verige in 4x4
verige in 4x4
a to kdo uporablja? Kako se to obnese? Načeloma bi moral bit za v blato in sneg to dost v redu? Al se motim?
Glede na to, da običajno uporabljamo verige na zasneženi cesti in se verige vtisnejo v sneg, na račun verig ne bi smelo biti razlike med obračanjem prednje in zadnje osi. Torej je vseeno, na katero os jih daš.
A problem je mogoče drugje: ali je spredaj (kjer je sicer enostavnejše namestiti verige kot zadaj) za njih sploh dovolj prostora?
Pri LC 120 spredaj ne morem uporabljati verig. Že brez verig občasno guma podrsa. Pa med gumo in roko je tudi manj kot 1 cm prostora. Imam pa eno dimenzijo večje gume od originalnih (265 skozi 70 namesto 265 skozi 65).
Najzaneslivejši odgovor: preizkus v živo. Ni kaj!
LP Miran
A problem je mogoče drugje: ali je spredaj (kjer je sicer enostavnejše namestiti verige kot zadaj) za njih sploh dovolj prostora?
Pri LC 120 spredaj ne morem uporabljati verig. Že brez verig občasno guma podrsa. Pa med gumo in roko je tudi manj kot 1 cm prostora. Imam pa eno dimenzijo večje gume od originalnih (265 skozi 70 namesto 265 skozi 65).
Najzaneslivejši odgovor: preizkus v živo. Ni kaj!
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
ne spomnim se več kje sem to pobral, da bi mogla vozila s stalnim 4 kolesnim pogonom imet verige na vseh kolesih. ker 4x4 verige niso ravno poceni, me je zanimalo, če dam gor lahko samo en par- zaradi pogonov. kako je pa z vožnjo po klancu navzdol/navzgor, je važno na kateri osi imaš ketne? sem pa že probaval (premajhne) verige in prostora je dovolj. edino pri sprednjih gumah bi mogoče ratal problem pri polnem zasuku koles.
5x4 napisal/-a:ne spomnim se več kje sem to pobral, da bi mogla vozila s stalnim 4 kolesnim pogonom imet verige na vseh kolesih. ker 4x4 verige niso ravno poceni, me je zanimalo, če dam gor lahko samo en par- zaradi pogonov. kako je pa z vožnjo po klancu navzdol/navzgor, je važno na kateri osi imaš ketne? sem pa že probaval (premajhne) verige in prostora je dovolj. edino pri sprednjih gumah bi mogoče ratal problem pri polnem zasuku koles.
na stalnem 4x4 daš lahko veriga spredaj ali zadaj, seveda za zakonodajo zadostuje za 1 kolesni par.
če pa imaš priklopljiv 4x4 moraš imet verige na stalno gnani osi
5x4 napisal/-a:ne spomnim se več kje sem to pobral, da bi mogla vozila s stalnim 4 kolesnim pogonom imet verige na vseh kolesih. ker 4x4 verige niso ravno poceni, me je zanimalo, če dam gor lahko samo en par- zaradi pogonov. kako je pa z vožnjo po klancu navzdol/navzgor, je važno na kateri osi imaš ketne? sem pa že probaval (premajhne) verige in prostora je dovolj. edino pri sprednjih gumah bi mogoče ratal problem pri polnem zasuku koles.
Preden da verige namestiš na avto, morš že skor delavnco met.... (Vsaj js ker nisem ugrifan)
5x4 napisal/-a:Matej napisal/-a:
na stalnem 4x4 daš lahko veriga spredaj ali zadaj, seveda za zakonodajo zadostuje za 1 kolesni par.
če pa imaš priklopljiv 4x4 moraš imet verige na stalno gnani osi
lahko razložiš zadnji stavek? zakaj? stalni z zaprtim sredinskim= priklopljiv v 4H. ali ne?
to je že res, ampak v zakonu tako piše.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 53 gostov