menjalno razmerje jeep cherokee

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

menjalno razmerje jeep cherokee

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Sr Okt 31, 2007 12:05 am

Na cherokee-ju imam menjalnik od 4.0 letnik 91, motor pa 2.4 TD in mi nagaja menjalno razmerje ker se diesel vrti dosti počasneje in moč ni primerljiva 4.0B motorju, pa me zanima če paše kakšen drug menjalnik z večjim prestavnim razmerjem (npr. od 2.5B, 2.1TD ali 2.5TD)

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Če Nov 01, 2007 1:24 pm

:!: Od toliko pametnih glav na forumu mi res nobeden ne zna pomagat. :!:

Lepo prosim za kakšen pameten nasvet.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Nov 01, 2007 3:42 pm

Na forum vprašanje napisat in potem jokat, zakaj v pol dneva, ki je pri nas slučajno praznik, ni nihče odgovoril, vsak zna.


Lahko pa omiliš problem z večjimi gumami.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Nov 01, 2007 4:23 pm

Evo, par minut googlanja...
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Cherokee_%28XJ%29#Manual_transmissions

http://www.grimmjeeper.com/gears.html

Torej, sodeč po prvi strani imaš AX-15 menjalnik, dizli so pa imeli AX-5.
Sodeč po drugi strani, boš z AX-5 menjalnikom imel še počasnejši avto.

Sodeč po prvi strani, odstavek o Axle ratios, imaš najverjetneje 4.10 diferenciale.
Torej ne išči drugega menjalnika, ampak diferenciale od kakega avtomatika.
Na drugi strani si lahko narediš izračun prenosa za dve varianti hkrati in vzporedno primerjaš razlike.

p.s. nimam pojma o jeepih, samo Google znam uporabljat.

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Če Nov 01, 2007 9:30 pm

:D Hvala Gregor za trud :D , gume so že večje (orginal 225/75 R15 sedaj pa 265/70 R16) in z večjimi gumami za isti pospešek pa potrebuješ več navora (kar mislim da moj dizelček nima)
Avto je bil prej 4.0B in je bil predelan ter vstavljen 2.4TD (D24TIC) Volvo motor.
Glede menjave diferencialov pa ideja ni tako slaba, ker moram itak menjat prednjega.
Če pa še kdo ve kaj več o tipih diferencialov in njihovem prenosnem razmerju pa so predlogi dobrodošli.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Nov 01, 2007 9:44 pm

Sam zanima me......je to črn jeep z rumenimi bullbari?

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Če Nov 01, 2007 9:47 pm

Je črn ja, samo bull bara ni več gor.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Nov 01, 2007 10:14 pm

Cobra13, saj imaš na prvem linku, ki sem ti ga zgoraj napisal, napisane tudi tipe diferencialov-razmerja in v katerih variantah so bili kakšni.

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Če Nov 01, 2007 10:29 pm

Hvala, sem spregledo razmerja. Po tabeli(sedaj 3,07:1) bi mi torej odgovarjal diferencial od 2.5B in 2.5TD (4,10:1) in bi s tem skrajšal dolžine prestav.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Nov 02, 2007 8:08 am

Kot prvo menjalnik ni nič kriv ax15 je samo močnejši. Kot so ti že povedali je potrebno zamenjat razmerje v diferencijalih.

In kot drugo pa ja ne pričakuješ da bo en star dizl šel isto kot pa 4,0 motor????
Slika

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Nov 02, 2007 9:54 am

Cobra13 napisal/-a:Hvala, sem spregledo razmerja. Po tabeli(sedaj 3,07:1) bi mi torej odgovarjal diferencial od 2.5B in 2.5TD (4,10:1) in bi s tem skrajšal dolžine prestav.


Zdaj pa ne vem več, kaj bi rad naredil. A bi rad, da bi ti avto v neki prestavi v nekih obratih šel počasneje kot sedaj, ali hitreje?

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Pe Nov 02, 2007 11:54 am

Kleno napisal/-a: Po kaksnel letu in pol, ti bo tolklo samo se v plus :wink:


A si mislu, da mu bodo na črpalki vsake tolk ven črpali iz rezervarja plin? :wink:
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Pe Nov 02, 2007 2:31 pm

Hvala Marolt 4x4 za informacijo o razliki med ax5 in ax15 in ne, ne pričakujem da bo šel isto kot 4.0B, vendar bi rad normalno speljeval, ker je prva(in seveda vse ostale prestave) predolga za starega dizla. Končna hitrost mi ni pomembna, vendar bi rad da avto prej potegne (nižja hitrost-višji obrati motorja).
Obrazložitev: pri nižji hitrosti želim čim prej doseči max navor, ker avto od 0-20km/h ne da nič od sebe (potem pa se pri 30km/h vklopi turbina in gre ko hudič).
Gregor: pri določenih obratih v isti prestavi počasneje.Po avtocesti se vozim v četrti, ker v peti dokaj hitro obupa (majhen breg in adijo peta)

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Pe Nov 02, 2007 2:42 pm

Po tem takem kar si napisal, sklepam da je motor že kr zrel za generalko...Sam imam 2.5Td in ni razlike ali ima 1000 ali pa 4000 obratov....vleče skoraj vedno isto. Vklop turbine se mu ne pozna je pa res da se najbolje počuti med 2 in 3 tisoč obrati.

Da ne bo kdo reku da turbina ne dela....... vse dela normalno. In tud če je turbo diesel more pod malimi obrati karseda dobro vleč....

Če pa je seveda to jeep ki se je ne dolgo nazaj prodajal na avto netu iz krškega pa tist motor že kr kliče po generalki.... sem ga tudi sam gledal in me nekak ni prepričal.

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Pe Nov 02, 2007 3:00 pm

Pri mojem se vklop turbine zelo pozna. Motor pa še solidno laufa samo vbrizgalne šobe so dokaj zamašene, ampak to ni pomembno ker prihodnje leto pride vanj obnovljen motor in takrat tudi menjava vsega ostalega kar je potrebno.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » So Nov 03, 2007 8:55 am

Enkrat po 15.11 se oglasi pa boma točno pogruntala kako razmerje bi moral imeti v diferencijalih. Potem ti naredim izračun koliko bi to stalo in se boš lažje odločil za naprej.
Slika

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » So Nov 03, 2007 2:36 pm

Hvala marolt 4x4, se slišiva po 15.11 in se bom oglasil pri tebi, ker me še zanima dosti stvari glede cherokee-ja in kolk čujem si paravi naslov za to (razen za moj motor, ki je seveda diesel)

Uporabniški avatar
blues
Prispevkov: 38
Pridružen: Po Sep 26, 2005 8:23 pm
Kraj: Kras

OdgovorNapisal/-a blues » So Nov 03, 2007 3:17 pm

Sam sem imel podoben problem,če temu lahko rečem problem pri mojemu Wranglerju TJ. Bolj kot problem, bi raje temu rekel posledica menjave iz original gum na 33x12,5x15. Posledično temu se je porušilo (podaljšalo) razmerje,ki je že original pri TJ-jih daljše kot pri YJ-jih.
Vožnja je bila skoraj nemogoča, speljavanje je bilo, kot bi speljeval v drugi brzini... Končna hitrost je sicer bila večja ampak samo teoretično, ker je bila vožnja v peti možna la navzdol in po ravnem. Na terenu sem moral uporabljati reduktor, tudi tam, kjer so se ostali kolegi peljali brez...

Po pogovoru z Maroltom sva ugotovila, da bi bilo najbolše menjat ring in pinion v diferencialih s krajšim razmerjem, konkretno 4,56.

Po menjavi,ki mi jo je tudi opravil Janez je bil avto oh in sploh, neprimerljiv s prejšnjim stanjem. Še ena malenkost, tudi merilec hitrosti je sedaj korekten, saj mi je prej lagal kakih 20%. a ne dolgovezim z "nekaj" vloženega denarja dobiš neprimerno močnejši avto z istim motorjem,v mojem primeru 2,5.

LP Blues
To Jeep or not to Jeep...

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » So Nov 03, 2007 5:07 pm

blues napisal/-a:...ne dolgovezim z "nekaj" vloženega denarja dobiš neprimerno močnejši avto z istim motorjem,v mojem primeru 2,5.

LP Blues

Močnejši sicer ni.... Le krivulja navora in huitrosti se glede na prestave bolje ujemata.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » So Nov 03, 2007 7:10 pm

Točno kakor si rekel blues, kakor bi speljaval v drugi in po terenu obvezno z reduktorjem. Glede števca pa imam podloge menjane(bele) in sem tudi km/h znižal tako da mi kaže dokaj realne kilometre. Za Marolta pa vem da mi bo pomago, samo pri njemu se še moram oglasiti.
LP
Cobra13

Uporabniški avatar
blues
Prispevkov: 38
Pridružen: Po Sep 26, 2005 8:23 pm
Kraj: Kras

OdgovorNapisal/-a blues » So Nov 03, 2007 8:24 pm

rafter
Mislim, da se razumemo, kaj sem hotel povedati z izrazom "močnejši".
Moč se skozi krajše razmerje rezultira tako, da je ista moč porazdeljena
na krajšo končno hitrost. Dejansko pa je moč ista, le občutek je boljši.

LP Blues
To Jeep or not to Jeep...


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: Betoner in 54 gostov