LandCruiser ali Discovery3
LandCruiser ali Discovery3
Spoštovani člani foruma,
zanimam se za nakup novega oz. do 1 leta starega terenca. Sedaj imam Terranota 2.7 Tdi l. 2001, ki sicer dobro deluje, vendar me moti predvsem vklopljiv štiri kolesni pogon, saj se po vklopu 4WD avto obnaša nekoliko kot sanke ( v zavojih tišči naravnost ). Najbrž zato ker nima sredinskega diferenciala, tukaj je še zapora zadnjega diferenciala v 4WD/LOW območju... Tudi motor je nekoliko šibek. Rad bi imel stalni 4WD, predvsem zaradi zime. Avto pogosto gre tudi po resnem terenu, zato mora imeti tudi reduktor.Bila sem že precej odločena za LandCruiserja, nato pa sem opazila Discoverya 3. Prosim vas če ima kdo kaj izkušenj s tema dvema avtoma naj mi prosim svetuje. Obvezno mora biti diesel! Mislim da imata oba dokaj dobre pogone ( mogoče pri D3 celo nekoliko boljši kot pri LC ? ), ne vem pa ali imata oba dovolj močne motorje in pa kako je pri Discoveryju 3 z zanesljivostjo oz. kakovostjo izdelave, saj sem slišala, da je bil LandRover tukaj včasih nekoliko vprašljiv, Toyota pa je glede tega dobra, to vem iz lastnih izkušenj, saj smo imeli že več Toyot in smo glede tega zelo zadovoljni. Kako je z cestnimi/terenskimi voznimi lastnostmi, oprema, udobje itd...
Hvala za pomoč in LP vsem!
zanimam se za nakup novega oz. do 1 leta starega terenca. Sedaj imam Terranota 2.7 Tdi l. 2001, ki sicer dobro deluje, vendar me moti predvsem vklopljiv štiri kolesni pogon, saj se po vklopu 4WD avto obnaša nekoliko kot sanke ( v zavojih tišči naravnost ). Najbrž zato ker nima sredinskega diferenciala, tukaj je še zapora zadnjega diferenciala v 4WD/LOW območju... Tudi motor je nekoliko šibek. Rad bi imel stalni 4WD, predvsem zaradi zime. Avto pogosto gre tudi po resnem terenu, zato mora imeti tudi reduktor.Bila sem že precej odločena za LandCruiserja, nato pa sem opazila Discoverya 3. Prosim vas če ima kdo kaj izkušenj s tema dvema avtoma naj mi prosim svetuje. Obvezno mora biti diesel! Mislim da imata oba dokaj dobre pogone ( mogoče pri D3 celo nekoliko boljši kot pri LC ? ), ne vem pa ali imata oba dovolj močne motorje in pa kako je pri Discoveryju 3 z zanesljivostjo oz. kakovostjo izdelave, saj sem slišala, da je bil LandRover tukaj včasih nekoliko vprašljiv, Toyota pa je glede tega dobra, to vem iz lastnih izkušenj, saj smo imeli že več Toyot in smo glede tega zelo zadovoljni. Kako je z cestnimi/terenskimi voznimi lastnostmi, oprema, udobje itd...
Hvala za pomoč in LP vsem!
- Rafter
- Upravnik
- Prispevkov: 2028
- Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
- Kraj: Southern District of Maribor
- Kontakt:
Re: LandCruiser ali Discovery3
Mene sicer prej zanima, ali si muško ali žensko....
barbara napisal/-a:Rad bi imel stalni 4WD, predvsem zaradi zime.
barbara napisal/-a:Bila sem že precej odločena za LandCruiserja, nato pa sem opazila Discoverya 3.
barbara napisal/-a:...saj sem slišala, da je bil LandRover tukaj včasih nekoliko vprašljiv...
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Pozdrav!
LC120 executive ni za resen teren, zgolj iz enega samega razloga, to je: prenizki pragovi, ki jih zapneš v vsak štor. Vse LC120 tudi nimajo zadnje zapore diferenciala.
Discovery3 je udobnejši na cesti (posamične obese + "zračno" vzmetenje) prav tako pa je najmanj enako dober na terenu. Morda ni za v kakšno ožino(širina avtombila).
Motorja obeh sta po moči in navoru nekako primerljiva glede na težo avtomobila. Je pa Discovery3 nedvomno večji in prostornejši (prtljažnik, 2 vrsta sedežev, prva vrsta sedežev) od LC120.
O kvaltiteti pa: Toyta je veljala za zelo trpežen avtombil, a ta titula sedaj bledi in je ze skoraj čisto bleda. Disco3 spodobno narejen in zanesljiv avtombil, ki pa ima resda malenkost več elektronike kot LC120.
Kar se terena tiče pa: veliko je v gumah....
LC120 executive ni za resen teren, zgolj iz enega samega razloga, to je: prenizki pragovi, ki jih zapneš v vsak štor. Vse LC120 tudi nimajo zadnje zapore diferenciala.
Discovery3 je udobnejši na cesti (posamične obese + "zračno" vzmetenje) prav tako pa je najmanj enako dober na terenu. Morda ni za v kakšno ožino(širina avtombila).
Motorja obeh sta po moči in navoru nekako primerljiva glede na težo avtomobila. Je pa Discovery3 nedvomno večji in prostornejši (prtljažnik, 2 vrsta sedežev, prva vrsta sedežev) od LC120.
O kvaltiteti pa: Toyta je veljala za zelo trpežen avtombil, a ta titula sedaj bledi in je ze skoraj čisto bleda. Disco3 spodobno narejen in zanesljiv avtombil, ki pa ima resda malenkost več elektronike kot LC120.
Kar se terena tiče pa: veliko je v gumah....
Sicer pa.
Katerega več vidite po cestah: LC-jev ali Discotov.
Discota 3 vidim mogoče enkrat na mesec. LC-jk je pa ze kar mala poplava. Verjetno to tudi pove nekaj ane?
Mogoče pa Dscote 3 kupujejo samo gozdarji ker so to delovni stroji (višji, štori niso problem, pa zračno vzmetenje,...) in jih posledično ne vidimo voziti po prestolnici.
Svetujem da prebereš teste (youtube) pa mogoče kašen tuj forum pod rubriko popravila in vzdrževanje. Potem boš dobila realno sliko o vzdržljivoti, kvaliteti in uporabnosti.
Katerega več vidite po cestah: LC-jev ali Discotov.
Discota 3 vidim mogoče enkrat na mesec. LC-jk je pa ze kar mala poplava. Verjetno to tudi pove nekaj ane?
Mogoče pa Dscote 3 kupujejo samo gozdarji ker so to delovni stroji (višji, štori niso problem, pa zračno vzmetenje,...) in jih posledično ne vidimo voziti po prestolnici.
Svetujem da prebereš teste (youtube) pa mogoče kašen tuj forum pod rubriko popravila in vzdrževanje. Potem boš dobila realno sliko o vzdržljivoti, kvaliteti in uporabnosti.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
@dimen: Touraegov pa BMW X5, MB ML je veliko na cesti, verjetno so ful dobri terenci
Lahko si tudi pogledaš tale forum
http://www.newcars.com/landrover/lr3/re ... uiser.html
http://www.disco3.co.uk/forum/topic10371.html
LR D3 VS. Toyota GX serija 80
Video pove veliko sicer je primerjava z toyoto 80, ki je pa tko in tako boljši terenec od 120.
Sami hudi argumentirani in komentarji
Lahko si tudi pogledaš tale forum
http://www.newcars.com/landrover/lr3/re ... uiser.html
http://www.disco3.co.uk/forum/topic10371.html
LR D3 VS. Toyota GX serija 80
Video pove veliko sicer je primerjava z toyoto 80, ki je pa tko in tako boljši terenec od 120.
Sami hudi argumentirani in komentarji
Jaz sem še vedno mnenja, da najboljši terenci so Pajero, Landcruiser in Patrol, lep in tehnološki je Mercedes G izvedba, ki pa je daleč najdražja in sededa staru dobri Puh ( ne vem kako se točno našiše)!
Druge variante so dobre za po cesti, nikakor pa za teren, sploh pa manj ki je plastike boljše je!
Druge variante so dobre za po cesti, nikakor pa za teren, sploh pa manj ki je plastike boljše je!
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Amritaya napisal/-a:Jaz sem še vedno mnenja, da najboljši terenci so Pajero, Landcruiser in Patrol, lep in tehnološki je Mercedes G izvedba, ki pa je daleč najdražja in sededa staru dobri Puh ( ne vem kako se točno našiše)!
Druge variante so dobre za po cesti, nikakor pa za teren, sploh pa manj ki je plastike boljše je!
no pol pa prid v mozirje, da ti jaz malo pokažem kako grejo jeepi po terenu.
RangeRover napisal/-a:LR D3 VS. Toyota GX serija 80
Video pove veliko sicer je primerjava z toyoto 80, ki je pa tko in tako boljši terenec od 120.
Kaj točno ti povesta ta dva videa, razen tega, da tip v toyoti nima pojma? Huda primerjava res.
Ni fore, da D3 ni sposoben preko nekega hribčka zlesti, toyota pa bi šla (ali obratno). Fora je, da bo toyota zlezla dva hribčka danes, tri jutri, pet naslednji teden, mali miljon v naslednjih letih, in se še vedno peljala. D3 pa bo v tem času namesto hribčkov osvajal srca novih lastnikov s "karakterjem" in "legendarnimi koreninami znamke". Dokler bodo ljudje plačevali za menjave elektronike in blazin zračnega vzmetenja.
Še iz enega članka, ko se je odločalo, kateri avto izbrati za ekspedicijo, izbirali pa so med defenderjem in Toyoto HDJ 80:
3) Reliability: All Toyota drivers I spoke with believe they drive the best car in the world. Just reliable. While Landy drivers speak about the "character" of their vehicules. Well, what do you want...?
Vir: http://www.buschtaxi.org/cms/index.php?id=653
LP, Y.
Destination: Overland
Destination: Overland
Če nekdo kupuje avto za po terenu se vozit in ne ve, ali naj vzame LCjko ali Diskota, naj kupi traktor, je sigurno boljši od obeh. Ali pa Maroltov 6x6 Argo.
Za po cesti se vozit je pa stvar okusa in denarnice. Najboljša je kakšna limuzina.
Bi pa bilo mogoče dobro, da se v to debato vključi eden od mojih sovoznikov v peskovniku, ki je bil (vsaj tako se mi je zdelo) pred potjo dol skoraj za novega Diskota odločen, ko se je pa vrnil, je pa raje novo LCjko kupil. Zakaj neki, a?
2 Range Rover: problem večine "homo landrovericus-ov" je v tem, da ste tako prekleto zagledani v vaše kište, da ne vidite, ne slišite in nočete priznati nič drugega. Verjetno od tega tudi izvira vsaj del zasmehovanja s strani ostalih 4x4 manijakov.
Kakšen vik in krik ter "spet nas zahmehujejo" bi landroveraši zagnali, če bi en tojotaš imel tule na levi sličico, kako toyota razsutega landroverja šlepa?
Uf, ta je bila pa težka psihološka...
LtoyotajezakonP Miran
Za po cesti se vozit je pa stvar okusa in denarnice. Najboljša je kakšna limuzina.
Bi pa bilo mogoče dobro, da se v to debato vključi eden od mojih sovoznikov v peskovniku, ki je bil (vsaj tako se mi je zdelo) pred potjo dol skoraj za novega Diskota odločen, ko se je pa vrnil, je pa raje novo LCjko kupil. Zakaj neki, a?
2 Range Rover: problem večine "homo landrovericus-ov" je v tem, da ste tako prekleto zagledani v vaše kište, da ne vidite, ne slišite in nočete priznati nič drugega. Verjetno od tega tudi izvira vsaj del zasmehovanja s strani ostalih 4x4 manijakov.
Kakšen vik in krik ter "spet nas zahmehujejo" bi landroveraši zagnali, če bi en tojotaš imel tule na levi sličico, kako toyota razsutega landroverja šlepa?
Uf, ta je bila pa težka psihološka...
LtoyotajezakonP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:Če nekdo kupuje avto za po terenu se vozit in ne ve, ali naj vzame LCjko ali Diskota, naj kupi traktor, je sigurno boljši od obeh. Ali pa Maroltov 6x6 Argo.
Za po cesti se vozit je pa stvar okusa in denarnice. Najboljša je kakšna limuzina.
Bi pa bilo mogoče dobro, da se v to debato vključi eden od mojih sovoznikov v peskovniku, ki je bil (vsaj tako se mi je zdelo) pred potjo dol skoraj za novega Diskota odločen, ko se je pa vrnil, je pa raje novo LCjko kupil. Zakaj neki, a?
2 Range Rover: problem večine "homo landrovericus-ov" je v tem, da ste tako prekleto zagledani v vaše kište, da ne vidite, ne slišite in nočete priznati nič drugega. Verjetno od tega tudi izvira vsaj del zasmehovanja s strani ostalih 4x4 manijakov.
Kakšen vik in krik ter "spet nas zahmehujejo" bi landroveraši zagnali, če bi en tojotaš imel tule na levi sličico, kako toyota razsutega landroverja šlepa?
Uf, ta je bila pa težka psihološka...
LtoyotajezakonP Miran
OPA, to pa leti name. Se opravičujem vsem prizadetim lastnikom Toyot, ni mišljeno kot zajebancija, ampak pomeni eno Toyoto, ki se na vse kriple upira, da bi prišla k hiši. Ampak Defi bo kljub temu ostal pri hiši.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
miran napisal/-a:Saj v tem je fora: če bi bili prizadeti, bi se že zdavnaj oglasili.
Pa da ne bi sedaj zaradi tega spreminjal tvojega avatarja ali kako se že reče.
LP Miran
BTW: Fonza: šagra je v soboto in ne jutri!
Fajn, potem imam en dan več za trening. Bilo bi malo nerodno, če pridem nepripravljen. Že to, da se bom pripeljal z LR- jem je bogokletno.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order
Re: LandCruiser ali Discovery3
Rafter napisal/-a:Mene sicer prej zanima, ali si muško ali žensko....barbara napisal/-a:Rad bi imel stalni 4WD, predvsem zaradi zime.barbara napisal/-a:Bila sem že precej odločena za LandCruiserja, nato pa sem opazila Discoverya 3.barbara napisal/-a:...saj sem slišala, da je bil LandRover tukaj včasih nekoliko vprašljiv...
Žensko sem žensko!!! Samo sem kar kopirala tekst, ki ga je moj fant napisal na enem drugem forumu, pa sem mislila da sem vse popravila... Očitno ne
Hvala vsem za odgovore. Tudi jaz se bolj nagibam k LC čeprav pa moram reči da mi je D3 vizuelno tudi všeč, pa še večji je, mogoče že celo prevelik-višina 2,10m zna biti v kakšni garaži že problem. Sicer sva pa gledala na homepage od TopGear in oni pravijo da je D3 precej boljši od LC. Najbrž pa so tudi malo pristranski, glede na to da je D3 made in GB!? Videla sva tudi test D3 na YouTube od TopGear, ko je zlezel na neki hrib tam na Škotskem in je bilo videti da ima precej možnosti nastavitev pogona/podvozja. Če bi vedela da ne bo težav z zanesljivostjo, bi najbrž kupila D3, tako pa... Sicer ima pa tudi LC zračno vzmetenje kajne?
če je tisto zračno vzmetenje mišljeno iz mojega posta,ti lahko povem,da se nikjer drugje ne kvarijo senzorji višine,le še audi A8 je v začetku imel s tem probleme...pri LR-jih pa grejo kot po tekočem traku...en naš dobavitelj iz italije je kupil novga discota,pa je 3x v 4 mescih mogu menjavat senzorje,da ne govorimo da ga je avto v tem času tudi pustil v nemčiji...hvala bogu,ima LR če ne druzga vsaj garancijo ...zdej ima pa mir-pa ne zato kar avto in senzorji delajo,ampak zato,ker si je kupil cayene-a
Barbara,
če kupuješ leto dni star katerikoli avto in izbiraš znotraj istega cenovnega razreda med dvema znamkama, je dobro, da pustiš srcu, da izbere. Potrebno je vedeti, da je z zanesljivostjo pri oh in ah modernih avtomobilih križ. Kvarila se bosta oba primerjanca enako. To je lahko kar naprej, ali pa popolnoma nič. Modrovati o tem, kateri se hipotetično bolj kvari je bedarija. Bratcu je na primer na eno leto staremu BMW 530d pri prevoženih 20k km razneslo motor. Je zato slab avto? Avtomobili so pač izdelani zato, da se kvarijo. Vsi. Ideja je v "poprodajnih aktivnostih", da te na račun servisov avtomobilska industrija lupi do onemoglosti. Izredno veliko je odvisno tudi od pooblaščenih servisov, ki so skoraj po pravilu (če ne poznaš izvajalcev storitev) orientirani pretežno k zaračunavanju, ne pa odpravljanju napak.
Da strnem- v razredu cca. 30.000€ ne moreš kupit slabega avta. Najbrž pa vsak kupi takšnega, ki mu je všeč. In tudi to je dober, oz. pravi razlog. Kam bi pa prišli, če bi vsi (vključno z mano) vozili Toyote? En sam dolgčas, mar ne?
LP Bizzy
p.s.
me pa zanima ena zadeva. Koliko od vas, dragi pristaši Toyot je že imelo v posesti kakšnega Landroverja? In tu mislim na posest oz. lastništvo- ne pa na rekla kazala, zdi se mi, sem slišal in podobno. In koliko od vas pristašev Toyot je sploh imelo v lasti Toyoto? Zanimajo me predvsem številke.
če kupuješ leto dni star katerikoli avto in izbiraš znotraj istega cenovnega razreda med dvema znamkama, je dobro, da pustiš srcu, da izbere. Potrebno je vedeti, da je z zanesljivostjo pri oh in ah modernih avtomobilih križ. Kvarila se bosta oba primerjanca enako. To je lahko kar naprej, ali pa popolnoma nič. Modrovati o tem, kateri se hipotetično bolj kvari je bedarija. Bratcu je na primer na eno leto staremu BMW 530d pri prevoženih 20k km razneslo motor. Je zato slab avto? Avtomobili so pač izdelani zato, da se kvarijo. Vsi. Ideja je v "poprodajnih aktivnostih", da te na račun servisov avtomobilska industrija lupi do onemoglosti. Izredno veliko je odvisno tudi od pooblaščenih servisov, ki so skoraj po pravilu (če ne poznaš izvajalcev storitev) orientirani pretežno k zaračunavanju, ne pa odpravljanju napak.
Da strnem- v razredu cca. 30.000€ ne moreš kupit slabega avta. Najbrž pa vsak kupi takšnega, ki mu je všeč. In tudi to je dober, oz. pravi razlog. Kam bi pa prišli, če bi vsi (vključno z mano) vozili Toyote? En sam dolgčas, mar ne?
LP Bizzy
p.s.
me pa zanima ena zadeva. Koliko od vas, dragi pristaši Toyot je že imelo v posesti kakšnega Landroverja? In tu mislim na posest oz. lastništvo- ne pa na rekla kazala, zdi se mi, sem slišal in podobno. In koliko od vas pristašev Toyot je sploh imelo v lasti Toyoto? Zanimajo me predvsem številke.
I tried being normal once..... I didn't like it!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov