narebren aluminij
Nebivedu
Ne delaj si dvakratnega dela in nepotrebnih stroškov. Noben spray ti ne bo obstojen, tudi če pločevino razmastiš, npr: s trikloretilenom, se bo sigurno luščila. Tudi cena prašnega barvanja ni nič kaj večja od enega spraya, kvaliteta pa ni primerljiva. Moj nasvet je iz lastnih izkušenj.
LP Franci
Ne delaj si dvakratnega dela in nepotrebnih stroškov. Noben spray ti ne bo obstojen, tudi če pločevino razmastiš, npr: s trikloretilenom, se bo sigurno luščila. Tudi cena prašnega barvanja ni nič kaj večja od enega spraya, kvaliteta pa ni primerljiva. Moj nasvet je iz lastnih izkušenj.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
A to se aluminij lušči?
Bom upošteval nasvete in bom eno plato uporabil za zaščito kardanov in jo bom preštrihal - na prvi naslednji dirki bomo pa potem videli kok je to obstojno na zunaj in če se bo dobro obneslo, bom še za notri naredil tko.
Spreje sem dobil zastonj, zato to ne bo strošek. Sem pa en kos železa doma poštrihal in je že na dežju, da bomo vidl kok je obstojen.
Bom upošteval nasvete in bom eno plato uporabil za zaščito kardanov in jo bom preštrihal - na prvi naslednji dirki bomo pa potem videli kok je to obstojno na zunaj in če se bo dobro obneslo, bom še za notri naredil tko.
Spreje sem dobil zastonj, zato to ne bo strošek. Sem pa en kos železa doma poštrihal in je že na dežju, da bomo vidl kok je obstojen.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:A to se aluminij lušči?
Bom upošteval nasvete in bom eno plato uporabil za zaščito kardanov in jo bom preštrihal - na prvi naslednji dirki bomo pa potem videli kok je to obstojno na zunaj in če se bo dobro obneslo, bom še za notri naredil tko.
Spreje sem dobil zastonj, zato to ne bo strošek. Sem pa en kos železa doma poštrihal in je že na dežju, da bomo vidl kok je obstojen.
pa ja ne boš z rebrastin aluminjem kardanov ščitil???
glede odstojnosti pa nesi tisti pleh iz dežja v garažo pa s kladvom 5x udari po njemu
Matej napisal/-a:glede odstojnosti pa nesi tisti pleh iz dežja v garažo pa s kladvom 5x udari po njemu
To sem že sprobal, pa zdrži. Preseka ga samo če z ostro stvarjo udariš gor, pa še to potem ne moreš naprej trgat.
Plato pa mislim dat spodaj za zaščito Spredaj imam vse zaščiteno skoraj do menjalnika, na sredini pa ni nič in tam bo prišla plata pa skoraj do zadnjega diferenciala.
A je rebrast(pohodni) aluminij kej močnejši od navadnega pleha. (pomoje da je)
Pred EUR sem bil SIT!
Matej napisal/-a:rebrast alu. je dosti bol švoh kot navaden pleh iste debeline če boš kdaj nasedel ti ga bo navilo okrog kardana
najbolši za to je inox (še kar drag, za ga pod avto metat )
najbolš da daš navaden pobarvan pleh cca. 5mm
5mm? Jst mam prednjo zaščito debelo max 2mm. Tko da zakaj bi dajal 5mm.
Pred EUR sem bil SIT!
Matej napisal/-a:2mm je kot papir
jaz mam 3mm pa sm že vse povil
če daš gog za okras je lahko tudi 1mm
če pa hočeš da je zadeva uporabna dej min 4mm
Spredaj je original od feroze zaščita - 2 konca debela okol 2mm in narebrana tko da se težko krivita. Prvi je od kileraj pa do prednjega diferenciala, drugi dela pa pokriva prednji diferencial in del menjalnika.
Zadaj je pa zaščita za tank, ki je enake debeline, pa kr dost zdrži.
Zdej moram pa še vmes narest tako zaščito, da bo mal zaščiten še zadnji kardan.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Matej napisal/-a:2mm je kot papir
jaz mam 3mm pa sm že vse povil
če daš gog za okras je lahko tudi 1mm
če pa hočeš da je zadeva uporabna dej min 4mm
Spredaj je original od feroze zaščita - 2 konca debela okol 2mm in narebrana tko da se težko krivita. Prvi je od kileraj pa do prednjega diferenciala, drugi dela pa pokriva prednji diferencial in del menjalnika.
Zadaj je pa zaščita za tank, ki je enake debeline, pa kr dost zdrži.
Zdej moram pa še vmes narest tako zaščito, da bo mal zaščiten še zadnji kardan.
pri ferozi je veliko zaščit že serijskih, zato je padvozje dobro zaščiteno ze original, če praviš, da se težko zvije je to verjetno iz kvalitetnih materialov.
pri samurajcku je ze s tem kup dela, pa še tako kvalitetno je težko nardit.
PS upam da pridem kmalu do kakšnega spodobnejšega terenca
Nazadnje spremenil Matej, dne Če Apr 06, 2006 2:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Matej napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:Matej napisal/-a:2mm je kot papir
jaz mam 3mm pa sm že vse povil
če daš gog za okras je lahko tudi 1mm
če pa hočeš da je zadeva uporabna dej min 4mm
Spredaj je original od feroze zaščita - 2 konca debela okol 2mm in narebrana tko da se težko krivita. Prvi je od kileraj pa do prednjega diferenciala, drugi dela pa pokriva prednji diferencial in del menjalnika.
Zadaj je pa zaščita za tank, ki je enake debeline, pa kr dost zdrži.
Zdej moram pa še vmes narest tako zaščito, da bo mal zaščiten še zadnji kardan.
dobr drzi, dokler ne nasedeš na kakšno steno.
poleg tega pa imajo ti plehi tudi konstrukcijo iz cevi.
Sem že kr dostkrat nasedu, pa ni bilo nikol problemov - tut z večjo hitrostjo sem že prletu, pa ga je samo mal pokrivilo - pol pa dvokilska macola pa je šlo nazaj.
Pred EUR sem bil SIT!
Matej napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:Matej napisal/-a:2mm je kot papir
jaz mam 3mm pa sm že vse povil
če daš gog za okras je lahko tudi 1mm
če pa hočeš da je zadeva uporabna dej min 4mm
Spredaj je original od feroze zaščita - 2 konca debela okol 2mm in narebrana tko da se težko krivita. Prvi je od kileraj pa do prednjega diferenciala, drugi dela pa pokriva prednji diferencial in del menjalnika.
Zadaj je pa zaščita za tank, ki je enake debeline, pa kr dost zdrži.
Zdej moram pa še vmes narest tako zaščito, da bo mal zaščiten še zadnji kardan.
pri ferozi je veliko zaščit že serijskih, zato je padvozje dobro zaščiteno ze original, če praviš, da se težko zvije je to verjetno iz kvalitetnih materialov.
pri samurajcku je ze s tem kup dela, pa še tako kvalitetno je težko nardit.
PS upam da pridem kmalu do kakšnega spodobnejšega terenca
Matej napisal/-a:med 3mm aluminja in 3mm tepiha ni kaj dosti razlike v toplptni izolaciji
Ponavadi na stranicah ni tepiha, ampak je lesena plata, ki je oblečena - ta pa zelo dobro izolira, tako zvok kot vlago. Tko da bi najbrž moraj na zadnjo stran aluminija dat kako zadevo za izolacijo. Na srečo so te stvari poceni - jaz sem dal za izolacijo za avto 500sit na kilogram(3,5mX1m). Malo bolj kvalitetna stane pa 700 sit na kvadratni meter.
Če kdo rabi prodajajo to v fabrki FILC v Mengešu. Delajo pa na žalost samo do 15:00 ure.
Pred EUR sem bil SIT!
2Matej in 2Nebivedu: Kaj pa če je ta 2mm železen rebrast pleh. Ta pa bi bil že dovolj debel?
LP
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
- Zrimc janez
- Prispevkov: 100
- Pridružen: Sr Nov 16, 2005 6:54 pm
- Kraj: kr nek
Kleno napisal/-a:A ni ponavadi bolje vzeti ne-narebreni pleh (beri - cim bolj gladek), da ce ze nasedes, brez problemov zdrsnes cez oviro. Z narebrenim se na skali zatika oz. na zemlji zagrize.
Morda se motim...
KLeno tko je !!!Ali voziš tko kokr da ni tvoj avto in gonš da po tleh šaraš al pa voziš tako da sploh ne rabiš zaščite ! ko bo pa človek enkrat kupil avto z svojim denarjem in bo s tem avtom vozil družino tako kot mi bo pa drugače razmišljav,
...glede rosenja,sploh nisem opazil kake razlike (itak ventilacija fajn dela) ,mogoče kej pomaga izolacijska guma ,ki je pod Al ...Me je pa najprej skrbelo ,kolk se bo Al poleti segrel ,ali kolk bo pozimi mrzel (u glavnem nč fajn na dotik) ,pa ni nobenega problema,se hitr ohladi al pa ogreje...za moje pojme je Al dost boljš ko pa prej original tapicirano sr...e ki se pri vlagi napihuje, pa še plesni pod plesni pa rjavi .LP
nissan mi je na kožo pisan
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 58 gostov