Jeep GC 5.9 LX limited

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

Jeep GC 5.9 LX limited

OdgovorNapisal/-a RangeRover » To Jul 29, 2008 7:42 pm

Pozdrav!

Ker bi rad enkrat imel ameriško vozilo z velikim motorjem in lepim zovokm, se mi zdi na prvi pogled izbira Jeep GC 5.9 Ok. Avto je pri nas podcenjen, ima pa ves potreben konfort itd. Poleg tega je še dokaj dober terenc. Vem da ima avto veliko porabo cca 18 - 20 litrov.

Bolj kot poraba me zanima, kako so to vzdržljivi avtombili, na splošno. s samim motorjem verejetno ne bi smelo biti problemov. Kako je z menjalniki in ostalimi deli avtomobila? Če je potrebno kaj popraviti, o kakšnih vsotah je govora ? Kje to popraviti, razen na CJI.

so kakšne specifične zadeve na katere je potrebno biti pozoren pri nakupu tega avtombila?
Skratka v misilih immam tale voz, ga je kdo videl ali pa ga pozna. Kaj bi bilo potrebno menjati pri teh kilometrih na splošno?

Ali je kar se tiče vzdrževanja in dobave/cene delov velika razlika med 5.2 in 5.9.

hvala za odg. in lep pozdrav.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Sr Jul 30, 2008 9:01 am

A ti jaz odgovorim?
Avto je trenutno parkiran pri meni na dvorišču, ker mu bom danes zamenjal uparjalnik pri klimi. Od kar ga ima Ciril, ga jaz servisiram. Sem ga tud šel pogledat, ko ga je kupoval.
Avto je redno servisiran in dokaj lepo ohranjen. Vožen je bil po cesti in makadamu.
Glede stroškov je pa tako, pri nas so deli veliko cenejši kot na CJI.
Kaj dosti pa ne crkuje, tako da se ti ni nič za bat.

lp
Janez
Slika

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Sr Jul 30, 2008 9:37 am

No tebe sem čakal. :) Hvala za odg. janez. Imam pa še par vprašanj, upam da nisem težek.

Koliko časa pa si ga Ciril lasti ?

Je avtombil za kupit in vozit, ali je potrebno še kaj bistvenega $ narediti, zrihtati in koliko?

Glede na to da si dal že veliko GC čez, verjetno veš ali ima realne kilometre oz koliko jih naj bi imel

Dokaj lepo ohranjen, pomeni ? Je bil avto kaj zaleten ali razbit. Na slikah ni desnih bočnih napisov 4×4 in grand cherokee limited.

Meni se zdi da je glede na ponudbo na avto.netu, ta kar dobra izbira, ali pač ? Nekaj sem bral in praviš, da je 5.9 boljša izbira od 5.2.

Skratka hočeš povedati, da se avto izplača kupiti, ali pač?

hvala za odgovre in LP, a.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Sr Jul 30, 2008 11:34 am

Ja je za kupit.
napisov nima ker je bil bok barvan, ga je enkrat malo potegnil, že prejšnji lastnik.
Ciril ga ima dve leti.
Edino kar bo še enkrat v prihodnje za zamenjat sta levi kugli na prednjem mostu in en končnik.Za to pa ti bo po moje spustu pri ceni. :wink:

Drugače pa poklič pa ti še kej povem, da ne bom preveč tipkal.
Slika

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Sr Jul 30, 2008 12:54 pm

Okej te bom poklical. Hvala in Lp.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Ne Avg 03, 2008 8:36 pm

Pozdrav!

Avto videl od blizu. Je res lepo ohranjen, notranjost, zunanjost.

Edino kar je se mi zdi da ima malo zračnosti v volanskem mehanizmu, bojda je to za te avtombile normalno.

Zanima me če je tudi normalno, da se pri polnem obračanju po parkirišču denimo uklaplja zapora sr. diffa. Pač avto malo "vleče" in ravna...
ali je kaj narobe :oops:
Drugače pa prvi vtis, supper.

lp, a.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Avg 03, 2008 10:16 pm

Za zračnost v volanskem mehanizmu......jo mam tudi sam ampak verjemi da se navadiš....

Glede obračanja pa te točno ne razumem....Kok sem jaz seznanjen ima prikljopljiv sprednji pogon. Torej če nisi imel vklopljene 4x4 opcije potem srednji diff. sploh ni bil vklopljen oz. sprednji pogon sploh ni delal.

Če pa misliš da pri polnem zavoju po asfaltu malo skače in ga hoče ravnat ( tud gume znajo škripat če je polzek asfalt) , je pa to normalno....če se motim naj me nekdo popravi. Tudi osebni malo "čoha" z gumami pri polnem zavoju....ampak tam nimaš občutka ker je podvozje zasnovano drugač. Opaziš pa to pri polnem zavijanju na asfaltu kjer so ostanki šodra....prav slišiš kako ena kola spodrsava.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Avg 04, 2008 8:46 am

Grand cherokee ima quadra trac reduktor, nevem kera številka, v glavnem opcije so samo 4H --- N --- 4L, tako da ima avto stalni štirikolesni pogon z LSD zadnjim difom in verjetno visko skolopko sredinskega diffa.

Skratka avto bi se obnašal tako kot pri tebi lisko, če bi imel 4H fulltime.


Za primer Defender pri polnem obračanju ga nič ne ravna in nič ne čoha, zvija ....

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Avg 04, 2008 10:58 am

AHa torej ma stalni štirikolesni pogon. Moj ma opcije 2H,4H, N in 4L. Pri 4H je pri men zapora srednjega difa. Če na asfaltu vklopim 4H pol je dejansk polni zavoj skoraj nemogoč, ker avto dobesedno prime. Pri polnem zavoju pri 2H pa hoče avto malo silit iz smeri....na makadamu pa se sliši kako hoče it malo ena kola iz smeri. Je pa res da ne skače in da lepo nardi zavoj.
Najbolj pa je to opazit pri polnem zavoju da prideš iz asfalta na makadam....ko pride prednja kola na makadam (ena pa je še na asfaltu), avto kr skoči iz smeri (pač vidiš kako lahko kola spodkoplje) .

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Avg 04, 2008 11:33 am

Cherokee - ji so imeli drugače rešeno zadevo, oiroma drugačni reduktor, pa še ti se od modela do modela razlikujejo. Dizel je imel 2H - 4H - 4L. in je brez sredinskega differenciala.

4.0 limited je imel 2H - 4H fulltime (odprti diff) za vsakdanjo vožnjo - 4H parttime zaklenjen sr. dif - 2L.

grandi pa imajo po večini stalni 4 x 4 z sredinsko sklopko ki "zapira" diff.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Po Avg 04, 2008 11:50 am

NO pol če paše bi moral jaz dobit reduktor od 4.0 cherokeeja:) Ker včasih ( sploh pozimi) pogrešam stalni 4 kolesni pogon . Malo je nerodno kr naprej prekljapljat med 2H in 4H. Sploh pa avto ob vklopu 4H postane nemirn.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Po Avg 04, 2008 2:03 pm

Bolj verjetno si čutil zadnjo blokado. Bom še sam probal
lp
Slika

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Po Avg 04, 2008 2:54 pm

@marolt: Probaj. V naprej hvala.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Sr Sep 24, 2008 1:54 pm

Pozdrav!

ker bom delal servis, me zanima na koliko (Nm) se zategujejo vijaki na

diferncialih
čep olja motorja
karter reduktorja
svečke
menjalnik

hvala in LP

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Sep 24, 2008 11:15 pm

RangeRover napisal/-a:Pozdrav!

ker bom delal servis, me zanima na koliko (Nm) se zategujejo vijaki na

diferncialih - 34Nm
čep olja motorja - 34Nm
karter reduktorja - 20-25Nm (NP231 in NV242) ali 41-47Nm (NP 249)
svečke - 37Nm
menjalnik - 12Nm (to je podatek za novejši menjalnik 545RFE - GC WJ 4,7, za GC ZJ 5.9 ne vem)

hvala in LP


drgač si pa tukajle dolpotegneš delavniška navodila za GC klik 20 fajlov, 55Mb
Slika

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Sep 25, 2008 4:31 pm

Zaj pa ne vem al sam jaz ne najdem free navodil al jih ni ? Rabu bi pa tud jaz za čirota 96 dizla.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Pe Nov 14, 2008 5:56 pm

Kaj lahko na stock podvozje GC ZJ 5.9, nič dvignjen, nataknem 245/75R16 pnevmatike ?

hvala.

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Ne Nov 16, 2008 6:17 pm

Zanima me pri čirotu,kaj vse je treba razdreti v prvem diferencialu, da odstranim polosovino?Hvala za odgovore že naprej!

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Ne Nov 16, 2008 11:43 pm

Kleno napisal/-a:Jaz sem imel gor 245/70/16, pa je šlo. Malo mi je popraskalo plastične notranje blatnike spredaj. Če boš dal gor 75 in po možnosti še kakšen grob profil, bi svetoval, da te plastike odstraniš. Drugače ne bi smelo biti težav.


Zakon. Komi čakam.

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Po Nov 17, 2008 7:09 am

Pri prednji polosovini ne rabiš odpirat pokrova diferenciala.
Gume, diski, 3 vijaki na ohišju ležaja in v glavnem je to vse.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Po Nov 17, 2008 10:18 am

Sprašujem za cherokeee ne GC,zamenjava križa polosi.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 52 gostov