Dva akumulatorja
Kleno, ravno se ukvarjam s tako idejo za mojega Defendra...
Originalen 65A alternator naj bi pustil na 100Ah akumulatorju, dodatno pa bi zmontiral 100A alternator na 100Ah+ akumulator in tako naredil cisto locen sistem. Namenjen naj bi bil vitlu, dodatnim lucem, hladilniku in se cemu.
Kolikor mi je znano, sta edina problema samo prostor za dodaten alternator in pogon le tega...
Ce pa imate se kaksne ideje, oz. veste za kaksne vnaprejsnje probleme, pa kar na plan z njimi.
lp, Tomas
Originalen 65A alternator naj bi pustil na 100Ah akumulatorju, dodatno pa bi zmontiral 100A alternator na 100Ah+ akumulator in tako naredil cisto locen sistem. Namenjen naj bi bil vitlu, dodatnim lucem, hladilniku in se cemu.
Kolikor mi je znano, sta edina problema samo prostor za dodaten alternator in pogon le tega...
Ce pa imate se kaksne ideje, oz. veste za kaksne vnaprejsnje probleme, pa kar na plan z njimi.
lp, Tomas
DISCO - pravi terenec s pravo obliko
DiscoV8 napisal/-a:Kleno, ravno se ukvarjam s tako idejo za mojega Defendra...
Originalen 65A alternator naj bi pustil na 100Ah akumulatorju, dodatno pa bi zmontiral 100A alternator na 100Ah+ akumulator in tako naredil cisto locen sistem. Namenjen naj bi bil vitlu, dodatnim lucem, hladilniku in se cemu.
Kolikor mi je znano, sta edina problema samo prostor za dodaten alternator in pogon le tega...
Ce pa imate se kaksne ideje, oz. veste za kaksne vnaprejsnje probleme, pa kar na plan z njimi.
lp, Tomas
Zakaj pa ne daš samo 100A alternatorja in 2 komada 100Ah akumulatorjev v mašino pa naj samo en alternator fila oba akumulatorja. Pomoje je to boljša zadeva. Problem bo pri masi, ker je cel avto masa in skoraj ne moreš narest dveh ločenih sistemov na avtu, če bo masa ista.
A kdo ve kje bi se dobil kak močnejši alternator - pa ki nebi bil ravno drag?
Pred EUR sem bil SIT!
miha 1 napisal/-a:Saj je tudi v stanovanjsko hišo pripeljana le ena masa (minus) in tri faze po 230V, pa se vedno vse tri faze priklopi na eno maso.
Saj na podlagi tega sem razmisljal...
Ampak vseeno je v avtu enosmeren tok in tukaj bi rad stvar preveril 100%,
preden se grem takole (malo predrago) igranje...
DISCO - pravi terenec s pravo obliko
DiscoV8 napisal/-a:miha 1 napisal/-a:Saj je tudi v stanovanjsko hišo pripeljana le ena masa (minus) in tri faze po 230V, pa se vedno vse tri faze priklopi na eno maso.
Saj na podlagi tega sem razmisljal...
Ampak vseeno je v avtu enosmeren tok in tukaj bi rad stvar preveril 100%,
preden se grem takole (malo predrago) igranje...
trifaznen štrom je sinusno valovanje in je vsaka faza mal zamaknjena. Enosmerni tok je pa nekaj drugega.
Pri enosmernem iz dveh akumulatorjev in 2 različna tokokroga z eno maso pa nisem prepričan da nebi kje dobil 24 voltov ali pa da nebi en tokokrog ponucal drugega. Sicer sem štromar po poklicu(delal pa nisem s štromom že od srednje šole naprej), ampak nisem v tem že 15 let, tako da nimam več tok pojma o tem.
Naj kdo pove kaj več o tem od tistih, ki se vsakodnevno s tem ukvarjajo.
Pred EUR sem bil SIT!
No, pa se bo še en štromar oglasil. Ampak tud jst nisem prevč doma v avtoelektriki.
No, mogoče bi z dvema alternatorjema šlo Vendar bi po moje bilo dobro med alternator in akumulator vezati še usmerniško diodo, taka kot je v samem alternatorju. Se pravi dve, za vsak alternator svojo. Tako bi prepuščala tok samo v smeri od alternatorja proti akumulatorju
No, mogoče bi z dvema alternatorjema šlo Vendar bi po moje bilo dobro med alternator in akumulator vezati še usmerniško diodo, taka kot je v samem alternatorju. Se pravi dve, za vsak alternator svojo. Tako bi prepuščala tok samo v smeri od alternatorja proti akumulatorju
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej
Lp Andrej
Evo, preverjeno pri avtoelektricarju: dva alternatrja, vsak na svoj akumulator loceno je brez problema. Masi sta (enako kot pri obsojecem sistemu) vezani na sasijo in se ne tepeta med sabo. Edini problem so novejsa vozila, pri katerih je + konstanten in se delovanje el elementov vkljucuje z minusom - Miran, ce se ne motim, je tvoja Toyota na ta nacin a ne?
lp, Tomas
lp, Tomas
DISCO - pravi terenec s pravo obliko
Pri avtodomu sta dva akumulatorja.Eden je klasičen za motorni del z vsemi pritiklinami kot pri vsakem avtomobilu. Drugi pa je gel akumulator in je preko svojega elektrobloka vezan na ostale uporabnike z možnostjo tudi zunajje polnitve na 220v.
Problem pa bi se verjetno pojavil v tem, ker gel akumulator ni predviden za velike trenutne porabnike (vitel), je bolj za male konstantne uporabnike in je ob takšni uporabi tudi skoraj neuničljiv.
Vem, da sta oba vezana na en alternator. Popolnoma se ju pa z bivalnimi porabniki ne da izprazniti, ker se pod določeno napetostjo ugasnejo.
To je samo moje znanje iz prakse,za več informacij pa vam priporočam kakšno avtodomarsko spletno stran.
LP Blues
Problem pa bi se verjetno pojavil v tem, ker gel akumulator ni predviden za velike trenutne porabnike (vitel), je bolj za male konstantne uporabnike in je ob takšni uporabi tudi skoraj neuničljiv.
Vem, da sta oba vezana na en alternator. Popolnoma se ju pa z bivalnimi porabniki ne da izprazniti, ker se pod določeno napetostjo ugasnejo.
To je samo moje znanje iz prakse,za več informacij pa vam priporočam kakšno avtodomarsko spletno stran.
LP Blues
To Jeep or not to Jeep...
Tako kot je napisal DiscoV8, masa sploh ni vprašljiva. Masa je lahko za 1 ali 5 akumulatorjev enaka. Tudi več virov napajanja mislim da ni sporno na en galvanski člen (baterijo) saj je enosmerna napetost. Stvar je v tem, da se v tem primeru poveča polnini tok (več alternatorjev, seštevek moči), kar pa je lahko usodno za baterijo. Pravilno polnenje je baje 10% njegove nazivne moči. Torej če imaš baterijo z 100 Ah je priporočljiv polnilni tok 10A. Ko je baterija polna se potenciala približno izenačita in stvar je napolnjena. Saj veste ko pričneš polniti z polnilcem je tok npr.15A, po parih urah pa smo še 2A. Ma teh variant je kolikor hočeš. Paziti je treba le na bolj občutljive elektronske sklope, pa tudi ti so praviloma varovani z varovalkami. Nisem uspel brskati po netu, zato probajte malo več na kakšnem navtičnem forumu, tam imajo podobne probleme kot mi. Namreč barka ima ogromno porabnikov vitli, hladilniki... kateri so odvisni od alternatorjev in baterij.
Zozy je maček.
Kaj pa tole: http://www.visol.info/trg/detajl.php?id=209&hid=3
Dimen napisal/-a:Kaj pa tole: http://www.visol.info/trg/detajl.php?id=209&hid=3
Na tej škatlici je nekaj padca napetosti, če se prav spomnim iz srednje šole, je na diodi 0,7 ali 0,2V padca, odvisno, kaka dioda je.
Zdej kaj pomeni, da je aku polnjen s 13,7V namesto s 14,4V, pa ne vem.
V navtiki se en akumulator uporablja za štart motorja, ostali pa za porabnike, tako da lahko motor vedno štartamo.. Ker se polnijo iz istega alternatorja, mora biti polnjenje ločeno prek diod. Diode so posebne z zelo majhnim padcem napetosti in zato dopuščajo velike tokove. Mislim da je boljše kot dva alternatorja vgraditi en močnejši, vsaj tako se to dela pri avtodomih.
http://www.iskra-ae.com/slo/alternators.php
http://www.iskra-ae.com/slo/alternators.php
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 31 gostov