Stran 3 od 4

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 9:12 pm
Napisal/-a pinzi
14 let sem delal kot bencin kelner. To z žarnico je bila definitivno ustaljena praksa, najsi bo za Ruse ali za Slovence.
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.

lp

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 9:18 pm
Napisal/-a Picpoki
Malo butasto se mi je zdelo vprašati če je kaj takega možno.
Sem zadnjič vžigal avto in ni bilo problema. Ko pa sem ga prvič pustil zunaj pa je na komando dal samo tk, tk. Takoj sem pomislil na krtačke. Potem sem ga pustil kašni dve uri, potem pa sem ga začel prepričevati s kladvom. Pa še vedno nič. No čez par minut je pa tudi brez kladva zakašljal. Bom jutri probal kaj bo rekel po dveh dneh v garaži.

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 9:20 pm
Napisal/-a compadre
brener vzami v roke, to rešuje vse :wink: :kaj_takega_pa_se_ne:

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 9:29 pm
Napisal/-a Picpoki
Sem. Sem moral še vodo odtajat v motorju...
Sem pa bil v petek v novem mestu ob 6h zjutraj. pri -10 sem bil zunaj brez bunde, ko sem šel pa doma do avta sem pa skoraj zmrznil. Ko sem prišel domov sem izvedel zakaj. Ker smo imeli -20.
Par dni nazaj pa menda celo -23.

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 9:33 pm
Napisal/-a compadre

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 10:17 pm
Napisal/-a AŁIEN
compadre napisal/-a:brener vzami v roke, to rešuje vse :wink: :kaj_takega_pa_se_ne:


ej tega, on bi sam kuril nekaj :lol:

compadre piroman
Slika

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 10:24 pm
Napisal/-a jereb
pinzi napisal/-a:14 let sem delal kot bencin kelner. To z žarnico je bila definitivno ustaljena praksa, najsi bo za Ruse ali za Slovence.
Kar se pa tiče goriva na Petrolu je popolnoma zmotno mnenje o dodajanju vode med gorivo. Voda se ne meša z gorivom in če bi bila slučajno v rezervoarju bi jo senzorji zaznali in takoj zvočno opozorili. Merila v rezervoarju merijo na 0,1 mm natančno, naj si gre za "vodo" ali gorivo. Tudi sesalne cevi so dvignjene, tako, da ni možnosti črpanja usedlin in nesnage.
Za goriva so predpisani standardi (prepis evropskega standarda) po katerih moramo izpolnjevat vse parametre za prodajo goriva na našem trgu.
In še o dodatku mešano v gorivo. Dodatki učinkovito čistijo šobe, nesnago iz cevovodov in rezervoarja. V kolikor ste imeli probleme z zamašenimi filtri, ste se vprašali, kje je prejšnji lastnik točil in kaj je točil? Če se vam je vsa ta leta nabirala nesnaga v rezervoarju in naprej po cevovodih je normalno, da se vam filtri pogosteje mašijo. Z rednim točenjem in pa redno menjavo filtrov se z časom izognete morebitnim težavam.

lp

Pri takih standardih in podobni šari mi prosim povej zakaj kolegu pri tej temperaturi Ranger trokira (tankano petrol), meni navara laufa ko šus(tankano na molu). meli smo skoz pod minus 12 in zakaj naredim z molovo nafto tudi do 100 km več na tank.

Objavljeno: Sr Feb 03, 2010 10:35 pm
Napisal/-a AŁIEN
Ni sicer v zvezi z mrazom apak golf GTI 1.8 turbo z petrolovim gorivom cuka, z OMV pa ne.... :shock:

Objavljeno: Če Feb 04, 2010 1:57 am
Napisal/-a Grega9999
jast imam podobne težave sedaj ko je mraz tudi meni pajero zajebava (trokira , ali pa treh clelindrih laufa ) če tankam na petrolu (bencin) če tankam na omw-ju teh težav ni dela ko urca

Objavljeno: Če Feb 04, 2010 3:23 am
Napisal/-a slayer
AŁIEN napisal/-a:Ni sicer v zvezi z mrazom apak golf GTI 1.8 turbo z petrolovim gorivom cuka, z OMV pa ne.... :shock:


Oktani?


Meni pa zanekrat samo motorček brisalcev trokira ko je mraz (lada), ostalo brez problema. :lol: :lol:

Objavljeno: Če Feb 04, 2010 8:25 am
Napisal/-a TRCO1
hm ...morda je pa gorivo enako samo da eni čistijo cisterne drugi pa po par let nič....

Objavljeno: Če Feb 04, 2010 9:10 am
Napisal/-a pajk
hehe meni motorček za brisauce trokira ne glede na to al je mraz al ne :D

Objavljeno: Pe Feb 05, 2010 7:54 pm
Napisal/-a markII
Zadnjih deset let nisem imel problemov z gorivom pozimi, vedno polnil na Petrolu, se je pa zamašil nekoč filter za gorivo, to bilo poleti...
Kar se pa tiče kvalitete goriva so možna manjša odstopanja, ampak 100 km je mal velika razlika se mi zdi!

Objavljeno: Pe Feb 05, 2010 9:47 pm
Napisal/-a Mitsurugi2
Dons sm za foro točil na Agipu. Čisto drug občutek. V 4. se komot peljem 60 brez stokanja motorja.

Objavljeno: So Feb 06, 2010 2:57 am
Napisal/-a stripi
Se strinjam, tudi sam nisem nekaj časa verjel.
Me ne pripraviš, da bi še kdaj na Petrolu tankal. :aplavz:

Objavljeno: So Feb 06, 2010 8:14 am
Napisal/-a robinzon
Pri enaki poti vsak dan v službo in nazaj cca 100 km v obe smeri in 3 leta zapored se da porabo čist enostavno primerjat. Peugeot 206 2.0 hdi, z Agipovo nafto povprečna poraba 4.9 litra. Z Petrolovo pa 5.5 litra. Kar je dobrih 10%. Pri terencu in rezervarju cca 70 litrov je razlika očitna. S tem da ko sem parkrat tankal na Petrolu sem dobil za darilo vodo v rezervar.
Kar se pa tiče žarnice v rezervarju... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive... Če kapne kapljica mrzle nafte na vročo žarnico ta verjetno poči? Al kaj?
Če smo šli z kamijonom v Rusijo smo pa itak tankal rusko nafto ki je bila boljša za celo svetlobno stoletje od Petrolove....

Objavljeno: So Feb 06, 2010 9:00 am
Napisal/-a compadre
če je žarnica potopljena v nafti, ne bo počila 8)

Objavljeno: So Feb 06, 2010 9:10 am
Napisal/-a robinzon
Kaj pa ko je nafte malo manj in pljuska sem ter tja? Je kdo probal z eno žarnico ogret celo bajto? :)

Objavljeno: So Feb 06, 2010 9:12 am
Napisal/-a compadre
ne pluska toliko, so notri pregrade, pa pokažimi šoferja, ki gre s pol tanka v rusijo.......ta bi bila za pustne novice..... :kaj_takega_pa_se_ne:

Objavljeno: So Feb 06, 2010 9:27 am
Napisal/-a robinzon
Itak da ne greš z pol tanka v Rusijo. Pa tud vsake 1000 km ne moreš tankat.
Poanta te teme je v tem da imajo slovenski tajkunčki nafto zaen k... ne pa komu visi kabelček iz tanka... :)

Objavljeno: So Feb 06, 2010 9:30 am
Napisal/-a compadre
glej....taprav šofer ne bo kartako obesil žarnico, bo verjetno žarnico navezal na šipko (kovinsko cev v rezervoarju) za odvzem goriva....tam je tudi najpomembnejše, da se ne ustvarja parafin, ki zabije dovod goriva in filtre :wink:

poleg tega pa je bila obvezna oprema tudi letlampa (ročni gorilnik, prej na bencin, zdaj na plin, na kartuše - camping gaz), kup pucvole, nekaj bencina in en kup stic za predfilter na ac-pumpici 8)

Objavljeno: So Feb 06, 2010 9:11 pm
Napisal/-a kraševc
robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...


:kaj_takega_pa_se_ne: Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš :wink: :wink:.

LP

Objavljeno: So Feb 06, 2010 10:28 pm
Napisal/-a jereb
kraševc napisal/-a:
robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...


:kaj_takega_pa_se_ne: Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš :wink: :wink:.

LP

Brižitke imajo špic lampo kar direkt na 3kv prklopljeno :twisted: !

Objavljeno: So Feb 06, 2010 11:00 pm
Napisal/-a kraševc
jereb napisal/-a:
kraševc napisal/-a:
robinzon napisal/-a:... Da segreješ 1000 litrov nafte potrebuješ žarnico od lokomotive...


:kaj_takega_pa_se_ne: Kakšna pa misliš, da je razlika med žarnico za avto oz. kamion in pa žarnico od lokomotive?
Edina razlika je, pri nazivni napetosti in še to je odvisno s katero lokomotivo primerjaš :wink: :wink:.

LP

Brižitke imajo špic lampo kar direkt na 3kv prklopljeno :twisted: !


Buhvarej, da bi blo res :lol: , že tako naredijo skoraj dan :wink: .

Objavljeno: Ne Feb 07, 2010 12:53 pm
Napisal/-a compadre
ja........nekatere lokomotive so pa imele petrolejke....... :?