pajero špera
pajero špera
Imam pajero, letnik 1995, zanima me sledeče ...
Kadar se vozim po gozdnih vlakah in podobno imam večinoma zadaj vklopljeno špero. Zdaj me pa zanima, koliko to škoduje, oziroma nimam izkušenj kdaj in kako se je lahko uporablja, brez da bi delal škodo avtu...
Prej galloper, vitara, gc sem pač peljal z 4lcc, zato pač s "šperam" nimam izkušenj...
Vsaka info dobrodošla...
lp, Rok
Kadar se vozim po gozdnih vlakah in podobno imam večinoma zadaj vklopljeno špero. Zdaj me pa zanima, koliko to škoduje, oziroma nimam izkušenj kdaj in kako se je lahko uporablja, brez da bi delal škodo avtu...
Prej galloper, vitara, gc sem pač peljal z 4lcc, zato pač s "šperam" nimam izkušenj...
Vsaka info dobrodošla...
lp, Rok
kolikor je meni znano imas
2H
4H
4HLc
4LLc
+ zraven tega se tipko za zaporo zadnjega diffa
torej za gozdne poti in podobne zadeve sam uporabljam 4H
ostalo preklopil res samo po potrebi oziroma v 4LLc pri voznji v hrib...
Zadnjega pa uporabim le ko vse od zgoraj nastetega ne pomaga
en link s slikcam koz zanimivost:
http://www.auto-searchphilippines.com/M ... eroCK.html
2H
4H
4HLc
4LLc
+ zraven tega se tipko za zaporo zadnjega diffa
torej za gozdne poti in podobne zadeve sam uporabljam 4H
ostalo preklopil res samo po potrebi oziroma v 4LLc pri voznji v hrib...
Zadnjega pa uporabim le ko vse od zgoraj nastetega ne pomaga
en link s slikcam koz zanimivost:
http://www.auto-searchphilippines.com/M ... eroCK.html
tale tip http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4304594&show=1 piše kako ima prvo zaporo diferenciala?
a je kateri avto to imel sploh?
hvala lepa
a je kateri avto to imel sploh?
hvala lepa
špero spredaj je serijsko imela samo kakšna LC80 ali puch (ne vsi, so tudi taki brez).
tale pajero z linka pa serijsko špere zagotovo ni imel spredaj.
sredinsko ja, zadnjo mogoče, prve pa ni imel noben pajero.
nekateri menjajo avtomatske vklopnike z zaporo diferenciala.
razen če je vgradil dodatno kakšen ARB ali katerega drugega proizvajalca ...
lp
Mamut
tale pajero z linka pa serijsko špere zagotovo ni imel spredaj.
sredinsko ja, zadnjo mogoče, prve pa ni imel noben pajero.
nekateri menjajo avtomatske vklopnike z zaporo diferenciala.
razen če je vgradil dodatno kakšen ARB ali katerega drugega proizvajalca ...
lp
Mamut
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
mislm da je tako da ko mas vkloplen pogon na vse 4 da je razmerje nekje 33 : 66 ko pa priklopis pa se dif pa je 50 : 50. Paa ce se ne motim se potem tud kolesa mal drugac sucejo, sam to nej kaksn drug pove ker nisem sigurn.
Pri svojem pajeru mam nekak obcutk, da se mi pri pogonu na vse 4 brez difa vrtijo zadnja kolesa se vedno hitreje, al pa je to samo zaradi porazdelitve navora?!
Pri svojem pajeru mam nekak obcutk, da se mi pri pogonu na vse 4 brez difa vrtijo zadnja kolesa se vedno hitreje, al pa je to samo zaradi porazdelitve navora?!
-
- Prispevkov: 240
- Pridružen: Če Dec 31, 2009 10:45 am
kakor jaz vidim so te stari terenci skoraj vsi ena jajca. Jaz osebno imam Grand Cherokee in to kar se tiče teh šper je kr neki. Bog pomagi če se zakoplješ. Dokler gre gre ful dobr k se pa enkrat ustavi pa vrti kr neki nikoli vseh 4. Prijatelj ima Audi allroad 2009 letnik in mu elektronika zelo veliko pomaga. Mislim da če nimaš res tpravga terenca te te novi povozijo.
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
Velikokrat sem razmišljal da bi vozniško dovoljenje B kategorije ločili na 2 dela... osebno vozilo in 4x4 vozilo. Ker noben ne bere navodila za uporabo.
Drgač pa...
Če malo bolj podrobno pregledate Mamut4x4 internetno stran lahko najdete sledeča linka:
http://www.youtube.com/watch?v=C2wkW05Pc6c
http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKnswM
Ko smo že pri Toyotah... oče ima LC120 Exe in dokler ne zakleneš sredinskega difa elektronika serje bobeke. No sej jih tudi po tem ampak ponavadi malo pomaga.
2 tedna nazaj me je kolega s prvim pathfinderjem in serijskim pogonom (zadaj LSD) brez težav vozil po snegu kjer si niti zamislit nisem mogel da je možno.
Razna elektronska jajčka so do neke mere uredu potem se pa konča. Enkrat je bil na eni tekmi Q7 pa smo vidl kaj dela elektronika v blatu.
Drgač pa...
Če malo bolj podrobno pregledate Mamut4x4 internetno stran lahko najdete sledeča linka:
http://www.youtube.com/watch?v=C2wkW05Pc6c
http://www.youtube.com/watch?v=YNFacsKnswM
Ko smo že pri Toyotah... oče ima LC120 Exe in dokler ne zakleneš sredinskega difa elektronika serje bobeke. No sej jih tudi po tem ampak ponavadi malo pomaga.
2 tedna nazaj me je kolega s prvim pathfinderjem in serijskim pogonom (zadaj LSD) brez težav vozil po snegu kjer si niti zamislit nisem mogel da je možno.
Razna elektronska jajčka so do neke mere uredu potem se pa konča. Enkrat je bil na eni tekmi Q7 pa smo vidl kaj dela elektronika v blatu.
VM - Turbotronic®
simicbranko napisal/-a:kakor jaz vidim so te stari terenci skoraj vsi ena jajca. Jaz osebno imam Grand Cherokee in to kar se tiče teh šper je kr neki. Bog pomagi če se zakoplješ. Dokler gre gre ful dobr k se pa enkrat ustavi pa vrti kr neki nikoli vseh 4. Prijatelj ima Audi allroad 2009 letnik in mu elektronika zelo veliko pomaga. Mislim da če nimaš res tpravga terenca te te novi povozijo.
nikakor ne gre primerja audi allroad z starimi terenci.
kinderjajčk pelje kergakoli audija scat u graben kadar koli hočeš
Za izkušenega voznika je 100% mehanska špera in ostali mehanski pripomočki zakon.
Ker pa je na svetu vse več mevž je pa tudi izdelkov z miljon elektronskimi pomagali, katere naj bi mislile namesto njih, vse preveč.
Samo izkušnje se pridobi s kilometri ne joškanjem pri mamicah do 30tega in še čez in s kaučofroadanjem.
Elektronska špera ne bo nikoli boljša od 100% ročne.
Ročno vklop špere se zgodi na zahtevo voznika takoj ko njegova glava opazi, da bo nastala situacija, kjer bi posamezno kolo lahko zdrsnilo in bi avto izgubil oprijem.
Elektronski vklop špere pa se zgodi šele, ko eno od koles zdrsne in to pošteno, ker majhnega zdrsa elektronski sistemi ne zaznajo. In predno elektronika prenese moč na kolo z boljšim oprijemom je podlaga pod kolesi s slabšim oprijemom že pošteno zglajena ali luknja pošteno globoka.
In sedaj sprašujem kaj je boljše: 4 kolesa z minimalnim oprijemom ali dve kolesi z minimalnim oprijemom in dve na zlizani podlagi?
Je komu sedaj naredilo klik, zakaj so pod raznimi Q7, Range Roverji, SUVji na sejmih samo podlage z dobrim oprijemom. Ker samo tam elektronika res dobro deluje. V realnem svetu pa je pesem malce drugačna.
lp
Mamut
Mitsurgi .... imaš point ... z branjem navodil. Če bi se večina posvetila samo v osnove, bi imeli precej manj debilnih debat.
Franky ... nasedlega avta ne boš nikoli rešil z LSD (ne droga ne limited slip tukaj ne pomagata, še 100% locker redko)
Ker pa je na svetu vse več mevž je pa tudi izdelkov z miljon elektronskimi pomagali, katere naj bi mislile namesto njih, vse preveč.
Samo izkušnje se pridobi s kilometri ne joškanjem pri mamicah do 30tega in še čez in s kaučofroadanjem.
Elektronska špera ne bo nikoli boljša od 100% ročne.
Ročno vklop špere se zgodi na zahtevo voznika takoj ko njegova glava opazi, da bo nastala situacija, kjer bi posamezno kolo lahko zdrsnilo in bi avto izgubil oprijem.
Elektronski vklop špere pa se zgodi šele, ko eno od koles zdrsne in to pošteno, ker majhnega zdrsa elektronski sistemi ne zaznajo. In predno elektronika prenese moč na kolo z boljšim oprijemom je podlaga pod kolesi s slabšim oprijemom že pošteno zglajena ali luknja pošteno globoka.
In sedaj sprašujem kaj je boljše: 4 kolesa z minimalnim oprijemom ali dve kolesi z minimalnim oprijemom in dve na zlizani podlagi?
Je komu sedaj naredilo klik, zakaj so pod raznimi Q7, Range Roverji, SUVji na sejmih samo podlage z dobrim oprijemom. Ker samo tam elektronika res dobro deluje. V realnem svetu pa je pesem malce drugačna.
lp
Mamut
Mitsurgi .... imaš point ... z branjem navodil. Če bi se večina posvetila samo v osnove, bi imeli precej manj debilnih debat.
Franky ... nasedlega avta ne boš nikoli rešil z LSD (ne droga ne limited slip tukaj ne pomagata, še 100% locker redko)
www.mamut4x4.com ... največji izbor 4x4 opreme v Sloveniji.
- Mitsurugi2
- Prispevkov: 660
- Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm
galloperjem prve izvedbe. ka jst vem kakšno ima, pravijo na servisu da ima noter neke lamele v olju in ko zdrsne kolo v prazno, zrine olje ven in se vklopi drugo kolo (nekje od 40-80%) - mogoče so mislili da se 80% ne vklaplja
ko sem se pa vozil po enem terenu se je pa vklopla in potem je to šlo po pou metrskem snegu brez problema. čudno je to kdaj se vklopi in kako
ko sem se pa vozil po enem terenu se je pa vklopla in potem je to šlo po pou metrskem snegu brez problema. čudno je to kdaj se vklopi in kako
Če imaš to kar pišeš potem imaš LSD in nima kaj vklapljat in izklapljat. LSD na lamele drži dokler zmore in konec, po tem se kolo ravnotako vrti v prazno.
Mamut najboljši post v vsej tej debati okoli šper....
Tole je pa največja neumnost....
Ja povozijo te sicer res ampak samo dokler ne zaviješ na teren, potem pa, pa pa elektronika.
Na kakšno hard tekmo pojdi pogledat koliko je teh novih superterencev...razen rubicona nobenega...za tega se pa itak ve kam spada.
To če gledaš enega jagra, staro mamo ali pa kaučofroaderja z starimi jetri še ne pomeni da je to to....
Zanimivo pri vsej tej debati pa je da nihče ne pove zakaj sploh rabi špero in kam jo bo nataknil. Na serijski avto he he..... najprej se poskrbi za pošteno podvozje pol pa razmišlja o šperi.
Mamut najboljši post v vsej tej debati okoli šper....
Tole je pa največja neumnost....
simicbranko napisal/-a:kakor jaz vidim so te stari terenci skoraj vsi ena jajca. Mislim da če nimaš res tpravga terenca te te novi povozijo.
Ja povozijo te sicer res ampak samo dokler ne zaviješ na teren, potem pa, pa pa elektronika.
Na kakšno hard tekmo pojdi pogledat koliko je teh novih superterencev...razen rubicona nobenega...za tega se pa itak ve kam spada.
To če gledaš enega jagra, staro mamo ali pa kaučofroaderja z starimi jetri še ne pomeni da je to to....
Zanimivo pri vsej tej debati pa je da nihče ne pove zakaj sploh rabi špero in kam jo bo nataknil. Na serijski avto he he..... najprej se poskrbi za pošteno podvozje pol pa razmišlja o šperi.
jst sem bolj nov v temu, pa mi vsaka novica pride prav. če prav razumem, če se peljem nekje po terenu (po snegu, blatu...) ta LSD drži tudi drugo kolo, ko pa pride da je eno kolo npr. v zraku, pa ti ta drugi nič ne pomaga. imam prav?
recimo ko sem vlekel avto, je drugo kolo stalo pri miru, prav zato, ker je ta prvo se vrtelo čisto v prazno? prav razmišljam?
kako so pa te samodejne zapore (npr. pajero) so to 100% ali delne?
če imaš na ročki lcc oziroma kakšen gumb, to pomeni da je 100%?
recimo ko sem vlekel avto, je drugo kolo stalo pri miru, prav zato, ker je ta prvo se vrtelo čisto v prazno? prav razmišljam?
kako so pa te samodejne zapore (npr. pajero) so to 100% ali delne?
če imaš na ročki lcc oziroma kakšen gumb, to pomeni da je 100%?
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 64 gostov