Mnenje Vs mnenje 2

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...

Koliko je pomemben tlak v pnevmatikah za terensko vožnjo?

Glasovanje se je zaključilo dne To Okt 04, 2011 1:54 am

Ni pomemben.
0
Brez glasov
Mi je vseeno.
4
9%
Zelo pomemben.
40
91%
 
Skupaj glasov: 44

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

Mnenje Vs mnenje 2

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Maj 22, 2010 1:54 am

Z drugim prijateljem sva se udarila o mnenju glede tlaka v gumah. Ker toyota ni nikamor prišla sem povprašal po tlaku v gumah? In odgovor: Pri nas v Bohinju ne spuščamo gum pa vseeno pridemo povsod. :shock: Počutil sem se kot bebec. Jaz namreč prilagajm tlak v gumah za vsak teren posebaj. Za nekoga nepomembno zame eno ključnih vprašanj. Be or not to be. Mogoče pa zaradi tega skoraj nikoli ne uporabljam winča. Bohinjci ga pa. Vrag si ga vedi.
No kaj meni večina? Je tlak v gumah pomemben za terensko vožnjo ali ne?
Moje mnenje: tlak v gumah je zelo pomemben. Tako glede na teren kot na tip ali vrsto pnevmatike katero imamo na vozilu.
Kaj pravite poznavalci? Laž ali resnica?

Uporabniški avatar
e.m.i.l.
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne Nov 23, 2008 7:00 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a e.m.i.l. » So Maj 22, 2010 7:20 am

Ojla
Sem resda malo med zelenimi vendar je tlak zelo pomembna stvar. Tlak mora biti pravilen, pa naj bo to cesta, pesek ... Navsezadnje bi potemtakem lahko imeli v vseh gumah drugačnega? Verjetno tam v Bohinju zelo radi vitlajo, zato njim ni potrebno prilagajati tlaka v gumah.
Lep pozdrav
Emil

Uporabniški avatar
PUCH G-clase
Prispevkov: 180
Pridružen: So Jan 24, 2009 9:06 pm
Kraj: Žalec

OdgovorNapisal/-a PUCH G-clase » So Maj 22, 2010 8:35 am

Zelo pomemben je tlak v gumaha jaz vozim z Uaz-om 1.5 bara sicer moraš pazit na kakšen večji kamen !

Lp Matjaž

Uporabniški avatar
gregor
Moderator
Prispevkov: 3299
Pridružen: Sr Maj 21, 2003 8:33 am
Kraj: Žalec
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a gregor » So Maj 22, 2010 11:42 am

Hja, bohinjci že vedo. Potem moraš doma gume spet napumpat, za kar rabiš kompresor, ki rabi elektriko, elektrika pa stane.....
Niva 240D l. 93, OM616 motor, Kobra 215R15, ZF servo, rock crawler TC
2x Patrol Y61 2.8TD
Naprodaj veliko rabljenih delov za Lado in nekaj tudi za Patrola

Uporabniški avatar
vigadu
No. 1
Prispevkov: 1323
Pridružen: Ne Maj 18, 2003 9:57 am

OdgovorNapisal/-a vigadu » So Maj 22, 2010 12:31 pm

Alien, ti nimas pojma. Jaz tega tlaka al' kako ze ti temu pravis :res_ne_vem: nisem se nikol' dajal na gume, pa se cisto v redu peljem. Dokler sem jaz ziv ta 'tlak' na moje gume ne bo prisel ...
The price of freedom is responsibility, but it's a bargain, because freedom is priceless. ~ Hugh Downs

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » So Maj 22, 2010 1:00 pm

Zdaj pa res ne vem, ali se zaj..... ali si zamenjal tlak z tistim tlakom pred parlamentom, ki občasno leti tudi po zraku. Tlak = pritisk
Drugače pa imam posnetek iz pred par let ko je nekdo spuščal gume (oziroma tlak v gumah) na nivi pred tistim blatom (tretja etapa) :wink: Boltez, hard. A mogoče ti kaj veš o tem Vigadu :roll:

gregor napisal/-a:Hja, bohinjci že vedo. Potem moraš doma gume spet napumpat, za kar rabiš kompresor, ki rabi elektriko, elektrika pa stane.....


:lol: zna biti kaj na tem

No po odgovorih v anketi vidim da niso samo kaučoffroaderji na forumu. Večina le ve kaj je prav in kaj ne.

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » Ne Maj 23, 2010 2:26 pm

Mislim da se motokrosisti ne vozijo zastonj na 0.8 bar, verjetno kolesa malo manj vrtijo v prazno. Podobno ali isto pa je pri offroadu. Tudi pri naši nivi so malo bolj prazne gume.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
Gašperček 413
Prispevkov: 234
Pridružen: Ne Mar 19, 2006 1:32 am
Kraj: bled

OdgovorNapisal/-a Gašperček 413 » Ne Maj 23, 2010 2:42 pm

No, kako naj malo zagovarjam Bohinjce.

2Alien ......tvoja vožnja sploh ni zanimiva. Vseeno, če bi bil kavčoffroader.
Nikoli se ne vitlaš, po vsakem blatu se čez pripelješ, noben klanec ti ni
ovira, tudi v naklonih ti tvist s progresivnimi fedri super dela.......
no nasploh tvoja vožnja je en velik dolgčas. :lol:



lp tom :twisted:
toyota je zakon

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Ne Maj 23, 2010 10:56 pm

:oops: :oops: :oops: jebenti :shock:
Kaj rabiš...... :lol:

Iz tvojih ust v božja ušesa........50% pa le dol daj :wink:
Je pa res da sem se mal naveličal.............ni več tako zanimivo. Kot pravi moj prijatelj koki.........vsaka stvar je po svoje zanimiva, ko pa pridem do konca oziroma svojega limita in ni več izzivov se pa lotim nečesa novega.
Vse bolj razmišljam da bi šel po Miranovi poti. Kombi predelat v vohnwagen pa gasa po svetu. Dokler ga je še kaj ostalo :evil:
Manj stresno, vedno mrzla bira v hladilniku, po dolgem času bom našel čas za ribolov, ne bo treba gledat vaših grdih fac in poslušat neumnosti, etc........ hitrosti sem se pa že itak odvadil odkar se družim z vami :lol:
No ja FJ 40 ali pa LJ 80 me pa še vedno matra ( ali pa oba)...... čisto tako, profesionalna deformacija. Potem bom pa na zbore oldijev ( kamor tudi spadam) hodil z kepo vate v eni in polir pasto v drugi roki......

Uporabniški avatar
stripi
Prispevkov: 662
Pridružen: Če Mar 20, 2008 4:06 pm
Kraj: vukojebine

OdgovorNapisal/-a stripi » Po Maj 24, 2010 12:39 am

Tlak :shock: , a je to slučajno tista zadeva v ušesih, ko se spustim v dolino, ali je podobna granitnim kockam. :lol:

Spuščene gume imajo večji in boljši oprijem, kot napumpane za vožnjo po asfaltu. Previden pa moraš biti, ker jo rado sleče s feltne.
NEMOGOČE NAREDIM TAKOJ, NA ČUDEŽE JE POTREBNO MALCE POČAKATI

Uporabniški avatar
AŁIEN
Prispevkov: 6653
Pridružen: To Maj 29, 2007 7:53 pm
Kraj: Samurailand
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a AŁIEN » Po Maj 24, 2010 1:30 am

stripi napisal/-a:Tlak :shock: , a je to slučajno tista zadeva v ušesih, ko se spustim v dolino, ali je podobna granitnim kockam. :lol:

.


Če mi še enkrat prineseš frutek boš do konca življenja vedel kaj je tlak :evil: to bo tista zadeva okoli ušes :lol: :lol: :lol:
Ma kaj so v vukojebino internet napeljali :shock: :shock: Ja fak no....pa tako je bilo fletno ko te ni blo......

Uporabniški avatar
dolsina
Prispevkov: 409
Pridružen: Sr Jul 01, 2009 8:05 pm
Kraj: V. Lašče

OdgovorNapisal/-a dolsina » To Maj 25, 2010 9:20 pm

...
Nazadnje spremenil dolsina, dne Ne Maj 30, 2010 10:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Once you go black, you can never go back, 'aaight.

Uporabniški avatar
robekdom
Prispevkov: 195
Pridružen: So Mar 29, 2008 9:55 pm
Kraj: logatec

OdgovorNapisal/-a robekdom » Če Maj 27, 2010 1:53 pm

Tlak je zelo važen, še bolj pa zdrava pamet. Nikoli ne veš kako se bo kaka neumnost lahko končala.

tale je bl za neumnost kot za tlak :D :
http://ziza.ru/2010/05/17/rzhaka.html
IF YOU HAVE THE NUTS FOLLOW MY RUTS =)


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov