menjalno razmerje jeep cherokee
menjalno razmerje jeep cherokee
Na cherokee-ju imam menjalnik od 4.0 letnik 91, motor pa 2.4 TD in mi nagaja menjalno razmerje ker se diesel vrti dosti počasneje in moč ni primerljiva 4.0B motorju, pa me zanima če paše kakšen drug menjalnik z večjim prestavnim razmerjem (npr. od 2.5B, 2.1TD ali 2.5TD)
Evo, par minut googlanja...
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Cherokee_%28XJ%29#Manual_transmissions
http://www.grimmjeeper.com/gears.html
Torej, sodeč po prvi strani imaš AX-15 menjalnik, dizli so pa imeli AX-5.
Sodeč po drugi strani, boš z AX-5 menjalnikom imel še počasnejši avto.
Sodeč po prvi strani, odstavek o Axle ratios, imaš najverjetneje 4.10 diferenciale.
Torej ne išči drugega menjalnika, ampak diferenciale od kakega avtomatika.
Na drugi strani si lahko narediš izračun prenosa za dve varianti hkrati in vzporedno primerjaš razlike.
p.s. nimam pojma o jeepih, samo Google znam uporabljat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Jeep_Cherokee_%28XJ%29#Manual_transmissions
http://www.grimmjeeper.com/gears.html
Torej, sodeč po prvi strani imaš AX-15 menjalnik, dizli so pa imeli AX-5.
Sodeč po drugi strani, boš z AX-5 menjalnikom imel še počasnejši avto.
Sodeč po prvi strani, odstavek o Axle ratios, imaš najverjetneje 4.10 diferenciale.
Torej ne išči drugega menjalnika, ampak diferenciale od kakega avtomatika.
Na drugi strani si lahko narediš izračun prenosa za dve varianti hkrati in vzporedno primerjaš razlike.
p.s. nimam pojma o jeepih, samo Google znam uporabljat.
Hvala Gregor za trud , gume so že večje (orginal 225/75 R15 sedaj pa 265/70 R16) in z večjimi gumami za isti pospešek pa potrebuješ več navora (kar mislim da moj dizelček nima)
Avto je bil prej 4.0B in je bil predelan ter vstavljen 2.4TD (D24TIC) Volvo motor.
Glede menjave diferencialov pa ideja ni tako slaba, ker moram itak menjat prednjega.
Če pa še kdo ve kaj več o tipih diferencialov in njihovem prenosnem razmerju pa so predlogi dobrodošli.
Avto je bil prej 4.0B in je bil predelan ter vstavljen 2.4TD (D24TIC) Volvo motor.
Glede menjave diferencialov pa ideja ni tako slaba, ker moram itak menjat prednjega.
Če pa še kdo ve kaj več o tipih diferencialov in njihovem prenosnem razmerju pa so predlogi dobrodošli.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Cobra13 napisal/-a:Hvala, sem spregledo razmerja. Po tabeli(sedaj 3,07:1) bi mi torej odgovarjal diferencial od 2.5B in 2.5TD (4,10:1) in bi s tem skrajšal dolžine prestav.
Zdaj pa ne vem več, kaj bi rad naredil. A bi rad, da bi ti avto v neki prestavi v nekih obratih šel počasneje kot sedaj, ali hitreje?
Kleno napisal/-a: Po kaksnel letu in pol, ti bo tolklo samo se v plus
A si mislu, da mu bodo na črpalki vsake tolk ven črpali iz rezervarja plin?
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Hvala Marolt 4x4 za informacijo o razliki med ax5 in ax15 in ne, ne pričakujem da bo šel isto kot 4.0B, vendar bi rad normalno speljeval, ker je prva(in seveda vse ostale prestave) predolga za starega dizla. Končna hitrost mi ni pomembna, vendar bi rad da avto prej potegne (nižja hitrost-višji obrati motorja).
Obrazložitev: pri nižji hitrosti želim čim prej doseči max navor, ker avto od 0-20km/h ne da nič od sebe (potem pa se pri 30km/h vklopi turbina in gre ko hudič).
Gregor: pri določenih obratih v isti prestavi počasneje.Po avtocesti se vozim v četrti, ker v peti dokaj hitro obupa (majhen breg in adijo peta)
Obrazložitev: pri nižji hitrosti želim čim prej doseči max navor, ker avto od 0-20km/h ne da nič od sebe (potem pa se pri 30km/h vklopi turbina in gre ko hudič).
Gregor: pri določenih obratih v isti prestavi počasneje.Po avtocesti se vozim v četrti, ker v peti dokaj hitro obupa (majhen breg in adijo peta)
Po tem takem kar si napisal, sklepam da je motor že kr zrel za generalko...Sam imam 2.5Td in ni razlike ali ima 1000 ali pa 4000 obratov....vleče skoraj vedno isto. Vklop turbine se mu ne pozna je pa res da se najbolje počuti med 2 in 3 tisoč obrati.
Da ne bo kdo reku da turbina ne dela....... vse dela normalno. In tud če je turbo diesel more pod malimi obrati karseda dobro vleč....
Če pa je seveda to jeep ki se je ne dolgo nazaj prodajal na avto netu iz krškega pa tist motor že kr kliče po generalki.... sem ga tudi sam gledal in me nekak ni prepričal.
Da ne bo kdo reku da turbina ne dela....... vse dela normalno. In tud če je turbo diesel more pod malimi obrati karseda dobro vleč....
Če pa je seveda to jeep ki se je ne dolgo nazaj prodajal na avto netu iz krškega pa tist motor že kr kliče po generalki.... sem ga tudi sam gledal in me nekak ni prepričal.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Sam sem imel podoben problem,če temu lahko rečem problem pri mojemu Wranglerju TJ. Bolj kot problem, bi raje temu rekel posledica menjave iz original gum na 33x12,5x15. Posledično temu se je porušilo (podaljšalo) razmerje,ki je že original pri TJ-jih daljše kot pri YJ-jih.
Vožnja je bila skoraj nemogoča, speljavanje je bilo, kot bi speljeval v drugi brzini... Končna hitrost je sicer bila večja ampak samo teoretično, ker je bila vožnja v peti možna la navzdol in po ravnem. Na terenu sem moral uporabljati reduktor, tudi tam, kjer so se ostali kolegi peljali brez...
Po pogovoru z Maroltom sva ugotovila, da bi bilo najbolše menjat ring in pinion v diferencialih s krajšim razmerjem, konkretno 4,56.
Po menjavi,ki mi jo je tudi opravil Janez je bil avto oh in sploh, neprimerljiv s prejšnjim stanjem. Še ena malenkost, tudi merilec hitrosti je sedaj korekten, saj mi je prej lagal kakih 20%. a ne dolgovezim z "nekaj" vloženega denarja dobiš neprimerno močnejši avto z istim motorjem,v mojem primeru 2,5.
LP Blues
Vožnja je bila skoraj nemogoča, speljavanje je bilo, kot bi speljeval v drugi brzini... Končna hitrost je sicer bila večja ampak samo teoretično, ker je bila vožnja v peti možna la navzdol in po ravnem. Na terenu sem moral uporabljati reduktor, tudi tam, kjer so se ostali kolegi peljali brez...
Po pogovoru z Maroltom sva ugotovila, da bi bilo najbolše menjat ring in pinion v diferencialih s krajšim razmerjem, konkretno 4,56.
Po menjavi,ki mi jo je tudi opravil Janez je bil avto oh in sploh, neprimerljiv s prejšnjim stanjem. Še ena malenkost, tudi merilec hitrosti je sedaj korekten, saj mi je prej lagal kakih 20%. a ne dolgovezim z "nekaj" vloženega denarja dobiš neprimerno močnejši avto z istim motorjem,v mojem primeru 2,5.
LP Blues
To Jeep or not to Jeep...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 76 gostov