Pathfinder vs Land Cruiser
Pathfinder vs Land Cruiser
Zanimam se za omenjena modela v naslovu.
Cena okoli 17k, Pathfinder letnik 2005, Land Cruiser pa 2003.
Ne želim na diskusiji ustvariti vojne med zapriseženci. Ampak, če mi morda kdo od lastnikov “poznavalcev” napiše kakšne minuse oziroma pluse modelov.
Cena okoli 17k, Pathfinder letnik 2005, Land Cruiser pa 2003.
Ne želim na diskusiji ustvariti vojne med zapriseženci. Ampak, če mi morda kdo od lastnikov “poznavalcev” napiše kakšne minuse oziroma pluse modelov.
-
- Prispevkov: 727
- Pridružen: Pe Dec 30, 2005 8:12 pm
RangeRover napisal/-a:Zakaj pa boš avtombil potreboval?
Dolgoletna želja je v meni zamenjati limuzino za terenca.
Za vikende se vozim iz osrednje slovenije na gorenjsko v hribe “alpinizem“ pozimi se turno smuča. Med tednom pa tudi rad zavijem v naravo na kak bližnji hrim s psom. V službo se pa vozim zaenkrat še z vlakom "ni parkirišča".
Pathfinder mi je padel v oči zaradi “baje” limuzinske vožnje po avtocesti in veliko prostora zadaj. Podreš zadnje sedeže in lahko spiš “190 cm prostora v dolžino" pa še kakšen štor ali skalo lahko pripeljem.
5x4 napisal/-a:nissan ima zadaj posamične obese, LC pa togo premo. pa manjšo prostornino motorja- do 2500ccm in do 130 kw, če ti to kaj pomeni.
Mi lahko kdo objasni realno, realno razliko na terenu med posamičnimi in togimi obesami. V mislih nimam nekih ekstremnih razmer, ampak blatno gozdno pot oziroma zasneženo gozdno pot.
Pathfinder ima Nissan motor 2,5 dci, so morda na tem motorju kakšne tipične slabosti.
gladio napisal/-a:5x4 napisal/-a:nissan ima zadaj posamične obese, LC pa togo premo. pa manjšo prostornino motorja- do 2500ccm in do 130 kw, če ti to kaj pomeni.
Mi lahko kdo objasni realno, realno razliko na terenu med posamičnimi in togimi obesami. V mislih nimam nekih ekstremnih razmer, ampak blatno gozdno pot oziroma zasneženo gozdno pot.
Pathfinder ima Nissan motor 2,5 dci, so morda na tem motorju kakšne tipične slabosti.
razlik skoraj ni, oz. jih pri taki vožnji ne boš opazil.
mogoče le to da boš s togo premo prej nasedel na globokih kolesnicah.
Tudi jaz se odlocam med LC120 in Pathfinderjem...
Predvsem me zanima zanesljivost enega in drugega, ter moznost pojava okvar in stroski izrednih popravil.
Sta to avtomobila, pri katerih bo potrebno (recimo letnik 2006 do 2008) vsako leto ob normalni voznji (cca 15k letno) racunat par 1000 eur za izredna popravila ? Npr. okvare menjalnika, turbine, itd. ?
Ali sta to vozili, ki bi z rednimi servisi morala v splosnem vzdrzati 200k km brez izrednih okvar ?
Tnx & LP Andrej
Predvsem me zanima zanesljivost enega in drugega, ter moznost pojava okvar in stroski izrednih popravil.
Sta to avtomobila, pri katerih bo potrebno (recimo letnik 2006 do 2008) vsako leto ob normalni voznji (cca 15k letno) racunat par 1000 eur za izredna popravila ? Npr. okvare menjalnika, turbine, itd. ?
Ali sta to vozili, ki bi z rednimi servisi morala v splosnem vzdrzati 200k km brez izrednih okvar ?
Tnx & LP Andrej
Nazadnje spremenil dreja, dne Ne Feb 20, 2011 12:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Matej napisal/-a:razlik skoraj ni, oz. jih pri taki vožnji ne boš opazil.
mogoče le to da boš s togo premo prej nasedel na globokih kolesnicah.
O seveda so razlike in to ogromne. Toga prema nima nikakršnih možnosti proti neodvisnem vzmetenju. Opazi se že pri čisto navadni vožnji po cesti sploh pri udobju in vožnji skozi ovinke in po luknjah. Ima pa to slabost da je veliko več delov kjer lahko pride do okvar, da je dražje, da je limitirano pri predelavi in za težje terene manj primerno od togih prem.
Do določene meje pa tudi na terenu toga prema nima nobenih možnosti, samo pol pa konec.....pol pa klasika pokaže svojo pravo vrednost.
200.000 km je pa mala malica za takele igračke, tudi če ne skrbiš prav za njih. Sploh za jote, pri nissanu je nekaj stvari ki jih zna vzeti hudič. Vsaj glede na to kar se je zgodilo nekaj mojim znancem.
200,000 km je limit le za frontero....
AŁIEN napisal/-a:Matej napisal/-a:razlik skoraj ni, oz. jih pri taki vožnji ne boš opazil.
mogoče le to da boš s togo premo prej nasedel na globokih kolesnicah.
O seveda so razlike in to ogromne. Toga prema nima nikakršnih možnosti proti neodvisnem vzmetenju. Opazi se že pri čisto navadni vožnji po cesti sploh pri udobju in vožnji skozi ovinke in po luknjah. Ima pa to slabost da je veliko več delov kjer lahko pride do okvar, da je dražje, da je limitirano pri predelavi in za težje terene manj primerno od togih prem.
Do določene meje pa tudi na terenu toga prema nima nobenih možnosti, samo pol pa konec.....pol pa klasika pokaže svojo pravo vrednost.
200.000 km je pa mala malica za takele igračke, tudi če ne skrbiš prav za njih. Sploh za jote, pri nissanu je nekaj stvari ki jih zna vzeti hudič. Vsaj glede na to kar se je zgodilo nekaj mojim znancem.
200,000 km je limit le za frontero....
kaj se je zgodilo nissanu? Pri mojem je odpadel vijak od bodya pri 279000km, pa stikalo za luči je šlo, pa zavorne ploščice, to bi bilo to, če ne omenjam predelav.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Si prvi lastnik??
Za ta model je že legendarno pregrevanje in pokanje glave recimo.
Teško rečem kaj, ker se ni dogajalo meni. Pa ne pravim za pathfinderja ali patrola ampak na splošno za nissan.
navara pri okoli 50. 000 zadnji ležaji fuč recimo. Kao tovarniška napaka je bilo rečeno.
pol mislim da ravno pathfinder, zadnji dif, po popravilu v garanciji kmalu spet pa pol še enkrat kmalu že v tretje. Pol je bil dober je pa šel reduktor ali menjalnik, ne vem točno. So rekli da je bila to posledica okvare diffa.
Nekaj problemov z motorjem pri treh od istega lastnika. noben nikoli na terenu. Je pa res da so službeni in jih vozi več voznikov.
Po tistem je nehal z nissani in zamenjal firmo. Do takrat pa vedno nisan. Prej z starejšimi je bil zadovoljen.
Saj pravim, ne morem jaz sodit o tem. To so le vtisi iz iskušenj znancev.
Vse se je dogjalo še v garancijskem roku.
Za joto nisem veliko takega slišal. Saj ne da bi imel kaj proti nissanu, mi je čisto vseeno. Če bi poznal več ljudi z jotami bi mogoče slišal tudi kaj takega kot za nissan. Vragsigavedi. Zaenkrat nisem.
Za ta model je že legendarno pregrevanje in pokanje glave recimo.
Teško rečem kaj, ker se ni dogajalo meni. Pa ne pravim za pathfinderja ali patrola ampak na splošno za nissan.
navara pri okoli 50. 000 zadnji ležaji fuč recimo. Kao tovarniška napaka je bilo rečeno.
pol mislim da ravno pathfinder, zadnji dif, po popravilu v garanciji kmalu spet pa pol še enkrat kmalu že v tretje. Pol je bil dober je pa šel reduktor ali menjalnik, ne vem točno. So rekli da je bila to posledica okvare diffa.
Nekaj problemov z motorjem pri treh od istega lastnika. noben nikoli na terenu. Je pa res da so službeni in jih vozi več voznikov.
Po tistem je nehal z nissani in zamenjal firmo. Do takrat pa vedno nisan. Prej z starejšimi je bil zadovoljen.
Saj pravim, ne morem jaz sodit o tem. To so le vtisi iz iskušenj znancev.
Vse se je dogjalo še v garancijskem roku.
Za joto nisem veliko takega slišal. Saj ne da bi imel kaj proti nissanu, mi je čisto vseeno. Če bi poznal več ljudi z jotami bi mogoče slišal tudi kaj takega kot za nissan. Vragsigavedi. Zaenkrat nisem.
AŁIEN napisal/-a:Si prvi lastnik??
Za ta model je že legendarno pregrevanje in pokanje glave recimo.
Teško rečem kaj, ker se ni dogajalo meni. Pa ne pravim za pathfinderja ali patrola ampak na splošno za nissan.
navara pri okoli 50. 000 zadnji ležaji fuč recimo. Kao tovarniška napaka je bilo rečeno.
pol mislim da ravno pathfinder, zadnji dif, po popravilu v garanciji kmalu spet pa pol še enkrat kmalu že v tretje. Pol je bil dober je pa šel reduktor ali menjalnik, ne vem točno. So rekli da je bila to posledica okvare diffa.
Nekaj problemov z motorjem pri treh od istega lastnika. noben nikoli na terenu. Je pa res da so službeni in jih vozi več voznikov.
Po tistem je nehal z nissani in zamenjal firmo. Do takrat pa vedno nisan. Prej z starejšimi je bil zadovoljen.
Saj pravim, ne morem jaz sodit o tem. To so le vtisi iz iskušenj znancev.
Vse se je dogjalo še v garancijskem roku.
Za joto nisem veliko takega slišal. Saj ne da bi imel kaj proti nissanu, mi je čisto vseeno. Če bi poznal več ljudi z jotami bi mogoče slišal tudi kaj takega kot za nissan. Vragsigavedi. Zaenkrat nisem.
Nisem prvi lastnik, poznam pa dobro oba prejšna lastnika. Kar se pa glave tiče, možno, da poka, če avto teraš, preden pride na delovno temperaturo, to bi marsikdo, ki je imel patrola lahko povedal, jih tudi sam poznam, ki so z patrolom delali čudeže pa še vedo tečejo brez poka glave ali kar koli drugega.
Sem ravno na tem forumu nekje bral (ne spomnim se več kje), da so z Nissanom vedno domov prišli brez okvar, kar pa za Toyoto ne morejo reči.
Verjamem pa, da so novejši modeli vseh znamk manj vzdržljivi, saj naj bi to bila tržna strategija. Dandanes sploh ne moreš kupiti normalnega terenca, vsaj za normalen denar ne.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
Ma dandanes niti ni več v interesu proizvajalca da bi avto dolgo zdržal. Pomembno je da zdrži skozi garancijski rok. Poleg tega je pa po današnjih merilih itak vasak ki ima en avto več let ali pa star avto, mal za luno in je avtomatsko kao neuspešen v življenju. Mal mem ampak taki so standardi danes za večino folka. Žal. Pol pa še utrujajo z ekologijo....kao stari so bolj škodljivi za okolje........malo morgen.
Drži.
tudi za kio. Moram reči da ko sem se prvič srečal z sorentom da sem bil prijetno presenečen. Ne samo da ni nič slabši od novodobnih jajc ampak tudi marsikaterega debelo prekaša.
No saj se večina še spomni kako je bilo ko so japonci začeli pohod in ofenzivo. Pa niti ni dolgo nazaj. Zahodnjaki jih enostavno ne morejo dohitevati v razvoju.
robinzon napisal/-a:Stari Patroli so legende.
Novo je pa čisto vseeno kaj kupiš. Jaz predlagam KIO! Nič ni slabša od ostalih jajc.
Drži.
tudi za kio. Moram reči da ko sem se prvič srečal z sorentom da sem bil prijetno presenečen. Ne samo da ni nič slabši od novodobnih jajc ampak tudi marsikaterega debelo prekaša.
No saj se večina še spomni kako je bilo ko so japonci začeli pohod in ofenzivo. Pa niti ni dolgo nazaj. Zahodnjaki jih enostavno ne morejo dohitevati v razvoju.
Ali pa kontra. Si zelo uspešen če se več let VOZIŠ z starim LR-jem
Aja, niti ne. to samo pomeni da si toliko bolj za luno.
Če se losam antikrista grem definitivno na Nissana. Pa obvezno na starejši letnik ker tisto so stroji. Kar je novejše je za moje potrebe šminka
Kar se pa novejših tiče bi pa osebno probal pa bi videl kaj mi bolj odgovarja.
Aja, niti ne. to samo pomeni da si toliko bolj za luno.
Če se losam antikrista grem definitivno na Nissana. Pa obvezno na starejši letnik ker tisto so stroji. Kar je novejše je za moje potrebe šminka
Kar se pa novejših tiče bi pa osebno probal pa bi videl kaj mi bolj odgovarja.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Picpoki napisal/-a:Ali pa kontra. Si zelo uspešen če se več let VOZIŠ z starim LR-jem
.
japajade, vprašaj svoje sosede kaj si mislijo o tem......ali pa kar tule na forumu.
Žal je avto še vedno statusni simbol.....ne glede da pol kekec paštete ješ dokler ne odplačaš kredo ali lizing. No nima veze če je pušing važno je na zunaj kazat da si uspešen in da ti greje....pa da sosedovi obmolknejo....fak.
ja, vozilo lahko zapelješ na parking pa ga vsi vidijo, pa čeprav spiš v baraki. Fantje vse se da kupiti tako ali drugače samo duše ne! Pogledati v dušo človeka zna pa malo ljudi in tisti, ki se radi smejemo in radi lajamo smo po duši dobri ljudje, vsaj veči del svojega življenja -kdaj pa se nam tudi malo sfuzla, ma tisti pes,ki laja ne grize.
prihodnost pripada tistim, ki verjamejo v lepoto svojih sanj
AŁIEN napisal/-a:Picpoki napisal/-a:Ali pa kontra. Si zelo uspešen če se več let VOZIŠ z starim LR-jem
.
japajade, vprašaj svoje sosede kaj si mislijo o tem......
eeemmmm sosedom ponavadi drva vozim kamor z trakorjem ne morejo do njih... Tako da ne upajo mislit kaj slabega o mojem vozičku
Sploh pri naših zimah
Pa nisem tega mislil kaj bi si drugi mislili.
Land Rovers are like women:
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
They leak when you don't want them to, moan on long journey's, embarrass you in front of friends and peers, and consume more money than you ever expected once you've commit yourself to one.
ONE LIFE, LIVE IT/antikrist team
Predlagam da ostanemo pri tehnicini debati. O tem, kaj si drugi o mojem vozilu in meni mislijo se nima smisla obremenjevat...
Kako pa se (poleg toge preme in pos. obes) Pathfinder in LC 120 razlikujeta v pogonih ?
Ce se ne motim ima Pathfinder stalni pogon na zadnja kolesa, blokado sredinskega diferenciala, ter namesto (delne) blokade traction control, ki v primeru zdrsa zavira kolo, ki se vrti v prazno.
Kako pa je to pri LC-ju 120 ?
Ce se ne motim ima stalni 4kolesni pogon ?
Se "nacin pogona" pri pos. stopnjah opreme razlikuje ? Vecina jih je namrec Executive oprema z avtomatskim menjalnikom. Ti imajo poleg menjalnika se eno rocico (vklop reduktorja ?) ter gumb za blokado sredinskega diferenciala ?
Tnx za pomoc & LP Andrej
Kako pa se (poleg toge preme in pos. obes) Pathfinder in LC 120 razlikujeta v pogonih ?
Ce se ne motim ima Pathfinder stalni pogon na zadnja kolesa, blokado sredinskega diferenciala, ter namesto (delne) blokade traction control, ki v primeru zdrsa zavira kolo, ki se vrti v prazno.
Kako pa je to pri LC-ju 120 ?
Ce se ne motim ima stalni 4kolesni pogon ?
Se "nacin pogona" pri pos. stopnjah opreme razlikuje ? Vecina jih je namrec Executive oprema z avtomatskim menjalnikom. Ti imajo poleg menjalnika se eno rocico (vklop reduktorja ?) ter gumb za blokado sredinskega diferenciala ?
Tnx za pomoc & LP Andrej
Živjo,
imel sem starega pathfinderja 6 let avto k šus. Potem pa sem nabavil Korando 2.9 tdi. Moram reč da zadeva kar dobro deluje.
Pr hiš imamo tud željo imet prvi avto terenca namesti scenica.
Veste kaj mi je poleg toyote in nissana, micek palo še v oči?
Rexton Sangyong.
Kaj kej pravite o tem avtu?
Letnik 2004-2006 je kar soliden denar.
LP
imel sem starega pathfinderja 6 let avto k šus. Potem pa sem nabavil Korando 2.9 tdi. Moram reč da zadeva kar dobro deluje.
Pr hiš imamo tud željo imet prvi avto terenca namesti scenica.
Veste kaj mi je poleg toyote in nissana, micek palo še v oči?
Rexton Sangyong.
Kaj kej pravite o tem avtu?
Letnik 2004-2006 je kar soliden denar.
LP
Vrni se na “Avtomobili in oprema”
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 101 gost