poliranje ali barvanje alu felten??
poliranje ali barvanje alu felten??
poliranje ali barvanje alu felten?? vprašanje je zdaj?
kaj lahko naredim z tako grdo nagrizenimi feltnami
jaz sem študiral da bi jih prebarval zunaj, tiste temno sive krogce bi pa pustil take kot so ker je barva v njih kot nova nič poškodovana.
kako je potem z luščenjem barve (spreja) z aluminija
kako gre pa z poliranjem a kje to delajo in kolk stane??
kaj lahko naredim z tako grdo nagrizenimi feltnami
jaz sem študiral da bi jih prebarval zunaj, tiste temno sive krogce bi pa pustil take kot so ker je barva v njih kot nova nič poškodovana.
kako je potem z luščenjem barve (spreja) z aluminija
kako gre pa z poliranjem a kje to delajo in kolk stane??
Nazadnje spremenil maggio, dne Sr Jan 21, 2009 9:31 pm, skupaj popravljeno 4 krat.
ruljo napisal/-a:jaz bom tudi zdaj barval alu platišča. Sem se pozanimal in so mi rekli naj jih s finim brus papirjem spucam, ma ne preveč da ne pridem do aluminija ker potem je potrebna podlaga. Potem pa enostavno pobarvaš z normalno barvo.
ja ampak pri meni je že precej globoko nagrizeno tako da bo najbrž potrebna podlaga - a to je navadna temeljna barva al kaj posebnega??
Nazadnje spremenil maggio, dne Sr Jan 21, 2009 9:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
slayer napisal/-a:Kaj pa eloksacija?
sem malo pogledal na netu in nikjer ne vidim da bi kdo govoril konkretno o ceni storitve.
če je to draga zadeva potem raje kupim druge feltne.
Nazadnje spremenil maggio, dne Sr Jan 21, 2009 9:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
evo npr: Sika:
vir: http://www.sika.si/home/ind/ind_faq.htm
Sika® Primer-210 T je primeren za predpripravo površin, kot so: ABS, umetne mase, Aluminij, PES,…
vir: http://www.sika.si/home/ind/ind_faq.htm
And on the 8th day God created Land Rover
najbolje na roke.....vsaj tako sem jaz poliral pokrov ventilov na alfi giulietti, 2.0, z polirno pasto "Leskin" od Kemostika....pokrov se je svetil kot bi bil kromiran.....vsaj za en čas, potem spet matira
na platiščih, luknje, neravnine ok korozije in podobno, prvo dobro očistit, potem primer, pa kit, ali epoxy alu (tekoča kovina), zbrusit, še dvakrat al trikrat primer in nazadnje šprickit in barvo
ali pa daš kakšnemu ličarju felge urediti, če hočeš imeti pošteno
so pa tudi firme, ki se profesionalno ukvarjajo z poliranjem alu platišč, sam se moram spomnit.......
na platiščih, luknje, neravnine ok korozije in podobno, prvo dobro očistit, potem primer, pa kit, ali epoxy alu (tekoča kovina), zbrusit, še dvakrat al trikrat primer in nazadnje šprickit in barvo
ali pa daš kakšnemu ličarju felge urediti, če hočeš imeti pošteno
so pa tudi firme, ki se profesionalno ukvarjajo z poliranjem alu platišč, sam se moram spomnit.......
And on the 8th day God created Land Rover
trco napisal/-a:edino kar je kvalitetno......da ni luščenja in ostalih oslarij in popravljanja non stop.......
1-peskanje
2-temeljna barva
3-pokrivna barva
Se strinjam,
1. sezuj feltne iz gum
2. peskanje in navarjanje če je kje potrebno
3. brušenje, da zgladiš površino (delal sem ročno)
4. temeljna barva (primer) za aluminij obvezno
5. pokrivna barva (2 tanjša sloja)
6. prozoren lak (2 tanjša sloja)
Pri lakiranju roba feltne pazi, da boš fino zalil tudi proti notranjosti, da se ti tam ne bo luščilo.
Kjer imaš ti luknje lahko "abdekaš" in noter pobarvaš s temnejšo pokrivno barvo.
Tako sem naredil jaz, pa je že 2 leti mir in se nič ne lušči.
Dela je res dosti. Potrebuješ VELIKO potrpljenja ampak na koncu je efekt odličen. Stroški pa tudi niso tako ekstremni.
P.S. prijateljski nasvet: vzami si čas za to delo, ker drugače boš imel s popravljanjem VELIKO več dela, pa še skos boš gledal take feltne ...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 174 gostov