Vse o UAZu

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Sr Sep 02, 2009 7:59 pm

A ga hočš kupt a? :D
Pa ti ga ne prodam
Tale avto ne bo šel od bajte, če bi mel pa zadost denarja bi pa kupu najnovejšga uaza...
Zakaj?
Ker to je STROJ, KI MU NI PARA!!! :D

Drugač sm pa še odprt za nadaljne predloge o predelavi uaza

:wink:

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Sr Sep 02, 2009 8:32 pm

biba napisal/-a:Vse to kar si napsal,lohka vidiš pri mojmu očetu.
Motor mb 200 d,Diski so bli glih včeraj gor dani in se super obnese.


A menjalnik je tut zamenou z mercedesovim? Eni pravjo nej dam od bmwja mašino not, eni pa od mercedesa...

biba
Prispevkov: 28
Pridružen: Če Jan 24, 2008 5:44 pm

OdgovorNapisal/-a biba » Sr Sep 02, 2009 9:49 pm

Menjalnik je tud od mercedesa ,diski so ed nive,zavorne čeljust pa od forda siere.
Motor je za normalno rabo čist dost močan,se mi zdi bolj poskočen kakor original.

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Če Sep 03, 2009 12:03 am

Ghostrider napisal/-a:A ga hočš kupt a? :D
Pa ti ga ne prodam
Tale avto ne bo šel od bajte, če bi mel pa zadost denarja bi pa kupu najnovejšga uaza...
Zakaj?
Ker to je STROJ, KI MU NI PARA!!! :D

Drugač sm pa še odprt za nadaljne predloge o predelavi uaza

:wink:

nebi zamenjal AVTO za pešake:)

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Pe Sep 11, 2009 8:05 am

Ena fajn stran o ruskih vojaških vozilih :wink:

http://www.russianmilitarytrucks.com/phpBB3/index.php

kaskae
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 24, 2008 8:44 pm

OdgovorNapisal/-a kaskae » To Sep 15, 2009 8:05 pm

Pozdravljeni ljubitelji UAZ-ov, tudi sam si lastim en primerek, ki sem ga kupil od gasilcev. Ga pa trenutno obnavljam in je ves v kosih 8)

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » To Sep 15, 2009 11:30 pm

Tudi mojega čaka enkrat to... Ko bo čas in denar :D Za koliko $ si ga pa kupu? Slike... :D

kaskae
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 24, 2008 8:44 pm

OdgovorNapisal/-a kaskae » Sr Sep 16, 2009 3:02 pm

Kupil sem ga za 400€, so rekli gasilci, da glih toliko, da pokrijejo strošek z gumami, ki so jih menjali na UAZ-u malo pred tem,

Slike pa lahko vidite na moji spletni strani KLIK :wink:

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Če Sep 17, 2009 4:58 pm

U lepo, lepo... :D
Am še eno vprašanje. Sm razdru pri uazu tisto stvar (senzor) zraven glavnega zavornega cilindra v kateri sta dva majhna batka in kroglica. Pa me zanima kako mora bit to sestavlen skupi.
Hvala za odgovore

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Če Sep 17, 2009 6:34 pm

Tole sm mislu:

Slika

Slika[/img]

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Če Sep 17, 2009 7:39 pm

ej blaž...da ne boš ti iz teh brezm naredu propetum mobile :wink: :wink: :wink: :wink:

kaskae
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 24, 2008 8:44 pm

OdgovorNapisal/-a kaskae » Če Sep 17, 2009 7:56 pm

Slika

Evo fant, drugič pa pazit kako je sestavljeno :lol:

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Če Sep 17, 2009 10:13 pm

marjan napisal/-a:ej blaž...da ne boš ti iz teh brezm naredu propetum mobile :wink: :wink: :wink: :wink:


Zdej k je avto brez bremz je res perpetum mobile :)

Kaskae hvala za pomoč :) Bi si bl težko zapomnu, ker sem meu na "senzorju" glih en šrauf odšraufan pa je brat bremzo pohodu in je odletel vse ven.

Mam pa še en problem zdej z bremzam.
Bremze sem razkopal, zbrusil cilindre, zamenjal gumice na batkih, namazal, razkopal sem tudi glavni cilinder...
Najprej me zanima, če je treba prezračit glavni cilinder in kako to narediš oz. kje je ta šrauf za prezračevanje. Prezračeni so zaenkrat vsi cilindri pri kolesih, vendar je treba bremzo pohodt ene štirikrat, da bremze primejo kot treba. Preden sem se lotil popravljanja bremz je bilo treba pedal pohodit trikrat, da je začelo približno bremzat tko k treba (ene dva batka sta bla zapikana, ostali se niso kej preveč na lahko premikal...). Po moje so zdej bremze slabo prezračene. Olja sem spustu kr dost vn, zrak je biu v olju samo na začetku... Mam občutek, da je zrak še noter al je pa kej druzga še narobe.
Kaj pravte? :?

Ko bremze napumpaš, delajo zelo lepo drugače...

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Pe Sep 18, 2009 9:20 am

kupi si drug avto:) :wink: :wink: hec hec

če ti toliko pomeni avto ki ga imaš,se ti splača avto komplet razstavit in obnovit,kot je tudi neki forumaš pokazal par postov prej,ko je prilepil link...lepo s je potrudil,res pa je da taka stvar košta ,če ne boš delal sam 2k€,,,najmanj

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Pe Sep 18, 2009 11:18 am

Avto mislm obnovit kompletno, v čim večjem delu sam. Se mi pa ne mudi z obnovo, ker nimam ne časa, ne denarja zaenkrat...

Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle :)

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Sep 18, 2009 12:05 pm

Ghostrider napisal/-a:....
Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle :)

:ustreli_se_v_glavo: :ustreli_se_v_glavo:
Ma kaj so resni??
Vozi se z zanič zavorami še malo časa.... genijalci!
Kateri strokovnjaki pa so to? Bom taščo tja poslal zavore poštimat.

Nadvse :shock: P Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Pe Sep 18, 2009 1:28 pm

miran....tale je pa čist mim ...JA...čis prav imaš,kako ti lahko rečejo,da se kar vozi,a bremze niso BP...

OMG :o :o :o :o

kaskae
Prispevkov: 27
Pridružen: Če Jan 24, 2008 8:44 pm

OdgovorNapisal/-a kaskae » Pe Sep 18, 2009 4:09 pm

Na servisih prezračujejo zavore z aparatom (ponavadi), ki izgleda TAKOLE, doma pa to delamo po sistemu "pumpaj, stisni, drži" :lol:

Torej tudi UAZ premore dvokrožni zavorni sistem, zatom imaš dva lončka na glavnem cilindru, samega glavnega cilindra pa ne moreš prezračevat, ker to ....hm, nebi imelo nobenega smisla.
Najprej je treba nastavit zavorne čeljusti, vsaka čeljust ima dva vijaka za nastavljat zadaj na plati. Čeljusti morajo bit nastavljene u nulo, ker če imajo cilinderčki dolg hod, to pomeni tudi dolg hod zavornega pedala, pa ti lahko prezračuješ kolikor hočeš.
Potem ko nastaviš čeljusti, pa se lahko lotiš prezračevanja. Vkolikor je celoten sistem prazen, naliješ zavorno olje v oba lončka do vrha in odpreš vse prezračevalne vijake na vsih kolesih in počakaš, da na vse priteče olje (brez pumpanja). Ko olje priteče vse vijake zapreš in se lotiš prezračevanja na tistem kolesu, ki je najbližje glvnemu cilindru, torej spredaj levo, potam spredaj desno, pa zadaj levo in zadaj desno. Spredaj najprej na zgornjem cilindru, potem na spodnjem...itd vkolikor je vse u redu zavore morajo delat in to takoj, ne čez par dni :roll:

Aja pa še to: pri pumpanju je treba zavorni pedal stisnit hitro in počasi spuščat, da utegne cilinder povleč olje iz lončka, pa seveda pazit, da olja ne zmanjka, ker potem je treba ponovit vajo od začetka

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Pe Sep 18, 2009 6:34 pm

miran napisal/-a:
Ghostrider napisal/-a:....
Drugač sm bil dons na zavornem servisu pa so mi rekl, da je zihr zrak še noter. Rekl so tut da nej se ene dva dni z avtom vozm, pol pa še enkrat prezračm... Upam da bo to ratal, k drugač bojo te bremze samo še macolo vidle :)

:ustreli_se_v_glavo: :ustreli_se_v_glavo:
Ma kaj so resni??
Vozi se z zanič zavorami še malo časa.... genijalci!
Kateri strokovnjaki pa so to? Bom taščo tja poslal zavore poštimat.

Nadvse :shock: P Miran


Ej fantje, sej nism šu jest tja in reku nej mi zrihtajo bremze. Šel sem samo uprašat kaj je narobe z bremzam. Tko k en dan prej k nism vedu zakaj se batki v cilindrih nočjo lepo premikat pa sm lahko use cilindrčke zastonj z njihovo mastjo namazu. Tja sm šel samo po nasvet in sem ga tut dubu. So mi pa tut ponudili, da mi bremze prezračjo z uno mašino k porab 3 litre dragega olja, da pol nimaš zraka noter :roll:

Tist za prezračevanje glavnega cilindra je pa fotr reku, da so učasih na fičotih najprej tm prezračval in pol dalje (no u bistvu mi je reku, da sm smotan k ga ne prezračm :) )

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Po Sep 21, 2009 5:15 pm

Evo bremze zrihtane!!! :D
Res je blo treba samo oddaljenost pakne do dromlna naštelat. Kaskae, hvala za nasvet. :D
To sm naštelou tko, da sm prtegnu tist šrauf dokler se ni dal več gume vrtet, pol sm pa čist mal odtegnu. A je to taprav postopek al?

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Po Sep 21, 2009 6:08 pm

dobro da sem delal nekaj let z žabarji da vem kaj so DROMLNI :x

Ghostrider
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Jan 05, 2009 8:06 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Ghostrider » Po Sep 21, 2009 7:18 pm

Si se vsaj kej nauču od ŽABARJEV

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » Po Sep 21, 2009 8:23 pm


Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Po Sep 21, 2009 11:53 pm

Ghostrider napisal/-a:Evo bremze zrihtane!!! :D
Res je blo treba samo oddaljenost pakne do dromlna naštelat. Kaskae, hvala za nasvet. :D
To sm naštelou tko, da sm prtegnu tist šrauf dokler se ni dal več gume vrtet, pol sm pa čist mal odtegnu. A je to taprav postopek al?
Daj no, piši malo bolj slovnično pravilno....
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

igorp8
Prispevkov: 172
Pridružen: Sr Mar 12, 2008 3:05 pm
Kraj: ilirska bistrica

OdgovorNapisal/-a igorp8 » To Sep 22, 2009 8:46 am

no, hvala bogu , da me vsaj eden podpre :amen:
za primer da jaz napišem nekaj po domače: hodi se grmo štmat po štengah na šofit - zdaj pa ti ti dešifriraj !!! :kadi_in_zgleda_kul:


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 54 gostov