Vse o UAZu
Mogoče kot zanimivost, da so velika večina teh delavniških izrazov nemške popačenke in nimjo nobene veze z žabarstvom.
Npr. dromel, pakna, lajtnga, fergazer, feder, ror......
Primorci pa so povzeli bolj italijanske izreze
npr. tubo, lampa, moco, kušineto, ......
Sam sem pa seveda za to, da se na forumih piše Slovensko
Npr. dromel, pakna, lajtnga, fergazer, feder, ror......
Primorci pa so povzeli bolj italijanske izreze
npr. tubo, lampa, moco, kušineto, ......
Sam sem pa seveda za to, da se na forumih piše Slovensko
dolsina napisal/-a: Z nojščkam pa abrazi.
Kje si pa bil polet? Mal sm biu na murjii.
Aja? Zakva so te pa zaprl?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Smo bili v nedeljo v Strugah, gospod Jože mi je z velikim veseljem razkazal svojo stvaritev UAZ-a z MB 200 motorjem. Tudi sam sem bil zelo navdušen,
tako da je končna odločitev padla, definitivno si želim imet tak avto.
Hkrati bi se tudi zahvalil na izredni gostoljubnosti, preden bo pa moj UAZ končan, se bom pa verjetno še parkrat oglasil
tako da je končna odločitev padla, definitivno si želim imet tak avto.
Hkrati bi se tudi zahvalil na izredni gostoljubnosti, preden bo pa moj UAZ končan, se bom pa verjetno še parkrat oglasil
kaskae napisal/-a:Smo bili v nedeljo v Strugah, gospod Jože mi je z velikim veseljem razkazal svojo stvaritev UAZ-a z MB 200 motorjem. Tudi sam sem bil zelo navdušen,
tako da je končna odločitev padla, definitivno si želim imet tak avto.
Hkrati bi se tudi zahvalil na izredni gostoljubnosti, preden bo pa moj UAZ končan, se bom pa verjetno še parkrat oglasil
Zdravo jaz sem mel v uaz-u 300d + menjalnik 200 d je mal švoh zdaj pa v enega uaz-a dajem motor Bmw 320i je že skoraj končan lahk prideš na ogled !
Lp uaz
kaskae napisal/-a:Meni se zdi 72 konj kar dovolj, avto je kar precej bolj posločen, kot v originalu, je pa tudi precej hiter z mercedesovim menjalnikom, tko da jaz študiram da bi obdržal originalen menjalnik.
Kako za vraga si zbasal 300d noter ?
Aje bil to ta star motor 5 cilindrov, ali novejši z 6-imi ?
Brez problemov stari motor w 123 300 d menjaj menjalnik ,ker drugač 80 kmh na uro in konc z mercedes-ovim pa 120 kmh na uro maš nekaj rezerve drugač se pa s tem autom ne voz več ,kot 90 kmh na uro ,ker bo diferincjal šel k vragu .
Ma dej po resnici povej kakšno porabo ma ,ker nekateri pravijo 12 na 100 ja pa pravim ,da na 50 km z mercedes-ovim 300 d 11-13 l na 100.
lp uaz
Jaz mislim vgradit kak MB diesel iz serije 124, prav tak, kot ga ima g. Jože
Ne vidim pa smisla vgrajevat menjalnik s katerim greš lahko 120km/h in več, če pogoni tega ne pustijo, poleg tega z dolgim menjalniškim razmerjem izgubljaš vlečno moč, tako da res ne vidim nič pozitivnega v temu, avto bo narejen predvsem za terensko vožnjo, tako da če bo šel po asfaltu 80km/h bo več kot dovolj.
Glede porabe mi je g.Jože povedal da naredi cca 400 km z enim tankom, torej porabi okrog 11l/100 km
Ne vidim pa smisla vgrajevat menjalnik s katerim greš lahko 120km/h in več, če pogoni tega ne pustijo, poleg tega z dolgim menjalniškim razmerjem izgubljaš vlečno moč, tako da res ne vidim nič pozitivnega v temu, avto bo narejen predvsem za terensko vožnjo, tako da če bo šel po asfaltu 80km/h bo več kot dovolj.
Glede porabe mi je g.Jože povedal da naredi cca 400 km z enim tankom, torej porabi okrog 11l/100 km
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
- PUCH G-clase
- Prispevkov: 180
- Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
- Kraj: Žalec
Uaz ima veliko porabo zaradi tega, ker je motor v osnovi narejen za 76 oktanski bencin, pri nas ga nikoli niso imeli, v rusiji sploh vzhodno od Moskve pa je kar pogost.
Za takšno gorivo mora imet motor kompresijsko razmerje 7:0, kar pa je pri uporabi našega bencina zelo slabo, možna rešitev je povečanje kompresijskega razmerja na vsaj 9:0, kar bi se dalo, če bi porezkal glavo in dal tanjše tesnilo, vprašanje pa je za koliko milimetrov bi se dalo porezkat glavo. S tem bi pridobil tudi par konjev na moči motorja.
Vse to je zgolj teoretično, praktično pa tega še nisem preizkušal, bom pa enkrat ko bo čas razdrl UAZ-ov motor in pogledal kaj se da narest u praksi
Za takšno gorivo mora imet motor kompresijsko razmerje 7:0, kar pa je pri uporabi našega bencina zelo slabo, možna rešitev je povečanje kompresijskega razmerja na vsaj 9:0, kar bi se dalo, če bi porezkal glavo in dal tanjše tesnilo, vprašanje pa je za koliko milimetrov bi se dalo porezkat glavo. S tem bi pridobil tudi par konjev na moči motorja.
Vse to je zgolj teoretično, praktično pa tega še nisem preizkušal, bom pa enkrat ko bo čas razdrl UAZ-ov motor in pogledal kaj se da narest u praksi
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
kaskae napisal/-a::stari_pridiga: Uaz ima veliko porabo zaradi tega, ker je motor v osnovi narejen za 76 oktanski bencin, pri nas ga nikoli niso imeli, v rusiji sploh vzhodno od Moskve pa je kar pogost.
Za takšno gorivo mora imet motor kompresijsko razmerje 7:0, kar pa je pri uporabi našega bencina zelo slabo, možna rešitev je povečanje kompresijskega razmerja na vsaj 9:0, kar bi se dalo, če bi porezkal glavo in dal tanjše tesnilo, vprašanje pa je za koliko milimetrov bi se dalo porezkat glavo. S tem bi pridobil tudi par konjev na moči motorja.
Vse to je zgolj teoretično, praktično pa tega še nisem preizkušal, bom pa enkrat ko bo čas razdrl UAZ-ov motor in pogledal kaj se da narest u praksi
A naj nebi uaz deal tudi na petrolej? Vsaj mislim, da ima zato tako nizko kompresijsko razmerje. Sicer ga moraš vžgati na bencin, potem pa preklopiš na petrolej in naj bi zadeva normalno delovala.
Pred EUR sem bil SIT!
Nebivedu napisal/-a:A naj nebi uaz deal tudi na petrolej? Vsaj mislim, da ima zato tako nizko kompresijsko razmerje. Sicer ga moraš vžgati na bencin, potem pa preklopiš na petrolej in naj bi zadeva normalno delovala.
To pa nebi bilo težko preizkusit, ker ima UAZ dva rezervoarja, pod šoferskim sedežem pa pipo s katero določaš iz katerega tanka vleče gorivo
@biba, boš videl mojega kakšen bo ko bo fertig
Pa tista o popolni originalnosti motorja je malo bosa, se na kilometer vidi da ima dvojni Weber gor
uaz
Kaskae, zelo dobro opazuješ. Motor je v osnovi nedotaknjen, razen tega, da so prejšni lastniki zamenjal fergazer, verjetno zato da bi mal manj požrl. In ta fergazer je od nive. Ker je bil avto prerihtan na lastnikove želje in zahteve, fergazerja nisem rihtal. Opazi se, da je mal prešvoht in eden izmet projektov v prihodnosti, je da bom tud ta fergazer zamenjal, ampak še ne vem s katerim. Pogoj je da avto gre normalno, da bo čim bolj preprost. Poraba v tem primeru ne igra vloge. Ima kdo kakšne predloge? Hvala
kaskae napisal/-a::stari_pridiga: Uaz ima veliko porabo zaradi tega, ker je motor v osnovi narejen za 76 oktanski bencin, pri nas ga nikoli niso imeli, v rusiji sploh vzhodno od Moskve pa je kar pogost.
Za takšno gorivo mora imet motor kompresijsko razmerje 7:0, kar pa je pri uporabi našega bencina zelo slabo, možna rešitev je povečanje kompresijskega razmerja na vsaj 9:0, kar bi se dalo, če bi porezkal glavo in dal tanjše tesnilo, vprašanje pa je za koliko milimetrov bi se dalo porezkat glavo. S tem bi pridobil tudi par konjev na moči motorja.
Vse to je zgolj teoretično, praktično pa tega še nisem preizkušal, bom pa enkrat ko bo čas razdrl UAZ-ov motor in pogledal kaj se da narest u praksi
To bo zelo skrajšalo dobo motorja, še posebej ker so mašine precej stare, res pa je da se pospešek in moč naj bi dosti povečala. Vpliva še sigurno precej auspuh in pa fergazer. Kar sem jaz videl UAZ-a lahko rečem da ima prestavno razmerje za teren odlično, in moči dovolj, seveda pa vsak dodatni konj ni odveč
lp
rozakid napisal/-a:kaskae napisal/-a::stari_pridiga: Uaz ima veliko porabo zaradi tega, ker je motor v osnovi narejen za 76 oktanski bencin, pri nas ga nikoli niso imeli, v rusiji sploh vzhodno od Moskve pa je kar pogost.
Za takšno gorivo mora imet motor kompresijsko razmerje 7:0, kar pa je pri uporabi našega bencina zelo slabo, možna rešitev je povečanje kompresijskega razmerja na vsaj 9:0, kar bi se dalo, če bi porezkal glavo in dal tanjše tesnilo, vprašanje pa je za koliko milimetrov bi se dalo porezkat glavo. S tem bi pridobil tudi par konjev na moči motorja.
Vse to je zgolj teoretično, praktično pa tega še nisem preizkušal, bom pa enkrat ko bo čas razdrl UAZ-ov motor in pogledal kaj se da narest u praksi
To bo zelo skrajšalo dobo motorja, še posebej ker so mašine precej stare, res pa je da se pospešek in moč naj bi dosti povečala. Vpliva še sigurno precej auspuh in pa fergazer. Kar sem jaz videl UAZ-a lahko rečem da ima prestavno razmerje za teren odlično, in moči dovolj, seveda pa vsak dodatni konj ni odveč
lp
madona ti pa razturaš zadne cajte lukekec:)
rozakid napisal/-a:To bo zelo skrajšalo dobo motorja, še posebej ker so mašine precej stare, res pa je da se pospešek in moč naj bi dosti povečala. Vpliva še sigurno precej auspuh in pa fergazer. Kar sem jaz videl UAZ-a lahko rečem da ima prestavno razmerje za teren odlično, in moči dovolj, seveda pa vsak dodatni konj ni odveč
Ta motor je za moje pojme bolj kot ne en pol izdelek, ki bi ga bilo treba še precej "doterat"
Zdajšnje kompresijsko razmerje je idealno za montažo turbine, to bi mu šele dalo po p.........
@TP, a drug bolj sodoben motor pa nebi prišel v poštev ?
Drugače pa mi je vaš UAZ zelo všeč, sploh notranjost
-
- Prispevkov: 304
- Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
- Kraj: Ljubljana
Živjo!
V nedeljo sem bil pri Matjažu, kjer mi je pokazal svojga uaza in morm rečt, da ta stvar trga gate pa še kej druzga Noter ma od bmwja diesel motor, ki sploh pod nobenim pogojem ni V6 (ampak niti slučajno, da ne bo kšn bebc mislu, da je!!!) 150 konjev. Avto bi z nekaj malenkostmi brez problema konkuriral džipom na hard offroadih
V glavnem zelo zanimiva stvar...
V nedeljo sem bil pri Matjažu, kjer mi je pokazal svojga uaza in morm rečt, da ta stvar trga gate pa še kej druzga Noter ma od bmwja diesel motor, ki sploh pod nobenim pogojem ni V6 (ampak niti slučajno, da ne bo kšn bebc mislu, da je!!!) 150 konjev. Avto bi z nekaj malenkostmi brez problema konkuriral džipom na hard offroadih
V glavnem zelo zanimiva stvar...
Nazadnje spremenil Ghostrider, dne Če Nov 12, 2009 6:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 67 gostov