Izklop ABS-ja
Izklop ABS-ja
Spoštovana družba !
Imam sledeče vprašanje, katero se nanaša na "možnost" izklopa ABS-a.
To sprašujem zaradi tega, ker imam občutek da je Disca težko ustaviti na zasneženem-delno spluženem terenu. Dogaja se namreč to, da se čudo zlepa ne zaustavi med tem ko ti pod nogami drhti pedalo zavore. Kaj bi se dogajalo če bi izklopil varovalko za napajanje elektr.sistema ABS-a.
Hvala za nasvet ali odgovor
Imam sledeče vprašanje, katero se nanaša na "možnost" izklopa ABS-a.
To sprašujem zaradi tega, ker imam občutek da je Disca težko ustaviti na zasneženem-delno spluženem terenu. Dogaja se namreč to, da se čudo zlepa ne zaustavi med tem ko ti pod nogami drhti pedalo zavore. Kaj bi se dogajalo če bi izklopil varovalko za napajanje elektr.sistema ABS-a.
Hvala za nasvet ali odgovor
ABS v resnici škoduje le pri zaviranju na podlagi, ki se ob blokiranih kolesih "napluži" pred gumo - torej na pesku ali nezglajenem snegu. Sicer je bolje kar uporabljati ABS. ABS v vseh modernih avtih je narejen tako, da pod določeno hitrostjo dovoli blokiranje koles (običajno zelo majhno hitrostjo). Torej pri kakšnem manevriranju po celem snegu to tudi ni preveč moteče. Torej je situacij, kjer bi dejansko zaviral bolje brez ABS-a, res malo in je vprašanje, če se splača izdelati stikalo za izklop ABS-a.
LP
Samo
LP
Samo
Jst bremzam tko da med vožnjo vklopim reduktor, dam u prestavo višje in pol spustim sklopko - avtu se zmanjša hitrost zelo hitr - seveda pri vožnji do 50km/h. Kar je nad to hitrostjo pa si pomagam z ročno - ki jo imam na prva kolesa(ker pa so povezana z zadnjimi preko kardana, blokira s tem tudi zadnje - "ročna na vsa 4 kolesa") in jo zategnem na polovico ali malo več in počasi ustavlja avto - začuda deluje kr dobro, samo nikol je ne smeš do konca zategnit, da ne blokira koles. In začuda ne moti pri zavijanju - kar me je kr impresiral.
LP
Nebivedu
LP
Nebivedu
Nebivedu napisal/-a:, blokira s tem tudi zadnje - "ročna na vsa 4 kolesa") in jo zategnem na polovico ali malo več in počasi ustavlja avto - začuda deluje kr dobro, samo nikol je ne smeš do konca zategnit, da ne blokira koles. In začuda ne moti pri zavijanju - kar me je kr impresiral.
Ali nežen pritisk na srednjo stopalko naredi kaj drugega?
Res ne vidim prednosti zategovanja ročne, ki je v paniki-če jo preveč zategneš- ne moreš odtegnit in hkrati lovit avta po cesti.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
No po temle sem šel zadevo sprobat.
Jeep Grand cherokee 5,9 letnik 1998
Zaviranje na snegu- abs deluje tudi pri zelo majhni hitrosti in ni možnosti da bi kolesa zablokirala, se ga pa da kontrolirat med zaustavljanjem.
Zaviranje z ročno- e to pa pri tem avtu ne gre. Probam zategnit ročno pa je kot bi imela servo ojačevalec. Med vožnjo pri zategnjeni ročni deluje abs tudi če zaviram samo z ročno. zanimivo. V ročki so isti občutki kot na zavornem pedalu.
Zdej grem pa probat še varovalko odstranit.
Jeep Grand cherokee 5,9 letnik 1998
Zaviranje na snegu- abs deluje tudi pri zelo majhni hitrosti in ni možnosti da bi kolesa zablokirala, se ga pa da kontrolirat med zaustavljanjem.
Zaviranje z ročno- e to pa pri tem avtu ne gre. Probam zategnit ročno pa je kot bi imela servo ojačevalec. Med vožnjo pri zategnjeni ročni deluje abs tudi če zaviram samo z ročno. zanimivo. V ročki so isti občutki kot na zavornem pedalu.
Zdej grem pa probat še varovalko odstranit.
- marolt 4x4
- Prispevkov: 2883
- Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
- Kraj: Mozirje
- Kontakt:
gregor napisal/-a:Nebivedu napisal/-a:, blokira s tem tudi zadnje - "ročna na vsa 4 kolesa") in jo zategnem na polovico ali malo več in počasi ustavlja avto - začuda deluje kr dobro, samo nikol je ne smeš do konca zategnit, da ne blokira koles. In začuda ne moti pri zavijanju - kar me je kr impresiral.
Ali nežen pritisk na srednjo stopalko naredi kaj drugega?
Res ne vidim prednosti zategovanja ročne, ki je v paniki-če jo preveč zategneš- ne moreš odtegnit in hkrati lovit avta po cesti.
Pr ročni na prednja kolesa ni treba lovit avta po cesti - gre vedno naravnost (na žalost tut v ovinku).
ABS je krasna stvar, ampak ne na snegu in globokem šodru. Preizkušeno na več avtih, ne le 4x4.
Na strmi zasneženi cesti navzdol se niti slučajno ne moreš ustaviti.
Ampak, lepo prosim, kdaj pa imaš pol ure časa, da se pripraviš preden boš zaviral. Za zaviranje v krizi (ko ti izza ovinka en nasprot pripelje.. recimo) je treba ukrepat tik tak. Varianta z izvlečeno varovalko je super, vendar potem niti na navadni cesti (ko je zelooooo dobrodošel) ABS ne dela.
Že par mesecev tuhtam (Ručman pa čaka, da bo videl rezultat) kam na armaturo postavit eno stikalo (kot tisto rdeče STOP stikalo pri dvigalu) za hiter izklop ABS.
Kadar bo, se bom pohvalil.
LP
Miran
Na strmi zasneženi cesti navzdol se niti slučajno ne moreš ustaviti.
Ampak, lepo prosim, kdaj pa imaš pol ure časa, da se pripraviš preden boš zaviral. Za zaviranje v krizi (ko ti izza ovinka en nasprot pripelje.. recimo) je treba ukrepat tik tak. Varianta z izvlečeno varovalko je super, vendar potem niti na navadni cesti (ko je zelooooo dobrodošel) ABS ne dela.
Že par mesecev tuhtam (Ručman pa čaka, da bo videl rezultat) kam na armaturo postavit eno stikalo (kot tisto rdeče STOP stikalo pri dvigalu) za hiter izklop ABS.
Kadar bo, se bom pohvalil.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
ni ti treba delat stikala ker bo grdo zgledalo in moral se boš stegnit da ga boš dosegel in zopet izgubil čas itd....
Jaz bi na tvojem mestu to zvezal na stikalo za "blendanje". Ko poblendaš, se pravi ko ročko na levi strani volana potegneš k sebi, se izklopi ABS in poblendaš ob enem. Pol pa ročka itak sama skoči nazaj in je ABS zopet vklopljen. Da pa se to narediti brez problema samo čez rele moraš zvezati...
Jaz bi na tvojem mestu to zvezal na stikalo za "blendanje". Ko poblendaš, se pravi ko ročko na levi strani volana potegneš k sebi, se izklopi ABS in poblendaš ob enem. Pol pa ročka itak sama skoči nazaj in je ABS zopet vklopljen. Da pa se to narediti brez problema samo čez rele moraš zvezati...
God shave the queen...
Samo napisal/-a:Pa si prepričan, da je kontakt za blendanje ločen od tistega za dolge luči?
Da se ne bo potem zgodilo, da prižgeš dolge, pa ABS ne dela več
LP
Samo
Ne vem točno. Lahko daš tudi na desni žmigavc.....al pa na nogo, sam se mi zdi da ko bremzaš maš eno nogo na bremzi, drugo pa na sklopki, tako da ne vem.....edino ta srednja noga je fraj...
LP Ludwig
God shave the queen...
- Defender 110
- Prispevkov: 184
- Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Ja res, stikalo na nogo. Seveda se ga še spomnem (SAAB 96, VW hrošč...). Pa vsakič je škljocnu kot bi s kladivom tolkel.
Ne, fantje, sej nismo šumaherji. Ko prideš na sneg, šoder ali teren izklopiš ABS in imaš izklopljenega dokler nisi spet na casti, kjer imaš pač ABS raje vklopljen in ga vklopiš. Torej je to operacija, ki jo izvedeš, kaj jaz vem, 3x ali 5x na dan in ne več.
Čeprav sem sploh in oh šofer, močno dvomim, da bi v krizni situaciji imel čas še ABS iz- ali v- klaplat.
LP
Miran
Ne, fantje, sej nismo šumaherji. Ko prideš na sneg, šoder ali teren izklopiš ABS in imaš izklopljenega dokler nisi spet na casti, kjer imaš pač ABS raje vklopljen in ga vklopiš. Torej je to operacija, ki jo izvedeš, kaj jaz vem, 3x ali 5x na dan in ne več.
Čeprav sem sploh in oh šofer, močno dvomim, da bi v krizni situaciji imel čas še ABS iz- ali v- klaplat.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel
Svetujem da izklop ABS-a narediš prek dodatnega stikala ki ga vgradiš na armaturno ploščo.
Tako sem storil tudi sam sicer na osebnem avtomobilu.
Na žico, ki vodi na varovalko ABS-A sem namestil stokalo in sicer z relejen, tako da se ob prekinitvi in ponovni vzpostavitvi napetosti (torej ko avto ugasneš in ponovno vžgeš) samodejno uklopi.
Tako ni nevarnosti, da bi nevede naletel na izklopljen ABS...
Tako sem storil tudi sam sicer na osebnem avtomobilu.
Na žico, ki vodi na varovalko ABS-A sem namestil stokalo in sicer z relejen, tako da se ob prekinitvi in ponovni vzpostavitvi napetosti (torej ko avto ugasneš in ponovno vžgeš) samodejno uklopi.
Tako ni nevarnosti, da bi nevede naletel na izklopljen ABS...
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 84 gostov