Lisko, Jeep in dogodivščine :)

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

Lisko, Jeep in dogodivščine :)

OdgovorNapisal/-a lisko » To Apr 14, 2009 9:54 pm

Ke je na forumu vedno več tem od obnov do popravljanj in ker je en uporabnik izrazu željo.....bom še tukaj na kratko predstavo ali podvige ali popravljanja:D

Prvo avto....
Slika

Potem je spustil kiler....
Slika

Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
Ob enem se je očistil tud interkuler, ki je bil tak....

Slika

In se lepo sestavlo nazaj....
Slika

Menjat je bilo potrebno zadnje vzmeti saj so le te bile posedene....
Slika

Ker seveda brez problemov ne gre.....se je odlomil vijak in to v uhi od fedre.

Takole je bilo treba rešit zadevo.

Slika

In tako porihtat nazaj.
Slika

Potrebno je bilo menjat tudi sedeže...tele
Slika
S temi.
Slika

Potem je prišla prva zima.....avto seveda ni grel....vzrok: počena pečka....vzelo se jo je ven in dal zaflikat.

Slika

Ker v avti ne sme bit dolgčas......in ker se kdaj v kaki koloni lahko tud kratkočasi....je treba bilo nardit nekaj na tem :D
Slika

Dvd...
Slika

Slika

Prišlo je poletje......treba je bilo menjat krogle na desni strani. To delo sem prepustil g. Maroltu :) ob enem pa sma ugotovila, da ima zračnost tudi panhardov drog....in tako smo nabavli novega in zmontirali :)

Slika

Slika


Pred lansko zimo sem začel ugotavljat , da je olja v motorju vedno več pa čeprav pušča semering pri sklopki
:shock:
Prišlo je do ugotovitve da pušča semering pri bosch črpalki in tako se meša nafta z oljem....
In potrebno je bilo spet vse razdret....

Slika

Največ vetra je dala jermenica......dva dni zapored sem jo španal....grel....tolko....
Slika

Ko je spustla smo prišli do pogonov :)


Slika

Motor v "fazi"
Slika

Dal se je delat izvlekač za zobnik pumpe...
Slika

Treba je bilo kr dosti raztavit , da se je snela pumpa.....nato pa spet s posebej prirejenim ključem še izvleč šobe.
Slika

In že z obnove....
Slika

In sestava nazaj....
Slika


Spet po nekaj časa se je pri g. Maroltu nabavlo zavore.....

Slika
Slika

In spet zmonirano....
Slika
Slika

Ker je bilo treba zavore sprobat......je motor trpel:D in tako so glave rekle NE :)
Slika

Slika

Obnovilo se rolce jermena....

Slika

Očistlo zadeve...
Slika

Se nabavilo rabljene testirane glave....
Slika

Se snelo turbino....
Slika

Se snelo in očistlo ter podmazalo štarter....
Slika

Turbino je nadomestila nova....
Slika

Slika

Zanimivo obrabljene nihajke ventilov....
Slika

In že lepo gladke...
Slika

Vse lepo pripravljeno....
Slika

Še zadnji pogled na ojnice katere skrivajo nove ležaje....
Slika


Med sestavo....

Slika

In pa sestavljen.

Slika

No to je za enkrat vse :)

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » To Apr 14, 2009 10:04 pm

čista desetka! :aplavz:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

Re: Lisko, Jeep in dogodivščine :)

OdgovorNapisal/-a Rafter » To Apr 14, 2009 10:48 pm

bravo Lisko!

Me pa zanimata dve zadevi:

1.
lisko napisal/-a:Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
Kdo oz. kje je ta majster?

2. Zakaj Marolta še vedno naslavljaš s črko "g.", če pa si bil že tolikokrat pri njem, da bi morala bit že krvna brata? :twisted:

Malo heca. Javi se kaj, verjetno si nekje blizu mene?

LP, U.
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

Re: Lisko, Jeep in dogodivščine :)

OdgovorNapisal/-a lisko » To Apr 14, 2009 11:39 pm

Rafter napisal/-a:bravo Lisko!

Me pa zanimata dve zadevi:

1.
lisko napisal/-a:Kiler je majster u mb zaflikal in drži že skoraj dve leti....
Kdo oz. kje je ta majster?

2. Zakaj Marolta še vedno naslavljaš s črko "g.", če pa si bil že tolikokrat pri njem, da bi morala bit že krvna brata? :twisted:

Malo heca. Javi se kaj, verjetno si nekje blizu mene?

LP, U.


Ker je zame pravi mojster in fant kot se šika :) Se lepo pomenima.....zrihta kar rabim.....pridem iskat....mi robo preda in že lahko "šravfam" dalje :D In taki so pač zame gospodje :)
Sicer pa nisem bil tako dostikrat pri njemu (bi pa bil če bi rihtal tud dele za dizle :twisted: )
Sem pa pogosto v njegovih krajih......moja dva starša si na stara leta postavljata vikend v Savinjski (Skorno). Btw Janez v mozirju imate tako malo črpalko, da še niti mleka nimajo :D Tako da sem pol mogu direkt v Velenje it ,da sem lahk na vikendu kavo pil :D

Rafter......mojster je na nasipni.....nasproti one gostilne....Ko iz nasipne zaviječ proti bivšemu papajou pol pa pri prvem semaforju desno.....na stavbi pa je tabla: "Popravilo avtomobilskih hladilnikov" On mi je rihtal in pečko za kabino in kiler......moram potrkat.

Drugače pa sem iz okolice Mb......v Dravski dolini.

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Apr 15, 2009 2:49 am

Si se pa ornk pomatral :wink:

:aplavz:

Uporabniški avatar
zajec
Prispevkov: 218
Pridružen: Pe Avg 29, 2003 11:59 am

OdgovorNapisal/-a zajec » Sr Apr 15, 2009 8:11 am

Ker si lepo fotodokumentiral in pripisal popravila,bi blo dobro narediti še finančni izračun.Da vidimo približne številke.
lp

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Apr 15, 2009 8:16 am

Se strinjam, da je narejenega dosti dela i tudi dobro dokumentirano.

Glede na to, da je bilo menjanega že kar nekaj materiala, mene tudi zanima finančna plat (saj ne bomo ženi poveda :twisted: ).
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Apr 15, 2009 9:11 am

Žene še nimam :) Mi pa punca stoji ob strani in nekak nimam problemov, če se odločim za kak podvig ali pa če je treba kaj "pošravfat". Ponavad še celo pomaga in vzpodbuja, da bi bilo čimprej gotovo :)

Bil pa je tipičen (forumski) problem na začetku. Ko sem si zaželel Jeepa (takega jeepa sanjam že od malega) , je bilo kr nekaj vroče krvi.....kot tisto; zakaj ga rabiš.....kje se boš te vozu.....pa je drago....
Ampak jaz kot znan po trmi in če se nekaj odločim tud izpeljem do konca, sem en čas spremljal avto.net in ponudbe.....Prvo je padla odločitev , da bo dizel s prek 100 konji. Tako je 2.1 TD odpadel. Potem je bilo treba najd en dober primerek 2.5 dizla. Opazil sem enega črnega (mislim , da ga ima uporabnik cobra13, če ga še ima, nič se ne javi...) ampak po ogledu sma hitro ugotovila, da tisto nekak ni za naju.....V originalu je bil 4.0 bencinar z menjanim motorjem z 2.4TD. No ogled je pokazal , da bi bil prevelik zalogaj in tako sma iskala dalje.....Cene teh jeepov so se takrat gibale nekje od 4.5- 5.5 tisoč evrov. Na enkrat pa se pojavi tale moj......Po spraševanju vseh mogočih sma ugotovila, da je to jeep , ki ga je imel živinozdravnik v Halozah. Po še daljnen raziskovanju sma prišla do ugotovitve, da tega lastnika pozna njen foter, ki je potrdil , da je lastnik lepo ravnal z jeepom in ni (še do takrat) mel kakih problemov. Dobil sem njegovo številko, se lepo pomenil (potem sem bil celo pri njem , ker sem šel osebno po tretjo tablico...) in tako zvedel celo zgodovino avta.
Avto se je kupil za 2500 evrov (pol ceneje od ostalih ) in tako sem vedel, da me čaka kr nekaj popravil ( pa čeprav na zunaj avto ni kazal nobenih znakov utrujenosti). Lastnik je potrdil , da je avto redno vzdrževal , da je pač sedež raztrgan ker pač ni imel prevlek, pri 310 tisoč (kot jih je imel takrat) in zarad načina vstopa in iztopa (ki se je zgodil mnogokrat, saj je vodilo vrat ( omejevalec) čisto obrabljen) je pač sedež raztrgan. Edina "skrita" napaka, ki je seveda v poletni vročini nisem opazil, je bila pečka za gretje.
No in tako se je začelo....:)
Avto kupljen za 2500 evrov
Potem Menjava oz. obnovitev kilerja ( nardil se je komplet novi levi del kilerja) za 125 evrov.
Menjava sedežev (rabljeni od Janeza) 40 evrov.
Prevleke 18 evrov (na kupon iz špara ampak dobro služijo namenu)
Menjava feder komplet s pušami in nihajnimi rokami.....220 evrov.
Flikanje pečke 20 evrov.
Avtoradijo + 7" LCD 180 evrov.
Menjava krogel + panhardov drog (mislim da 150 evrov).
Obnova BOSCH črpalke ter nove šobe 500 evrov
Nove zavore 240 evrov

Glave +tesnilo :400e
tovarniško obnovljena turbina (eno leto garancije) :540e
Obročki:115e
Ojnični: 47e
Vodna črpalka + komplet tesnil: 85e
Obnova rolc jemena: 30e

Razni drobni material (tesnilna masa, olje,filtr,antifriz....) cca. 200e

Menjava vseh olj cca. 150 evrov.

To je zaenkrat to :) Skupni seštevek pa nardite sami :) Jaz to nekak ne seštevam , ker je to več ali manj hobi :) Poleg tega imam mišlenje, da avto le ni bil tako drag. Glede na to , da je imel začetno ceno nižjo (najcenejšega na avto netu sem najdel pred kratkim za 4200 evrov enako 96 letnik....) . Da so popravila kot so zavore, krogle, panhardov drog potrošni material in da je radio in dvd luksuz, ki ne bi bil potreben.

Moral pa bo sedaj držat nekaj časa (tok tok ) , razen sklopko in semering na gredi se bo še moglo uredit, saj je garaža zasedena, kjer je R5 na popolnem restavriranju.

Uporabniški avatar
Dimen
Prispevkov: 1136
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 10:12 am

OdgovorNapisal/-a Dimen » Sr Apr 15, 2009 10:11 am

Uf, sploh ni pocen, slabih 3k € pa še tvoje ure dela ene 200 ur = 1400 € = 4.400€.

Za hobi vse aneda! Sam da dogaja, he he

p.s. Sej pri meni z Tamičem je podobno. Raj ne računam k bi glava bolela.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Apr 15, 2009 10:30 am

Dimen napisal/-a:Uf, sploh ni pocen, slabih 3k € pa še tvoje ure dela ene 200 ur = 1400 € = 4.400€.

Za hobi vse aneda! Sam da dogaja, he he

p.s. Sej pri meni z Tamičem je podobno. Raj ne računam k bi glava bolela.


Jah pri hobijo pač svojih ur ne smeš računat :)

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Sr Apr 15, 2009 11:12 am

lisko napisal/-a:Jah pri hobijo pač svojih ur ne smeš računat :)


točno tako, včasih pa eni tudi to ne znajo cenit, preveč so materialno usmerjeni :?

kot sem že enkrat napisal, ni važno, kaj ali kakšno voziš, važna je duša in srce......voznika, seveda :wink:

:nazdravljamo:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Apr 15, 2009 9:15 pm

Svaka čast lisko!
Je pa res da je tukaj ključno veselje. Sam ga imam kar precej, je pa večni problem denar. No pa prostor za delo in znanje.
Saj bo počasi :D

Da bi šlo tako naprej ti pa ne bom zaželel :lol:
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Apr 15, 2009 9:49 pm

Picpoki napisal/-a:Svaka čast lisko!
Je pa res da je tukaj ključno veselje. Sam ga imam kar precej, je pa večni problem denar. No pa prostor za delo in znanje.
Saj bo počasi :D

Da bi šlo tako naprej ti pa ne bom zaželel :lol:

No resno upam , da bo za en čas mir.....Prevoženih že celih 1500 km in je še vse tipi topi :) Nikjer ne masti in vse lepo špila. Edino kar jše vedno jezi je konektor olja, ki vsakih 500km zgubi stik in pritisk (cajger) pade na minimum. Pa me niti ne moti, pač vsake 500km odprem haubo in pomigam konektor in že veselo kaže naprej :) Čeprav bo treba tud to s časoma uredit :)

No nima pa niti prostora.....trenutno se v garaži nahaja tole....
Slika

Uporabniški avatar
PUCH G-clase
Prispevkov: 180
Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a PUCH G-clase » Sr Apr 15, 2009 11:01 pm

Nekaj si zapovnite človek mora počet v živlenju to ,kaj ga veseli ne samo na profit gredat ,ker je živlenje zelo kratko vsako tele ma svojo veselje .

LP Matjaž

Uporabniški avatar
andsuzuki
Prispevkov: 380
Pridružen: Pe Jul 07, 2006 2:49 pm
Kraj: Banjška planota, Goriška

OdgovorNapisal/-a andsuzuki » Če Apr 16, 2009 7:58 am

lisko napisal/-a:No nima pa niti prostora.....trenutno se v garaži nahaja tole....

A 5-ka je spet v prenovi 8)
Kdor dela, greši, reče petelin in zleze z race
Lp Andrej

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Če Apr 16, 2009 1:41 pm

andsuzuki napisal/-a:A 5-ka je spet v prenovi 8)


Sem že hotel jaz vprašati :lol: Ta avto bo menda že četrtič nov :D
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Če Apr 16, 2009 8:44 pm

Picpoki napisal/-a:
andsuzuki napisal/-a:A 5-ka je spet v prenovi 8)


Sem že hotel jaz vprašati :lol: Ta avto bo menda že četrtič nov :D



HEhe ni čist tak :) Pred štirimi leti je motor doživel generalko......nardil 150 tisoč km in po moji krivdi (pozabil da ni terenc in zapeljal v lužo globoko do ogledal) potegnil vodo in odpihnilo glavo.....
Še pred tem (poleti) je doživel styling prenovo....v bistvu pa se je povaril zadnji del avta ( od zadnje preme nazaj) , namontiralo zadnjo premo z diski in pobarvalo odbijače in ogledala......nič korenitega :)
Avto je potem se vozil še leto in pol in nardil okrog 40 tisoč km. Potem je prišla kot zapuščina od pokojnega dedka 1.4 bencinar petka in rdeča je šla na počitek. Ker pa se zadnje leto in pol na rdeči petki ni nardilo popolnoma nič(razen el. pomik stekel) .....je seveda začela hirat.....prednji ležaji ji tulijo že več kot dve leti.....prednje diske je spovilo ( AC.press) kugle so dobile luft.....tu pa tam po podvozju jo je začela nažirat rja ampak , ker sem po tihem vedel kaj sledi se nisem sekiral.....naj rjavi sej bo tko al tko dobila nov pleh kolikor bo lahko. In še in še.....
Sedaj pa ( po vsej verjetnosti ) bo dobila nov (drug ) motor(gleda se za 1.9Dti motorji...če bo sreča in če se bo dal uredit) in pa komplet prenovo.....kot celota pa bo ostala original na videz....

No danes sem se peljal mimo styling trgovine....nisem si mogel kaj , da se ne bi ustavil......iz trgovine sem prišel bogatejši za
Slika

Imam pa problem kam ga zmontirat :)

agrude 12
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 10:15 pm
Kraj: lj-okolica

OdgovorNapisal/-a agrude 12 » Ne Apr 19, 2009 9:28 pm

Živjo Lisko!

Pri mojmu čirotu tut včasih pritisk olja niha, čeprav so obrati isti, pa bi te prosu, če mi lah poveš, kje je ta konektor? Sem že neki gledu, pa nism nc najdu. En tip mi je reku, da je pri enih motorjih tam nekje pod turbino, pri
enih pa pri požarni steni.

LP Tone.

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Apr 19, 2009 11:19 pm

Sem ga jaz ( Kako leto nazaj ) tudi iskal :)
So pa ti vsi povedali prav:) Nahaja se za turbino pred požarno steno nad zaganjačem :)

Prilagam ti slikco za lažjo predstavo. Označen je senzor. Enostavno konektor samo pomigaj in bo bolje za par sto kilometrov....Če imaš srečo pa bo trajal mnogo dlje. Problem je ker v tem konektorju ratajo kontatki "plastični" ne pa "elastični", kot bi morali biti (podobno kot kabelj čevelj.....če ga preveč raztegneš ti potem ne prime več in ga moraš stisnit s kombinirkami , da potem prime). Enako bo potrebno nardit tu a do tega kako to nardit, še nisem prišel :)
Slika

agrude 12
Prispevkov: 32
Pridružen: Ne Jun 01, 2008 10:15 pm
Kraj: lj-okolica

OdgovorNapisal/-a agrude 12 » To Apr 21, 2009 10:55 pm

Živjo!

Hvala Lisko, zdaj točno vem kje ga najdem. Ga bom probu z kontakt sprejem pošpricat.

LP Tone

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Ne Maj 03, 2009 11:05 pm

No in amerikanček se je spet spomnil , da obstaja.....sedaj nagaja oljni pritisk ob vžigu mrzlega motorja.
In sicer ,če stoji čez noč (ali pa par dni skupaj) , rabi 10-15 sekund da nabere pritisk olja. Seveda lučka že med tem veselo utripa.....potem pa nabije pritisk 4 bare in lučka ugasne. Med vožnjo ima pritisk malo prek 4 bare in 2 bara na mestu pod prostim tekom.

To je začel delat sedaj po prevoženih 3 tisoč km po sestavi.....ma kdo kako idejo?

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » To Maj 05, 2009 9:14 pm

lisko napisal/-a:No in amerikanček se je spet spomnil , da obstaja.....sedaj nagaja oljni pritisk ob vžigu mrzlega motorja.
In sicer ,če stoji čez noč (ali pa par dni skupaj) , rabi 10-15 sekund da nabere pritisk olja. Seveda lučka že med tem veselo utripa.....potem pa nabije pritisk 4 bare in lučka ugasne. Med vožnjo ima pritisk malo prek 4 bare in 2 bara na mestu pod prostim tekom.

To je začel delat sedaj po prevoženih 3 tisoč km po sestavi.....ma kdo kako idejo?


Še eno opažanje.......če je nivo olja na MAX ali malo prek potem problemov s pritiskom ni......kakor hitro pade nivo olja 1cm pod MAX oznako se pojavijo problemi ob mrzlem vžigu?
Ma kdo kako idejo? Sam sumim črpalno cev olja....

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Jul 29, 2009 11:45 pm

No problem se je rešil z menjavo olja in pa nivo olja mora biti vedno nad oznako MAX. No in ker je to pač otrok, ki hitro spomni nase če se ga mal zapostavlja, je začel mastit po celem podvozju. Obisk pri Janezu je pokazal uničen semering na sprednji levi polosi, na reduktorju in pa zadnjem difu ter uničene sprednje kugle na levi strani. Prav tako je večkrat začel nenadzorovano skakat po cesti sem tja gor dol...Po posvetu z Janezom je to pomenilo ali uničene amortizerje spredaj ali pa volanski amortizer. Ker volanskega amortizerja ni imel na zalogi sem vzel samo prednje. Doma sem jih še isti dan menjal (pol ure dela za oba) ter takoj na probno vožnjo.....10km popolnoma uničene ceste, hitrosti okrog 80-100km/h...zelo dobro prenesel.....a čist na koncu....spet ponorel in začel skakat, da sem ga komaj ulovil....Takoj pisat ZS Janezu da naroči še zadnje amortizerje in pa volanskega......
No in tako je jeepek dobil še nove amortizerje.....Razlika v vožnji je kot noč in dan....dobesedno je ratal ladja na cesti.....luknje požira kot za šalo....
Slika
Slika
Slika
Nov volanski....
Slika
Slika
Slika

Kak mesec prej sem se nekaj igral po podvozju in ugotovil tole....
Slika
Zaščita cevi od tanka....
1mm pleh , škarje za pleh in varilni aparat so nardili tole....
Slika

In pa zmontirano na mestu...
Slika

Upam da sedaj (letos) popravil več ne bo (ali pa kaka malenkost), drugo leto spomladi pa se lotim pleha na podvozju (avto le ni več novi....bil je uporabljan v svoj namen), razderem komplet notranjost in pošvasam/pomenjam plehovje , ki bo to potrebovalo.

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Če Jul 30, 2009 1:38 am

priden,pohvalno,...super:) beer od mene če se spoznamo:)
edino mašino bi pobarval,brez tega jes ne morem 8) 8)

Uporabniški avatar
Cobra13
Prispevkov: 203
Pridružen: To Okt 30, 2007 10:05 pm
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Cobra13 » Če Jul 30, 2009 6:39 am

Lisko vsaka ti čast, zdaj pa upam da ti bo šlo. Oglasi se kaj v MB da greva na kako furco, sem že našel par zanimivih potk ki jih bo po mojem zmogel tvoj Jeep :D
LP
Cobra13


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 92 gostov