Pomoč!!!

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

Pomoč!!!

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Pe Jul 11, 2008 11:01 pm

Pozdravljeni,

pri moji toyotki se je začelo dogajati, da ob vročem vremenu (30+ stopinj) v vožnji v klanec (ob cca. 100 km/h) nenormalno naraste temperatura motorja, kazalec gre v višave (zakuhal še ni hvala bogu, ob tem (kar mi je zelo čudno) tudi klima začne včasih pihati topel zrak, sem bil na toyoti, pa so mi predlagali tri zadeve:

- pregled glave motorja ( če ni počena???!!!, avto ima 127.000 km!!!)
- pregled oziroma zamenjava hladilnika
- termostat

Na ravni avtocesti pa tega problema pregrevanja ni tudi če vozim 140+ km/h.

Ker je to velik poseg in tudi finančno kar neugodna zadeva, vas sprašujem, če je že kdo od vas imel podoben problem, oziroma kaj bi bilo po vašem mnenju in izkušnjah najprej za pregledati.
Na nekem drugem servisu so mi dejali, da glava pri tako malo prevoženih kilometrih ne bi smela počit.

Lepo prosim, če imate kakšno idejo kje bi bila najverjetneje napaka, jo napišite, da ne grem razkopavat celega avta po nepotrebnem.

Lp,
Jure

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » Pe Jul 11, 2008 11:32 pm

PO MOJE:

glava ni problem ker bi ti na ravni cesti pri večjih obratih šlo vse k vragu

termostat tudi ne ker bi ti zakuhal avto že po parih kilometrih (nima veze klanec ali ravnina) PREVERI ČE SPLOH IMAŠ TERMOSTAT NOTRI

hladilnik pa je najverjetneje lahko zabasan z kamenjem ali pa če je bil že kdaj lotan.....probaj ga matrat v klanec brez prižgane klime zaradi tega ker se hladilnika prekrivata in ti klima dogreva še motoren hladilnik.....če boš rabil hladilnik ti javim telefonsko kjer ga dobiš naj ugodneje v slo

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Pe Jul 11, 2008 11:40 pm

LC,

kaj pa visko sklopka ventilatorja?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » So Jul 12, 2008 10:13 am

trco napisal/-a:PO MOJE:

glava ni problem ker bi ti na ravni cesti pri večjih obratih šlo vse k vragu

termostat tudi ne ker bi ti zakuhal avto že po parih kilometrih (nima veze klanec ali ravnina) PREVERI ČE SPLOH IMAŠ TERMOSTAT NOTRI

hladilnik pa je najverjetneje lahko zabasan z kamenjem ali pa če je bil že kdaj lotan.....probaj ga matrat v klanec brez prižgane klime zaradi tega ker se hladilnika prekrivata in ti klima dogreva še motoren hladilnik.....če boš rabil hladilnik ti javim telefonsko kjer ga dobiš naj ugodneje v slo



Termostat moja toyota (LC 90 TD, letnik 2001) ima, vsaj na servisu so rekli, da ga ima.
Lotan, poškodovan ali kako drugače v popravilu hladilnik še nikoli ni bil.

Bom po vašem nasvetu probal v klanec peljati brez vklopljene klime pa bom videl kaj bo.


Bizzy:
Ventilator deluje brezhibno, smo ga sprobali.

Lp,

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » So Jul 12, 2008 11:55 am

ali s prvi lastnik?

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Jul 12, 2008 4:34 pm

Na Ivekotu sem imel neke podobne težave, naredil sem (z lastnim denarjem in časom :cry: ) cel doktorat in na osnovi tega znanja imam o tvojem problemu naslednje mnenje:
- klima (mogoče) piha toplo, ker je računalnik pameten in naredi vse, da shladi prevroč motor (saj imaš elektronsko nastavitev temperature gretja?) - tipalo temperature motorja potemtakem deluje.
- a je kdo v hladilnik kdaj dolival kakšno hladilno tekočino, ki ni originalna? Če imaš srečo, se ti različne tekočine zmešajo v žolco, ki ti od znotraj zamaši hladilnik
- sredstva za notranje čiščenje hladilnika so navadna jajca
- glava - še prej pa tesnilo glave - gre lahko k vragu tudi pri novem avtu in nima skoraj nobene zveze koliko prevoženih km ima avto
- kako si pa preizkusil pravilno delovanje visko sklopke ventilatorja: če deluje normalno, potem se pri ugasnitvi res vročega motorja ventilator takoj ustavi, če se še vrti, sklopka (še) ni prijela. NE PREIZKUŠAJ Z ROKO!! Samo poglej!

Predlagam ti, če slučajno ne veš kaj vse se je dolivalo v hladilnik od avta, da snameš debeli gumijasti cevi s hladilnika, v zgornjo luknjo vtakni cev za zalivanje vrta (zatesni jo s kakšno vrečko ali krpo), in previdno počasi do konca odpri vodo. Voda mora iz spodnje luknje v trenutku odteči, če ne, se podaj na lov za novim aftermarket hladilnikom.

Sploh pa ne vem, zakaj se sekiraš: Toyota se tako nikoli ne pokvari :wink:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » So Jul 12, 2008 7:00 pm

trco napisal/-a:ali s prvi lastnik?


Sem prvi lastnik ja.

lp

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » So Jul 12, 2008 7:09 pm

miran napisal/-a:Predlagam ti, če slučajno ne veš kaj vse se je dolivalo v hladilnik od avta, da snameš debeli gumijasti cevi s hladilnika, v zgornjo luknjo vtakni cev za zalivanje vrta (zatesni jo s kakšno vrečko ali krpo), in previdno počasi do konca odpri vodo. Voda mora iz spodnje luknje v trenutku odteči, če ne, se podaj na lov za novim aftermarket hladilnikom.

Sploh pa ne vem, zakaj se sekiraš: Toyota se tako nikoli ne pokvari :wink:
Miran


Avto je bil vedno (od samega začetka) na pooblaščenem servisu, na rednih intervalih za servisiranje, nisem pa bil zraven na servisih, upam da so pošteni in so res to opravili kar je bilo potrebno, ter da so dolili pravo hladilno tekočino.

Toyota se nikoli ne kvari??? hm, mogoče se včasih res niso.... :cry:

Lp

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » So Jul 12, 2008 10:14 pm

Jaz sem imel na 95-ki enake simptome (razen klima mi je normalno delala). Zamenjal sem kar lep kup stvari, preden sem zamenjal še glavo. Potem je bilo pa v redu. Res je bila počena.
LP Ludwig
God shave the queen...

SpaceOne
Prispevkov: 134
Pridružen: Po Feb 19, 2007 11:18 am

OdgovorNapisal/-a SpaceOne » So Jul 12, 2008 10:52 pm

Antifriza oz. hladilne tekočine ti ne zmanjkuje ? Je vedno na istem nivoju?

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Ne Jul 13, 2008 6:38 pm

SpaceOne napisal/-a:Antifriza oz. hladilne tekočine ti ne zmanjkuje ? Je vedno na istem nivoju?


Ja hladilno tekočino preverjam in je približno vedno na istem nivoju. Preverjam nivo pri hladnem motorju in potem pri ogretem.

Danes sem se peljal na Ljubelj (temperatura zraka 20 stopinj), z ugasnjeno klimo kot je bilo predlagano pa se kazalec temperature ni premaknil niti za milimeter višje. Sem bil presenečen.

Pred parimi dnevi pa je na istem klancu ob prižgani klimi in temperaturi zraka okoli 30 stopinj kazalec šel kar konkretno navzgor.

Hitrosti so bile približno enake.

Lp,
Jure

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » Ne Jul 13, 2008 6:58 pm

mislim da to ni nič narobe ker se je kolega peljal z do stropa naloženo 95-tko in vlekel čoln in se mu je v velebit zgodila ista štorija na enakem motorju tko da je najbrž pri tem avtu kar normalen pojav.......

Uporabniški avatar
Tinček
Prispevkov: 499
Pridružen: To Jul 17, 2007 10:52 pm
Kraj: ajdovščina
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Tinček » Ne Jul 13, 2008 9:19 pm

Jaz bi najprej zamenjal termostat, ker je lahko ostal napol zaprt in je tudi najmanjši strošek. Da boš siguren, da glava ni počena naj ti nekdo izmeri, če ti prihajajo izpušni plini v expanzijsko posodo. Če so plini je možno da je slabo tesnilo od glava ali glava. Tudi Miran ima prav, ko pravi da preveri, kaj imaš v hladilniku, ker se nekatere hladilne tekočine ne mešajo med seboj in nastane sluz, ki ti lahko zamaši del hladilnika.
LP
off road forever
http://4x4ajdovscina.com

tom cruiser
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a tom cruiser » Po Jul 14, 2008 9:25 am

Kot bivsi lastnik lc95 imam veliko izkusenj na to temo. Moja je imela 1KZ-TE motor torej so moje izkusnje vezane na ta motor. Imel sem podoben problem kot ti in seveda najprej sem zamenjal termostat potem pa tudi glavo motorja - znano je da so te dejansko sibka tocka. Ce je glava potem je nikar ne obnavljaj ampak kupi novo - na ebay-u (predvsem iz UK) je kar nekaj ponudnikov tako da dobis originalno toyotino glavo po bistveno nizji ceni kot v SLO z kompletom tesnil vred.
Pa se opozorilo kar se tice hladilnikov - ne kupuj aftermarket hladilnikov saj so drasticno slabsi od toyotinih - sem sprobal na lastni kozi.

l.p.
Tomaz
He who dares, wins (Del Boy)

tom cruiser
Prispevkov: 90
Pridružen: Če Maj 18, 2006 8:10 am
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a tom cruiser » Po Jul 14, 2008 9:47 am

Pa se en komentar - pri tem avtu skoki temperature definitvno niso normalen pojav. Ko je zadeva urejena se kazalec drzi sredine kot pribit. Visko - je seveda tudi opcija in v lj. imas servis ki je specializiran za visko sklopke (pri velani - sneti jo moras sam) - vendar ce ni ok ti je ne morejo obnoviti temvec moras kupiti originalno - mislim, da kar se tega tice ni alternativ.

Seveda ocisti hladilnik vendar dvomim da je je hladilnik.

l.p.
Tomaz
He who dares, wins (Del Boy)

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Sr Jul 16, 2008 4:58 pm

Hvala za vsa priporočila, imam pa še eno vprašanje.

Ali ni tako, da če je narobe kaj na glavi motorja, naj bi se v pravilu belo kadilo iz auspuha ali to ni nujno da se dogaja??

Meni se ne kadi ne bel dim, ne sajast!

Lp,
Jure

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Jul 16, 2008 9:53 pm

NE ni to pravilo.....meni je na dizlu vtrgalo glavo.....simptomi so bli podobni....avto se je v klanec segrel na 110 stopinj ( na 117 prižge lučko) ni pil vode.....edino malo olja ( ampak zato so bili krivi tefloni) tako sem se prevozu celih 70.000km.....predenj je glava popolnoma odpovedla ( razpoka je šla dalje in je odtrgalo tesnilo).Po menjavi glave teh težav več ni.

Uporabniški avatar
mjelen2
Prispevkov: 137
Pridružen: So Mar 22, 2008 8:29 pm
Kraj: Žalec Okolica Ponikva pri Žalcu

OdgovorNapisal/-a mjelen2 » Ne Jul 20, 2008 1:46 pm

Lahko daj je problem pri zamiku obrizga ,sicer jaz toyot ne poznam niti sistema tega motorja .

Lp Matjaž


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 40 gostov