najboljši izbor?

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...

Kateri avtomobil za na pot okoli 1/4 sveta?

Lada Niva
1
2%
Mitshubishi Pajero
5
11%
Staro toyoto
20
44%
PUCHa
5
11%
Nissan Patrol/terrano
10
22%
Pustite še landroverja doma in izberite karkoli od zgornjih =)
4
9%
 
Skupaj glasov: 45

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

najboljši izbor?

OdgovorNapisal/-a robekdom » To Sep 02, 2008 1:57 pm

Živjo vsem =)
S kolegi načrtujemo expedicijo v centralno azijo-overland, za drugo poletje. Odločiti se moramo za primerna vozila, tu pa se obračam na vas, da pomagate z idejami če se le da. Pot bo dolga 15.000 km+ po trasi SLO-ukraina-rusia-kazahstan-uzbekistan (puščave)-tadžikistan(gore, pamir, gorske ceste na 4000m)-kazahstan in nekako nato domov.
Skupaj nas bi potovalo 6 oseb (za krajši čas 8 ) v dveh avtomobilih.
Prvi avtomobil bo LR discovery1(95), ker ga imamo doma že zelo dolgo in nima skritih kvarov, plačano pa že ima registracijo, če gremo ali pa ne, pa tudi če ne pride domov, ne bo prehude izgube.
Ideja za drugi avto pa je ta da mora biti, zanesljiv, a preprost za popravljanje, udoben za tisoče km po ravnih asvaltnih cestah, ne preveč požrešen, dizel (ali pa sposoben iti na 80 oktanski bencin v teh krajih, je tudi 91 oktanski, a se ga v odročnih krajih ne dobi, + ni tok občutljiv na vodo+ rezerva gre v oba avtomobila enaka) ter naj bi bil v rangu do max 5000 eurov, raje pa manj, oz tudi 5000 ni problem, če ga lahko nato dobro in hitro prodamo spet doma (važna je razlika) Zelo pomembni pa so tudi rezervni deli, saj so v teh krajih zelo odvisni od znamke in tipa vozila. Rja ali estetika nista tako pomembni kot delovanje!!!
Ideje:
LADA NIVA: odlična glede delov in bencina, problem je ker ne vem ali se sploh dobijo več kot 3 vratne (bi bilo fino), ni zelo udobna in ne vem kako bi po ravni cesti držala tisoče km.100 km/h polno naložena. Poraba je pri 1.6 srednja žalost. V puščavah in vročini ne vem kako se obnese. Bancinski tanki zelo zelo premajhni, zato ostane po mnogo kanistrih rezerve zelo malo prostora v prtljažniku. + zražno polnjenje na 4-4500 m ne diha še teže kot mi=), ali to morda ni tak problem?

PUCH:zanesljiv, policijski, zgonjen? Ne vem še kako je z deli, a so kakšni standard mercedesovi ali je vse posebno. Zapore vseh diferencialov + močna streha + relativno veliko prtljažnika in prostora. Poraba je +- OK, kako je z parametrom 100km/h cel dan? Kako ga zdela višina? Ali je turbo ali ni? Nekaj takega:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2112282#

NISSAN TERRANO: 15 let star?

MITSHUBISHI PAJERO: Dolgi, dizel. Kako je z zanesljivostjo? Trpežnostjo? Ali so turbo? Nekaj takega:http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2265986

TOYOTA LC 60: Dosti prostora, poraba +-OK, preprost, a že kar star, ali je to že prestaro? Če ga pripeljemo nazaj, bi se ga dalo za dobro ceno vrjetno hitro prodati, ali pa kar ohraniti. Problem so deli, ker za novejše bi se še kaj dobili, to so pa CCCP kraji, kjer za čas CCCP ni bilo teh toyot, in verjetno nimajo nič delov zanje. Ali je Turbo?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1793380

TOYOTA 4RUNNER? Ne vem kako je z porabo, deli, je udobna in velika, Kakšna je sploh šansa da za ta denar dobiš normalno toyoto, koliko te pridejo dragi servisi in kako je z prodajno vrednostjo kasneje?
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=2258919

NISSAN PATROL: Dolgi, Kako je z porabo, prostorom in udobjen in z 100/h celi dan. Ne prodaja se skoraj noben v našem okvirju.

SUBARU LEGACY: Zakaj so stari tako 'poceni'? Ok za ceste, v gorah in puščavah pa bi mu znalo hito zmanjkati sape saj so ceste ponekod zelo slabe (bolje je voziti off road ob cesti!!)

Kaj si mislite? Predlogi, izkušnje. Naj vsak pokomentira vsaj kak del, če pozna avtomobile. Ali je še kaj kar bi prišlo v izbor?

Hvala za trud :D

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » To Sep 02, 2008 2:56 pm

Glede na tvoje pisanje se ti še edino discovery dopade (pri vseh ostalih imaš neke pomisleke), tako da mislim da najboljše da vzameš še enega istega, kot ga imaš, poiščeš šibke točke avta in vzameš najpomembnejše dele s sabo in imaš za oba rezervo.

Glede porabe, mislim da se pri vseh naštetih začne nekje pri 12 litrih, kje pa se konča je pa težko rečt, sploh na takšnih terenih.
Extremely anti diesel guy
It's better been judged by 12 then carried by 6.

romi
Prispevkov: 55
Pridružen: Sr Nov 16, 2005 9:15 pm

OdgovorNapisal/-a romi » To Sep 02, 2008 3:26 pm


Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » To Sep 02, 2008 4:32 pm

Živjo, ja z Discoverijem je pač tako, da je daleč najcenejši, ker ga že imam. So pa z landroverjem hitro problemi, pa njihovimi muhe, tako da bi bila dva pomoje recept za težave, je pa res da bi potem z enimi deli podelal oba. Pa še dele se dol sploh ne dobi, to je samo kaj zasilno popraviš. Naš je zaenkrat tisti 'nepokvarljivi' LR in ga dobro poznam, pri nakupu staregaavtomobila pa nikoli ne veš, kaj te čaka, sploh če kupuješ LRja.
Drugače pa je predlog vreden razmisleka.
Pa še disco mi pije 7,5-8l/100km!!! Polno naložen gotovo ne čez 10, vsak drug bo pil več, lepo pa bi bilo imeti povprečje do 25 na dva avtomobila, po ravnem seveda, drugače gre na uro =)
Hvala tudi za ta link, sem ga hotel dati sam, pa mi je ušlo iz glave =)
Se zelo lepo vidi stanje cest v tem delu sveta in razmere na poti. Priporočam pa ogled vsem, so lepe slike.
Naša pot je bila prvotno zamišljena točno tako (že pred leti), sedaj pa se bomo kavkazu raje izognili.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Sep 02, 2008 6:22 pm

Jst bi se osebno odločil za subaru legacy.

Uporabniški avatar
zuki
Prispevkov: 660
Pridružen: Ne Apr 04, 2004 1:18 pm
Kraj: nova gorica
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zuki » To Sep 02, 2008 6:48 pm

malo mimo ampak n morem drgac
ti nebivedu-sm skor sigurn da mas na kurcu tetoviran znak od subaruja :twisted: za napis pa dvomim k zmanka placa
lp
lp zuki
Slika

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » To Sep 02, 2008 6:58 pm

Legacy je tudi dober glede porabe, samo ne vem kako bi se to čez sipine prekopal. Polno naložen z osebami in stvarmi. Fino bi bilo tudi da pride čez ene pol metra vode, ker nimajo vse ceste tu mostov, poleti, ko se sneg v gorah topi pa potoki hitro narastejo. Problem so tudi celinske nevihte, ki vse spremenijo v grozno blato. A ima reduktor?
Kaj pa mislite glede višin? Koliko turbo na 4000m pomaga?
Najbolje bi bilo, če nam kdo posodi ($) zrihtan 4x4 za expedicijo avto (......hahaha, prej bo kdo ženo posodu, kot tak avto :D :D :D )

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » To Sep 02, 2008 7:11 pm

zuki napisal/-a:malo mimo ampak n morem drgac
ti nebivedu-sm skor sigurn da mas na kurcu tetoviran znak od subaruja :twisted: za napis pa dvomim k zmanka placa
lp


Haha, dobra. :kaj_takega_pa_se_ne:

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » To Sep 02, 2008 8:21 pm

robekdom napisal/-a:Legacy je tudi dober glede porabe, samo ne vem kako bi se to čez sipine prekopal. Polno naložen z osebami in stvarmi. Fino bi bilo tudi da pride čez ene pol metra vode, ker nimajo vse ceste tu mostov, poleti, ko se sneg v gorah topi pa potoki hitro narastejo. Problem so tudi celinske nevihte, ki vse spremenijo v grozno blato. A ima reduktor?
Kaj pa mislite glede višin? Koliko turbo na 4000m pomaga?
Najbolje bi bilo, če nam kdo posodi ($) zrihtan 4x4 za expedicijo avto (......hahaha, prej bo kdo ženo posodu, kot tak avto :D :D :D )


Subaruji so poceni, ker imajo tako kot vsi japonci (tut zukijev nissan) zelo slab pleh in hitro začne gnit, ker pa je to delaven avto, ga noben prov dost ne štima in pleh gre k vragu. Mehanika je pa sigurno boljša od vsakega nissana (ki je med drugim en velik jajc). Mašina ti ne bo shodila, pa tut če gre jermen, ga samo zamenjaš (bokserju namreč ne morejo udarit skupaj bati in ventili (izjema je subaru turbo - katerikoli turbak(legacy, impreza, forester)), dela na vsak bencin (ker ima knock senzor že od leta 1990 - takrat nissan še vedel ni kaj je to avto) in sam računalnik nastavi predvžig.
Tako da je legacy kr odličen avto, problem je samo oddaljenost od tal.
Moči mu pa niti ne bo zmanjkalo, ker ima ravno tako reduktor kot terenci, če se pa malo potrudiš dobiš pa še tak primerek, ki ima LSD diferencial zadaj.

Drugače pa je kolega šel na malo daljšo pot z foresterjem.
http://damjanvrencur.blogspot.com/

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » To Sep 02, 2008 11:28 pm

Zanimivo, bom še malo poštudiral tudi to možnost. Kakšna je pa primerjava kvalitete nissan-mitshubishi? Videl sem da so šli neki slovenci z pajerotom v himalajo?
Glede na anketo je pa zanimivo? =) toyota kar dobro na 1. mestu.
:roll:

trco
Prispevkov: 482
Pridružen: Ne Jan 25, 2004 6:15 pm
Kraj: LJUBLJANA
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a trco » To Sep 02, 2008 11:53 pm

DRUGAČE PA ZDAJ KO BOJO VSE POSREDNIKE ZJEBAL BO PA TUDI PATRIJA POCENI. :D

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Sr Sep 03, 2008 9:07 am

Lepa tura.

Ker še nimate drugega avtomobila, vzemi tistega, ki je najbolje ohranjen, pa ne prav majhnega, mislim da trivratne verzije odpadejo ker je premalo prostora, poleg tega pa je vožnja udobnejša v daljših različicah.

Občutek imam, da vam je point izleta kupit avto pred izletom čim ceneje in ga potem čim dražje prodati. :roll:. malo denarja malo muzike :)

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » Sr Sep 03, 2008 10:39 am

Živjo, prvotni plan je bil iti z UAZi na kavkaz (z ladjo čez črno morje) in pol tam bluzit okoli in nazaj isto. Zato smo nabavili dobrega uaza in ga povsem poštimali, sedaj pa ko smo se zaradi politične situacije na kavkazu odločili spremeniti plan poti na veliko, veliko daljšo turo, uaz nekako ne pride več v poštev, kljub temu da bi imeli dele zanj na vsakem koraku, zaradi tisočev in tisočev kilometrov, ki so v planu. Potrebno je nekaj veliko bolj udobnega, tudi hitrejšega (da lahko dva avtomobila skupaj delata100/h 15h ali več)
Sledilo je razmišljanje kako najceneje do terenca, ki bi zmogel pot, nato pa smo malo premislili in ugotovili da za malo denarja dobiš malo muzike, zato smo mejo premaknili na okoli 5ooo eurov, ker za to dobiš zmerno kripo, ki ima izglede da še dela, se da še relativno enostavno popravit in nato prodati doma, pa to ne da bi kaj zaslužili veliko. Če kupimo kripo za 2000 eurov in jo pripeljemo nazaj jo bolj težko prodamo celo za več kot 1000 eurov, če jo sploh pripeljemo. Če pa kupimo avto za 5000 in ga pripeljemo nazaj (večja šansa) ga pa pod ceno za kakih 3000 damo naprej, da se ne valja doma. še vedno nas 'stane' 2000, le avto je boljši =)
Problem, je pa če ga sesujemo, v kakšni nesreči, potem gre 5000 eurov po vodi, vedar smo se odločili, da smo pripravljeni tvegati to za udoblje in zanesljivost in to mejo tveganja postavili na 5000 eurov.
Če kupimo toyoto za 15000 eurov, bi bilo verjetno super, brez dvoma samo ...... pol pa pride svizec pa 15000 eurov študentom v celofan zavije :D

To je low budget trip, da ne bo pomote :D :wink:
...dvignjen na lokalnim razmeram potreben nivo, z ax res ne bi šlo.

Iščemo avto za ta namen, v tem okvirju za katerega je največja šansa da nas pripelje domov preko gore kilometrov in slabih cest (+-udobno)

Kaj si mislite o predlogih? :roll:

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Sr Sep 03, 2008 11:01 am

Ne vem če boš tule dobil odgovor, ki ga pričakuješ. Jaz kot lastnik JEEP-a ti vsekakor ne bom priporoča toyote ali nissana in tako mislim da bo tudi z drugimi, vsak pač svoje hvali.
Kar se tiče delov mislim da edin z nivo in UAZ-om nebi bilo probleme zanje, z vsemi ostalimi avti pa bo verjetno malo večji problem kakšen del dobit, ampak ta dva avta mislim da odpadeta za takšno pot.

Ste si pa to zadali zelo velik projekt z zelo malo denarja, sej verjamem da imate radi avanture, ampak ta je kar huda po moje.
Sma bila dva kot študenta v alpah od chamonix-a do monte carla, sicer z novim wranglerjem, tako da avto ni bil problem, pa je bil vseeno hudo velik zalogaj, na srečo so bili še sponzorji, pa domači,...

Mislim da nimaš kaj dosti izbire (toyota, pajero, patrol) preprosto si izberi tistega ki ti je najbolj všeč in na pot z njim, pa upaj na najboljše.
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Sep 03, 2008 12:05 pm

Glej, na taki turi bo verjetno probelm z vsakim terencem. Mislm, greš se neko avanturo z budžetom za 5k €. To je čist premal da bi dobil kaj solidnega pa neglede na to al je to toyota, nissan, subaru,...

Prestav za par mescev, mal pršpari in si kupi nekaj v rangu vsaj 8-10k € pa bo verjetn veliko varneje in zanesljivo. Konec koncev je pa važn da je motor poštiman, pa da ma dost ola in ustrezno hlajenje. To je pa tut use kar rab. Itak pregledaš končnike, nihajke, kakšen lager sabo vzameš, pa filter zraka, olja, goriva, pakne, zavorne ploščice, klinasti jermen in še kaj.

Ravbar je z 15 let staro toyoto obkrožu svet pa ni mel nobenih problemov z motorjem. Pomoje jih nebi mel tudi moj nissanom al pa mitsubishijem, subarujem.

Kolega z Belgije je šel z Lr-jem do južne afrike pa je ugotovil da bi celo pot lahko prevozil tudi z sprednjim pogonom.

Slovenci so šli pred leti z katrcami preko sahare, lybije do južne republike. Pravtako italjani z pandami. Vse se da očitno.

Je za razmislt ali se terenc sploh splača. Mislm da je subaru kar dober kompromis. Ima udobje osebnega avtomobila. Gre pa zelo solidno tudi po terenu.

RangeRover
Prispevkov: 727
Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm

OdgovorNapisal/-a RangeRover » Sr Sep 03, 2008 12:24 pm

se strinjam s filkoom in dimenom.

Nekaj računat porabo in gledati kateri manj pokuri je brezveze, ker vsi žrejo okol 12 ali več, če so pa extremne razmere pa še več. verjetno iščete dizle.

Povedti moraš tudi kako resno se mislite vozit po terenu, ker potem je 5k€ ravno dovolj da opremite 2 avtombila, ki jih seveda že imate. Gume, pjaštre, gurtne, liftjacki, vzmetenje ..... poleg celovitega servisa.

Ne vem, kje se vi sicer vozite z diskajzlom, da vam kuri 7.5. Ne poznam nikogar, ki bi mu pil tako malo.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Sep 03, 2008 1:13 pm

Na potovanju v te kraje je po mojem največji problem imeti tak avto, ki lokalnim lopovom ne bo dal vtisa, da si poln denarja ali jim bo pa pomenil zanimivo zalogo delujočih rezervnih delov. Se spomnete zbiranja odkupnine ali pomoči za dva fanta z Lado Nivo iz, kje že, Zasavja, ki so ju pred leti ugrabili tam nekje?
Avantura je že narediti to pot, ni si treba še izbirati extremnih puščavskih in visokogorskih etap.
Zato vam predlagam nakup dveh starih krip, kakrših kakršnih v tistih krajih ni in da se že na daleč vidi, da si recimo neravnopremožen študent. Po mojem je idealna katrca.
Poišči malo po medmrežju tisto, kar so zapisali udeleženci že tradicionalnega dobrodelnega rallya iz Londona v Ulan Bator (Mongol Rally) z avtomobili, ki nimajo več kot 1.000 kubikov (ali nekaj podobnega). Prav luštni potopisi so nastali.
Recimo tale video: http://www.youtube.com/watch?v=PGLS8Ef460s
Kakor koli se boste odločili - uživajte in srečno!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » Sr Sep 03, 2008 6:48 pm

Živjo,
vse to ste kar lepo napisali. Kompromis, ki ga mi iščemo pa nekje vsredi, ne ravno katrca, ampak kar pošteno zgonjen terenec, ki bo šel do kjer bo šel, potem se bomo pa že znašli. Tudi sam vem in razumem, da je dejansko 5000 eurov ravno zadosti za servise in začetek resne opreme, zato bomo večkrat zakopani, obtičani, pašačili na vrh hriba, določenih stvari se pa pač ne bomo lotili, to ni dakar =) ampak naj bi bil en lep trip, v dobri družbi, ki si ga prav po takih pripetljajih zapomniš.
Drugače pa znamo rusko, in to je v vseh krajih glavni jezik sporazumevanja,in velika prednost in to se pred drugo hladno definitivno vojno splača izkoristiti in pogledati te kraje.

Uporabniški avatar
mjelen2
Prispevkov: 137
Pridružen: So Mar 22, 2008 8:29 pm
Kraj: Žalec Okolica Ponikva pri Žalcu

OdgovorNapisal/-a mjelen2 » Sr Sep 03, 2008 6:58 pm

Filko napisal/-a:Ne vem če boš tule dobil odgovor, ki ga pričakuješ. Jaz kot lastnik JEEP-a ti vsekakor ne bom priporoča toyote ali nissana in tako mislim da bo tudi z drugimi, vsak pač svoje hvali.
Kar se tiče delov mislim da edin z nivo in UAZ-om nebi bilo probleme zanje, z vsemi ostalimi avti pa bo verjetno malo večji problem kakšen del dobit, ampak ta dva avta mislim da odpadeta za takšno pot.

Ste si pa to zadali zelo velik projekt z zelo malo denarja, sej verjamem da imate radi avanture, ampak ta je kar huda po moje.
Sma bila dva kot študenta v alpah od chamonix-a do monte carla, sicer z novim wranglerjem, tako da avto ni bil problem, pa je bil vseeno hudo velik zalogaj, na srečo so bili še sponzorji, pa domači,...

Mislim da nimaš kaj dosti izbire (toyota, pajero, patrol) preprosto si izberi tistega ki ti je najbolj všeč in na pot z njim, pa upaj na najboljše.



Filko Uaz ni za take ekstremne primere vsaj si že enkrat povedal ,da ni vzdržliv terenec ker se vse kar polomi boljša izbira je jeep Wrangler .
:D

Uporabniški avatar
Filko
Prispevkov: 337
Pridružen: To Jan 06, 2004 7:58 am
Kraj: Nazarje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Filko » Sr Sep 03, 2008 7:05 pm

Ja saj sem napisal da UAZ in niva nista za takšno pot, ampak dele bi pa verjetno dobil za nju v tistih koncih.

Wrangler je premajhen avto za takšno pot po moje, pa še bencinar je k žere da je kar hudo :shock:
Extremely anti diesel guy

It's better been judged by 12 then carried by 6.

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » Sr Sep 03, 2008 9:25 pm

Niva In Uaz sta odlična, če nimaš v njih za preživeti toliko kilometrov in toliko časa. Dele se dobi, kot keks, sploh za uaza, v vsaki vaški trgovini z hrano.
Direktnega odgovora mi tu seveda nihče ne more dati, je pa vaše poznavanje svojih avtomobilov, in morda izkušnje teh, ki ste morda vozili dva od teh veliko vredno in lahko za nas bolj koristno, kot se vam zdi.
Pred odločitvijo, se bomo zapeljali in se vsedli v večino izmed teh avtomobilov, da vidimo, koliko nam klop paše na rit, in v katerem bomo najlažje preživeli to pot.
Še kakšne ideje, je morda še kje kakšna dobra kripa pod skednjem?
:wink:

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Sr Sep 03, 2008 10:20 pm

Če ste res tako omejeni z budgetom in toyote/nissani/... zaradi €€€ ne pridejo v poštev (vsaj ta solidni ne) bi ti jst priporočal lado nivo (zuki a si mislu kaj druzga?! :D ). :lol: Eno nastavljivo in dobro/udobno (!!!) podvozje bi nataknu gor in zamenjal sedeže z kakšnimi bolj udobnimi. Pomoje bi se dalo peljat kar solidno, kar se pa morebitnih okvar tiče, deli verjetno nebi bli problem.

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 539
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » Sr Sep 03, 2008 11:29 pm

Jaz bi resno razmislil o varianti dveh enakih avtov in setu kritičnih rezervnih delov s sabo.
Potem bi premislil pot, poizkusil potlačiti ego in se odločil, da bo 99.99% ali še več vožnje po cestah. Makadamskih, kolovozih, luknjastih, jamastih, s hudourniki počesanih, ampak še vedno cestah.
Potem bi z roko na srcu pregledal budget, tisti goli, brez maminih priboljškov v sili.
In se odločil.
2x katra ali kaj podobnega - zakon.
oziroma če je malo več cvenka
2x subaru legacy zgodnjih generacij
oziroma če je cvenka še malo več (tu nekako se mi zdi je meja, kar si boš prav gotovo prizadeval pripeljati tudi nazaj domov)
2x subaru forester zgodnjih generacij
in če s cvenkom ni tak problem
2x resni terenec.

O legacyjih je za razmisliti, ker (z malo šoferjeve vaje) zmorejo veliko, sploh če ti ni škoda odbijačev in njih plastike.

Al sem pameten na prvem postu ... :oops:

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » Sr Sep 03, 2008 11:57 pm

Kar me je resnično presenetilo pri tej temi je to, kako skeptično ste se vsi lotili starih krip in da večina verjame da ni šanse da bi teh 15kkm morda uspeli narediti z takim avtom, ki ga dobiš za ta denar.
Po cesti bi bilo 99%, sicer slabi, je pa tako, da če greš z subarujem potem se ogneš kakšnemu zanimivemu ovinku s poti, skratka, pot se prilagodi avtomobilu, zato je tu izbira zelo pomembna. Kaj pa kaka toyota 4runner?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 93 gostov