Praktični nasveti za reševanje okvar v neobičajnih razmerah

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

Praktični nasveti za reševanje okvar v neobičajnih razmerah

OdgovorNapisal/-a miran » Sr Avg 12, 2009 9:47 am

V želji, da se ta forum vrne v svoje prvotne vode odpiram to temo.
Če bo Upravnik pri volji, lahko zadevo odpre v novem forumu, mi bomo pa pod temo navedli lastno preverjeno izkušnjo oz. nasvet kako okvaro popraviti.
Flancarije (če ne boste toliko odrasli, da se jih boste vzdržali) bom brisal sam - vsaj dokler mi Upravnik te moči ne vzame.

PUŠČANJE HLADILNIKA
Zaradi ribežna (ali slabe kvalitete) je hladilnik spustil na spojih. Sem ga snel, s kleščami previdno in nežno zatisnil spojki med plastiko in aluminijastim satovjem. Namestil hladilnik, dolil vodo in vanjo stresel pest ali dve mletega popra. Puščanje je med vožnjo precej ponehalo. Ko sem dolil še (na črpalki kupljeno) sredstvo zazatesnitev hladilnika, je puščanje povsem ponehalo in lahko sem brez težav prevozil še skoraj 2000 km.
A pozor! Poper zamaši tudi satovje grelca! Gretje ne deluje več! Priporočam izpiranje grelca pred vlitjem tekočine zazzatesnitev hladilnika.
Nasvet o uporabi popra mi je dal Fonza. Hvala Fonza! Stvar deluje!
(ta tema je bila že obravnavana, bolj sem jo dal sem kot pokazalo, kako si prestavljam izgled tega poglavja)

NAMESTITEV TUBELESS GUME NA PLATIŠČE
Pred časom je nekdo objavil povezavo do filmčka, kjer nekdo (izgleda čisto enostavno) nabije gumo na platišče z brizganjem in vžganjem WD 40. Če to povezavo kdo najde, naj jo objavi tu. Hvala!

Zaenkrat toliko
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Shadow
Prispevkov: 120
Pridružen: To Avg 05, 2008 3:48 pm
Kraj: Ponikve (Dobrepolje)

OdgovorNapisal/-a Shadow » Sr Avg 12, 2009 10:06 am

http://www.mojvideo.com/video-vzigalnik ... 51a785868d

Mislim da si imel tole v mislih

L.P.

Jernej

s56zpw
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 8:40 pm
Kontakt:

gume

OdgovorNapisal/-a s56zpw » Sr Avg 12, 2009 10:32 am

Miran : pozdravljam tako konstruktivno temo. Končno nekaj resnih ljudi

Pri "pumpanju" gum bi dodal samo nekaj stvari predvsem iz vidika varnosti.

-sam postopek je namenjen temu, da gumo spravimo nazaj na obroč
-še vedno bomo morali gumo napolniti z zrakom
-zelo pomembno je da to delamo z gumo na vozilu (dvignjen), v nasprotnem primeru lahko pride do poškodb ljudi, saj če je guma na tleh ter se hitro napolni, tudi hitro poleti po zraku.(videl, ne enkrat)
-potrebno je odstraniti iglo ventila. če jo dovolj hitro namestimo nazaj lahko ujamemo celo kake 0,5 bara pritiska.
-kot pogonsko gorivo za postopek priporočam start spray, odmrzovalec stekel, wd 40, skratka vse kar hitro hlapi.

uporabljajte v majhnih količinah. ne zalivat.

lp mare

s56zpw
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe Feb 13, 2009 8:40 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a s56zpw » Sr Avg 12, 2009 10:37 am

Tesnenje dizelskega rezervoarja :

za tesnenje dizelskega rezervorja (za bencinskega nisem probal), je zelo primerno navadno glicerinsko ali "hotelsko" milo-žajfa.
če rezervoar pušča na spojih ali varih dobro vse zamažite(zaribajte) v spoje ali vare, pri luknji, pa enostavno naredite čep malo večji od luknje.

zadeva večkrat preizkušena. Zadnje popravilo vara drži že 2 leti.

lp mare

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Avg 12, 2009 11:15 am

No sicer sem sklenil da v "resnih" debatah ne bom več sodeloval, pa vseeno, ker je ta dobra in ker gre za tveganje poškodb, predvsem očes.
Okoli pumpanja gum sem hotel ravno to napisat kar je Mare, pa me je prehitel. Ne počnite tega doma in samo če res ni druge rešitve.
Če se le da snamite kolo dol, ko prižigate glejte proč od gume ali uporabite očala. Predvsem pa nobenih radovednežev okoli še posebno ne otrok. Uporabite pa lahko vsa hlapljiva sredstva tudi razne kozmetične pripomočke kot je recimo lak za lase. Če to delate z gorivi pa potegnite črto z gorivom kakšen meter od gume in tam prižgite. Z tako napumpano gumo lahko vozite brez problema, preiskušeno. Predno pa to naredite poberite iz gume kar je notri, morebitno blato, kamenje ali vodo, ker ne boste mogli voziti če je kaj slučajno notri, sneti je pa ne moremo več ko je nameščena.

Na daljših poteh pa priporočam med orodjem in opremo eno kartušo karoserijske PU mase. Stane 5€ drži pa vse živo, od hladilnika, gumi cevi do rezervoarja. Skratka prime na vse materiale, tudi na nečistoče. Če z njim recimo pritrdite tablico jo nikoli ne boste zgubili, ukradejo jo pa lahko samo komplet z odbijačem. Odporna je tudi na luge in kisline, odlikuje jo pa hitro sušenje in kot sem napisal zelo širok spekter uporabnosti. Potem še priporočam en flajšter za cevi hladilnega sistema za 4€ in pašteto in povoj za ispušni sistem, 6€. Pri teh stvareh je po mojih iskušnjah tako: če jih imaš je poceni in verjetno jih nikoli ne boš rabil. Če jih nimaš jih boš ziher rabil in ponavadi je takrat reč zelo zelo draga.

No ko bo čas pa še kaj dodam v tej temi, veliko je teh stvari.

Lp

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Sr Avg 12, 2009 12:15 pm

VODA V GORIVU

Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp

Uporabniški avatar
OrangePower
Prispevkov: 1111
Pridružen: Sr Avg 30, 2006 2:16 pm

OdgovorNapisal/-a OrangePower » Sr Avg 12, 2009 1:17 pm

marjan napisal/-a:VODA V GORIVU

Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp


Kaj ta voda/alko potem zgorita normalno v motorju?

Uporabniški avatar
kloshar
Prispevkov: 1171
Pridružen: So Feb 18, 2006 12:35 pm

OdgovorNapisal/-a kloshar » Sr Avg 12, 2009 4:43 pm

gumo se da napumpat tudi z bencinom, kakih pol decilitra vlij v gumo - po celem obodu, počakaj cca. 20 sekund in prižgi......preizkušeno na xsports 2008, tlak v gumi je bil po eksploziji 1,2 bara....
Slika

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Avg 12, 2009 5:44 pm

Take malenkosti dostikrat pridejo prav. Za razna tesnenja je dober čigumi in pa macgyver salotejp trak.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Sr Avg 12, 2009 9:45 pm

OrangePower napisal/-a:
marjan napisal/-a:VODA V GORIVU

Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp


Kaj ta voda/alko potem zgorita normalno v motorju?


...popravici,NIMAM pojma:)

p.s. baje se metilnega alkohola ne da več dobiti,samo v lekarni,in to ne v vsaki...
še ene par let nazaj se ga je dalo...

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Avg 12, 2009 9:55 pm

OrangePower napisal/-a:
marjan napisal/-a:VODA V GORIVU

Prijatelj mi je povedal oz dal idejo da se baje notri nalije metilni alkohol,oz. se uporabi "šnops"...jaz sem sprobal z metilnim alkoholom nekaj let nazaj in res nase veže vodo...za drugo nisem 100%,če komu kaj pomaga...me ni je že.
lp


Kaj ta voda/alko potem zgorita normalno v motorju?


Ja, alkohol veže vodo nase in potem zgori skupaj z bencinom. Sprobano že večkrat in vedno se je obneslo.
Pred EUR sem bil SIT!

grandmaster
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe Jan 30, 2004 2:07 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a grandmaster » Sr Sep 02, 2009 4:23 pm

Na daljših poteh pa priporočam med orodjem in opremo eno kartušo karoserijske PU mase. Stane 5€ drži pa vse živo, od hladilnika, gumi cevi do rezervoarja. Skratka prime na vse materiale, tudi na nečistoče. Če z njim recimo pritrdite tablico jo nikoli ne boste zgubili, ukradejo jo pa lahko samo komplet z odbijačem. Odporna je tudi na luge in kisline, odlikuje jo pa hitro sušenje in kot sem napisal zelo širok spekter uporabnosti. Potem še priporočam en flajšter za cevi hladilnega sistema za 4€ in pašteto in povoj za ispušni sistem, 6€. Pri teh stvareh je po mojih iskušnjah tako: če jih imaš je poceni in verjetno jih nikoli ne boš rabil. Če jih nimaš jih boš ziher rabil in ponavadi je takrat reč zelo zelo draga.


To je pa zelo poučno. :aplavz:
Kje pa se dobi te stvari, predvsem me zanima material za popravilo izpuha.

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » Sr Sep 02, 2009 6:04 pm

Bravo Miran, dobra tema.

Varjenje v nujnih primerih:
http://www.youtube.com/watch?v=8tHJ0NSj ... playnext=1
TUDI NA FB>>>KLIK

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Sr Sep 02, 2009 7:27 pm

Sven napisal/-a:Bravo Miran, dobra tema.

Varjenje v nujnih primerih:
http://www.youtube.com/watch?v=8tHJ0NSj ... playnext=1


to sem videl v milanu na parkingu ko je bolgar na kamionu z klemami in lastno baterijo(24 volt) in prižganim kamionom prišvasal košaro za rezervno gumo na prikolici....noro dobra fora

Uporabniški avatar
marjan
Prispevkov: 1133
Pridružen: Ne Sep 11, 2005 12:43 pm

OdgovorNapisal/-a marjan » Sr Sep 02, 2009 7:46 pm

ko bojo elektriko še podražili,se bom spomnil tega:)

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Sep 02, 2009 8:41 pm

TRCO1 napisal/-a:
to sem videl v milanu na parkingu ko je bolgar na kamionu z klemami in lastno baterijo(24 volt) in prižganim kamionom prišvasal košaro za rezervno gumo na prikolici....noro dobra fora


Kaj bi pa altenator porekel na to?
Mu nič ne škodi?
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Vito_
Prispevkov: 997
Pridružen: Po Feb 21, 2005 12:14 pm

OdgovorNapisal/-a Vito_ » Sr Sep 02, 2009 9:11 pm

Picpoki napisal/-a:Kaj bi pa altenator porekel na to?

"Kar me ne ubije, me krepi!"

:P

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » Sr Sep 02, 2009 10:23 pm

Picpoki napisal/-a:
TRCO1 napisal/-a:
to sem videl v milanu na parkingu ko je bolgar na kamionu z klemami in lastno baterijo(24 volt) in prižganim kamionom prišvasal košaro za rezervno gumo na prikolici....noro dobra fora


Kaj bi pa altenator porekel na to?
Mu nič ne škodi?


Sej fora varjenja ni v toku ampak kontrolirani atmosferi. Tko od oka bi reku da bi na "aparatu" za tak kos pločevina nastavu nekje 80-90 amperov mogoče še manj...bilo je pa gorenje ne pa kratek stik....problem bi nastal če bi mu elektrodo "piknilo" kar se pri obločnem varjenju rado zgodi.....takrat pa imaš dobesedno kratek stiik.

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Če Sep 03, 2009 9:05 pm

Še nekaj sem se spomnil zjutraj :idea:
Če je majster varil zadevo na prikolici jo je moral skora obvezno odklopiti od avta... :roll:
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
Al1975
Prispevkov: 405
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:15 am
Kraj: Bevke down town
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Al1975 » Pe Sep 04, 2009 5:36 am

Predno pa to naredite poberite iz gume kar je notri, morebitno blato, kamenje ali vodo, ker ne boste mogli voziti če je kaj slučajno notri, sneti je pa ne moremo več ko je nameščena.


Sicer verjetno zelo stara šola. Gumo se, da sneti! Gumo postavite pod prednjo in jo preprosto povoziš, čim bolj ob feltni seveda, preizkušen trik iz Yug... armije. Za hec sem zadevo sprobal na domačem dvorišči in trik resnično deluje!
Slika

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Nov 28, 2009 2:53 pm

DRSEČA SKLOPKA
V rezervoar tekočine za čiščenje stekel natoči Cocacolo (ali kakršnokoli drugo nedietno kolo), napelji cevko od pumpice v odprtino nad sklopko in ob drsenju sklopke našpricaj po sklopki.
Bojda je to "recept" od rallyistov in baje zelo dobro pomaga za kar nekaj km. Poraba "x"kole je odvisna od drsenja sklopke.
LP Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Sven
Prispevkov: 1092
Pridružen: To Maj 17, 2005 11:30 pm
Kraj: wajdušna
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Sven » So Nov 28, 2009 2:58 pm

miran napisal/-a:DRSEČA SKLOPKA
V rezervoar tekočine za čiščenje stekel natoči Cocacolo (ali kakršnokoli drugo nedietno kolo), napelji cevko od pumpice v odprtino nad sklopko in ob drsenju sklopke našpricaj po sklopki.
Bojda je to "recept" od rallyistov in baje zelo dobro pomaga za kar nekaj km. Poraba "x"kole je odvisna od drsenja sklopke.
LP Miran


To je delal sicer z Cockto, Štucin pred leti na svojem yugotu. Nekaj časa je kar zdržalo. Ni bilo pa tako avtomatsko, kot je Miran napisal, ampak ob vsakem servisu, so preprosto vlili z flašo.

A finto od "mitbastersov", ko v preluknjan hladilnik vlijejo surovo jajce je kdo videl? Baje da delno tudi to pomaga-sam nisem tega preizkušal.
LP
TUDI NA FB>>>KLIK

Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 1645
Pridružen: Ne Jul 01, 2007 11:55 am

OdgovorNapisal/-a lisko » So Nov 28, 2009 6:31 pm

Sven napisal/-a:
A finto od "mitbastersov", ko v preluknjan hladilnik vlijejo surovo jajce je kdo videl? Baje da delno tudi to pomaga-sam nisem tega preizkušal.
LP


To foro sem jaz sprobal že pred več kot 10 leti. Zadeva deluje tudi pri malo večjh luknjah kot samo neko slinjenje....Edino kaj je potrebno je to, da se iz pokrovčka vzame gumi tesnilo tako , da v sistemu ni morebitnega priska....

kleno
Prispevkov: 63
Pridružen: To Mar 03, 2009 12:50 pm

OdgovorNapisal/-a kleno » Sr Dec 02, 2009 12:28 am

Pa naj še jaz dodam ene par rešitev. Sicer so bolj partizanske, ampak ko imaš slab dan, ponavadi nimaš s sabo tistega kar potrebuješ.

Še tako razstrgana cev hladilne tekočine se da prav lepo rešiti z gazo in povojem iz prve pomoči. Če daš najprej še salotejp ali PVC vrečko, praktično zatesniš 100%. Drugače pa po potrebi dolivaš.

Strgan jermen alternatorja, vodne pumpe, servo volana in klime se da nadomestiti z najlonsko nogavico. Meni se je na Cliotu obnesla bolje od novega jermena, ki ga je razcefralo po parih kilometrih, ker je bila jermenica zvita. Pozoren je treba biti predvsem na to, da nogavica ne drsi, ker se hitro stopi.

Strgan nosilec motorja se lahko prav elegantno fiksira z gurtno, da motor ne poskakuje po prostoru motorja in s tem obremenjuje še ostale nosilce. Še bolje pa je če dvigneš poškodovan nosilec mašine z dvigalko dokler se ne začne dvigovati cel avto in potem zabiješ ošiljen lesen količek v nastalo režo. Zadeva se obnese tudi na dolgi rok, res pa je da se čuti mravljince.

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4343
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Sr Dec 02, 2009 12:43 am

kleno napisal/-a:Strgan nosilec motorja se lahko prav elegantno fiksira z gurtno, da motor ne poskakuje po prostoru motorja in s tem obremenjuje še ostale nosilce. Še bolje pa je če dvigneš poškodovan nosilec mašine z dvigalko dokler se ne začne dvigovati cel avto in potem zabiješ ošiljen lesen količek v nastalo režo. Zadeva se obnese tudi na dolgi rok, res pa je da se čuti mravljince.


Za nosilce motorja poznam še boljšo rešitev.

ko menjaš nosilce z novimi (in jih imaš še v roki), vzameš kos varnostnega pasu in ga enkrat obviješ okoli, potem pa ga zmontiraš tako da pas drži cel nosilec. Tudi če se sedaj nosilec strga, ga še vedno drži varnostni pas in to še kar nekaj časa.
Še slikca za predstavo (zadeva drži še 15000km brez problema, ko razpade nosilec).
Slika
Pred EUR sem bil SIT!


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 196 gostov