli projekt se greš, je vedno treba napisati pro in kontra točke, čim več in čim bolj popolno, brez misli na konkreten model avta, potem pa začeti gledati in preverjati modele. Meni osebno se zdi, da je original ohranjenost eden bistvenih pogojev za nakup, saj nikoli ne veš (oziroma večinoma ne veš), kaj si sploh kupil. Če nisi Dr. Patrol ali kdo podoben, potem bo to seveda precej pomembno v naslednjih stadijih opremljanja, prenavljanja in vzdrževanja voznosti na dolgih poteh. Pri opremljanju se včasih zafrkneš, mogoče ti kdo kaj zamolči, potem pa daješ po trikrat denar za isto stvar, prejšnjih dveh pa nimaš kam (pro)dati, če zadeva ni uporabna in premišljena. Na netu je ogromno prispevkov, kako kupiti avto, kako ga vzdrževati, ampak po mojih izkušnjah je najpomembneje, da ti ustreza v vseh bistvenih točkah tvoje prihodnje uporabe in v okviru proračuna, ki ga imaš. Osnovni recept pa je, da daj za avto toliko, kolikor ti znese brez kreditov, pri čemer ti enaka vsota še vedno ostane v denarnici. To zadnje moje skromno osebno mnenje včasih naleti na neodobravanje, pa vendar z leti prideš do tega, da je to še najbolj pametno, če nočeš vseh živcev pokuriti in nič od tega imeti.
Do 2023: 5 motorjev, 31 avtov, skupaj 1.516.000 prevoženih km
Re: Land Cruiser J80
Saj jaz ne kupujem prvega terenca. Sem imel v preteklosti že wranglerja, pa trenutno 4 runnerja. Od SUV-jev x5 in ML 1. generacije. Jaz bi samo upgrejdal iz 4runnerja na land cruiserja saj sem se nekako najbolj ujel s starimi toyotami.
Re: Land Cruiser J80
Kupil HDJ80. Podobna zgodba kot z @vrecha. Enostavno se mi ni nehala voziti po glavi. Nekaj kompromisov sem sicer moral sprejeti ampak sem zaenkrat zelo zadovoljen.
Mi lahko kdo kaj svetuje glede priklopa? Zaradi dvignjenega vozila je le ta previsok za standardno prikolico.
Mi lahko kdo kaj svetuje glede priklopa? Zaradi dvignjenega vozila je le ta previsok za standardno prikolico.
Re: Land Cruiser J80
Čestitke!
Kak priklop imaš?
Plošča in na njo s 4imi ali dvemi vijaki prišraufana bučka?
Kak priklop imaš?
Plošča in na njo s 4imi ali dvemi vijaki prišraufana bučka?
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Land Cruiser J80
gregor napisal/-a:Čestitke!
Kak priklop imaš?
Plošča in na njo s 4imi ali dvemi vijaki prišraufana bučka?
Tako je. Plošča s 4imi vijaki ki držijo "kuglo" pričvrščena na nosilec.
Re: Land Cruiser J80
Tule imaš nekaj variant, adapter plata.
https://www.ahk-onlineshop.eu/zubehoer- ... erplatten/
Moraš gledat tako za sistem na 4 vijake, ker so razmaki malenkost različni.
A boš sam naredil ali kupil s papirji, se moraš sam odločit.
Drug varianta je dixon bate sistem, nastavljiv podobno kot na traktorjih. Če voziš različne prikolice in rabiš spreminjat višino.
https://www.ahk-onlineshop.eu/zubehoer- ... erplatten/
Moraš gledat tako za sistem na 4 vijake, ker so razmaki malenkost različni.
A boš sam naredil ali kupil s papirji, se moraš sam odločit.
Drug varianta je dixon bate sistem, nastavljiv podobno kot na traktorjih. Če voziš različne prikolice in rabiš spreminjat višino.
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola
Re: Land Cruiser J80
Super, hvala za link.
Re: Land Cruiser J80
Bravo, super, naj ti odlično služi kot velika večina 80k ... pa veliko veselja z njo.
Kje si jo pa našel? V Slo ali uvoz? Morda kakšna fotka?
Kje si jo pa našel? V Slo ali uvoz? Morda kakšna fotka?
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
damjan.vrencur.info
damjan.vrencur.info
Re: Land Cruiser J80
vrecha napisal/-a:Bravo, super, naj ti odlično služi kot velika večina 80k ... pa veliko veselja z njo.
Kje si jo pa našel? V Slo ali uvoz? Morda kakšna fotka?
Hvala. Pri nas. Jih je kar nekaj, le pojavijo se redko, še redkeje prodajajo. Na forumu se mi je javil en prijazen forumaš. Kakšno fotografijo naložim ob priliki, ko poslikam.
Re: Land Cruiser J80
Pozdravljen,
2023 je v evidenci registriranih vozil pod HDJ/HZJ80 15 vnosov in sigurno so še kakšne neregistrirane.
2023 je v evidenci registriranih vozil pod HDJ/HZJ80 15 vnosov in sigurno so še kakšne neregistrirane.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost