snorkel
In snork končno zmontiran
Začelo se je pa takole.
Zaščita mesta kjer se bo rezalo in vrtalo
Luknja narejena in šablona za izvrtine za vijake
Še od znotraj
Snorkel sem moral malo predelat- zreducirat vstop iz 110mm na 75mm
In glejga ko ga postavim gor in privijačim zgotnji del kapa stoji postrani kot pr' norcih. Ja snork ni original. Spet predelava
Še znotraj
Spojen
Po vseh predelavah pa zgleda sedaj takole. Tudi air ram ali kapa snorkla stoji tako kot treba
Zadovoljen zelo in pred gostilno zgleda fenomenalno. Mamut hvala ker sem lahko prišel na preizkus in hvala za prelepo nalepko
Lep pozdrav izza šanka MATO
Začelo se je pa takole.
Zaščita mesta kjer se bo rezalo in vrtalo
Luknja narejena in šablona za izvrtine za vijake
Še od znotraj
Snorkel sem moral malo predelat- zreducirat vstop iz 110mm na 75mm
In glejga ko ga postavim gor in privijačim zgotnji del kapa stoji postrani kot pr' norcih. Ja snork ni original. Spet predelava
Še znotraj
Spojen
Po vseh predelavah pa zgleda sedaj takole. Tudi air ram ali kapa snorkla stoji tako kot treba
Zadovoljen zelo in pred gostilno zgleda fenomenalno. Mamut hvala ker sem lahko prišel na preizkus in hvala za prelepo nalepko
Lep pozdrav izza šanka MATO
haha, si ga zrihtal
boš ga lahko tudi meni, zdaj že znaš
sej v sredo sem tudi jaz hotel sprobat snorkel in še korito za tovorni prostor, vendar sem dobil klic in sem moral v intervenijo;
na enem bageru počil grajfer in vse skup padlo dol...sem moral hitro letet.....
no bom se drugič oglasil
boš ga lahko tudi meni, zdaj že znaš
sej v sredo sem tudi jaz hotel sprobat snorkel in še korito za tovorni prostor, vendar sem dobil klic in sem moral v intervenijo;
na enem bageru počil grajfer in vse skup padlo dol...sem moral hitro letet.....
no bom se drugič oglasil
And on the 8th day God created Land Rover
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
Ma ni težko poklicat ampak je težko razložit kakšnega mislim. Ajoj zgleda sm pozabu sliko prilimat.
Ta snorkl sm mislu. Mislim da je brezveze Igorja po telefonu obremenjevat. Sej pregleduje forum in če bo kej vedu bo reku poklič in to je to.
Sam Vprašanje če je to funkcionalno. Te k jih Mamut prodaja se mi bolši zdijo ker so obrnjeni naprej in po bosanski logiki se pri večji hitrosti izguba zaradi daljše poti izniči mahahha.
Ta snorkl sm mislu. Mislim da je brezveze Igorja po telefonu obremenjevat. Sej pregleduje forum in če bo kej vedu bo reku poklič in to je to.
Sam Vprašanje če je to funkcionalno. Te k jih Mamut prodaja se mi bolši zdijo ker so obrnjeni naprej in po bosanski logiki se pri večji hitrosti izguba zaradi daljše poti izniči mahahha.
VM - Turbotronic®
Snorkel je znamke styl air in za patrola kosta 650€ + ddv
http://www.mattouno.com/prodotti/?IDA=6 ... =18&page=1
http://www.mattouno.com/prodotti/?IDA=6 ... =18&page=1
lp zuki
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
Tale problem s pretokom zraka v cevi šnorkla mi je dal malo mislit.
In sem se spomnil rešitve, kako bi ga povečal. Najprej sem poiskusil
s tistim ovratnikom, ki ga psi dobijo, da se ne ližejo po kaki poškodbi
ali operaciji. Prvi rezultati so bili spodbudni, zato sem danes poiskusil
še z večjo, kovinsko varianto.
Zunanje (prednje) mere so 51x51cm, vhod v šnorkl pa je 10x15cm.
Tako je razmerje med vhodom in izhodom 17:1, kar pomeni, da gre
v motor 17x več zraka, kot brez tega dodatka.
Končna hitrost pa se je precej povečala, verjetno na račun
komprimiranega zraka. Pospeški niso nič boljši. Upam, da bo tudi
poraba padla pod sedanjih 8.5l.
Sedaj me najbolj skrbi kje dobiti all-terrain gume razreda V.
In sem se spomnil rešitve, kako bi ga povečal. Najprej sem poiskusil
s tistim ovratnikom, ki ga psi dobijo, da se ne ližejo po kaki poškodbi
ali operaciji. Prvi rezultati so bili spodbudni, zato sem danes poiskusil
še z večjo, kovinsko varianto.
Zunanje (prednje) mere so 51x51cm, vhod v šnorkl pa je 10x15cm.
Tako je razmerje med vhodom in izhodom 17:1, kar pomeni, da gre
v motor 17x več zraka, kot brez tega dodatka.
Končna hitrost pa se je precej povečala, verjetno na račun
komprimiranega zraka. Pospeški niso nič boljši. Upam, da bo tudi
poraba padla pod sedanjih 8.5l.
Sedaj me najbolj skrbi kje dobiti all-terrain gume razreda V.
Zdej pa hitro patentiraj tole ...
... pa še kakšnemu F1 teamu lahko drago prodaš ...
samo ne morem verjet, da poraba tud ni padla v razmerju 17:1. Ker pri toliko zraka v motorju, bi moral nafto že nazaj v kestl porivat.
... pa še kakšnemu F1 teamu lahko drago prodaš ...
samo ne morem verjet, da poraba tud ni padla v razmerju 17:1. Ker pri toliko zraka v motorju, bi moral nafto že nazaj v kestl porivat.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
> Zdej pa hitro patentiraj tole ...
Ufff ... sem hotel, pa izgleda da me je nekdo prehitel.
So mi ravno poslali odgovor, da pa to ne morem več patentirat.
> samo ne morem verjet, da poraba tud ni padla v razmerju 17:1.
Jaz sem tudi upal na tak prihranek. Samo je bilo precej optimistično.
Takole od oka je poraba padla samo za dobro tretino.
Kakorkoli ... zaradi možnih problem s patentom sem dal Stiskača dol.
Compadre, kaj se pa ti režiš?
Ufff ... sem hotel, pa izgleda da me je nekdo prehitel.
So mi ravno poslali odgovor, da pa to ne morem več patentirat.
> samo ne morem verjet, da poraba tud ni padla v razmerju 17:1.
Jaz sem tudi upal na tak prihranek. Samo je bilo precej optimistično.
Takole od oka je poraba padla samo za dobro tretino.
Kakorkoli ... zaradi možnih problem s patentom sem dal Stiskača dol.
Compadre, kaj se pa ti režiš?
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 69 gostov