Izklop ABS-ja

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
Uporabniški avatar
storz
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr Feb 23, 2005 7:36 pm
Kraj: Ljubljana

Izklop ABS-ja

OdgovorNapisal/-a storz » Sr Feb 23, 2005 7:58 pm

Spoštovana družba !

Imam sledeče vprašanje, katero se nanaša na "možnost" izklopa ABS-a.
To sprašujem zaradi tega, ker imam občutek da je Disca težko ustaviti na zasneženem-delno spluženem terenu. Dogaja se namreč to, da se čudo zlepa ne zaustavi med tem ko ti pod nogami drhti pedalo zavore. Kaj bi se dogajalo če bi izklopil varovalko za napajanje elektr.sistema ABS-a.
Hvala za nasvet ali odgovor :oops:

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Sr Feb 23, 2005 8:01 pm

To ti bo znal odgovoriti le kak lastnik discota. Če to narediš na ta novem Patrolu, motor crkne.

LP
Samo

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Sr Feb 23, 2005 8:45 pm

Če to narediš na Toyoti se ti želja izpolni. ABS ne dela...
God shave the queen...

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Sr Feb 23, 2005 9:50 pm

Kteri letnik disco? V eni stari reviji je bila fotografija in tekst da izpuliš šteker in je v redu. Pri novejših zna bit bol komplicirano.

Uporabniški avatar
storz
Prispevkov: 74
Pridružen: Sr Feb 23, 2005 7:36 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a storz » Sr Feb 23, 2005 10:06 pm

Gre za letnik 03-2001 2.5 td

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Če Feb 24, 2005 6:22 am

varovalka od abs

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Če Feb 24, 2005 7:39 am

Točno tko - varovalko za ABS vn spul, pa bo izklopljen.

LC 90TD
Prispevkov: 417
Pridružen: So Feb 12, 2005 4:35 pm
Kraj: Kranj

OdgovorNapisal/-a LC 90TD » Če Feb 24, 2005 6:15 pm

Na zasneženi-delno spluženi cesti,pa da je še malo zlizana, se ne bo ustavil ne tvoj disco ne drug terenec pa naj ima ABS al pa ne. Edina rešitev je zmerna noga pa zaviranje z motorjem ob hkratnem pritiskanju zavore, puljenja ABS varovalke pa nebi prakticiral.

lp

Jure

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Če Feb 24, 2005 6:29 pm

ABS v resnici škoduje le pri zaviranju na podlagi, ki se ob blokiranih kolesih "napluži" pred gumo - torej na pesku ali nezglajenem snegu. Sicer je bolje kar uporabljati ABS. ABS v vseh modernih avtih je narejen tako, da pod določeno hitrostjo dovoli blokiranje koles (običajno zelo majhno hitrostjo). Torej pri kakšnem manevriranju po celem snegu to tudi ni preveč moteče. Torej je situacij, kjer bi dejansko zaviral bolje brez ABS-a, res malo in je vprašanje, če se splača izdelati stikalo za izklop ABS-a.

LP
Samo

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Feb 25, 2005 8:55 am

Jst bremzam tko da med vožnjo vklopim reduktor, dam u prestavo višje in pol spustim sklopko - avtu se zmanjša hitrost zelo hitr - seveda pri vožnji do 50km/h. Kar je nad to hitrostjo pa si pomagam z ročno - ki jo imam na prva kolesa(ker pa so povezana z zadnjimi preko kardana, blokira s tem tudi zadnje - "ročna na vsa 4 kolesa") in jo zategnem na polovico ali malo več in počasi ustavlja avto - začuda deluje kr dobro, samo nikol je ne smeš do konca zategnit, da ne blokira koles. In začuda ne moti pri zavijanju - kar me je kr impresiral.

LP
Nebivedu

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » Pe Feb 25, 2005 9:42 am

Nebivedu napisal/-a:, blokira s tem tudi zadnje - "ročna na vsa 4 kolesa") in jo zategnem na polovico ali malo več in počasi ustavlja avto - začuda deluje kr dobro, samo nikol je ne smeš do konca zategnit, da ne blokira koles. In začuda ne moti pri zavijanju - kar me je kr impresiral.


Ali nežen pritisk na srednjo stopalko naredi kaj drugega?
Res ne vidim prednosti zategovanja ročne, ki je v paniki-če jo preveč zategneš- ne moreš odtegnit in hkrati lovit avta po cesti.

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Feb 25, 2005 9:51 am

No po temle sem šel zadevo sprobat.

Jeep Grand cherokee 5,9 letnik 1998

Zaviranje na snegu- abs deluje tudi pri zelo majhni hitrosti in ni možnosti da bi kolesa zablokirala, se ga pa da kontrolirat med zaustavljanjem.

Zaviranje z ročno- e to pa pri tem avtu ne gre. Probam zategnit ročno pa je kot bi imela servo ojačevalec. Med vožnjo pri zategnjeni ročni deluje abs tudi če zaviram samo z ročno. zanimivo. V ročki so isti občutki kot na zavornem pedalu.

Zdej grem pa probat še varovalko odstranit.
Slika

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Pe Feb 25, 2005 9:57 am

marolt 4x4 napisal/-a:Zaviranje na snegu- abs deluje tudi pri zelo majhni hitrosti


Tudi pri hitrosti manj od 5 km/h?

LP
Samo

Uporabniški avatar
marolt 4x4
Prispevkov: 2883
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 8:16 am
Kraj: Mozirje
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a marolt 4x4 » Pe Feb 25, 2005 12:16 pm

do 0 km/h Po klancu se je skoraj nemogoče ustavit
Slika

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Pe Feb 25, 2005 12:23 pm

Bom še jaz malo potestiral. Laguna vem da blokira kolesa, tik preden se avto ustavi...

LP
Samo

Uporabniški avatar
Nebivedu
Prispevkov: 4342
Pridružen: Po Dec 15, 2003 9:21 am

OdgovorNapisal/-a Nebivedu » Pe Feb 25, 2005 1:47 pm

gregor napisal/-a:
Nebivedu napisal/-a:, blokira s tem tudi zadnje - "ročna na vsa 4 kolesa") in jo zategnem na polovico ali malo več in počasi ustavlja avto - začuda deluje kr dobro, samo nikol je ne smeš do konca zategnit, da ne blokira koles. In začuda ne moti pri zavijanju - kar me je kr impresiral.


Ali nežen pritisk na srednjo stopalko naredi kaj drugega?
Res ne vidim prednosti zategovanja ročne, ki je v paniki-če jo preveč zategneš- ne moreš odtegnit in hkrati lovit avta po cesti.


Pr ročni na prednja kolesa ni treba lovit avta po cesti - gre vedno naravnost (na žalost tut v ovinku).

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » So Feb 26, 2005 9:52 pm

ABS je krasna stvar, ampak ne na snegu in globokem šodru. Preizkušeno na več avtih, ne le 4x4.
Na strmi zasneženi cesti navzdol se niti slučajno ne moreš ustaviti.
Ampak, lepo prosim, kdaj pa imaš pol ure časa, da se pripraviš preden boš zaviral. Za zaviranje v krizi (ko ti izza ovinka en nasprot pripelje.. recimo) je treba ukrepat tik tak. Varianta z izvlečeno varovalko je super, vendar potem niti na navadni cesti (ko je zelooooo dobrodošel) ABS ne dela.
Že par mesecev tuhtam (Ručman pa čaka, da bo videl rezultat) kam na armaturo postavit eno stikalo (kot tisto rdeče STOP stikalo pri dvigalu) za hiter izklop ABS.
Kadar bo, se bom pohvalil.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » So Feb 26, 2005 11:34 pm

ni ti treba delat stikala ker bo grdo zgledalo in moral se boš stegnit da ga boš dosegel in zopet izgubil čas itd....
Jaz bi na tvojem mestu to zvezal na stikalo za "blendanje". Ko poblendaš, se pravi ko ročko na levi strani volana potegneš k sebi, se izklopi ABS in poblendaš ob enem. Pol pa ročka itak sama skoči nazaj in je ABS zopet vklopljen. Da pa se to narediti brez problema samo čez rele moraš zvezati...
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Samo
Prispevkov: 1046
Pridružen: Če Dec 18, 2003 4:28 pm
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Samo » Ne Feb 27, 2005 7:23 am

Pa si prepričan, da je kontakt za blendanje ločen od tistega za dolge luči?
Da se ne bo potem zgodilo, da prižgeš dolge, pa ABS ne dela več ;)

LP
Samo

Gost

OdgovorNapisal/-a Gost » Ne Feb 27, 2005 7:56 am

Pozdravljeni !

Spomnim se, ko sem bil še mulc, da so imeli nekteri avti stikalo za dolge luč na podnu polek sklopke. Jaz bi poizkusil na to mesto postaviti stikalo za ABS.
Razmišljal sem tako: ko imaš sranje so roke polno zasedene z vrtenjem volana, noge pa so vseeno malo manj.


l.p. Zlizan

Uporabniški avatar
Ludwig
Prispevkov: 1118
Pridružen: So Jul 26, 2003 10:38 pm
Kraj: Moravče
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Ludwig » Ne Feb 27, 2005 1:58 pm

Samo napisal/-a:Pa si prepričan, da je kontakt za blendanje ločen od tistega za dolge luči?
Da se ne bo potem zgodilo, da prižgeš dolge, pa ABS ne dela več ;)

LP
Samo


Ne vem točno. Lahko daš tudi na desni žmigavc.....al pa na nogo, sam se mi zdi da ko bremzaš maš eno nogo na bremzi, drugo pa na sklopki, tako da ne vem.....edino ta srednja noga je fraj... :kaj_takega_pa_se_ne:
LP Ludwig
God shave the queen...

Uporabniški avatar
Defender 110
Prispevkov: 184
Pridružen: Pe Feb 11, 2005 10:33 pm
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Defender 110 » Ne Feb 27, 2005 6:23 pm

Ja kaj pa ce vozi zenska? :strika:

LP
Igor
KLRS Ex Pathfinder & LR Enthusiast

banzai
Prispevkov: 101
Pridružen: Če Feb 17, 2005 5:24 pm

OdgovorNapisal/-a banzai » Ne Feb 27, 2005 8:11 pm

pol pa najboljše, da deluje na glasovni ukaz. recimo takšen, situaciji primeren. :D

Uporabniški avatar
miran
Prispevkov: 4375
Pridružen: To Okt 05, 2004 11:48 pm
Kraj: GOCAN
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a miran » Ne Feb 27, 2005 9:15 pm

Ja res, stikalo na nogo. Seveda se ga še spomnem (SAAB 96, VW hrošč...). Pa vsakič je škljocnu kot bi s kladivom tolkel.
Ne, fantje, sej nismo šumaherji. Ko prideš na sneg, šoder ali teren izklopiš ABS in imaš izklopljenega dokler nisi spet na casti, kjer imaš pač ABS raje vklopljen in ga vklopiš. Torej je to operacija, ki jo izvedeš, kaj jaz vem, 3x ali 5x na dan in ne več.
Čeprav sem sploh in oh :lol: šofer, močno dvomim, da bi v krizni situaciji imel čas še ABS iz- ali v- klaplat.
LP
Miran
dokler ne pridem nazaj še nisem šel

Matej

OdgovorNapisal/-a Matej » Po Mar 21, 2005 6:01 pm

Svetujem da izklop ABS-a narediš prek dodatnega stikala ki ga vgradiš na armaturno ploščo.
Tako sem storil tudi sam sicer na osebnem avtomobilu.
Na žico, ki vodi na varovalko ABS-A sem namestil stokalo in sicer z relejen, tako da se ob prekinitvi in ponovni vzpostavitvi napetosti (torej ko avto ugasneš in ponovno vžgeš) samodejno uklopi.
Tako ni nevarnosti, da bi nevede naletel na izklopljen ABS...


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 84 gostov