Mraz

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
pinzi
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne Nov 02, 2008 12:24 am
Kraj: Hagau

OdgovorNapisal/-a pinzi » Sr Feb 03, 2010 9:12 pm

14 let sem delal kot bencin kelner. To z žarnico je bila definitivno ustaljena praksa, najsi bo za Ruse ali za Slovence.
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.

lp
Trdo delo ni še nikogar ubilo....toda zakaj tvegati!!!

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Feb 03, 2010 9:18 pm

Malo butasto se mi je zdelo vprašati če je kaj takega možno.
Sem zadnjič vžigal avto in ni bilo problema. Ko pa sem ga prvič pustil zunaj pa je na komando dal samo tk, tk. Takoj sem pomislil na krtačke. Potem sem ga pustil kašni dve uri, potem pa sem ga začel prepričevati s kladvom. Pa še vedno nič. No čez par minut je pa tudi brez kladva zakašljal. Bom jutri probal kaj bo rekel po dveh dneh v garaži.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Sr Feb 03, 2010 9:20 pm

brener vzami v roke, to rešuje vse :wink: :kaj_takega_pa_se_ne:
And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
Picpoki
Prispevkov: 2103
Pridružen: Če Jan 01, 2009 6:52 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a Picpoki » Sr Feb 03, 2010 9:29 pm

Sem. Sem moral še vodo odtajat v motorju...
Sem pa bil v petek v novem mestu ob 6h zjutraj. pri -10 sem bil zunaj brez bunde, ko sem šel pa doma do avta sem pa skoraj zmrznil. Ko sem prišel domov sem izvedel zakaj. Ker smo imeli -20.
Par dni nazaj pa menda celo -23.
Land Rovers are like women:

They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.

ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Sr Feb 03, 2010 9:33 pm

And on the 8th day God created Land Rover

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6431
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 03, 2010 10:17 pm

compadre napisal/-a:brener vzami v roke, to rešuje vse :wink: :kaj_takega_pa_se_ne:


ej tega, on bi sam kuril nekaj :lol:

compadre piroman
Slika

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » Sr Feb 03, 2010 10:24 pm

pinzi napisal/-a:14 let sem delal kot bencin kelner. To z žarnico je bila definitivno ustaljena praksa, najsi bo za Ruse ali za Slovence.
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.

lp

Pri takih standardih in podobni šari mi prosim povej zakaj kolegu pri tej temperaturi Ranger trokira (tankano petrol), meni navara laufa ko šus(tankano na molu). meli smo skoz pod minus 12 in zakaj naredim z molovo nafto tudi do 100 km več na tank.
LP by Jereb

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6431
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Sr Feb 03, 2010 10:35 pm

Ni sicer v zvezi z mrazom apak golf GTI 1.8 turbo z petrolovim gorivom cuka, z OMV pa ne.... :shock:

Grega9999
Prispevkov: 46
Pridružen: Po Jun 04, 2007 12:49 pm
Kraj: Bled

OdgovorNapisal/-a Grega9999 » Če Feb 04, 2010 1:57 am

jast imam podobne težave sedaj ko je mraz tudi meni pajero zajebava (trokira , ali pa treh clelindrih laufa ) če tankam na petrolu (bencin) če tankam na omw-ju teh težav ni dela ko urca

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Če Feb 04, 2010 3:23 am

AŁIEN napisal/-a:Ni sicer v zvezi z mrazom apak golf GTI 1.8 turbo z petrolovim gorivom cuka, z OMV pa ne.... :shock:


Oktani?


Meni pa zanekrat samo motorček brisalcev trokira ko je mraz (lada), ostalo brez problema. :lol: :lol:

TRCO1
Prispevkov: 784
Pridružen: Sr Apr 15, 2009 12:16 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TRCO1 » Če Feb 04, 2010 8:25 am

hm ...morda je pa gorivo enako samo da eni čistijo cisterne drugi pa po par let nič....
AVTOVLEKA 051 800 777 I have the body of a God. But it sucks cause it´s Buddha AVTOVLEKA 051 800 777

Uporabniški avatar
pajk
Prispevkov: 684
Pridružen: To Jun 30, 2009 10:58 am
Kraj: Šk. loka

OdgovorNapisal/-a pajk » Če Feb 04, 2010 9:10 am

hehe meni motorček za brisauce trokira ne glede na to al je mraz al ne :D

markII
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Jan 03, 2010 10:24 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a markII » Pe Feb 05, 2010 7:54 pm

Zadnjih deset let nisem imel problemov z gorivom pozimi, vedno polnil na Petrolu, se je pa zamašil nekoč filter za gorivo, to bilo poleti...
Kar se pa tiče kvalitete goriva so možna manjša odstopanja, ampak 100 km je mal velika razlika se mi zdi!

Uporabniški avatar
Mitsurugi2
Prispevkov: 660
Pridružen: Po Feb 02, 2009 10:20 pm

OdgovorNapisal/-a Mitsurugi2 » Pe Feb 05, 2010 9:47 pm

Dons sm za foro točil na Agipu. Čisto drug občutek. V 4. se komot peljem 60 brez stokanja motorja.
VM - Turbotronic®

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » So Feb 06, 2010 2:57 am

Se strinjam, tudi sam nisem nekaj časa verjel.
Me ne pripraviš, da bi še kdaj na Petrolu tankal. :aplavz:
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Feb 06, 2010 8:14 am

Pri enaki poti vsak dan v službo in nazaj cca 100 km v obe smeri in 3 leta zapored se da porabo čist enostavno primerjat. Peugeot 206 2.0 hdi, z Agipovo nafto povprečna poraba 4.9 litra. Z Petrolovo pa 5.5 litra. Kar je dobrih 10%. Pri terencu in rezervarju cca 70 litrov je razlika očitna. S tem da ko sem parkrat tankal na Petrolu sem dobil za darilo vodo v rezervar.
Kar se pa tiče žarnice v rezervarju... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive... Če kapne kapljica mrzle nafte na vročo žarnico ta verjetno poči? Al kaj?
Če smo šli z kamijonom v Rusijo smo pa itak tankal rusko nafto ki je bila boljša za celo svetlobno stoletje od Petrolove....

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 06, 2010 9:00 am

če je žarnica potopljena v nafti, ne bo počila 8)
And on the 8th day God created Land Rover

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Feb 06, 2010 9:10 am

Kaj pa ko je nafte malo manj in pljuska sem ter tja? Je kdo probal z eno žarnico ogret celo bajto? :)

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 06, 2010 9:12 am

ne pluska toliko, so notri pregrade, pa pokažimi šoferja, ki gre s pol tanka v rusijo.......ta bi bila za pustne novice..... :kaj_takega_pa_se_ne:
And on the 8th day God created Land Rover

robinzon
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Jun 07, 2009 4:05 pm
Kraj: Bloke

OdgovorNapisal/-a robinzon » So Feb 06, 2010 9:27 am

Itak da ne greš z pol tanka v Rusijo. Pa tud vsake 1000 km ne moreš tankat.
Poanta te teme je v tem da imajo slovenski tajkunčki nafto zaen k... ne pa komu visi kabelček iz tanka... :)

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » So Feb 06, 2010 9:30 am

glej....taprav šofer ne bo kartako obesil žarnico, bo verjetno žarnico navezal na šipko (kovinsko cev v rezervoarju) za odvzem goriva....tam je tudi najpomembnejše, da se ne ustvarja parafin, ki zabije dovod goriva in filtre :wink:

poleg tega pa je bila obvezna oprema tudi letlampa (ročni gorilnik, prej na bencin, zdaj na plin, na kartuše - camping gaz), kup pucvole, nekaj bencina in en kup stic za predfilter na ac-pumpici 8)
And on the 8th day God created Land Rover

kraševc
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Jan 31, 2010 8:56 pm
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a kraševc » So Feb 06, 2010 9:11 pm

robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...


:kaj_takega_pa_se_ne: Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš :wink: :wink:.

LP

Uporabniški avatar
jereb
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Okt 10, 2003 11:11 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a jereb » So Feb 06, 2010 10:28 pm

kraševc napisal/-a:
robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...


:kaj_takega_pa_se_ne: Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš :wink: :wink:.

LP

Brižitke imajo špic lampo kar direkt na 3kv prklopljeno :twisted: !
LP by Jereb

kraševc
Prispevkov: 18
Pridružen: Ne Jan 31, 2010 8:56 pm
Kraj: Sežana

OdgovorNapisal/-a kraševc » So Feb 06, 2010 11:00 pm

jereb napisal/-a:
kraševc napisal/-a:
robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...


:kaj_takega_pa_se_ne: Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš :wink: :wink:.

LP

Brižitke imajo špic lampo kar direkt na 3kv prklopljeno :twisted: !


Buhvarej, da bi blo res :lol: , že tako naredijo skoraj dan :wink: .

Uporabniški avatar
compadre
Prispevkov: 3175
Pridružen: Sr Okt 10, 2007 12:19 pm
Kraj: 45.895913, 15.654165

OdgovorNapisal/-a compadre » Ne Feb 07, 2010 12:53 pm

ja........nekatere lokomotive so pa imele petrolejke....... :?
And on the 8th day God created Land Rover


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov