predelava nive za hard

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
iztok

predelava nive za hard

OdgovorNapisal/-a iztok » To Okt 14, 2003 11:52 pm

Kot prvo lep pozdrav!

Naj povem da smo se lotili štimat lado nivo za na hard. Zdej je še klepanje in kitanje v igri ker smo se tedn nazaj zvrnili na streho. Ko bo to končano gremo v predelave. Kot prvo vitel? To soboto ga gremo iskat... Kot drugo rollbar? Ma kdo sliko kakšnega modela rollbara? Da bi malo vidli ku bi ta reč zgledala... U glavah mamo že... Do realizacije je pa dosti... Bom narisu kej in obesu na forum. Kaj priporočaste tisti k ste to že dali skozi? Na kakšne težave ste naleteli? Hvala za vse nasvete... Ob priliki gremo kej spit... :)

Lp iztok

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Sr Okt 15, 2003 10:16 am

Evo naše izkušnje po enem letu hard-a z nivo:

- dobite dobre kable, ki ne bodo prebijali,
- zaščitite razdelilno kapo, sicer bo crkovala
- če imate še kakšno elektroniko tudi zaščitite
- naredite šnorkel
- če imate možnost prestavite alternator višje,
dokler nismo tega naredili, smo imeli po vsaki dirki
alternator hin
- dobite si dober starter, ker če je že slab ga bo dodatna voda in blato
sigurno spravila na kolena
- zaščitite hladilnik pred ventilatorjem, ker ti ga bo v vodi in blatu
pritisnilo na hladilnik in ga bo scefralo (hladilnik), lahko zamenjate
mehanski ventilator z električnim, samo vodotesen naj bo
- pametna je tudi zaščita hladilnika pred blatom z mrežico
- zaščitite spredaj podvozje, še posebej diferencial, niva je nizka in
tudi če še tako paziš najdeš kako skalo,
- motor vitla zatesnite, redno ga razstavite po vsaki dirki in očisti, in če dobavitelj
(ki ga vsi poznamo in ljubimo) reče, da vitla ni potrebno vzdrževati, ga ne
poslušajte
- dobite si dobre gume
- problem , ki ga še nismo uspeli rešiti so polosovine in diferenciali, ki so
preslabotni za hard, lahko vi kaj odkrijete na tem področju
- razmislite o tekmovalni sklopki, niva ima švoh motor in mnogokrat
bo treba s sklopko reševati situacijo namesto s konji
- zatisnite košaro sklopke ker bo kot pri alternatorju - en potisni ležaj na
dirko
- zadnje roke (na karoseriji) - popravite kako so pritrjene, originalno je slabo
in tudi, če zgleda pleh še zdrav jih vam bo strgalo ven

sicer je pa spisek defektov po letošnji sezoni takle, verjetno sem pa še kaj
pozabil

- vitel, število odpovedi smo nehali šteti, motor popolnoma zanič
- 4 odlomljene leve polosovine
- sprednji diff počen
- zadnji diff, požrti zobčeniki
- sklopka 2-3 nove, dokler nismo odkrili keramičnih sklopk
- odtgana zadnja roka
- luknje v plehu ne štejejo

Toliko za zdaj, če imate kakšne ideje za rešitev kakšnega problema
kar na dan z njimi. Pa kakšno sliko pošljite, da vidimo kako stvar napreduje.

Uporabniški avatar
svetelch
Prispevkov: 307
Pridružen: So Maj 31, 2003 11:14 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a svetelch » Sr Okt 15, 2003 7:20 pm

zdaj pa si dobil informacije iz prve roke
boljših informacij ne boš dobil nikjer
samo ne zameri mu ker ima sem in tja kakšen problem s slovenščino........ampak saj boš razumel














PS: da ne boš slučajno kupil "lift kit" za 200.000 SIT

Uporabniški avatar
andrej
Prispevkov: 145
Pridružen: To Maj 27, 2003 11:21 pm
Kraj: Mozirje
Kontakt:

roll ber

OdgovorNapisal/-a andrej » Če Okt 16, 2003 12:53 pm

Takole smo roll bar naredili mi. Je A-testira na tekmi v Renčah(je zdržal, voznik preživel)
http://www.orcwhitetiger.com/peciga/projectyj.html

Sicer je narejen za Wranglerja, ampak mogoče ti bo v pomoč

Veliko uspeha in lep pozdrav
Andrej

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Nov 03, 2003 10:57 pm

Evo nekej obljubljenih slik. Stare so dva tedna. Zaenkrat smo nrdili še rollbar in pobarvali streho, haubo, ter vrata... Dali smo notr tudi sparco sedeže k original so bli itak vsi zjahani... :) Vitel je na ploščici. Razmišljamo kam bi ga dali. Kam bi ga fiksirali in kam bi nrdili nosilce. Ku maste vi vigadu? Poleg tega da maste na odbijaču in to da mate nove nosilce ki držijo odbijaš maste še ene nosilce za vitel? Kje ga maste prišraufanga?

Slikce:

Slika
Slika
Slika
Slika



Lp

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Po Nov 03, 2003 11:32 pm

Okrogle nosilce imam druge iz debelostenskih cevi, prevrtane skozi
in skozi nosilec in karoserijo vijak tako, da ga ne potegne ven. Med
nosilci je privarjen U profil (7 ali 8 mm) in nanj še dve okrogli cevi na most
(debelo okroglo železo kjer so pritrjene roke). Plošča z vitlom
je pritrjena na U profill. Odbijač je potem samo zraven zaradi lepšega.
Ne dajat vitla direktno na odbijač - ne bo zdržal. Kakšen vitel pa imate ?

Sem videl, da ste strgali s stropa vso izolacijo - to je dobro, ker je
originalna itak dobra samo za pljučnega raka, ampak nekaj pa morate
dat nazaj, ker boste sicer zgoreli poleti na hardu v hudem soncu.
Enostavno lahko izolirate z izolacijsko peno samo
prilimate s teokolom. Preverjeno mnogo bolje kot original.

Sicer pa vse pohvale. Dobro vam gre. Se že veselimo konkurence drugo leto.
:wink:

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » To Nov 04, 2003 2:41 pm

vigadu napisal/-a:Okrogle nosilce imam druge iz debelostenskih cevi, prevrtane skozi
in skozi nosilec in karoserijo vijak tako, da ga ne potegne ven. Med
nosilci je privarjen U profil (7 ali 8 mm) in nanj še dve okrogli cevi na most
(debelo okroglo železo kjer so pritrjene roke). Plošča z vitlom
je pritrjena na U profill. Odbijač je potem samo zraven zaradi lepšega.
Ne dajat vitla direktno na odbijač - ne bo zdržal. Kakšen vitel pa imate ?

Sem videl, da ste strgali s stropa vso izolacijo - to je dobro, ker je
originalna itak dobra samo za pljučnega raka, ampak nekaj pa morate
dat nazaj, ker boste sicer zgoreli poleti na hardu v hudem soncu.
Enostavno lahko izolirate z izolacijsko peno samo
prilimate s teokolom. Preverjeno mnogo bolje kot original.

Sicer pa vse pohvale. Dobro vam gre. Se že veselimo konkurence drugo leto.
:wink:


Izolacijo smo strgali ker smo se obrnli na streho tko da smo mogli itak vzet dol in poklepat stvar. Bomo pa nekej dali ja. Že gledamo kaj.


Hvala vam za nasvete!! :wink:

Upam da bomo saj malo konkurenčni... :P

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » To Nov 04, 2003 2:47 pm

Ja, kakšen vitel pa imate ? Razen, če ni to skrivnost, za prednost. 8)

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » To Nov 04, 2003 7:40 pm

Ups pozabu... Vitel je warn 8000... 3.600 kg :?

Uporabniški avatar
svetelch
Prispevkov: 307
Pridružen: So Maj 31, 2003 11:14 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a svetelch » To Nov 04, 2003 9:41 pm

ZABRIŠI V SMETI

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » To Nov 04, 2003 10:57 pm

Svetelč dokler se ne boš s svojo mahindro takole peljal

:arrow: http://www.nivaoffroadteam.com/forum_links/blard8.wmv

se ne oglašaj. :)
Nazadnje spremenil vigadu, dne Sr Nov 05, 2003 8:00 am, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » To Nov 04, 2003 11:54 pm

http://www.nivaoffroadteam.com/forum_links/blard8.wmv
zgoraj manjka .com.....

Če jo boš slučajno res zabrisal v smeti obvezno povej kje si to storil, da Svetelč enkrat končno pride do vitle. Ker to je edini način se mi zdi.......aja pa dedek mraz je še opcija...če bo mogoče dal na sanke Millmarkerco pa bi ta staro dobrodušno odstopil svetelchu.....
God shave the queen...

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Sr Nov 05, 2003 3:53 pm

Hehe... Svetelch sej bo dej... 8)

Uporabniški avatar
svetelch
Prispevkov: 307
Pridružen: So Maj 31, 2003 11:14 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a svetelch » Sr Nov 05, 2003 7:11 pm

ti GIWDUL pa kr tih bod ker se bo jutri vse vidlo kolk tvoj toyot pele
buuuuuuuuuuuuuuuu

Uporabniški avatar
svetelch
Prispevkov: 307
Pridružen: So Maj 31, 2003 11:14 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a svetelch » Sr Nov 05, 2003 7:28 pm

da ne govorimo o kakaduju ki je na PRVEM GRIČU vse spet polomu in je s sklonjeno glavo odbingljal domov

buuuuuuuu
bbbbuuuuuuuuuuu

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Sr Nov 05, 2003 7:33 pm

Javno priznavam da proti Svetelchevi mahindri, letnik 1892, vredni dve malci v povprečni šoferski oštariji, na off roadu po listju in blatu nisem imel za burek. Le nemo sem lahko opazoval kako se tista vojaška kuhinja vozi gor pa dol kot po asfaltu jaz pa vitlam da me je prst bolel od tiščanja na stikalo......
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Pe Nov 28, 2003 8:28 am

Hojla!
Zaenkrat sicer ne razmišljam o kakšnem hardu, saj sem kišto šele nabavil, bi jo pa opremil z zaščitnimi loki itd na isti način kot je to v navadi za hard. Švas aparat je pri bajti, nekaj prakse je po 10 + pretečenih let menda še ostalo in se nameravam lotiti izdelave tega železja. Zato lepo prosim za informacije:
Vigadu tvoja izvedba prvega loka, prtlažnika in notranje kletke mi je všeč. Kakšne profile (cevi) si uporabljal? Premeri in morebitne oznake? To verjetno niso cevi a la centralna napeljava?
Kot vidim imaš prtlažnik povezan s prvim lokom preko zajle. Čemu to služi. Verjetno ne le temu da ne izgubiš dil s prtlažnika? :lol: :lol:
LP HHV

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Pe Nov 28, 2003 9:53 am

Za bullbar (spredaj) sem uporabil navadne cevi - to, čemur ti praviš 'a la centralna'. Tam ni potrebe za kaj drugega, važno je, da je dovolj močno, da se lahko zaletavaš z njim - odrivaš stvari in podobno - pride zelo prav. Lahko jih daš zakrivit, lahko pa sešvasaš iz kotov. Za rollbar (kletka) so neki predpisi za tekmovanje v cestnih dirkah o materialu (brezšivne cevi) in kategoriji varilca, ki kletko izdeluje. Na srečo tega v offroad-u ni. Jasno, da sebi zaupaš, saj delaš zase, pametno pa je mogoče le
uporabiti brezšivne cevi. Res je pa tudi, da so hitrosti v offroad-u neprimerno manjše in s tem zahteve za kletko ne tako ostre. Zadnji del kletke boš moral prilagoditi glede na to ali želiš imeti zadnje sedeže ali ne. Kot imam jaz narejeno ne moreš imeti zadnjih sedežev. Prtljažnik je iz tankostenskih cevi, spodaj pa mreža. Zajla je za veje, ko se voziš skozi goščo. Zelo pomaga. Ni za dile. Te zgubljam itak cel čas.:wink: Mer cevi se ne spomnim, bom pomeril zvečer pa ti dopišem. Pa, če/ko se boš že spravil to delat, zaščiti spredaj še hladilnik z železno mrežo (pod plastiko). Jaz tega nimam, pa mi je želo žal. Hladilnik je že našpikan kot kakšna govedina.

Uporabniški avatar
Noise
Prispevkov: 154
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 7:36 am

OdgovorNapisal/-a Noise » Pe Nov 28, 2003 2:22 pm

Mimogrede, če kdo rabi za nivo prtljažnik -- ugodno prodam...

Slika Slika

Slika Slika


Info na 041 711 317 (Peter)

Uporabniški avatar
Damon
Prispevkov: 50
Pridružen: Po Maj 26, 2003 6:44 pm
Kraj: Grosuplje

OdgovorNapisal/-a Damon » Pe Nov 28, 2003 10:56 pm

Mene bolj zanima kanta, ki je na prtljazniku?

Uporabniški avatar
Horjo horjulis vulgaris
Prispevkov: 44
Pridružen: Če Nov 20, 2003 12:58 pm
Kraj: Bezenica

OdgovorNapisal/-a Horjo horjulis vulgaris » Po Dec 01, 2003 3:05 pm

Hvala Vigadu.
Pa še mere boš enkrat napisal ob priliki, kajne. Tko za dedka mraza. :lol: :lol:
No za povrhu pa še eno vprašanje. Na eni od slik sem videl, da imate nekateri robove blatnikov kar nekako skupaj pošvasane. Ne vidi se najbolje, pa sklepam, da so blatniki malo ven naklepani in potem zvarjeni bolj na grobo, verjetno zaradi višjih oz. širših gum. Imam prav, je na tem še kaj drugega?
Na enem od linkov sem videl eno hrvaško Nivo, ki je imela blatnike sploh hudo porezane, čisto naprej in dokaj visoko. Res dobro izgleda, pa še toliko manj prostora je za svinjarijo nabirat.
Kako pa je kaj z legalnostjo tega, ta plavi kaj težijo, ali jih nič ne briga?

Uporabniški avatar
slayer
Prispevkov: 2042
Pridružen: Pe Okt 31, 2003 1:01 pm

OdgovorNapisal/-a slayer » Po Dec 01, 2003 5:13 pm

Horjo horjulis vulgaris napisal/-a:Hvala Vigadu.
Pa še mere boš enkrat napisal ob priliki, kajne. Tko za dedka mraza. :lol: :lol:
No za povrhu pa še eno vprašanje. Na eni od slik sem videl, da imate nekateri robove blatnikov kar nekako skupaj pošvasane. Ne vidi se najbolje, pa sklepam, da so blatniki malo ven naklepani in potem zvarjeni bolj na grobo, verjetno zaradi višjih oz. širših gum. Imam prav, je na tem še kaj drugega?
Na enem od linkov sem videl eno hrvaško Nivo, ki je imela blatnike sploh hudo porezane, čisto naprej in dokaj visoko. Res dobro izgleda, pa še toliko manj prostora je za svinjarijo nabirat.
Kako pa je kaj z legalnostjo tega, ta plavi kaj težijo, ali jih nič ne briga?


Kje je kšna slika k jst se pravkar ubadam z tem... Odspret še ni taki problem porezat. Zadaj sta pa dvva pleha in se stvar kar zakomplicira. :?:

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » Po Dec 01, 2003 8:13 pm

HHV,

sorry nisem niti prišel do avta, da bi pomeril - ni bilo časa.
Evo, mere so:

- kletka cevi 42 mm
- bullbar center 48 mm
- bullbar stranske 34 mm
- prtljažnik 18 mm

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Po Dec 01, 2003 8:18 pm

Zadaj nič ne režeš, samo stolčeš pleh noter, tam kjer guma čoha.

Uporabniški avatar
Damon
Prispevkov: 50
Pridružen: Po Maj 26, 2003 6:44 pm
Kraj: Grosuplje

OdgovorNapisal/-a Damon » To Dec 02, 2003 2:27 pm

Jaz sem odrezal spredaj in zadaj. Ko odrezes zadnje blatnike, spodnji pleh samo potolces na zunanjega in vse skupaj posvasas.

Na sprednjih blatnikih mi pa se zmeri zja lukna (med kolotekom in blatnikom), ki bi jo zamasil kar s silikonom, al mate kaksno bolj pametno idejo?


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 75 gostov