Praktični nasveti za reševanje okvar v neobičajnih razmerah
Praktični nasveti za reševanje okvar v neobičajnih razmerah
V želji, da se ta forum vrne v svoje prvotne vode odpiram to temo.
Če bo Upravnik pri volji, lahko zadevo odpre v novem forumu, mi bomo pa pod temo navedli lastno preverjeno izkušnjo oz. nasvet kako okvaro popraviti.
Flancarije (če ne boste toliko odrasli, da se jih boste vzdržali) bom brisal sam - vsaj dokler mi Upravnik te moči ne vzame.
PUŠČANJE HLADILNIKA
Zaradi ribežna (ali slabe kvalitete) je hladilnik spustil na spojih. Sem ga snel, s kleščami previdno in nežno zatisnil spojki med plastiko in aluminijastim satovjem. Namestil hladilnik, dolil vodo in vanjo stresel pest ali dve mletega popra. Puščanje je med vožnjo precej ponehalo. Ko sem dolil še (na črpalki kupljeno) sredstvo zazatesnitev hladilnika, je puščanje povsem ponehalo in lahko sem brez težav prevozil še skoraj 2000 km.
A pozor! Poper zamaši tudi satovje grelca! Gretje ne deluje več! Priporočam izpiranje grelca pred vlitjem tekočine zazzatesnitev hladilnika.
Nasvet o uporabi popra mi je dal Fonza. Hvala Fonza! Stvar deluje!
(ta tema je bila že obravnavana, bolj sem jo dal sem kot pokazalo, kako si prestavljam izgled tega poglavja)
NAMESTITEV TUBELESS GUME NA PLATIŠČE
Pred časom je nekdo objavil povezavo do filmčka, kjer nekdo (izgleda čisto enostavno) nabije gumo na platišče z brizganjem in vžganjem WD 40. Če to povezavo kdo najde, naj jo objavi tu. Hvala!
Zaenkrat toliko
LP Miran
Če bo Upravnik pri volji, lahko zadevo odpre v novem forumu, mi bomo pa pod temo navedli lastno preverjeno izkušnjo oz. nasvet kako okvaro popraviti.
Flancarije (če ne boste toliko odrasli, da se jih boste vzdržali) bom brisal sam - vsaj dokler mi Upravnik te moči ne vzame.
PUŠČANJE HLADILNIKA
Zaradi ribežna (ali slabe kvalitete) je hladilnik spustil na spojih. Sem ga snel, s kleščami previdno in nežno zatisnil spojki med plastiko in aluminijastim satovjem. Namestil hladilnik, dolil vodo in vanjo stresel pest ali dve mletega popra. Puščanje je med vožnjo precej ponehalo. Ko sem dolil še (na črpalki kupljeno) sredstvo zazatesnitev hladilnika, je puščanje povsem ponehalo in lahko sem brez težav prevozil še skoraj 2000 km.
A pozor! Poper zamaši tudi satovje grelca! Gretje ne deluje več! Priporočam izpiranje grelca pred vlitjem tekočine zazzatesnitev hladilnika.
Nasvet o uporabi popra mi je dal Fonza. Hvala Fonza! Stvar deluje!
(ta tema je bila že obravnavana, bolj sem jo dal sem kot pokazalo, kako si prestavljam izgled tega poglavja)
NAMESTITEV TUBELESS GUME NA PLATIŠČE
Pred časom je nekdo objavil povezavo do filmčka, kjer nekdo (izgleda čisto enostavno) nabije gumo na platišče z brizganjem in vžganjem WD 40. Če to povezavo kdo najde, naj jo objavi tu. Hvala!
Zaenkrat toliko
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
gume
Miran : pozdravljam tako konstruktivno temo. Končno nekaj resnih ljudi
Pri "pumpanju" gum bi dodal samo nekaj stvari predvsem iz vidika varnosti.
-sam postopek je namenjen temu, da gumo spravimo nazaj na obroč
-še vedno bomo morali gumo napolniti z zrakom
-zelo pomembno je da to delamo z gumo na vozilu (dvignjen), v nasprotnem primeru lahko pride do poškodb ljudi, saj če je guma na tleh ter se hitro napolni, tudi hitro poleti po zraku.(videl, ne enkrat)
-potrebno je odstraniti iglo ventila. če jo dovolj hitro namestimo nazaj lahko ujamemo celo kake 0,5 bara pritiska.
-kot pogonsko gorivo za postopek priporočam start spray, odmrzovalec stekel, wd 40, skratka vse kar hitro hlapi.
uporabljajte v majhnih količinah. ne zalivat.
lp mare
Pri "pumpanju" gum bi dodal samo nekaj stvari predvsem iz vidika varnosti.
-sam postopek je namenjen temu, da gumo spravimo nazaj na obroč
-še vedno bomo morali gumo napolniti z zrakom
-zelo pomembno je da to delamo z gumo na vozilu (dvignjen), v nasprotnem primeru lahko pride do poškodb ljudi, saj če je guma na tleh ter se hitro napolni, tudi hitro poleti po zraku.(videl, ne enkrat)
-potrebno je odstraniti iglo ventila. če jo dovolj hitro namestimo nazaj lahko ujamemo celo kake 0,5 bara pritiska.
-kot pogonsko gorivo za postopek priporočam start spray, odmrzovalec stekel, wd 40, skratka vse kar hitro hlapi.
uporabljajte v majhnih količinah. ne zalivat.
lp mare
Tesnenje dizelskega rezervoarja :
za tesnenje dizelskega rezervorja (za bencinskega nisem probal), je zelo primerno navadno glicerinsko ali "hotelsko" milo-žajfa.
če rezervoar pušča na spojih ali varih dobro vse zamažite(zaribajte) v spoje ali vare, pri luknji, pa enostavno naredite čep malo večji od luknje.
zadeva večkrat preizkušena. Zadnje popravilo vara drži že 2 leti.
lp mare
za tesnenje dizelskega rezervorja (za bencinskega nisem probal), je zelo primerno navadno glicerinsko ali "hotelsko" milo-žajfa.
če rezervoar pušča na spojih ali varih dobro vse zamažite(zaribajte) v spoje ali vare, pri luknji, pa enostavno naredite čep malo večji od luknje.
zadeva večkrat preizkušena. Zadnje popravilo vara drži že 2 leti.
lp mare
No sicer sem sklenil da v "resnih" debatah ne bom več sodeloval, pa vseeno, ker je ta dobra in ker gre za tveganje poškodb, predvsem očes.
Okoli pumpanja gum sem hotel ravno to napisat kar je Mare, pa me je prehitel. Ne počnite tega doma in samo če res ni druge rešitve.
Če se le da snamite kolo dol, ko prižigate glejte proč od gume ali uporabite očala. Predvsem pa nobenih radovednežev okoli še posebno ne otrok. Uporabite pa lahko vsa hlapljiva sredstva tudi razne kozmetične pripomočke kot je recimo lak za lase. Če to delate z gorivi pa potegnite črto z gorivom kakšen meter od gume in tam prižgite. Z tako napumpano gumo lahko vozite brez problema, preiskušeno. Predno pa to naredite poberite iz gume kar je notri, morebitno blato, kamenje ali vodo, ker ne boste mogli voziti če je kaj slučajno notri, sneti je pa ne moremo več ko je nameščena.
Na daljših poteh pa priporočam med orodjem in opremo eno kartušo karoserijske PU mase. Stane 5€ drži pa vse živo, od hladilnika, gumi cevi do rezervoarja. Skratka prime na vse materiale, tudi na nečistoče. Če z njim recimo pritrdite tablico jo nikoli ne boste zgubili, ukradejo jo pa lahko samo komplet z odbijačem. Odporna je tudi na luge in kisline, odlikuje jo pa hitro sušenje in kot sem napisal zelo širok spekter uporabnosti. Potem še priporočam en flajšter za cevi hladilnega sistema za 4€ in pašteto in povoj za ispušni sistem, 6€. Pri teh stvareh je po mojih iskušnjah tako: če jih imaš je poceni in verjetno jih nikoli ne boš rabil. Če jih nimaš jih boš ziher rabil in ponavadi je takrat reč zelo zelo draga.
No ko bo čas pa še kaj dodam v tej temi, veliko je teh stvari.
Lp
Okoli pumpanja gum sem hotel ravno to napisat kar je Mare, pa me je prehitel. Ne počnite tega doma in samo če res ni druge rešitve.
Če se le da snamite kolo dol, ko prižigate glejte proč od gume ali uporabite očala. Predvsem pa nobenih radovednežev okoli še posebno ne otrok. Uporabite pa lahko vsa hlapljiva sredstva tudi razne kozmetične pripomočke kot je recimo lak za lase. Če to delate z gorivi pa potegnite črto z gorivom kakšen meter od gume in tam prižgite. Z tako napumpano gumo lahko vozite brez problema, preiskušeno. Predno pa to naredite poberite iz gume kar je notri, morebitno blato, kamenje ali vodo, ker ne boste mogli voziti če je kaj slučajno notri, sneti je pa ne moremo več ko je nameščena.
Na daljših poteh pa priporočam med orodjem in opremo eno kartušo karoserijske PU mase. Stane 5€ drži pa vse živo, od hladilnika, gumi cevi do rezervoarja. Skratka prime na vse materiale, tudi na nečistoče. Če z njim recimo pritrdite tablico jo nikoli ne boste zgubili, ukradejo jo pa lahko samo komplet z odbijačem. Odporna je tudi na luge in kisline, odlikuje jo pa hitro sušenje in kot sem napisal zelo širok spekter uporabnosti. Potem še priporočam en flajšter za cevi hladilnega sistema za 4€ in pašteto in povoj za ispušni sistem, 6€. Pri teh stvareh je po mojih iskušnjah tako: če jih imaš je poceni in verjetno jih nikoli ne boš rabil. Če jih nimaš jih boš ziher rabil in ponavadi je takrat reč zelo zelo draga.
No ko bo čas pa še kaj dodam v tej temi, veliko je teh stvari.
Lp
- OrangePower
- Prispevkov: 1111
- Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm
marjan napisal/-a:VODA V GORIVU
Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp
Kaj ta voda/alko potem zgorita normalno v motorju?
Take malenkosti dostikrat pridejo prav. Za razna tesnenja je dober čigumi in pa macgyver salotejp trak.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
OrangePower napisal/-a:marjan napisal/-a:VODA V GORIVU
Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp
Kaj ta voda/alko potem zgorita normalno v motorju?
...popravici,NIMAM pojma:)
p.s. baje se metilnega alkohola ne da več dobiti,samo v lekarni,in to ne v vsaki...
še ene par let nazaj se ga je dalo...
OrangePower napisal/-a:marjan napisal/-a:VODA V GORIVU
Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp
Kaj ta voda/alko potem zgorita normalno v motorju?
Ja, alkohol veže vodo nase in potem zgori skupaj z bencinom. Sprobano že večkrat in vedno se je obneslo.
Pred EUR sem bil SIT!
-
- Prispevkov: 2
- Pridružen: Pe Jan 30, 2004 2:07 pm
- Kraj: Ljubljana
Na daljših poteh pa priporočam med orodjem in opremo eno kartušo karoserijske PU mase. Stane 5€ drži pa vse živo, od hladilnika, gumi cevi do rezervoarja. Skratka prime na vse materiale, tudi na nečistoče. Če z njim recimo pritrdite tablico jo nikoli ne boste zgubili, ukradejo jo pa lahko samo komplet z odbijačem. Odporna je tudi na luge in kisline, odlikuje jo pa hitro sušenje in kot sem napisal zelo širok spekter uporabnosti. Potem še priporočam en flajšter za cevi hladilnega sistema za 4€ in pašteto in povoj za ispušni sistem, 6€. Pri teh stvareh je po mojih iskušnjah tako: če jih imaš je poceni in verjetno jih nikoli ne boš rabil. Če jih nimaš jih boš ziher rabil in ponavadi je takrat reč zelo zelo draga.
To je pa zelo poučno.
Kje pa se dobi te stvari, predvsem me zanima material za popravilo izpuha.
Bravo Miran, dobra tema.
Varjenje v nujnih primerih:
http://www.youtube.com/watch?v=8tHJ0NSj ... playnext=1
Varjenje v nujnih primerih:
http://www.youtube.com/watch?v=8tHJ0NSj ... playnext=1
TUDI NA FB>>>KLIK
Sven napisal/-a:Bravo Miran, dobra tema.
Varjenje v nujnih primerih:
http://www.youtube.com/watch?v=8tHJ0NSj ... playnext=1
to sem videl v milanu na parkingu ko je bolgar na kamionu z klemami in lastno baterijo(24 volt) in prižganim kamionom prišvasal košaro za rezervno gumo na prikolici....noro dobra fora
TRCO1 napisal/-a:
to sem videl v milanu na parkingu ko je bolgar na kamionu z klemami in lastno baterijo(24 volt) in prižganim kamionom prišvasal košaro za rezervno gumo na prikolici....noro dobra fora
Kaj bi pa altenator porekel na to?
Mu nič ne škodi?
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Picpoki napisal/-a:TRCO1 napisal/-a:
to sem videl v milanu na parkingu ko je bolgar na kamionu z klemami in lastno baterijo(24 volt) in prižganim kamionom prišvasal košaro za rezervno gumo na prikolici....noro dobra fora
Kaj bi pa altenator porekel na to?
Mu nič ne škodi?
Sej fora varjenja ni v toku ampak kontrolirani atmosferi. Tko od oka bi reku da bi na "aparatu" za tak kos pločevina nastavu nekje 80-90 amperov mogoče še manj...bilo je pa gorenje ne pa kratek stik....problem bi nastal če bi mu elektrodo "piknilo" kar se pri obločnem varjenju rado zgodi.....takrat pa imaš dobesedno kratek stiik.
Še nekaj sem se spomnil zjutraj
Če je majster varil zadevo na prikolici jo je moral skora obvezno odklopiti od avta...
Če je majster varil zadevo na prikolici jo je moral skora obvezno odklopiti od avta...
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Predno pa to naredite poberite iz gume kar je notri, morebitno blato, kamenje ali vodo, ker ne boste mogli voziti če je kaj slučajno notri, sneti je pa ne moremo več ko je nameščena.
Sicer verjetno zelo stara šola. Gumo se, da sneti! Gumo postavite pod prednjo in jo preprosto povoziš, čim bolj ob feltni seveda, preizkušen trik iz Yug... armije. Za hec sem zadevo sprobal na domačem dvorišči in trik resnično deluje!
DRSEČA SKLOPKA
V rezervoar tekočine za čiščenje stekel natoči Cocacolo (ali kakršnokoli drugo nedietno kolo), napelji cevko od pumpice v odprtino nad sklopko in ob drsenju sklopke našpricaj po sklopki.
Bojda je to "recept" od rallyistov in baje zelo dobro pomaga za kar nekaj km. Poraba "x"kole je odvisna od drsenja sklopke.
LP Miran
V rezervoar tekočine za čiščenje stekel natoči Cocacolo (ali kakršnokoli drugo nedietno kolo), napelji cevko od pumpice v odprtino nad sklopko in ob drsenju sklopke našpricaj po sklopki.
Bojda je to "recept" od rallyistov in baje zelo dobro pomaga za kar nekaj km. Poraba "x"kole je odvisna od drsenja sklopke.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
miran napisal/-a:DRSEČA SKLOPKA
V rezervoar tekočine za čiščenje stekel natoči Cocacolo (ali kakršnokoli drugo nedietno kolo), napelji cevko od pumpice v odprtino nad sklopko in ob drsenju sklopke našpricaj po sklopki.
Bojda je to "recept" od rallyistov in baje zelo dobro pomaga za kar nekaj km. Poraba "x"kole je odvisna od drsenja sklopke.
LP Miran
To je delal sicer z Cockto, Štucin pred leti na svojem yugotu. Nekaj časa je kar zdržalo. Ni bilo pa tako avtomatsko, kot je Miran napisal, ampak ob vsakem servisu, so preprosto vlili z flašo.
A finto od "mitbastersov", ko v preluknjan hladilnik vlijejo surovo jajce je kdo videl? Baje da delno tudi to pomaga-sam nisem tega preizkušal.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK
Sven napisal/-a:
A finto od "mitbastersov", ko v preluknjan hladilnik vlijejo surovo jajce je kdo videl? Baje da delno tudi to pomaga-sam nisem tega preizkušal.
LP
To foro sem jaz sprobal že pred več kot 10 leti. Zadeva deluje tudi pri malo večjh luknjah kot samo neko slinjenje....Edino kaj je potrebno je to, da se iz pokrovčka vzame gumi tesnilo tako , da v sistemu ni morebitnega priska....
Pa naj še jaz dodam ene par rešitev. Sicer so bolj partizanske, ampak ko imaš slab dan, ponavadi nimaš s sabo tistega kar potrebuješ.
Še tako razstrgana cev hladilne tekočine se da prav lepo rešiti z gazo in povojem iz prve pomoči. Če daš najprej še salotejp ali PVC vrečko, praktično zatesniš 100%. Drugače pa po potrebi dolivaš.
Strgan jermen alternatorja, vodne pumpe, servo volana in klime se da nadomestiti z najlonsko nogavico. Meni se je na Cliotu obnesla bolje od novega jermena, ki ga je razcefralo po parih kilometrih, ker je bila jermenica zvita. Pozoren je treba biti predvsem na to, da nogavica ne drsi, ker se hitro stopi.
Strgan nosilec motorja se lahko prav elegantno fiksira z gurtno, da motor ne poskakuje po prostoru motorja in s tem obremenjuje še ostale nosilce. Še bolje pa je če dvigneš poškodovan nosilec mašine z dvigalko dokler se ne začne dvigovati cel avto in potem zabiješ ošiljen lesen količek v nastalo režo. Zadeva se obnese tudi na dolgi rok, res pa je da se čuti mravljince.
Še tako razstrgana cev hladilne tekočine se da prav lepo rešiti z gazo in povojem iz prve pomoči. Če daš najprej še salotejp ali PVC vrečko, praktično zatesniš 100%. Drugače pa po potrebi dolivaš.
Strgan jermen alternatorja, vodne pumpe, servo volana in klime se da nadomestiti z najlonsko nogavico. Meni se je na Cliotu obnesla bolje od novega jermena, ki ga je razcefralo po parih kilometrih, ker je bila jermenica zvita. Pozoren je treba biti predvsem na to, da nogavica ne drsi, ker se hitro stopi.
Strgan nosilec motorja se lahko prav elegantno fiksira z gurtno, da motor ne poskakuje po prostoru motorja in s tem obremenjuje še ostale nosilce. Še bolje pa je če dvigneš poškodovan nosilec mašine z dvigalko dokler se ne začne dvigovati cel avto in potem zabiješ ošiljen lesen količek v nastalo režo. Zadeva se obnese tudi na dolgi rok, res pa je da se čuti mravljince.
kleno napisal/-a:Strgan nosilec motorja se lahko prav elegantno fiksira z gurtno, da motor ne poskakuje po prostoru motorja in s tem obremenjuje še ostale nosilce. Še bolje pa je če dvigneš poškodovan nosilec mašine z dvigalko dokler se ne začne dvigovati cel avto in potem zabiješ ošiljen lesen količek v nastalo režo. Zadeva se obnese tudi na dolgi rok, res pa je da se čuti mravljince.
Za nosilce motorja poznam še boljšo rešitev.
ko menjaš nosilce z novimi (in jih imaš še v roki), vzameš kos varnostnega pasu in ga enkrat obviješ okoli, potem pa ga zmontiraš tako da pas drži cel nosilec. Tudi če se sedaj nosilec strga, ga še vedno drži varnostni pas in to še kar nekaj časa.
Še slikca za predstavo (zadeva drži še 15000km brez problema, ko razpade nosilec).
Pred EUR sem bil SIT!
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 196 gostov