Toyota Land Cruiser

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Vikerson
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Apr 23, 2009 1:09 pm
Kraj: Sežana

Toyota Land Cruiser

OdgovorNapisal/-a Vikerson » To Apr 28, 2009 8:03 pm

Lep pozdrav.
Moj oče načrtuje da bi kupil land cruiser letnik 1998 3.0 VX TDE.
Ali ima bilokdo izkušnje s omenjenim avtom in ce bi lahko kdorkoli podal par informacij o njem.
Gre se pa za avtomatika s 200 tisoč kilometri.
Koliko pa zdržijo te mašine,okvare in tipične bolezni ki jih najedajo?
Oba voziva veliko po terenu in torej kaksne so lastnosti teh avtov na terenu?
In seveda vsemogočna poraba KOLIKO??

Ja dobro no sej nisem lih neved da nebi vedu da so to eni najbolsih terencev.
Samo me zanima bol podrobno.

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » To Apr 28, 2009 11:46 pm

če se res veliko vozita za moje pojme odpade ta avto,samo "veliko" je zelo relativna beseda:)
drugače se mi pa zdi da jih kar pohvalijo jote:=)

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Sr Apr 29, 2009 8:36 pm

Zdravo,

torej- če je v igri oprema VX, gre za temeljito opremljen avto za tiste čase. Avto bi moral imeti elektrifikacijo stekel in ogledal z gretjem vred, centralno zaklepanje, klimatsko napravo, dodatno gretje zadnjega dela vozila itd. Od terensko uporabnih stvari je stalen štirikolesni pogon rešen s sredinskim diferencialom, zapora sredinskega diferenciala in zapora zadnjega diferenciala. Oddaljenost diferenciala od tal je dobra, predvsem po zaslugi pnevmatik 265/70 R 16. Petvratna različica je precej dolga (relativno) za ritje po lokalnih gozdovih, saj zelo hitro zaideš kam, kjer se ni moč več obrniti. Za samo terensko vožnjo so moteče precej nizko nameščene aluminijaste "stopnice" oziroma pragovi- dame s krili pa tako lažje lezejo gor in dol. Drugi manjko je "zaščita" motorja, menjalnika in reduktorja, ki je izdelana delno iz tanke pločevine in delno iz plastike. Ob prvem malce resnejšem izletu v malo globje kolesnice ta zaščita precej neugledno zabinglja izpod vozila (če si je pred tem seveda ne povoziš). Rešitev- alu "šus plate"- strošek cca. 600€. Odbijači in plastične zaščite na vratih in po blatnikih so po drugi strani zelo trpežni, saj po dveh letih vsakodnevnih voženj in majčkeno terena niso (razen nekaj prask) imeli omembe vrednih poškodb.

Zagledal si se torej v avtomatika. Vse lepo in prav. Avtomatik je načeloma "majka božja" za vožnjo po terenu, vendar gre v tem konkretnem primeru za podhranjen motor v kombinaciji z rustikalnim menjalnikom. Z motorjem kot takšnim načeloma ni nič narobe, vendar ima sam s sabo in dobrimi dvemi tonami mrtve teže veliko dela- kaj šele, če ga povežemo z avtomatskim menjalnikom. Motor je namreč klasičen turbodiesel intercooler, ki ponuja odzivnost že pri nizkih vrtljajih (prednost predvsem na terenu), za razliko od modernejšega D4D s 165 KM, ki pa potrebuje priganjanje v obrate. Moje mnenje: D4D in avtomatski menjalnik, ali pa TDI z ročnim menjalnikom.

Motorji zdržijo toliko, kakršen človek jih vozi in kako jih servisira. Če se servisira vsaj približno po knjigi in vozi "po pameti", načeloma tudi 400.000km ni težava.

Pri motorju je dobro preveriti delovanje visko sklopke ventilatorja (cca. 400€) in stanje akumulatorjev (če je avto izdelan za slovensko tržišče ima dva akumulatorja, enega z levim in enega z desnim plusom- cena zanju ni zanemarljiva). Pri delovanju brisalcev bodite pozorni, da niso kot počasni posnetek, saj v tem primeru sledi menjava puš v vodilih brisalcev (vsak kovinar lahko postruži bronasto pušo- je pa precej dela z demontažo in montažo). Skoraj vse LCjke imajo polomljen pokrovček držala pijač na sredinskem naslonu za roko. Napaka, ki ni vredna omembe. Nov pokrovček stane 30€, vendar zdrži do prve vožnje vzvratno, ko se voznik malce z roko nasloni nanj- torej kupiš kot entuziast enkrat novega, potem je pa mir.

Resna napaka je lahko nedelovanje zadnje zapore diferenciala. Ponavadi gre za od rje požrt motorček, ki jo vklaplja ( po navadi do tega pride zaradi neuporabe). Ponaredka ni, original stane skoraj 900€, potem pa kakor se znajdeš. Torej- ko je avto v reduktorju in vklopljena zapora, mora lučka za zaporo svetiti in ne utripati. Če nisi prepričan ali deluje, premakni avto meter naprej ali nazaj in rahlo (ampak rahlo!) pozibaj z volanom levo- desno, da se zobovje ujame. Slišati bi moral rahel škljoc in lučka mora svetiti.

Naslednja stvar, ki se pojavi je lahko zračnost v nosilcih motorja in /ali menjalnika. To se opazi pri speljevanju ali prestavljanju iz prestave v prestavo, ko avto malo butne- če to počne, računajte cca. 100€ po nosilcu. Zračnost se lahko pojavi tudi na končnikih stabilizatorja spredaj, kar rezultira kot blago tresenje volana pri poljubno veliki hitrosti. Strošek- 30€ kos. Če se pa sliši pri premikanju vozila nekakšno cviljenje, gre po vsej verjetnosti za obrabljene gumijaste puše, ki držijo volansko letev. Strošek- 10€ za set 4ih gumic.

Pozoren je treba biti tudi na zračnost prvega diferenciala, ki se občuti kot rahlo tresenje volana pri polnem obračanju pri mali hitrosti. Veliko dela, majhen strošek.

Pri tako starem avtu so verjetno blažilci in vzeti že dodobra "zmahani". Ceneje je kupiti na primer OME kit za dvig vozila, kot kupovati le amortizerje. Strošek cca. 1000€.

Poraba. Prave slovenceljne seveda zanima na tri decimalke natančno. Sam ti bom povedal približno. Moja je bila dolga, letnik 1998, 3.0 TDE VX z ročnim menjalnikom, dvignjena za 5cm, s terenskimi gumami 265/75 R 16 in je svojo rit premikala za 11 do 13 l/100km. Enkrat se mi dozdeva, da sem pri vožnji na morje prišel skozi z cca. 10 l/100km, samo to ni bila stalnica. Za varčevanje pri porabi goriva predlagam Golf I, 1.5D, z nabavno ceno 40€ in porabo 5 l/100km (kurilnega olja, sevede). Če pa že v štaru flikneš 11k€ skozi okno, je poraba precej relativna reč, a ne?

Fama o tem, da je Toyota najboljši terenec je za moj okus bolj tako- tako. Je že res, da je dobra, vendar to tudi plačaš. Ali pri nakupu nove, ali pri nabavi rezervnih delov. Končna odločitev je seveda tvoja. Sam iščem spet Toyoto.

LP Bizzy

p.s.
če te še kaj zanima vprašaj- vendar ne o porabi.
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Rafter
Upravnik
Prispevkov: 2028
Pridružen: To Feb 17, 2004 3:03 pm
Kraj: Southern District of Maribor
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Rafter » Sr Apr 29, 2009 8:56 pm

Bizzy napisal/-a:Fama o tem, da je Toyota najboljši terenec je za moj okus bolj tako- tako. Je že res, da je dobra, vendar to tudi plačaš. Ali pri nakupu nove, ali pri nabavi rezervnih delov. Končna odločitev je seveda tvoja. Sam iščem spet Toyoto.

LP Bizzy

p.s.
če te še kaj zanima vprašaj
Čuj, kaj se da bošpumpo kaj naštelat da manj pije? :twisted: :twisted: :wink:

Vidiš, kolega Bizzy, zaradi takih draguljev (sestavkov, kot si ga napisal tukaj) prenašam tvoje občasne podrepne muhe, ko si res težek kot svinec. :D
The whole life sponsored by محمد بن راشد المكتوم

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Sr Apr 29, 2009 8:58 pm

Rafter,

ko si res težek kot svinec.


Ti bom javil, ko bom res težek- ali še bolje- bom kaj napisal...

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Apr 29, 2009 9:35 pm

No vidiš to pa je referat o joti.
Pohvalno :D
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
vrecha
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Feb 10, 2008 10:01 pm
Kraj: Ausrd
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a vrecha » Sr Apr 29, 2009 10:37 pm

Bizzyjevemu zgledno napisanemu prispevku ob bok še nekaj informacij iz lastnih izkušenj.

Neoriginal motorček, ki vklaplja zaporo zadnjega diferenciala, obstaja, včasih pa se da stvar rešiti samo s čiščenjem in zavarjenjem prežrtega ohišja.

Pri nakupu rabljenega pozor glede glave 1KZ-TE motorja; tisti, ki so škrtarili pri vzdrževanju, so morali kupiti novo (3300 EUR nova gola glava, original). Tisti, ki so avto vozlili po pameti in vzdrževali po navodilih večinoma nimajo teh problemov.

Poraba. Smiselno se mi zdi govoriti le o relacijski porabi, drugje je težko primerjati. Pri meni je 10 - 10.5 l/100 km. (Avto)Cesta do 120 km/h, enakomerna vožnja, 4 odrasle osebe, 100 - 150 kg v prtlažniku, gume BFG AT 265/75/16 na 2.5 bara pritiska. S totalno zlizanimi cestnimi gumami je bila poraba 9.5-10. Mašina servisirana, injektorji in vžig nastavljeni.

Uporabniški avatar
thor
Prispevkov: 23
Pridružen: Po Mar 03, 2008 6:51 pm
Kraj: Radomlje

OdgovorNapisal/-a thor » Sr Apr 29, 2009 11:18 pm

Sam nikoli (še) nisem bil njen lastnik, smo pa LC-je precej preganjali po puščavi. Pa se kar strinjam s pripombo o motorju, 4.2l mašina se je v pesku veliko bolje obnesla, kot pa 3.0l. Poraba je bila pri obeh praktično enaka, dobrih 20 litrov. Sam to je pomenilo 150km/h po kolovozih + terensko vožnjo, vključno s sipinami.
Kar se pa tiče bolj običajne uporabe pa se mi zdi, da bi tudi 3.0 mašina bla zadost, opreme pa je za moj okus v tem avtu že tako ali tako preveč.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Če Apr 30, 2009 1:16 am

Bizzy :arrow: cim imam cas pridem k tebi, da mi naprdcas vse napake, ki se mi bodo na yoti pojavile naslednjih 12 mesecev.
In potem se cez 11,89 meseca spet pojavim
:wink:
:moli:
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Vikerson
Prispevkov: 38
Pridružen: Če Apr 23, 2009 1:09 pm
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a Vikerson » Če Apr 30, 2009 11:24 am

Jezus kristus in vsi njihovi.
To pa je bilo res podrobno.
Ja hvala no sem vedu da če tuki uprasm kamor ste sami mojtri bo prav.

Sej Avta ne kupujem jaz ampak moj oče ki je mahnjen na velike avte pa je reku da nej se mal pozanimam o tem.

Meni osebno se zdi ta avto dober sam ne toliko da bi ga sam kupu to pa zaradi precenjosti teh vozil in na splošno mi oblika ni lih všeč(imam raje kvadrate). Za porabo pa sem vprašal bolj informativno. To pri naši hiši ni bila nikoli omejitev.

Še enkrat hvala za informacije.

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Apr 30, 2009 6:59 pm

Miran,

takole za ob kresnem ognju, ko boš prepuščen svojim mislim in samemu sebi, ti gratis naprdcam eno morebitno okvaro. Ti je že crknil alternator?

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Če Apr 30, 2009 7:26 pm

Bizzy, si imel kdaj pajerota 2?
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Če Apr 30, 2009 8:40 pm

Picpoki,

kaj pa je Pajero 2? Misliš Pajero Sport? Če misliš tega, sem ga imel.

Če ne misliva isto, mi povej kateri letnik te zanima. Imel sem jih kar nekaj.

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Maj 01, 2009 1:18 am

Bizzy napisal/-a:Miran,

takole za ob kresnem ognju, ko boš prepuščen svojim mislim in samemu sebi, ti gratis naprdcam eno morebitno okvaro. Ti je že crknil alternator?

LP Bizzy

Tule v domovini yote sem sedaj prepuscen bolj mislim na to, kaj bi dal, da bi sel lahko v fabriko pogledaqti, kako jih delajo.
Taborni ogenj kdaj kasneje, bova tam kaksno pametno sprdcala :lol:
Ne alternator se ni crknil. A bo
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Pe Maj 01, 2009 11:11 am

Ob tabornem ognju ni lih pametno prdakat :lol:

nomi
Prispevkov: 33
Pridružen: So Mar 28, 2009 8:34 pm
Kraj: Žirovnica

OdgovorNapisal/-a nomi » Pe Maj 01, 2009 1:39 pm

Bizzy, tole je bilo pa vrhunsko :thank_you: :aplavz:

In to je to, kar bodoči uporabniki terencev (na tem forumu) iščejo/mo na forumih - realne informacije, ki nam jih lahko dajo lastniki vozil. :skace_od_srece:

In, če boš pri volji, bom, vsaj jaz, presrečen, če bi en podoben sestavek spisal tudi za Pajerota (ker ga imam na listi možnih nakupov v bližnji prihodnosti). :gladi_ga_po_glavi:

Hvala v imenu vseh, katerim bodo informacije prišle prav.
lp,G

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Pe Maj 01, 2009 10:13 pm

Bizzy napisal/-a:Picpoki,

kaj pa je Pajero 2? Misliš Pajero Sport? Če misliš tega, sem ga imel.

Če ne misliva isto, mi povej kateri letnik te zanima. Imel sem jih kar nekaj.

LP Bizzy



A ni od pajera letnik 87 pa do 89 prva generacija, dalje druga...?
Imam letnik 90, 2.5 tdi, SWB
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Bizzy
Prispevkov: 754
Pridružen: Sr Sep 03, 2003 10:19 am
Kraj: Litija
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Bizzy » Pe Maj 01, 2009 10:38 pm

Picpoki,

Pajero in njegove oblike:

Prva serija (L040) 1982 do 1991
2.0 l 4 cilindri v vrsti, bencin (2000/2.0)
2.6 l 4 cilindri v vrsti, bencin (Astron 2.6)
2.3 l 4 cilindri v vrsti, atmosferski diesel (2.3 D)
2.3 l 4 cilindri v vrsti, TurboDiesel (2300 TD/2.3 TD).
2.5 l 4 cilindri v vrsti, TurboDiesel (2500 TD/2.5 TD).
2.5 l 4 cilindri v vrsti, TurboDiesel intercooler (2500 TD/2.5 TD).
3.0 l 6 cilindrov V, bencin (V6 3.0)

Druga serija (V20) 1991 do 1999
2.5 TurboDiesel intercooler
2.8 TurboDiesel intercooler
3.0 V6 bencin
3.5 V6 bencin

Tretja serija (V60) 1999 do 2006
2.5 TurboDiesel intercooler
3.2 DI-D Diesel
3.5 GDI bencin

Četrta serija (V80) od 2006
2.5 DI-D 4 cilindri
3.2 DI-D (ročni menjalnik): 4 cilindri, 160 KM (118 kW)
3.2 DI-D (avtomatski menjalnik):4 cilindri, 170 CV (125 kW)
3.0 V6 bencin
3.8 V6 bencin: 6 cilindrov, 249 CV (183 kW)

LP Bizzy
I tried being normal once..... I didn't like it!

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » So Maj 02, 2009 2:02 pm

Hvala Bizzy!
Se pravi se gre za prvo serijo z 2.5l in tdi mašino.
Imaš kaj izkušenj? Saj nekaj jih imam že jaz, samo ko sem tole o joti bral bi mislil da sem poslušal jasnovidko :lol:
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 47 gostov