Iveco Massif
Iveco Massif
Pozdravljeni! Upam, da ne bom dregnil v kakšno rano, ker vidim, da ste se v preteklosti precej kregali lastniki japonskih in angleških terencev.
Zanima me, če ima kdo kakšne podatke o zgoraj omenjenem vozilu, ki se kani voziti tudi po stari celini. Tehnični podatki so sicer znani, vozilo temelji na prastarem Defenderju oz. Santani PS-10. Na voljo bo tro in petvratna različica, motor 3.0jtd s 146 ali 175KM, pogon verjetno priklopljivi 4 kolesni, zapora zadnjega diff... Kakšne so cene? Kdaj bo možno kupiti pri nas? Ga sploh priporočate?
Ne me fentati ampak meni se zdi preizkušeni JTD neprimerno boljša izbira kot prastari angleški V8 in TD5, ki sta bila res nezanesljiva..poleg tega zna biti cena precej bolj ugodna od nezaslišanih bivših 7mio sit kolikor so zahtevali za defenderja
http://www.italiaspeed.com/2007/cars/other/iveco/02/massif/1202.html
Zanima me, če ima kdo kakšne podatke o zgoraj omenjenem vozilu, ki se kani voziti tudi po stari celini. Tehnični podatki so sicer znani, vozilo temelji na prastarem Defenderju oz. Santani PS-10. Na voljo bo tro in petvratna različica, motor 3.0jtd s 146 ali 175KM, pogon verjetno priklopljivi 4 kolesni, zapora zadnjega diff... Kakšne so cene? Kdaj bo možno kupiti pri nas? Ga sploh priporočate?
Ne me fentati ampak meni se zdi preizkušeni JTD neprimerno boljša izbira kot prastari angleški V8 in TD5, ki sta bila res nezanesljiva..poleg tega zna biti cena precej bolj ugodna od nezaslišanih bivših 7mio sit kolikor so zahtevali za defenderja
http://www.italiaspeed.com/2007/cars/other/iveco/02/massif/1202.html
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Iveco Massif
jjernej napisal/-a:Ne me fentati ampak meni se zdi preizkušeni JTD neprimerno boljša izbira kot prastari angleški V8 in TD5, ki sta bila res nezanesljiva..
V čem pa je Td5 nezanesljiv motor??? Za V8 se strinjam, ne pa za Td5!
LP
Igor
KLRS Ex Pathfinder & LR Enthusiast
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
2 Kleno:
Sam imam dokaj dobre izkušnje s Td5, pa sem poznan po tem, da ga ne vzdržujem redno. Motor ima pač svoje fore, kot npr. zlom vijaka v izpušnem kolektorju, kar pa je bila posledica igranja s chip tuningom. V bistvu dela motor bp in je zelo zanesljiv = te ne pusti na cesti! V to spoznanje me je še dodatno prepričal oglas na Mobile.de, kjer en dečko prodaja Defa Td5 z se mi zdi z 360.000 km. In dela baje b.p. Nasprotno pa imam sam slabe izkušnje z motorjem 300 Tdi, kjer mi je že 2 x "ribnil" - in ta je bil redno vzdrževan.
Ostalo je stvar "višje sile" oz. kakor komu. S starostjo gre vse počasi k vragu, cevi preperijio, amortizerji spustijo, alternatorji, starterji so namočeni od vode in je normalno da se kvarijo.
Imamo pa v KLRS dečkota, ki se mu na Defu dogaja vse živo, praktično nemogoče stvari, vse se mu kvari, eno za drugim. In še vztraja. Ampak, je.. ga, ta Def 110 ima pač slabo karmo!!
Plus: Če Defi Td5 ne bi bili toliko zanesljivi, si verjetno z njimi ne bi upali voziti na razne hard afriške avanture!
LP
Igor
PS: Za ceno novega se pa strinjam, da je "malo mim"!
Sam imam dokaj dobre izkušnje s Td5, pa sem poznan po tem, da ga ne vzdržujem redno. Motor ima pač svoje fore, kot npr. zlom vijaka v izpušnem kolektorju, kar pa je bila posledica igranja s chip tuningom. V bistvu dela motor bp in je zelo zanesljiv = te ne pusti na cesti! V to spoznanje me je še dodatno prepričal oglas na Mobile.de, kjer en dečko prodaja Defa Td5 z se mi zdi z 360.000 km. In dela baje b.p. Nasprotno pa imam sam slabe izkušnje z motorjem 300 Tdi, kjer mi je že 2 x "ribnil" - in ta je bil redno vzdrževan.
Ostalo je stvar "višje sile" oz. kakor komu. S starostjo gre vse počasi k vragu, cevi preperijio, amortizerji spustijo, alternatorji, starterji so namočeni od vode in je normalno da se kvarijo.
Imamo pa v KLRS dečkota, ki se mu na Defu dogaja vse živo, praktično nemogoče stvari, vse se mu kvari, eno za drugim. In še vztraja. Ampak, je.. ga, ta Def 110 ima pač slabo karmo!!
Plus: Če Defi Td5 ne bi bili toliko zanesljivi, si verjetno z njimi ne bi upali voziti na razne hard afriške avanture!
LP
Igor
PS: Za ceno novega se pa strinjam, da je "malo mim"!
KLRS Ex Pathfinder & LR Enthusiast
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
A bi se vrnili k osnovni temi - poskusu da bi italjani poskušali ustvariti svojega klenega terenca ?
Iveco Massif (kakšno ime je to - haloooo) ni prišel dlje kot španska Santana pred njimi - enostavno najzanesljivejša formula je kopiranje DEFENDERJA in trditev da bo cena nižja. Zanimivo pri tem je da se Defenderji prodajajo že 27 let (pred tem so bile SERIES) po cca. 25.000 na leto, Santane vidiš redkeje od Rolls Royca, prepričan pa sem da Ivecota ne bomo videli nikoli ?????
In ko vidiš te stvaritve, se ti zdi novi DEF še kar ugoden nakup
Glede zanesljivosti pa ne bi razpravljal, ker ga nisem kupil zaradi tega. Imamo 6 službenih Toyot pa so imele skupaj ravno toliko okvar kot zadnja generacija Land Roverjev pri kolegih iz kluba
Iveco Massif (kakšno ime je to - haloooo) ni prišel dlje kot španska Santana pred njimi - enostavno najzanesljivejša formula je kopiranje DEFENDERJA in trditev da bo cena nižja. Zanimivo pri tem je da se Defenderji prodajajo že 27 let (pred tem so bile SERIES) po cca. 25.000 na leto, Santane vidiš redkeje od Rolls Royca, prepričan pa sem da Ivecota ne bomo videli nikoli ?????
In ko vidiš te stvaritve, se ti zdi novi DEF še kar ugoden nakup
Glede zanesljivosti pa ne bi razpravljal, ker ga nisem kupil zaradi tega. Imamo 6 službenih Toyot pa so imele skupaj ravno toliko okvar kot zadnja generacija Land Roverjev pri kolegih iz kluba
"above it all"
Če ga gledaš s strani malo dlje, je podoben toyoti.
Nazadnje spremenil tim, dne To Nov 06, 2007 11:51 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pozna kdo zgodovino te santane PS-10 po kateri je avto kopiran? Ker na land rover forumih sem bral, da sta santana in defender kar precej narazen kar se tehnike tice, defender stalni 4x4, santana priklopljiv prednji par, nekaj v zvezi s podvozjem itd... in zato tale iveco, razen na dalec obliko, pravzaprav nima nic skupnega z defenderjem. Se najbolj me je nasmejalo, da so pljuvali ivecove (fiatove) dizle. Lastniki roverjev!!
Re: Iveco Massif
Defender 110 napisal/-a:jjernej napisal/-a:Ne me fentati ampak meni se zdi preizkušeni JTD neprimerno boljša izbira kot prastari angleški V8 in TD5, ki sta bila res nezanesljiva..
V čem pa je Td5 nezanesljiv motor??? Za V8 se strinjam, ne pa za Td5!
LP
Igor
Ker jih prav nihce ne mara, razen tistih, ki so z avtom poroceni.
In June 2001 Land Rover was rated by Motor Warranty Direct as Britain's 2nd worst out of 22 marques for warranty claims (www.warrantydirect.co.uk) 2nd bottom of 100 models for reliability in Auto Express 2002 survey. 7th from Bottom in 144 car 2002 JD Power / What Car? Customer Satisfaction Survey of V and W reg cars. LandRover had joint highest average cost in warranty claims for cars up to 10 years old in 2002 Warranty Direct index. Joint third bottom in 2002 Which reliability survey of cars up to 2 years old; 106 cars surveyed. Land Rover 3rd least reliable of 31 makes of car in 2002 'Which?' reliability survey cars 2000 - 2002; least reliable of 32 makes built 1997 - 1999. Land Rovers had third highest warranty repair costs in 2003 Warranty Direct Reliability index (index 167.53 v/s lowest 31.93). 1998-2002 petrol rated poor for breakdowns and problems, average for faults; 1998-2000 diesel rated average for breakdowns and faults, poor for problems; 2001-2003 petrol rated average for breakdowns and problems, poor for faults in 2003 Which survey. 8th from bottom out of 137 models in 2003 Top Gear survey. Freelander 9th bottom model in 2004 JD Power Customer Satisfaction Survey. Only 89% of cars up to 2 years old breakdown-free over previous 12 months in 2004 Which? survey, yet gasket problem was supposed to have been fixed from 2001 production. Land Rover 4th bottom of Reliability Index for 2004 combining average cost of repair of £367.03 with highest 46.23 failures per 100 Warranty Direct policies. Link:- www.reliabilityindex.co.uk Freelander 5th least reliable car in 2005 Warranty Direct Reliability Survey with 55 repair claims per 100 cars. Link:- www.reliabilityindex.co.uk[code][/code]
http://www.honestjohn.co.uk/index.php?url=/carbycar/index.htm
manj je boljse..
Reliability Index
ALFA ROMEO 153.65
AUDI 141.28
BMW 87.55
CHRYSLER 139.36
CITROEN 73.07
DAEWOO 95.08
DAIHATSU 27.59
FIAT 107.04
FORD 74.97
HONDA 37.91
HYUNDAI 69.59
ISUZU 96.05
JAGUAR 151.99
JEEP 247.03
KIA 107.29
LANDROVER 206
LEXUS 83.08
MAZDA 28.81
MCC 105.02
MERCEDES 121.8
MG 112.74
MINI 64.63
MITSUBISHI 92.04
NISSAN 65.21
PEUGEOT 75.97
PORSCHE 242.99
RENAULT 120.27
ROVER 98.65
SAAB 132.65
SEAT 95.5
SKODA 51.95
SUBARU 99.35
SUZUKI 44.96
TOYOTA 70.63
VAUXHALL 84.21
VOLKSWAGEN 86.01
VOLVO 113.79
http://www.reliabilityindex.co.uk/car_search.html?apc=311
Reliability Index
ALFA ROMEO 153.65
AUDI 141.28
BMW 87.55
CHRYSLER 139.36
CITROEN 73.07
DAEWOO 95.08
DAIHATSU 27.59
FIAT 107.04
FORD 74.97
HONDA 37.91
HYUNDAI 69.59
ISUZU 96.05
JAGUAR 151.99
JEEP 247.03
KIA 107.29
LANDROVER 206
LEXUS 83.08
MAZDA 28.81
MCC 105.02
MERCEDES 121.8
MG 112.74
MINI 64.63
MITSUBISHI 92.04
NISSAN 65.21
PEUGEOT 75.97
PORSCHE 242.99
RENAULT 120.27
ROVER 98.65
SAAB 132.65
SEAT 95.5
SKODA 51.95
SUBARU 99.35
SUZUKI 44.96
TOYOTA 70.63
VAUXHALL 84.21
VOLKSWAGEN 86.01
VOLVO 113.79
http://www.reliabilityindex.co.uk/car_search.html?apc=311
Še posortano od najslabšega do najboljšega
JEEP 247.03
PORSCHE 242.99
ALFA_ROMEO 153.65
JAGUAR 151.99
AUDI 141.28
CHRYSLER 139.36
SAAB 132.65
MERCEDES 121.8
RENAULT 120.27
VOLVO 113.79
MG 112.74
KIA 107.29
FIAT 107.04
MCC 105.02
LANDROVER 206,00
SUBARU 99.35
ROVER 98.65
ISUZU 96.05
SEAT 95.5
DAEWOO 95.08
MITSUBISHI 92.04
BMW 87.55
VOLKSWAGEN 86.01
VAUXHALL 84.21
LEXUS 83.08
PEUGEOT 75.97
FORD 74.97
CITROEN 73.07
TOYOTA 70.63
HYUNDAI 69.59
NISSAN 65.21
MINI 64.63
SKODA 51.95
SUZUKI 44.96
HONDA 37.91
MAZDA 28.81
DAIHATSU 27.59
JEEP 247.03
PORSCHE 242.99
ALFA_ROMEO 153.65
JAGUAR 151.99
AUDI 141.28
CHRYSLER 139.36
SAAB 132.65
MERCEDES 121.8
RENAULT 120.27
VOLVO 113.79
MG 112.74
KIA 107.29
FIAT 107.04
MCC 105.02
LANDROVER 206,00
SUBARU 99.35
ROVER 98.65
ISUZU 96.05
SEAT 95.5
DAEWOO 95.08
MITSUBISHI 92.04
BMW 87.55
VOLKSWAGEN 86.01
VAUXHALL 84.21
LEXUS 83.08
PEUGEOT 75.97
FORD 74.97
CITROEN 73.07
TOYOTA 70.63
HYUNDAI 69.59
NISSAN 65.21
MINI 64.63
SKODA 51.95
SUZUKI 44.96
HONDA 37.91
MAZDA 28.81
DAIHATSU 27.59
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:Še posortano od najslabšega do najboljšega
JEEP 247.03
PORSCHE 242.99
ALFA_ROMEO 153.65
JAGUAR 151.99
AUDI 141.28
CHRYSLER 139.36
SAAB 132.65
MERCEDES 121.8
RENAULT 120.27
VOLVO 113.79
MG 112.74
KIA 107.29
FIAT 107.04
MCC 105.02
LANDROVER 206,00
SUBARU 99.35
ROVER 98.65
ISUZU 96.05
SEAT 95.5
DAEWOO 95.08
MITSUBISHI 92.04
BMW 87.55
VOLKSWAGEN 86.01
VAUXHALL 84.21
LEXUS 83.08
PEUGEOT 75.97
FORD 74.97
CITROEN 73.07
TOYOTA 70.63
HYUNDAI 69.59
NISSAN 65.21
MINI 64.63
SKODA 51.95
SUZUKI 44.96
HONDA 37.91
MAZDA 28.81
DAIHATSU 27.59
Lade sploh ni
Rekli so mi da tam nimajo poti,ko sem prišel jaz tam sem jih videl na tisoče. OFFROAD JE ZAKON!!!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov