WTP

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
tim
Prispevkov: 146
Pridružen: Sr Maj 31, 2006 2:39 pm
Kraj: vir
Kontakt:

WTP

OdgovorNapisal/-a tim » Če Feb 07, 2008 8:23 am

Mogoče komu poznana zadeva ? http://www.carboostpower.com

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 07, 2008 8:33 am

Čim ti nekdo s cenenim produktom obljublja tole

* Greater horse power 5% - 30%
* More stability & smoother engine performance 98%
* The braking function is converted to ABS system 10%
* Decreases the consumption of petrol fuel 5% - 25%
* Cleanses the carbon inside the engine 99%


potem je to čista natega. Ne vem kako lahko ena mala zadevca poveča moč motorja in hkrati doda ABS senzorje za izboljšan učinek zavor? (1 in 3 točka)

Za 30% povečanje moči je treba že kr konkretno posegat v motor in zadeve niso več poceni. Že drugačna odmična gred stane okoli 200 evrov, pa ti prinese mogoče 5 do 7% več moči na avtu, če pa na N/A motor dodaš turbino, pa pomeni najmanj predelavo izpuha, debelejšo dihtungo in močnejšo črpalko za bencin, če pa je avto še na frgazer, pa tudi zamenjavo frgazerja za takega, ki mu nadtlak turbine ne potisne bencina nazaj v pumpo.

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Če Feb 07, 2008 9:16 am

To spada med vice, ne pa sem, no.


Do danes sem mislil, da se piše vehicle.

Pa tiste gumice za fedre so zakon. Kot je razvidno iz slike, delujejo tudi z zanič amortizerji.

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Če Feb 07, 2008 9:50 am

Pa še lokacija podjetja al kar že je
"68000 AMPANG SELANGOR D. E. MALAYSIA" :res_ne_vem:
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Feb 07, 2008 10:10 am

Uauu, vodik je zakon
Slika
Kapo dol!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 07, 2008 10:15 am

Razmerje gorivo proti zraku mora biti vedno 1:13 ali 1:14. Če ti dodaš več zraka, moraš zraven dodati še več bencina. Če tega ne narediš, ampak dodaš še več kisika, boš zakuril mašino in ti bo stopilo bate.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Feb 07, 2008 10:29 am

Po tvojem Nebivedu, bi bilo takole:
avto s porabo 10 goriva na 100 prevoženih km na 100 kilometrov poti porabi le 130 do 140 litrov zraka (13 do 14 litrov na liter goriva x 10 litrov goriva). Po tej logiki bi lahko bili šnorklji cevke s premerom 1 mm.
Saj si hotel prav povedati, le izrazil si se malce preveč demagoško :wink:
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Če Feb 07, 2008 10:58 am

Nebivedu napisal/-a:Razmerje gorivo proti zraku mora biti vedno 1:13 ali 1:14. Če ti dodaš več zraka, moraš zraven dodati še več bencina. Če tega ne narediš, ampak dodaš še več kisika, boš zakuril mašino in ti bo stopilo bate.


Količino zraka v cilindru določa maksimalno količino goriva, ki lahko v enem delovnem ciklusu motorja popolno zgori. S tem je moč cilindra omejena. Dovajanje večje količine goriva, brez dodatnega zraka, ne koristi, ker gorivo zgori nepopolno, kar ima za posledico zmanjšan izkoristek motorja.
Teoretična-minimalna količina zraka:
Bencin 1: 14,9
Diesel 1: 14,2
Stvarna količina zraka:
Razmerje med količino zraka in goriva se izraža z količnikom zračnega presežka. Diesel motorji obratujejo z zračnim presežkom 1,2-1,2 pri polni obremenitvi, v prostem teku pa z 6-10. Nepopolno izgorevanje- zračni primanjkljaj pri dieselskem motorju povzroča saje in moti obratovanje.
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
fonza
Prispevkov: 504
Pridružen: Ne Dec 18, 2005 6:48 pm
Kraj: N 46.08662;E 015.04915

OdgovorNapisal/-a fonza » Če Feb 07, 2008 11:29 am

Kleno napisal/-a:2 fonza
sedaj se pogovarjamo o dodajanju kisika. V zraku je cca 20% kisika, zato se gorivo lahko veze samo na 20% zraka oz. je pri 1000 ccm motorju efektivnih samo 200ccm zraka. Ce zraku dodamo kisik se efektivni del zraka poveca in s tem motor pridobi na moci... seveda se sorazmerno poveca poraba.
Se pravi, kolicina zraka se ni spremenila, samo kvaliteta se je.


Seveda, ker za izračun potrebne količine zraka poleg kisika potrebuješ še količinski delež vsebnosti: ogljika,vodika in žvepla. Povečanje količinskega deleža enega elementa normalno zmanjšuje ostale....
LP Franci
Wine,Women&LandRovers*Not necessarly in that order

Uporabniški avatar
tim
Prispevkov: 146
Pridružen: Sr Maj 31, 2006 2:39 pm
Kraj: vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a tim » Če Feb 07, 2008 1:04 pm

Se mi je zdelo, ko zapeljem v gozd imam vedno občutek da auto dobi na moči, sveda ker je tam večji procent kisika. :D

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 07, 2008 1:10 pm

tim napisal/-a:Se mi je zdelo, ko zapeljem v gozd imam vedno občutek da auto dobi na moči, sveda ker je tam večji procent kisika. :D


Avto recimo dobi na moči, ko so jasna in hladna jutra in je zrak zelo mrzel (več kisika zato ker je zrak bolj stisnjen).

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Feb 07, 2008 1:23 pm

V zraku je enak % kisika, pa če je pravljično jutro al pa pri polnočnicah pred cerkvijo !!!! in zaradi tega avto ne bo šel nič boljše.

Količina zraka, ki jo motor v sebe potegne je skos ista, poveča se samo % kisika (pri NOS-u ga je 33,33% kar je očitno boljše kot 21% pri zraku) kar pomeni boljše izgorevanje bencina in posledično večji iskoristek in večjo moč.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
Ipsilon
Prispevkov: 347
Pridružen: Če Jun 01, 2006 6:32 pm
Kraj: Tolmin
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ipsilon » Če Feb 07, 2008 1:43 pm

Hladnejši zrak je gostejši, kar pomeni, da je pri istem volumnu zraka več mase - več molekul kisika. Kako pa mislite, da deluje intercooler.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Če Feb 07, 2008 1:44 pm

Ipsilon napisal/-a:Hladnejši zrak je gostejši, kar pomeni, da je pri istem volumnu zraka več mase - več molekul kisika. Kako pa mislite, da deluje intercooler.


He he,
se takoj podpišem pod tole pisanje.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Feb 07, 2008 1:47 pm

če bi speljal več kisika v motor,nebi dolgo delal...je seveda treba dodat tudi bencin da bi bilo v pravem razmerju...tko kot je že nebivedu povedal...no,seveda je to teorija...v praksi bi stisnu motor ravno tako če bi dodal tudi pravo količino goriva...fantje,pozabljate na temperature...N2O (po domače NOS)nima naloge samo dodat kisik,ampak tudi hladit motor...prva komponenta(N2) ˝hladi˝ zmes,kisik pa res pomaga pri močnejši eksploziji...eno brez drugega ne gre...na visoko tunane avte (govora je predvsem o turbo mašinah)se namesto pač tega ˝hlajenja z NOS-om˝ montira water/methanol injection,kjer se v sesalno cev-med turbino in sesalno loputo vbrizguje voda/alkohol,ki ima ravno tako vlogo hlajenja zmesi,za povrh vsega pa se še pridobi nekaj konjičkov...no,tudi tle je teorije še in še,bi lahko spet pisal in pisal,pa se mi ne da k morem it zdej delat :lol:


PS:glede hladnega/vročega zraka pa je točno tako kot je napisano v prejšnjem post-u...


LP

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Če Feb 07, 2008 2:15 pm

Ne mislim se poglabljat v termodinamiko, ker mi je bil to najbolj odvraten predmet na faksu, ampak teorija intercoolerja je v tem da hladi zrak, ki prihaja segret iz turbine, kar je vsem jasno, ampak ne zaradi tega da se mu poveča gostota, ker v formuli za izgorevanje v 4 taktnem motorju ni gostote zraka, ampak je vse odvisno od delta T ali spremembe temperature pri reakciji oziroma zgorevanju. Večja kot je razlika v temperaturi zraka, večji je izkoristek, pa ne zaradi gostote, ampak samo zaradi razlike v temperaturi.

Teoretično je gostota res drugačna pri -20 in +40 stopinj, ampak to so tako majhne razlike, da se jih ne splača omenjat.

Sicer pa, a ima kdo občutek da mu gre avto naprimer pozimi za 20% boljše kot poleti, ker dobi "večjo" količino zraka v motor zaradi nižje temperature???
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Feb 07, 2008 4:06 pm

filko,zdej pa mal klobasaš... :?
za koji k. se potemtakem daje na avte take in drugačne CAI-je(cold air intake) da se pripelje v motor čim hladnejši zrak?
seveda obstaja na netu en kamjon primerjav med stock ter različnimi CAI-ji,pa ne primerjav po občutku,ampak izmerjenih na valjih,tko da si lahko malo ogledaš...npr. pri hondinem zloglasnem b16a motorju(vti) tudi 5+ konjev,pri novejših k20-t.i. type-r motorjih pa celo po 15 KM...ko se temperatura niža,se tudi zrak stiska,to pomeni da se mu posledično povečuje specifična masa...torej če je v valju mrzlejši zrak,bo težji kot če bi bil vroč...zato tudi elektronika(lambda sonda) meri,kako je zmes bogata in temu primerno računalnik potem dozira več bencina...

Uporabniški avatar
ferrarist
Moderator
Prispevkov: 1488
Pridružen: To Jun 10, 2003 8:49 pm
Kraj: okolica ajdovščine

OdgovorNapisal/-a ferrarist » Če Feb 07, 2008 9:36 pm

Kleno napisal/-a:... NOS v bistvu pregreva masino...

to govorijo tisti ki so gledali fast and furious ko je supra spustila ene 50 vijakov in uni pleh po tleh ker je blo preveč NOS-a :lol:

nitro je zelo delikatna zadeva,če ni pravilno nastavljen,lahko uniči komplet motor...v osnovi oz. če je pravilno naštelan,pa pomaga pri ˝normalnem˝ delovanju motorja-torej da se motor ne pregreva...poznam ljudi,ki ga dnevno uporabljajo že 3+ leta in dela motor glih tko kot prvi dan...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Feb 08, 2008 8:18 pm

N od NO2, ki se dodaja za hude pospeške je tam samo z eno nalogo, da hladi, ker zadeva ne gori.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 45 gostov