Jeep GC 5.9 LX limited
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Jeep GC 5.9 LX limited
Pozdrav!
Ker bi rad enkrat imel ameriško vozilo z velikim motorjem in lepim zovokm, se mi zdi na prvi pogled izbira Jeep GC 5.9 Ok. Avto je pri nas podcenjen, ima pa ves potreben konfort itd. Poleg tega je še dokaj dober terenc. Vem da ima avto veliko porabo cca 18 - 20 litrov.
Bolj kot poraba me zanima, kako so to vzdržljivi avtombili, na splošno. s samim motorjem verejetno ne bi smelo biti problemov. Kako je z menjalniki in ostalimi deli avtomobila? Če je potrebno kaj popraviti, o kakšnih vsotah je govora ? Kje to popraviti, razen na CJI.
so kakšne specifične zadeve na katere je potrebno biti pozoren pri nakupu tega avtombila?
Skratka v misilih immam tale voz, ga je kdo videl ali pa ga pozna. Kaj bi bilo potrebno menjati pri teh kilometrih na splošno?
Ali je kar se tiče vzdrževanja in dobave/cene delov velika razlika med 5.2 in 5.9.
hvala za odg. in lep pozdrav.
Ker bi rad enkrat imel ameriško vozilo z velikim motorjem in lepim zovokm, se mi zdi na prvi pogled izbira Jeep GC 5.9 Ok. Avto je pri nas podcenjen, ima pa ves potreben konfort itd. Poleg tega je še dokaj dober terenc. Vem da ima avto veliko porabo cca 18 - 20 litrov.
Bolj kot poraba me zanima, kako so to vzdržljivi avtombili, na splošno. s samim motorjem verejetno ne bi smelo biti problemov. Kako je z menjalniki in ostalimi deli avtomobila? Če je potrebno kaj popraviti, o kakšnih vsotah je govora ? Kje to popraviti, razen na CJI.
so kakšne specifične zadeve na katere je potrebno biti pozoren pri nakupu tega avtombila?
Skratka v misilih immam tale voz, ga je kdo videl ali pa ga pozna. Kaj bi bilo potrebno menjati pri teh kilometrih na splošno?
Ali je kar se tiče vzdrževanja in dobave/cene delov velika razlika med 5.2 in 5.9.
hvala za odg. in lep pozdrav.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
A ti jaz odgovorim?
Avto je trenutno parkiran pri meni na dvorišču, ker mu bom danes zamenjal uparjalnik pri klimi. Od kar ga ima Ciril, ga jaz servisiram. Sem ga tud šel pogledat, ko ga je kupoval.
Avto je redno servisiran in dokaj lepo ohranjen. Vožen je bil po cesti in makadamu.
Glede stroškov je pa tako, pri nas so deli veliko cenejši kot na CJI.
Kaj dosti pa ne crkuje, tako da se ti ni nič za bat.
lp
Janez
Avto je trenutno parkiran pri meni na dvorišču, ker mu bom danes zamenjal uparjalnik pri klimi. Od kar ga ima Ciril, ga jaz servisiram. Sem ga tud šel pogledat, ko ga je kupoval.
Avto je redno servisiran in dokaj lepo ohranjen. Vožen je bil po cesti in makadamu.
Glede stroškov je pa tako, pri nas so deli veliko cenejši kot na CJI.
Kaj dosti pa ne crkuje, tako da se ti ni nič za bat.
lp
Janez
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
No tebe sem čakal. Hvala za odg. janez. Imam pa še par vprašanj, upam da nisem težek.
Koliko časa pa si ga Ciril lasti ?
Je avtombil za kupit in vozit, ali je potrebno še kaj bistvenega $ narediti, zrihtati in koliko?
Glede na to da si dal že veliko GC čez, verjetno veš ali ima realne kilometre oz koliko jih naj bi imel
Dokaj lepo ohranjen, pomeni ? Je bil avto kaj zaleten ali razbit. Na slikah ni desnih bočnih napisov 4×4 in grand cherokee limited.
Meni se zdi da je glede na ponudbo na avto.netu, ta kar dobra izbira, ali pač ? Nekaj sem bral in praviš, da je 5.9 boljša izbira od 5.2.
Skratka hočeš povedati, da se avto izplača kupiti, ali pač?
hvala za odgovre in LP, a.
Koliko časa pa si ga Ciril lasti ?
Je avtombil za kupit in vozit, ali je potrebno še kaj bistvenega $ narediti, zrihtati in koliko?
Glede na to da si dal že veliko GC čez, verjetno veš ali ima realne kilometre oz koliko jih naj bi imel
Dokaj lepo ohranjen, pomeni ? Je bil avto kaj zaleten ali razbit. Na slikah ni desnih bočnih napisov 4×4 in grand cherokee limited.
Meni se zdi da je glede na ponudbo na avto.netu, ta kar dobra izbira, ali pač ? Nekaj sem bral in praviš, da je 5.9 boljša izbira od 5.2.
Skratka hočeš povedati, da se avto izplača kupiti, ali pač?
hvala za odgovre in LP, a.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Ja je za kupit.
napisov nima ker je bil bok barvan, ga je enkrat malo potegnil, že prejšnji lastnik.
Ciril ga ima dve leti.
Edino kar bo še enkrat v prihodnje za zamenjat sta levi kugli na prednjem mostu in en končnik.Za to pa ti bo po moje spustu pri ceni.
Drugače pa poklič pa ti še kej povem, da ne bom preveč tipkal.
napisov nima ker je bil bok barvan, ga je enkrat malo potegnil, že prejšnji lastnik.
Ciril ga ima dve leti.
Edino kar bo še enkrat v prihodnje za zamenjat sta levi kugli na prednjem mostu in en končnik.Za to pa ti bo po moje spustu pri ceni.
Drugače pa poklič pa ti še kej povem, da ne bom preveč tipkal.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Pozdrav!
Avto videl od blizu. Je res lepo ohranjen, notranjost, zunanjost.
Edino kar je se mi zdi da ima malo zračnosti v volanskem mehanizmu, bojda je to za te avtombile normalno.
Zanima me če je tudi normalno, da se pri polnem obračanju po parkirišču denimo uklaplja zapora sr. diffa. Pač avto malo "vleče" in ravna...
ali je kaj narobe
Drugače pa prvi vtis, supper.
lp, a.
Avto videl od blizu. Je res lepo ohranjen, notranjost, zunanjost.
Edino kar je se mi zdi da ima malo zračnosti v volanskem mehanizmu, bojda je to za te avtombile normalno.
Zanima me če je tudi normalno, da se pri polnem obračanju po parkirišču denimo uklaplja zapora sr. diffa. Pač avto malo "vleče" in ravna...
ali je kaj narobe
Drugače pa prvi vtis, supper.
lp, a.
Za zračnost v volanskem mehanizmu......jo mam tudi sam ampak verjemi da se navadiš....
Glede obračanja pa te točno ne razumem....Kok sem jaz seznanjen ima prikljopljiv sprednji pogon. Torej če nisi imel vklopljene 4x4 opcije potem srednji diff. sploh ni bil vklopljen oz. sprednji pogon sploh ni delal.
Če pa misliš da pri polnem zavoju po asfaltu malo skače in ga hoče ravnat ( tud gume znajo škripat če je polzek asfalt) , je pa to normalno....če se motim naj me nekdo popravi. Tudi osebni malo "čoha" z gumami pri polnem zavoju....ampak tam nimaš občutka ker je podvozje zasnovano drugač. Opaziš pa to pri polnem zavijanju na asfaltu kjer so ostanki šodra....prav slišiš kako ena kola spodrsava.
Glede obračanja pa te točno ne razumem....Kok sem jaz seznanjen ima prikljopljiv sprednji pogon. Torej če nisi imel vklopljene 4x4 opcije potem srednji diff. sploh ni bil vklopljen oz. sprednji pogon sploh ni delal.
Če pa misliš da pri polnem zavoju po asfaltu malo skače in ga hoče ravnat ( tud gume znajo škripat če je polzek asfalt) , je pa to normalno....če se motim naj me nekdo popravi. Tudi osebni malo "čoha" z gumami pri polnem zavoju....ampak tam nimaš občutka ker je podvozje zasnovano drugač. Opaziš pa to pri polnem zavijanju na asfaltu kjer so ostanki šodra....prav slišiš kako ena kola spodrsava.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Grand cherokee ima quadra trac reduktor, nevem kera številka, v glavnem opcije so samo 4H --- N --- 4L, tako da ima avto stalni štirikolesni pogon z LSD zadnjim difom in verjetno visko skolopko sredinskega diffa.
Skratka avto bi se obnašal tako kot pri tebi lisko, če bi imel 4H fulltime.
Za primer Defender pri polnem obračanju ga nič ne ravna in nič ne čoha, zvija ....
Skratka avto bi se obnašal tako kot pri tebi lisko, če bi imel 4H fulltime.
Za primer Defender pri polnem obračanju ga nič ne ravna in nič ne čoha, zvija ....
AHa torej ma stalni štirikolesni pogon. Moj ma opcije 2H,4H, N in 4L. Pri 4H je pri men zapora srednjega difa. Če na asfaltu vklopim 4H pol je dejansk polni zavoj skoraj nemogoč, ker avto dobesedno prime. Pri polnem zavoju pri 2H pa hoče avto malo silit iz smeri....na makadamu pa se sliši kako hoče it malo ena kola iz smeri. Je pa res da ne skače in da lepo nardi zavoj.
Najbolj pa je to opazit pri polnem zavoju da prideš iz asfalta na makadam....ko pride prednja kola na makadam (ena pa je še na asfaltu), avto kr skoči iz smeri (pač vidiš kako lahko kola spodkoplje) .
Najbolj pa je to opazit pri polnem zavoju da prideš iz asfalta na makadam....ko pride prednja kola na makadam (ena pa je še na asfaltu), avto kr skoči iz smeri (pač vidiš kako lahko kola spodkoplje) .
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Cherokee - ji so imeli drugače rešeno zadevo, oiroma drugačni reduktor, pa še ti se od modela do modela razlikujejo. Dizel je imel 2H - 4H - 4L. in je brez sredinskega differenciala.
4.0 limited je imel 2H - 4H fulltime (odprti diff) za vsakdanjo vožnjo - 4H parttime zaklenjen sr. dif - 2L.
grandi pa imajo po večini stalni 4 x 4 z sredinsko sklopko ki "zapira" diff.
4.0 limited je imel 2H - 4H fulltime (odprti diff) za vsakdanjo vožnjo - 4H parttime zaklenjen sr. dif - 2L.
grandi pa imajo po večini stalni 4 x 4 z sredinsko sklopko ki "zapira" diff.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
RangeRover napisal/-a:Pozdrav!
ker bom delal servis, me zanima na koliko (Nm) se zategujejo vijaki na
diferncialih - 34Nm
čep olja motorja - 34Nm
karter reduktorja - 20-25Nm (NP231 in NV242) ali 41-47Nm (NP 249)
svečke - 37Nm
menjalnik - 12Nm (to je podatek za novejši menjalnik 545RFE - GC WJ 4,7, za GC ZJ 5.9 ne vem)
hvala in LP
drgač si pa tukajle dolpotegneš delavniška navodila za GC klik 20 fajlov, 55Mb
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 91 gostov