NISSAN NAVARA

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Jul 31, 2014 3:34 pm

@badboy: poraba je nizka, ker imam rahlo nogo ;-) Se ji čudijo tudi serviserji... pa so se čudili tudi pri prejšnjih vozilih.
Ko smo že pri nafti: od teh 160.000km sem morda naredil kakšnih par tisoč z ne-MOL nafto. Vsaj 10% več km sem naredil z enim tankom, kot v primeru Petrola.
Do letos, ko sem slučajno 2x zapored moral tankati Petrolov Qmax100 ali kako se že imenuje :oops: In lahko ugotavljam, da je poraba bila enaka, kot pri MOL-u.
Imam konstantne vožnje, umirjeno... tudi po avtocesti redko nad 140.
Mestne vožnje zelo malo.

Kar se tiče "tiščanja v obrate"... saj nisem "tulil" po LJ obvoznici.
Ker imam avtomatika, gre težko čez 2k obratov... zato sem dal v tretjo, da so narasli nekako na 3k... potem pa pač malo padejo zaradi prometa, malo narastejo, ko se vključuješ itd... skratka, tako sem naredil, kot mi je naročil serviser.

@miran: preklop na 4x4 in nazaj na 2. To je delovalo b.p. do zadnje zime, ki sicer praktično ni bila nobena zima.
Jasno mi je, da se s 4x4 ne vozi po suhem/trdem cestišču... ravno zato sem ga tudi izklapljal, ko sem prevozil tisti moj ovinek... in tako tudi ugotovil, da se nekak noče več preklopit.
Da je rikverc workaround pa potem ugotovil doma, ko sem pač rikverc parkiral.

Iz Lo v Hi (ali iz Hi v Lo) pa itak moraš preklopiti, ko avto stoji, prestaviti menjalnik v Nevtralni položaj in šele potem zavrtiš gumb v željeni položaj.
Ampak iz/v 4x4 pa lahko preklapljaš med vožnjo, do 90 kmh in to sem kar uporabljal (večinoma še pri manjših hitrostih), da greš bolj varno v ovinek (zasnežen).
Pa ne misliti sedaj, da imam roko vseskozi na stikalu :-D
Ne verjamem, da sem v šestih zimah to storil več kot - recimo 20x.

Glede verige: avto mi je všeč, ga ne bi prodajal, zato se bom verjetno odločil za menjavo, da ne sesujem mašine.

badb0y
Prispevkov: 17
Pridružen: To Apr 08, 2014 9:14 am

OdgovorNapisal/-a badb0y » Pe Avg 01, 2014 7:54 am

Pa si ti siguren da ti vsi celindri delajo ? Ali pa da ti nafta samo polovično notri teče ? :) Ker nevem kak lahko voziš z tako porabo.. Prav rad bi ti dal moj avto, da vidim če morem res v noge shujšat :)

meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Pe Avg 01, 2014 9:43 am

bine napisal/-a:Hvala.
Jaz nimam teh sposobnosti "šraufanja".
Pri Krulcu so danes ugotovili, da je crknil nek senzor, da turbina zato ne deluje. Jutri ga bodo zamenjali. Stane okrog 200€.

Hvala vsem še enkrat za nasvete.

Sem pa izvedel tudi to, da je pri Navari dokaj šibka točka preklop na 4x4 in potem nazaj. Meni se je že parkrat zgodilo, da se ni razklenilo nazaj na dvokolesni pogon (utripa na konzoli, ampak se čuti, da je še vedno 4x4).
Ugotovil sem, da je "workaround", da ustaviš, preklopiš na 2 in zapelješ kak meter v rikverc. Potem je v redu. Menda se to zobniki obrabijo in bi bilo treba zamenjat cel sklop kar pa ni ravno poceni.

Aja, pa menjati bo treba tudi verigo... to pa je od 1400-2000€ :?


Na Nissan forumu imaš forumaša, ki ti zrihta originalne dele zelo poceni.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Pe Avg 01, 2014 10:42 am

@meli: rabim račun za firmo. In ne samo dele, tudi vgradnjo.

@badboy: ni problema, kar povej kdaj zamenjava, pathfinder je super :-) Upam le, da je avtomatik, ker se mi tiste palce ne da prestavljat :twisted:
Predvidevam pa,da imaš večjo porabo zaradi 4x4, oziroma "auto"?
Navara tega nima in večino seveda prevoziš na 2x4.

@miran: glede verig je tako. Menda se lahko zamenja samo "na pol" in to pride okrog 1400€. To se vidi, ko se "odpre", koliko je vse skupaj obnucano. Problem pa je, če se takrat pokaže, da je treba menjati komplet, ker potem traja kakšen teden, da dobijo še to iz Amsterdama. Zaloge v SLO ni.

Avto je sicer zdaj zrihtan.
Menjali so nek črn plastičen kos, velikost cigaretne škatlice :oops:
Gre za regulacijski ventil turbopolnilnika.
Zaradi tega se tudi proces izgorevanja delcev ni mogel narediti.
Vse skupaj z davkom: 381€.

badb0y
Prispevkov: 17
Pridružen: To Apr 08, 2014 9:14 am

OdgovorNapisal/-a badb0y » Pe Avg 01, 2014 10:48 am

@bine ne vozim vedno na 2wd

Imam moznost 2wd 4wd 4lo in auto

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Pe Avg 01, 2014 2:13 pm

Vem, da imaš "auto", to je tudi razlika med Navaro in Pathfinderjem, ki ima samo 2wd, 4wd in 4lo.

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Sr Avg 13, 2014 11:17 am

@badboy: Lj-Beograd... večinoma sem vozil okrog 140kmh, nikoli čez 150, redko pod 130.
Poraba: 12,6.
Prometa je bilo malo (nedelja popoldan, nazaj včeraj pozno popoldan), še na mejnih prehodih ni bilo več kot 10 vozil pred menoj.

Koliko od tega je klima pridelala (že na Hrvaškem 34 stopinj, v Srbiji 37) pa ne vem.
Enako je bilo nazaj grede.

badb0y
Prispevkov: 17
Pridružen: To Apr 08, 2014 9:14 am

OdgovorNapisal/-a badb0y » Pe Avg 15, 2014 9:56 pm

Evo ravno sem gledal porabo...Mb-Zadar okoli 140km/h poraba 11,6l

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » To Avg 19, 2014 9:24 pm

Ja, kaj se pa potem pritožuješ? :roll:

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Sr Avg 20, 2014 9:52 am

Poraba povprečje; Pathfinder 13 - 14 litrov, Navara 9,7. Oba auto.

p.s.: Pathfinder je naprodaj

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Sr Avg 20, 2014 12:58 pm

malo čudno mi to deluje,pri nas pathfinder rabi občutno manj kot navara(oba ročni menjalnik in isti dizel motor)..
nissan tractor 3.3sdt

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Če Avg 21, 2014 8:56 am

@5x4: praviš "oba auto"? To pomeni, da imaš v obeh avtomatski menjalnik?
Sicer pa odlična poraba, jaz pod 10 redkokdaj pridem. Ponavadi je okrog 10-10,2 (ko tankam in preračunam litre/km).

Uporabniški avatar
5x4
Prispevkov: 989
Pridružen: Če Feb 09, 2006 12:18 am
Kraj: Slovenija

OdgovorNapisal/-a 5x4 » Če Avg 21, 2014 6:53 pm

oba avtomatski menjalnik.

pathfinder malo vec mestne voznje, sam tudi na avtocesti ne pade pod 10

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Pe Avg 29, 2014 11:29 am

No, naj dodam še malo podatkov o največjem servisnem posegu do sedaj.
Slabih 4500€ z davkom vred me bo prišlo:
- komplet menjava pogonske verige (cca 2400)
- kolesni ležaj (2 kom), zglob vilice (2kom)... + redni letni servis (olja, filtri, itd.)... cca 2000€.

Kot rečeno: Navara letnik 12/2008, cca 162.000km.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Pe Avg 29, 2014 1:15 pm

Pri taki številki :grozno_prestrasen: :grozno_prestrasen: bi pa jaz precej časa porabil, da bi našel ugodnejšo rešitev.
Po mojem je to absolutno predrago!
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Pe Avg 29, 2014 2:31 pm

Hja, cifra je tudi mene sezula, vendar nimam kaj.
Sam šraufati ne znam, da bi ga nekam v garažo peljal ne morem, ker rabim račun... cene delov in materiala pa so itak pri vseh pooblaščenih servisih enake.
Bolj kot cena me je sicer presenetilo to, da se je toliko stvari pokvarilo. Kaj je šele s tistimi vozili, ki so pravi delavci, polno naložena vlečna vozila iz dneva v dan? Moj je parkrat peljal skladovnico drv v kesonu in ene 3x vlekel prikolico (sadike) težko par sto kil.

Tako visokih stroškov z vzdrževanjem recimo nisem imel pri volvo xc90, niti s80, v70, 850... pri precej večjem številu km.

Sem pa prvič po dolgih letih ponovno zadovoljen s servisom, oziroma z načinom njihovega dela in odnosom do stranke.
Predvidevam tudi, da bo sedaj za naslednjih 160k km spet mir... upam :-)

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Pe Avg 29, 2014 8:54 pm

170 eur je bil ležaj in ena ura dela.
LP by Jereb

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Pe Avg 29, 2014 9:17 pm

pa saj se hecate..kaj je zlata tista veriga :shock:
Kdo pa zahteva pooblaščeni servis? itak ni več v garanciji :lol:
nissan tractor 3.3sdt

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 641
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Ne Avg 31, 2014 7:51 am

Ne mi zamirit, ker bom malo žleht, ali eni res denar tako nalahko zaslužite?
Ni mi dalo miru ali je res to tolk drago in sem se šel malo pozanimat. Komplet set verige in zobnikov v Kotal Logatec, 358€ in neki centov z ddv-jem.
Ni original je pa od firme za katero pravijo, da nima slabih kopij. Tako,da so tele pooblaščeni servisi pravi zlatarji.
Meni so pri krulcu menjali križe zadnjega krdana, in je bilo malo čez 400€. Čez pol leta so mi šli še na prvem krdanu, in sem jih nabavil v Kotalu za 50€ in bilo je za eno dobro uro dela, da so bili zamenjani. Povrhu vsega imajo te križi še niple za mazanje, kar original nimajo.
LP by Jereb

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Po Sep 01, 2014 8:33 am

Verigi sta dve (ena 202€, druga 238), potem pa zobniki (83+165+191), napenjalec (79+22), natezalec (74), vodila (35+38+40+64+91+46)... pa olje (110), hladilna tekočina (41)... delo 427 ... pa še par tesnil, podložk, filter olja... pa nanese.


Probajte razumeti, da vsi nismo za vse. Eni znate narediti veliko sami, drugi moramo plačevati... pa drugje not dobimo :twisted:
Avto je služben, zato rabim pač račun.
Se bo pa morda kdo drug iz tega naučil, kako prihraniti pri verigi in ležajih.
Ne verjamem pa, da bi Krulc vgradil verigo Kotal Logatec.

Bom pa še nekaj rekel.
Ko sem kupoval Navaro, me je nekdo na tem forumu opozoril, da avtomatski menjalnik "cuka".
Ko je bil avto nov, seveda ni cukal.... je pa začel cukati kaj pa vem, recimo pri ene 100.000. In sem to vzel "zdravo za gotovo". Prav tako se je začelo dogajati, da ni hotel preklopiti iz 4wd nazaj na 2wd (mislim, da sem o tem pisal tudi na forumu?). In na prejšnjem servisu so rekli, da se to pač začne dogajat, da včasih ne preklopi. In sem tudi to vzel zdravo za gotovo.
No, pa sem tudi o tem pojamral pri Krulcu, zamenjali so mi komplet olje v podvozju, reduktor, menjalnik... in veste kaj - stikalo 2wd/4wd spet deluje, menjalnik ne cuka več. Evidentno je, da mi na prejšnjem servisu v 5+ letih niso menjali olja, bom pa poiskal še račune, da vidim, če so mi ga zaračunali.

Še vprašanje: kakšen je že tisti postopek, da "sprogramiraš" stikalo za zapiranje okna na voznikovi strani, da se šipa zapre? Zgleda, da so računalnik resetirali, pa je šla nastavitev... Vem, da je o tem nekdo tule pisal... bom šel še iskat, upam, da bo iskalnik našel.

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Sep 01, 2014 8:54 am

http://www.nivaoffroadteam.com/forum/vi ... nja+stekel

To, da gre včasih težko iz 4x4 v 4x2, se dogaja že od novega avta naprej.

Miran
Nazadnje spremenil miran, dne Po Sep 01, 2014 8:59 am, skupaj popravljeno 2 krat.
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4370
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Po Sep 01, 2014 8:58 am

bine napisal/-a:... pa drugje not dobimo :twisted:
Avto je služben, zato rabim pač račun.
....


Nič ne bom komentiral, se bom spet zameril vesoljni Sloveniji.
A svoje si mislim.
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Po Sep 01, 2014 9:13 am

Za ostale ne vem, jaz pa vsekakor nisem zamerljiv.
Pa ne misli, da tisto "not dobim" pomeni goljufijo... hotel sem samo povedati, da je treba zaslužiti (=not dobit), da lahko potem plačam za tisto, kar ne znam sam narest.

Glede preklapljanja 4wd/2wd. Meni je par let delovalo bp, potem sem opazil, da se ne preklopi in je utripalo. Workaround je bilo, da si ustavil, prestavil nazaj na 2wd in zapeljal ene pol metra rikverc. Potem je šlo.
Iz 2wd na 4wd pa je delovalo vedno bp.

In hvala za link "za okno".

bular
Prispevkov: 760
Pridružen: To Okt 26, 2010 1:26 pm
Kraj: bula

OdgovorNapisal/-a bular » Po Sep 01, 2014 12:37 pm

bine napisal/-a:Avto je služben, zato rabim pač račun.


Saj ti vsak mehanik ki ima vsaj sp izstavi račun..
Za kit verige se pa lahko malo pozanimaš, saj ni toliko razlike med original in konkurenco..
Firm ki delajo te kit komplete ni ravno veliko(ista firma ponavadi dela za OEM in za konkurenco :roll:
nissan tractor 3.3sdt

bine
Prispevkov: 96
Pridružen: To Jan 06, 2009 7:45 pm

OdgovorNapisal/-a bine » Po Sep 01, 2014 12:59 pm

Povej(te) enega zanesljivega mehankarja za Navaro v Ljubljani. Pa nadomestni avto potrebujem za čas servisa.


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 44 gostov