Podvozje za Lado Nivo
Podvozje za Lado Nivo
Najprej en lep pozdrav iz Mozirja.
Zanima me, če pri povišanju Nive uporabljate Lift Kite domače izdelave ali
kdo prodaja Kit za povišanje?
Zasledil sem namreč, da jih v Avstraliji proizvaja IronMan(+50mm).
A imate kakšne izkušnje s tem?
Lep pozdrav
Janez
Zanima me, če pri povišanju Nive uporabljate Lift Kite domače izdelave ali
kdo prodaja Kit za povišanje?
Zasledil sem namreč, da jih v Avstraliji proizvaja IronMan(+50mm).
A imate kakšne izkušnje s tem?
Lep pozdrav
Janez
podvozje za laduško
Po podvozje za laduško ni potrebno iti "down under" ampak samo do Off road centra Mamut Mengeš. Pri nas lahko dobite kvalitetnejše podvozje od št. 1 med proizvajalci lift kitov za serijska terenska vozila in sicer OLD MAN EMU. Prav tako made in "down under".
O kvaliteti podvozja OME smo se že prepričali v Sloveniji, s prav takšnim podvozjem pa tudi dosega odlične rezultate tekmovalec v hrvaškem državnem prvenstvu. Po besedah lastnika je razlika v kvaliteti oz. razlika v zmogljivosti kot noč in dan (prej je uporabljal serijske vzmeti in MONROE 4x4 blažilce).
OLD MAN EMU lift kit vsebuje 4 vzmeti in 4 sedemstopenjske nizkotlačne plinske blažilce. Vozilo se s tem lift kitom poviša za min. 30-40 mm.
Več lifta ne priporočamo zaradi neugodnih kotov polosovin in prehitre obrabe zglobov.
S homologacijo ni težav, ker ob nakupu prejmete tudi TUV certifikat in pa tudi 2 letno garancijo na vse dele.
Za tekmovalce v off roadu in ostale "odbitke" nudimo ugodne sponzorske popuste.
Več informacij na 031-720-676.
L4x4P.
Igor Ručman
Off road center Mamut.
O kvaliteti podvozja OME smo se že prepričali v Sloveniji, s prav takšnim podvozjem pa tudi dosega odlične rezultate tekmovalec v hrvaškem državnem prvenstvu. Po besedah lastnika je razlika v kvaliteti oz. razlika v zmogljivosti kot noč in dan (prej je uporabljal serijske vzmeti in MONROE 4x4 blažilce).
OLD MAN EMU lift kit vsebuje 4 vzmeti in 4 sedemstopenjske nizkotlačne plinske blažilce. Vozilo se s tem lift kitom poviša za min. 30-40 mm.
Več lifta ne priporočamo zaradi neugodnih kotov polosovin in prehitre obrabe zglobov.
S homologacijo ni težav, ker ob nakupu prejmete tudi TUV certifikat in pa tudi 2 letno garancijo na vse dele.
Za tekmovalce v off roadu in ostale "odbitke" nudimo ugodne sponzorske popuste.
Več informacij na 031-720-676.
L4x4P.
Igor Ručman
Off road center Mamut.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
svetelč je spal
Svetelč je zgleda mal prešprical, ko smo to delali. 4 krogi za
sprednji del je odločno preveč. Je pa potrebno malo preračunat, da
se višja vzmet in podložka dobro ujemata. Sicer dobiš prevelik dvig,
kar pa pomeni prevelik lom polosovin. Preveč krogov ali pretanka podložka
lahko popolnoma spremenita situacijo. Poleg tega imaš lahko pri enakem
dvigu trše ali manj trdo podvozje (več ali manj napetosti v sistemu rok)
kar pomeni tudi več ali manj obremenjene končnike in bolj ali manj
pokvarjeno optiko. Prava mala umetnost.
Jaz imam nekako največ dvignjeno, kar se sploh da na tak način -
spredaj do najnižje točke 30 cm) - ušteli
smo se pri dvigu za kak centimeter, ampak je še vedno nekako
v mejah. Odločil sem se za manj trdo podvozje in večji hod (pač za
offroad) za ceno popolnoma pokvarjene optike - kar se da popraviti
na zgornjih rokah. Je pa res zelo enostavno. Zadaj je malo več dela
(tudi krogov rabiš več).
sprednji del je odločno preveč. Je pa potrebno malo preračunat, da
se višja vzmet in podložka dobro ujemata. Sicer dobiš prevelik dvig,
kar pa pomeni prevelik lom polosovin. Preveč krogov ali pretanka podložka
lahko popolnoma spremenita situacijo. Poleg tega imaš lahko pri enakem
dvigu trše ali manj trdo podvozje (več ali manj napetosti v sistemu rok)
kar pomeni tudi več ali manj obremenjene končnike in bolj ali manj
pokvarjeno optiko. Prava mala umetnost.
Jaz imam nekako največ dvignjeno, kar se sploh da na tak način -
spredaj do najnižje točke 30 cm) - ušteli
smo se pri dvigu za kak centimeter, ampak je še vedno nekako
v mejah. Odločil sem se za manj trdo podvozje in večji hod (pač za
offroad) za ceno popolnoma pokvarjene optike - kar se da popraviti
na zgornjih rokah. Je pa res zelo enostavno. Zadaj je malo več dela
(tudi krogov rabiš več).
Maloprodajna cena za Old man emu podvozje za Lado Nivo je
177.598 + DDV = 213.118 SIT.
Žal je cena glede na vrednost posamezne Nive kar visoka ampak enako kvalitetno podvozje za npr. 16.000.000 SIT vrednega Land Cruiserja stane približno enako. Kvaliteta pač nekaj stane.
V primeru uporabe Nive za hard off road bi se pa tudi sam lotil "home made" povišave. Vendar misli na vsaj kvalitetne plinske blažilce ne bi opustil.
L4x4P.
177.598 + DDV = 213.118 SIT.
Žal je cena glede na vrednost posamezne Nive kar visoka ampak enako kvalitetno podvozje za npr. 16.000.000 SIT vrednega Land Cruiserja stane približno enako. Kvaliteta pač nekaj stane.
V primeru uporabe Nive za hard off road bi se pa tudi sam lotil "home made" povišave. Vendar misli na vsaj kvalitetne plinske blažilce ne bi opustil.
L4x4P.
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
marolt 4x4 napisal/-a:Za 125.000 sit lahko dobiš lift kit od Ironmana +40mm.
V kompletu so novi amortizerji in vzmeti.
Če pa iščeš kako bolj poceni varianto pa povprašaj vigaduja al pa gregorja pa ti bosta povedla kako lahko improviziraš.
lp
janez
Vsekakor gledam za home made zadevo... Vseeno hvala.
Vigadu, gregor? Vidva masta kšno idejo gvišno.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 43 gostov