JEEP Cherokee 2.5 td - povpraševanje

Debata o avtih za offroad, opremi, predelavah, ...
meli
Prispevkov: 144
Pridružen: Ne Jun 10, 2012 7:41 pm
Kraj: ljubljana

OdgovorNapisal/-a meli » Če Avg 27, 2015 10:23 pm

Mitsurugi2 napisal/-a:Večina bo načela debato o glavah in zanič motorju. Sam imam Granda z enakim motorjem katerega sem dobil od očeta ki je bil prvi lastnik.

Odkar sem ga pred 3/4 leta začel popolnoma sam servisirat je avto špica.
Ponavadi je problem pri teh VM Jeepih da imajo 200.000km+ in vmes par lastnikov ki se še učijo upravljati 4x4 vozilo. Na neki internetni strani sem našel PDF z napotki oz navodili za uporabo tako granda kot navadnega čirokija 2.5TD kjer vse lepo piše. Piše tudi koliko kilometrov so rejtani določeni deli.

IZ IZKUŠENJ: Visko sklopka ventilatorja je rejtana 3 do 5 let potem pa adijo glave, ležaji v difu so rejtani nevemkolk tisoč kilometrov in adijo diferencial, part time 4x4 je smrt za najšibkejši člen če ne razumeš delovanja pogona, počena manšeta na zglobu... adijo zglob, za vse to potrebuješ €€€.
Za vzdrževanje dizla potrebuješ malo več €€€, za vzdrževanje jeepa dizla pa še malo zravn. Glavno je da sproti iščeš napake in jih tudi takoj odpraviš ker če ne potem si sprožil domino.

Btw če misliš da boš z dizlom jeepom prišparal narobe misliš.

Osebno sem bil velikokrat razočaran nad samim avtom in nad motorjem dokler nisem začel poizvedovat kaj, zakaj in kako.
VM motori dela odlične motorje in to kar se nam z jeepi dogaja ni njihova krivda. Krivda je delno na vozniku in delno na jeepovih inženirjih. Malo je problem tudi to da je motor ki ga najdeš v grandu in v čirokiju še iz leta 1990 - VM Turbotronic. Zanimivo je pa da v Fordih in Alfah so pa te motorji delal brez problemov. Hlajenje zmaga. Če ga ni je brezveze motor sploh zalaufat. Sej tudi toyote imajo velike probleme s pregrevanjem zaradi visko sklopke ventilatorja, zato pa najdeš po forumih veliko o blue modih in dolivanjem 10000 toyota silicon oil.

Odkar sem odpru visko ventilator ni več pregrevanja, odkar menjam motorno olje in filtre 2x letno ni problemov, odkar menjam vsa pogonska olja in dodajam aditive dela vse, itd...

Imaš pa še opcijo bulletproof motorja 4.0 L6. Tam je pa že dolgo dolgo nazaj bilo vse predvideno in dela tko k je treba. Poraba tm nek od 14 do 18L odvisno od noge, skratka menjaš svečke, filtre, olje, tankaš in to je to. Veliko jih je predelanih na plin tako da nimaš se kej zgovarjat na gorivo.

Glede na to da si do sedaj vozil suzukija potem boš nad udobjem in vodljivostjo navdušen, nad odpovedovanjem raznih komponent pa ne preveč :D

Lp


Kako si odpru visko in kaj si naredil, ker jst imam Cerokija in mi naraste temperatura v klanec tam nekje 110 stopin, in ko pridem navrh mi počasi pade na 90

wrangler 2.5d
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr Okt 29, 2014 1:40 pm

OdgovorNapisal/-a wrangler 2.5d » Pe Avg 28, 2015 8:38 am

2.5 td ima menjalnik AX 15

aljo
Prispevkov: 157
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 7:07 pm
Kraj: Šentjernej

OdgovorNapisal/-a aljo » Pe Okt 23, 2015 12:00 pm

Uporabil bom kar to temo da ne smetim foruma. Zanima me če bi mogoče kdo vedel kaj bi lahko bilo in sicer je problem sledeč. pri voznji ko spustim gas se iz zadnjega konca sliši neki čuden moteč zvok ne morem reči da je to nekakšno brušenje bom se potrudil posnet to se dogaja v vseh prestavah tudi če imam vkloplej 4h pogon. najprej sem sumil na dif. vendar sem takoj ko sem avto kupil zamenjal vsa olja in v difu ni bilo nobeni kovinskih delcev ali kaj podobnega.
....

Uporabniški avatar
rx
Prispevkov: 705
Pridružen: Ne Dec 14, 2014 4:08 pm
Kraj: Texas

OdgovorNapisal/-a rx » Pe Okt 23, 2015 8:16 pm

če ne ruži, kakšen zvok je potem? a karkoli poka?

aljo
Prispevkov: 157
Pridružen: Ne Nov 15, 2009 7:07 pm
Kraj: Šentjernej

OdgovorNapisal/-a aljo » So Okt 24, 2015 7:50 am

pozabil sem pa omenit ce stisnem sklopko tega zvoka ni vec ali pa ce dam v ler.
....


Vrni se na “Avtomobili in oprema”

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 73 gostov