gume za samuraja
Za platišča si lahko ogledaš stran od proizvajalca:
http://www.bfgoodrichtires.com/assets/pdf/mud_terrain_ta_km.pdf
Kot vidiš, je minimalna širina 5,5 cole, kar pomeni, da gre na standardno feltno od samuraia (ki je 5,5 cole). Po cesti so jasno slabše, kot kake cestne gume, ampak jaz sem bil prav prijetno presenečen - pričakoval sem, da bodo slabše. Če te je strah, da bodo le preveč slabe za na cesto, lahko kupiš A/T (isto dimenzijo), ampak vprašanje je, če je to smiselno. Če misliš furat po blatu, potem gume zaležejo več kot karkoli drugega - torej se splača kupit le M/T gume. Če pa je tvoje videnje offroada le kaka blaga varianta in skoraj nikoli dol iz makadama, potem pa se ti takih gum ne splača kupit - in če ne kupiš M/T gum (za katere je smiselno, da so večje, da v kolesnicah ne nasedeš tako hitro), vsekakor kupi standardno dimenzijo. Odločitev je seveda tvoja. Moram ti pa povedat, da je razlika v blatu tako velika (v primerjavi s cestnimi gumami), da jaz z navadnimi gumami sploh ne bi več lezel v blato . Lahko pa seveda pričakuješ večjo porabo zaradi M/T gum, pa seveda so tudi bolj glasne.
LP
Samo
http://www.bfgoodrichtires.com/assets/pdf/mud_terrain_ta_km.pdf
Kot vidiš, je minimalna širina 5,5 cole, kar pomeni, da gre na standardno feltno od samuraia (ki je 5,5 cole). Po cesti so jasno slabše, kot kake cestne gume, ampak jaz sem bil prav prijetno presenečen - pričakoval sem, da bodo slabše. Če te je strah, da bodo le preveč slabe za na cesto, lahko kupiš A/T (isto dimenzijo), ampak vprašanje je, če je to smiselno. Če misliš furat po blatu, potem gume zaležejo več kot karkoli drugega - torej se splača kupit le M/T gume. Če pa je tvoje videnje offroada le kaka blaga varianta in skoraj nikoli dol iz makadama, potem pa se ti takih gum ne splača kupit - in če ne kupiš M/T gum (za katere je smiselno, da so večje, da v kolesnicah ne nasedeš tako hitro), vsekakor kupi standardno dimenzijo. Odločitev je seveda tvoja. Moram ti pa povedat, da je razlika v blatu tako velika (v primerjavi s cestnimi gumami), da jaz z navadnimi gumami sploh ne bi več lezel v blato . Lahko pa seveda pričakuješ večjo porabo zaradi M/T gum, pa seveda so tudi bolj glasne.
LP
Samo
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
Pozdravljen banzai,
nekaj bi ti svetoval glede gum iz lasnih izkušenj, na avtu sem imel goodyear AT/R - ke, pa so se vsaj na mojem avtu obnesle slabo, predvsem na mokri podlagi tudi na snegu so slabe v blatu in na terenu pa vredu, zato če se boš pretežno vozil po asfaltu je za razmisliti glede teh gum. Sigurno so boljše goodrich AT gume s katerimi se boš enako dobro vozil na cesti in na terenu. Tretja guma, ki pa jo vozim sedaj pa je yokoham geolandar AT+II, je super guma sem jo ravno včeraj sprobal po traktorskih kolovozih tudi v strm klanec in je odlična, na cesti sploh ne opaziš da je AT guma, prav tako sem jo danes teral po snegu in zelo dobro drži smer pa še zavira solidno, tako da komaj čakam da jo sprobam še na boltezovi tekmi, če bom le imel čas priti. Edina slaba lastnos te gume je ta da je na boku malo manj ojačana od ostalih dveh zgoraj navedenih gum in slišal sem že da je kdaj kakšna tudi počila vendar je bilo to pri vožnji po skalnem primorskem terenu, imajo pa tudi malo večjo obrabo. Izbira pa je seveda tvoja. Pa še verjetno te zanima cena. Jaz sem dal za dimenzijo 265/70 R16 49.000 sit, v tvoji dimenziji bodo znatno cenejše.
Pa prijetno vožnjo in veliko užitkov z gumami, ki jih boš izbral.
LP
Jure
nekaj bi ti svetoval glede gum iz lasnih izkušenj, na avtu sem imel goodyear AT/R - ke, pa so se vsaj na mojem avtu obnesle slabo, predvsem na mokri podlagi tudi na snegu so slabe v blatu in na terenu pa vredu, zato če se boš pretežno vozil po asfaltu je za razmisliti glede teh gum. Sigurno so boljše goodrich AT gume s katerimi se boš enako dobro vozil na cesti in na terenu. Tretja guma, ki pa jo vozim sedaj pa je yokoham geolandar AT+II, je super guma sem jo ravno včeraj sprobal po traktorskih kolovozih tudi v strm klanec in je odlična, na cesti sploh ne opaziš da je AT guma, prav tako sem jo danes teral po snegu in zelo dobro drži smer pa še zavira solidno, tako da komaj čakam da jo sprobam še na boltezovi tekmi, če bom le imel čas priti. Edina slaba lastnos te gume je ta da je na boku malo manj ojačana od ostalih dveh zgoraj navedenih gum in slišal sem že da je kdaj kakšna tudi počila vendar je bilo to pri vožnji po skalnem primorskem terenu, imajo pa tudi malo večjo obrabo. Izbira pa je seveda tvoja. Pa še verjetno te zanima cena. Jaz sem dal za dimenzijo 265/70 R16 49.000 sit, v tvoji dimenziji bodo znatno cenejše.
Pa prijetno vožnjo in veliko užitkov z gumami, ki jih boš izbral.
LP
Jure
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
banzai napisal/-a:kaj pa je vaše mnenje Marolt? katera opcija je boljša? rad bi dobro gumo za teren, dejstvo pa je, da se veliko prevozim tudi po asfaltu saj je to moj edini avto. ali 215 ni prevelika, ker so mi pri enem vulkanizerju rekli da je to za samuraja prevelika guma?
Pri nas na večino samurajev montiramo gume 215/75 R15. Guma je eno dimenzijo večja, kar pa se praktično ne pozna pri vožnji.
Bi pa med AT gumami sigurno izbral BF Goodrich, ki jih tudi sam vozim na mojem avtu.
Za primerjavo cen 265/70r16 BF Goodrich A/T je cna 36.240 sit.
yokohama pa 49.000 sit.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
In ko smo že pri A/T gumah: je že kdo probal Bridgestone Dueler A/T 694 (v USA ji pravijo REVO)? Kolikor sem bral ocene, jo v tujini kar pohvalijo. Bila pa naj bi nekoliko manj offroad kot BF Goodrich-ka, a z veliko boljšimi lastnostmi na cesti (predvsem na mokrem in zasneženem cestišču) - torej boljša izbira, če se avto ne uporablja le za offroad (in če smo iskreni - če se avto uporablja bolj za offroad, je A/T tako ali tako bolj slaba izbira). V SLO je cena podobna kot za A/T Goodrich-ko.
LP
Samo
LP
Samo
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 104 gosti